Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Gle ubaci u Excel tabelu zbroji pluseve i minuse pa budeš vidjel ..
Napisao sam ti već da kužim di je greška i meni je jasno da od 3681 do 3757 nije 7% nego 19-20%
Ali kada zbrojiš zadnju kolonu tamo
di su koliko je svaki dan bio plus ili minus budeš vidio
dobiš -7,24% ili je meni komp pokvaren probaj pa buš vidio…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Ovdje upišite svoj komentar… [sealed]

Hvala brodari! Zahvaljujući ATPL, JDPL i ULPL portfelj mi se za tjedan dana povećao 20%.
Pravi rast brodara ove godine tek slijedi jer očekujemo bolja izvješća za 2Q, Kina pojačava svoje gospodarske aktivnosti tako da će BDI dobro gurati i dalje. Ostaavljam sada brodare na ZSE i idem na moj brodić od 12m malo uživati na Dunavu jer ja sam panonski mornar. TKO NEMA DUNAV DOBRO MU JE I MORE!

http://seebiz.eu/hr/komentari/tomislav-petrov/vozarine-u-tri-dana-uzletjele-17%2c68%25,51180.html

Zašto na ovoj temi toliki kečevi a škola završila, klinci već odavno na ferju?!?

hajdemo malo dignuti ovu temu iz dubine.

naime, ono što je nama investitorima bitno je to da u portfelju imamo dionice brodara koji bi nam (prema našim vlastitim procjenama) mogao donijeti što veći prinos na neki (svakom po naosob) rok i /ili u kojem tražimo najveću maržu sigurnosti u odnosu na cijenu koju smo za tu dionicu platili.

Ja smatram da u ovom trenutku, a po ovim cijenama brodara izlistanih na ZSE, ULPL ima najvećI potencijal rasta cijene dionice u odnosu na ostale brodare.

Drugim riječima, smatram da ULPLima fundamentalni gap u odnosu na basket ostalih brodara i da bi se taj gap trebao zatvoriti. U isto zatvaranje gapa sam bio uvjeren kad je JDPL koštao 100 kuna, ta je nedugo zatim sustigao prosjek ostalih brodara skočivši na 200 kuna. Da se razumijemo, moguće je da se ovaj gap nikada ne zatvori jer nitko nema kristalnu kuglu, ali ako tržište teži nekakvoj ravnoteži, cijena dionice ULPL bi trebala biti viša nego sadašnja uz pretpostavku da cijene ostalih brodara ostanu iste. Koliko viša, e to je pravo pitanje. IMHO do 30% viša.

Zašto bi se ULPL tržila na približno jednakom omjeru cijene i kapitala kao TNPL i JDPL, te 40% nižem omjeru od ATPL, ako za razliku od njih puno bolje posluje, tj. iskazuje znatno višu profitabilnost u prvom polugodištu ove godine i za koju se može očekivati profitabilnost jednaka ako ne i veća u nadolezaćim razdobljima? Ono što mi najviše pada u oko je podcijenjenost u odnosu na ATPL. Da me ne bi netko krivo shvatio, ne mislim da je ATPL skupa, ali mislim da je ULPL nepravdno diskontirana.
Baš me zanima da li će tržište vratiti stvAri u ravnotežu ili će ostati ovako… ja ću čekati…

svi komentari i kritike dobrodošle.

I'LL BE BACK

ULPL je prema mojem gledanju na stvari trenutno podcjenjeniji brodar od JDPL i to sa boljim forwardom. JDPL je dobar po pitanju duga u odnosu na kapital jer time ima bilancu toliko jaku da ne znam kakva kriza bi ih mogla ugroziti. ULPL s druge strane ima veću polugu, ali takvu da obveze mogu servisirati i isporučiti više zarade od JDPL čak i nakon servisiranja tih obveza.

Nadalje, flota ULPL je vrlo mlada i trenutno optimalno disperzirana na tankere i suhe terete,a najstariji brod je 2004.godište. Daleko najmlađa flota od hrvatskih brodara. prema rezultatima poslovanja ULPL je definitivni pobjednik u prvom polugodištu ove godine i pokazuje zavidnu razinu profitabilnosti uprkos puno nižim vozarinama nego u istom periodu lani. Puno bolji rezultati od svih redom… ATPL, TNPL, JDPL.

I'LL BE BACK


ULPL je prema mojem gledanju na stvari trenutno podcjenjeniji brodar od JDPL i to sa boljim forwardom. JDPL je dobar po pitanju duga u odnosu na kapital jer time ima bilancu toliko jaku da ne znam kakva kriza bi ih mogla ugroziti. ULPL s druge strane ima veću polugu, ali takvu da obveze mogu servisirati i isporučiti više zarade od JDPL čak i nakon servisiranja tih obveza.

Nadalje, flota ULPL je vrlo mlada i trenutno optimalno disperzirana na tankere i suhe terete,a najstariji brod je 2004.godište. Daleko najmlađa flota od hrvatskih brodara. prema rezultatima poslovanja ULPL je definitivni pobjednik u prvom polugodištu ove godine i pokazuje zavidnu razinu profitabilnosti uprkos puno nižim vozarinama nego u istom periodu lani. Puno bolji rezultati od svih redom… ATPL, TNPL, JDPL.

A što ako ta flota naleti na koju mladu raketnu topovnjaču kolega [smiley]

LEAVE THE WORLD BEHINED



ULPL je prema mojem gledanju na stvari trenutno podcjenjeniji brodar od JDPL i to sa boljim forwardom. JDPL je dobar po pitanju duga u odnosu na kapital jer time ima bilancu toliko jaku da ne znam kakva kriza bi ih mogla ugroziti. ULPL s druge strane ima veću polugu, ali takvu da obveze mogu servisirati i isporučiti više zarade od JDPL čak i nakon servisiranja tih obveza.

Nadalje, flota ULPL je vrlo mlada i trenutno optimalno disperzirana na tankere i suhe terete,a najstariji brod je 2004.godište. Daleko najmlađa flota od hrvatskih brodara. prema rezultatima poslovanja ULPL je definitivni pobjednik u prvom polugodištu ove godine i pokazuje zavidnu razinu profitabilnosti uprkos puno nižim vozarinama nego u istom periodu lani. Puno bolji rezultati od svih redom… ATPL, TNPL, JDPL.

A što ako ta flota naleti na koju mladu raketnu topovnjaču kolega [smiley]
[/quote]

ne boj se, neće.. [smiley]

I'LL BE BACK

Čini se da je neki druker kupio ulpl

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.

E moj guvernoru – jes ti disperzirao te tankere na Dirty, Clean, Product – koje od njih ima ULPL, i otkud tebi forward za tankere – pa to nema ni vidoviti Milan.

Sad odjednom gledamo po jednom kvartalu – Kakav je forward na TNPL koji ce povećati flotu za 50%, dosta bolji od ULPL čini mi se hehehe.

Ovaj članak pokazuje koliko su hrvatski brodari previše rasli
Dionice hrvatskih brodara odolijevaju snažnom padu vozarina
http://www.poslovni.hr/124298.aspx

New Report

Close