Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ovaj članak pokazuje koliko su hrvatski brodari previše rasli
Dionice hrvatskih brodara odolijevaju snažnom padu vozarina
http://www.poslovni.hr/124298.aspx

Otkud članak polupismenog novinara u drugorazrednim novinama sa člancinma koje prepisuju iz stranih medija i pri tome ih krivo prevode i prenose može biti neki pokazatelj.



Ovaj članak pokazuje koliko su hrvatski brodari previše rasli
Dionice hrvatskih brodara odolijevaju snažnom padu vozarina
http://www.poslovni.hr/124298.aspx

Otkud članak polupismenog novinara u drugorazrednim novinama sa člancinma koje prepisuju iz stranih medija i pri tome ih krivo prevode i prenose može biti neki pokazatelj.
[/quote]

Apsolutno, članak je preloš, ne znam kako imaju obraza.
Nema nikakve analize ni fundamenata niti odnosa cijena.
Vani se npr. Tankeri trže na cca 35% od ATH – TNPL je na 22% od ath.

Ako vam je taj članak loš pročitajte ovaj i pogledajte istinu u oči

http://www.poslovni.hr/124729.aspx
Nema oporavka za brodare

Bježite iz brodara……….. [bye]

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/pad-uvoza-u-kinu-prepolovit-ce-vozarine,54782.html

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!

pa dobro što ste se ulovili brodara, drukajte negdje drugdje, izađite ili nemojte kupovat i pustite nas da čekamo plimu…

ma kakav cash-r-a, 100% in

Evo usporedbe par brodara i Crobexa.
Izgleda da je JDPL i dalje jedan od interesantnijih, unatoč tome što je u posljednjih godinu dana bio daleko bolji performer od svih ostalih, To je osobito značajno jer se često zna događati da dionice koje su na godišnjoj razini bolje od ostalih, underperform-aju kada ih se promatra u posljednjih 1-3mj. Na 3 mj. razini JDPL je bolji od ostalih promatranih brodara te je duplo bolji od Crobexa. Gledano u posljednjih mjesec dana svi su brodari slabiji u odnosu na Crobex, međutim JDPL se ok drži dok je npr. ATPL čak i u minusu iako je Crobex porastao za skoro 10%.

Izvor: http://www.investa.hr

Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)


evo mene iz građevine u plovidbu,a zašto,pa zato što će sada početi rasti bdi,a posebno panamaxi…he,he..

Prerano za brodare jer je bdi nisko.
Brodari tavore na mjestu i ni makac.
U međuvremenu vozarine lošije znaći da smo trebali pasti.
I brodari bi uskoro trebali krenuti ali prema dole.
Problem je što u brodarima nema mirovinaca koji mogu djelovati i kontra tržišne logike.
Ali nebi trebalo zanemariti ni udružene snage špekulativnih investitora koji su jedina ozbiljna
snaga koa može vratiti ovu dionicu iz mrtvila.
Ne samo ATPL nego i otale brodare.
Mislim da je za ukrcaj prerano.

Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

šta je sa onom kupuj na loše vijesti a prodaj na dobre? pa BDI je već jako nisko duže vremena a naši brodari se više manje dobro drže. ako cijena ne reagira na loše vijesti onda je samo jedan smjer moguć

Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)





evo mene iz građevine u plovidbu,a zašto,pa zato što će sada početi rasti bdi,a posebno panamaxi…he,he..

Prerano za brodare jer je bdi nisko.
Brodari tavore na mjestu i ni makac.
U međuvremenu vozarine lošije znaći da smo trebali pasti.
I brodari bi uskoro trebali krenuti ali prema dole.
Problem je što u brodarima nema mirovinaca koji mogu djelovati i kontra tržišne logike.
Ali nebi trebalo zanemariti ni udružene snage špekulativnih investitora koji su jedina ozbiljna
snaga koa može vratiti ovu dionicu iz mrtvila.
Ne samo ATPL nego i otale brodare.
Mislim da je za ukrcaj prerano.
[/quote]

.
– što je s LPLH, prodalo se i sve u PRFC.
– prate investitori što pišete, što je s onom TNPL koju je trebalo kupovati na 5.000kn jer će rasti.

– onda gospon Lopina kolika se je lova izgubila na ATPL, znam nekima je bila super i na 3.500kn i jako loša investicija kada ju se moglo dobiti za 500kn.

– i za kraj, ako mi netko može odgovoriti.
– što je s onom dividendom od 50kn, hoće li to isplatiti ??????
– kada će isplatiti te dividendne dionice ???????
– bila bih zahvalna ako netko zna točan datum da znam naručiti kamion s kojim ću ići preuzeti te dionice u Dubrovniku u ATPL.

– I love this game.
Pozdrav !

[/quote]

[/quote]
PRFC,VLDS,SLPF-volim dionice koje se trže višestruko niže od NAV jer imaju veći prostor za rast
TNPL na 5.000 u vremenu kada su tankerske vozarine bile tri četiri puta veće nego sada,a BHSI
četiri puta veći nego sada je bila jeftina.
Ipak s obzirom na NAV ATPL je dva do tri puta precijenjena u odnosu na TNPL i naročito prema
LPLH koja je podcijenjena i više.
Ali to je danak nelikvidnosti.
Faktor vrijeme sve stavi na svoje mjesto.
A Ivana,što se tiće vaših ulagačkih promašaja,u HT i velikoj izloženosti brodarima, koji kontinuirano ostvaruju gubitke već treći kvartal za redom/osim TNPL i ULPL/,a i oni ulaze u crvenu zonu ,te svi brodari imaju dovoljno prostora za daljni pad zbog niskih vozarina,a BDI stagnira ili pada,a samim time i cijene dionica svih brodara.
A sve ostalo uglavnom raste.I normalno da grizeš.
Treba smiriti živce.
Opasnije se u brodarima voziti na burzi,nego navigavati.Ovdje su havarije puno češće.I oluja
vrlo brzo mjenja smjer.
Za vaše promašaje nisam kriv ja.

Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)






evo mene iz građevine u plovidbu,a zašto,pa zato što će sada početi rasti bdi,a posebno panamaxi…he,he..

Prerano za brodare jer je bdi nisko.
Brodari tavore na mjestu i ni makac.
U međuvremenu vozarine lošije znaći da smo trebali pasti.
I brodari bi uskoro trebali krenuti ali prema dole.
Problem je što u brodarima nema mirovinaca koji mogu djelovati i kontra tržišne logike.
Ali nebi trebalo zanemariti ni udružene snage špekulativnih investitora koji su jedina ozbiljna
snaga koa može vratiti ovu dionicu iz mrtvila.
Ne samo ATPL nego i otale brodare.
Mislim da je za ukrcaj prerano.
[/quote]

.
– što je s LPLH, prodalo se i sve u PRFC.
– prate investitori što pišete, što je s onom TNPL koju je trebalo kupovati na 5.000kn jer će rasti.

– onda gospon Lopina kolika se je lova izgubila na ATPL, znam nekima je bila super i na 3.500kn i jako loša investicija kada ju se moglo dobiti za 500kn.

– i za kraj, ako mi netko može odgovoriti.
– što je s onom dividendom od 50kn, hoće li to isplatiti ??????
– kada će isplatiti te dividendne dionice ???????
– bila bih zahvalna ako netko zna točan datum da znam naručiti kamion s kojim ću ići preuzeti te dionice u Dubrovniku u ATPL.

– I love this game.
Pozdrav !

[/quote]

[/quote]
PRFC,VLDS,SLPF-volim dionice koje se trže višestruko niže od NAV jer imaju veći prostor za rast
TNPL na 5.000 u vremenu kada su tankerske vozarine bile tri četiri puta veće nego sada,a BHSI
četiri puta veći nego sada je bila jeftina.
Ipak s obzirom na NAV ATPL je dva do tri puta precijenjena u odnosu na TNPL i naročito prema
LPLH koja je podcijenjena i više.
Ali to je danak nelikvidnosti.
Faktor vrijeme sve stavi na svoje mjesto.
A Ivana,što se tiće vaših ulagačkih promašaja,u HT i velikoj izloženosti brodarima, koji kontinuirano ostvaruju gubitke već treći kvartal za redom/osim TNPL i ULPL/,a i oni ulaze u crvenu zonu ,te svi brodari imaju dovoljno prostora za daljni pad zbog niskih vozarina,a BDI stagnira ili pada,a samim time i cijene dionica svih brodara.
A sve ostalo uglavnom raste.I normalno da grizeš.
Treba smiriti živce.
Opasnije se u brodarima voziti na burzi,nego navigavati.Ovdje su havarije puno češće.I oluja
vrlo brzo mjenja smjer.
Za vaše promašaje nisam kriv ja.
[/quote]

Lopi, ajde "mi vul fare un pjačere", sjaši i pusti brodare na miru jer blage veze nemaš o čemu pišeš. ATPL ima likvidnost, dobru i konzervativnu Upravu sa jasnom vizijom firme, a dionica će do kraja godine lagano up, meni dosta 0,5-1% dnevno, ako nemaš ništa protiv. Ne žuri mi se nigdje, al volim mirno spavati, stoga me ne dira puno oportuniteni trošak, pa recimo nisam ljubomoran na kolege što su "uboli" Zabu ili Ingru proteklih 20-ak dana.
Javi se nakon FI 3Q, bit će ti puno toga jasnije, i ne uspoređivaj jaku tvrtku (ATPL) sa tvrtkicama (ULPL). Tvrditi da je ATPL na 1100 precijenjena je tragikomično, sorry no tako stvari stoje. Objektivno, malo je toga interesantno na ZSE izvan Crobex 10, no uvijek postoje izuzeci od pravila, međutim to nisu TNPL i ULPL.

@ gardist

Ja ATPl i TNPL vidim kao dva brata uboga. TNPL ima disperziranu flotu pa bi trebao biti u nesto boljoj poziciji ali ga trenutno ubijaju vozarine tankera i izvjesna je godina sa gubitkom. Ipak izgleda da su naslagali dosta sala jer grade 8-9 brodova a Ive kaze nema odustajanja. ATPL akumulira "planirane" gubitke i pitanje svih pitanja je da li ce salo dostajati do izlaska iz krize.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Pa za razliku od atpl, tnpl je zadržala velik dio dobiti,što je dobro u ovakvoj situaciji. Dok je atpl bogato nagradila svoje dionicare.
Sto je opet dobro,barem za nas dionicare. Samo ovisno o dužini krize znat će se tko je izabrao pravi put.

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.

New Report

Close