Lopina
NAV u sebi sadrzi dug dakle nemoze biti "Svjetski brodari se trze 1 do 1.3 NAV, ovisno o dugu)
NAV=NET ASSET VALUE
=VALUE OF ASSETS – VALUE OF LIABILITIES
Prije nego sto opet napises gluposti nauci nesto
Lopina
NAV u sebi sadrzi dug dakle nemoze biti "Svjetski brodari se trze 1 do 1.3 NAV, ovisno o dugu)
NAV=NET ASSET VALUE
=VALUE OF ASSETS – VALUE OF LIABILITIES
Prije nego sto opet napises gluposti nauci nesto
NAV je ukupna imovina umanjena za ukupni kratkoročni i dugoročni dug.
Što je zaduženje u odnosu na ukupnu imovinu veće to je firma u lošijoj poziciji.To je pjesnik htio reći.
Po tom kriteriju najbolje stoje:
1.JDPL
2.TNPL
3.LPLH/možda su i drugi/
4.ATPL na granici velike zaduženosti
5.ULPL neupredivo najzaduženiji najjzaduženiji
Ovaj redoslijed je prošle godine kada je BDI bio na Ath bio obrnut,a do samo dva mjeseca unazad
ATPL i ULPL su bili u lošijoj poziciji nego sada ,ali još uvijek je diskutabilno da li brodovi mogu
zaraditi i kamatu za kredite.BDI je dosta išao gore pa je situacija nešto bolja i za ove najugroženije.
Danas su svi brodaru doživjeli brodolom o došlo je do znaćajnih promijena u omjeru
P/BV
ATPL 1103 :1129= 0,97
JDPL 202,58:427= 0,47
TNPL 2926:2,056,57 = 0,70
UILPL 787,80:1.087= 0,85
LPLH 169,67 :626=0,27
U ovoj tablici jedinio je JDPL diskontirao vrijednost flote prema cijenama na tržištu te je njegova
knjigovodstvena imovina najbliža stvarnoj,te ovih o,47 znaći da se Jadroplov trži na 0,47 nav.
kako relativno dobro poznam LPLH usudio bih se napisati da je NAV za LPLH cca 500 Kn
LPLH 169,67:500=0,34 Analogno JDPL
Za ATPL ,ULPL i TNPL bi također trebalo napraviti procijenu imovine tj NAV.
ATPL bi imala lošiji NAV od knjigovodstvenoog BV
ULPL isto znaćajno lošije
TNPL vrijedi više od knigovodstvene cijene.
Svjetski brodari se trže od 1 do 1,3 NAV,a to je u prvom redu ovisno o dugovanjima.Što je omjer
duga prema ukupnoj imovini veći to lošije kotiraju.Prema tome neki naši brodari u usporedbi sa
sličnim u svijetu odlično kotiraju prema onima u svijetu.
Ipak s obzirom da je ZSE treća liga treba diskontirati barem 30 % u odnosu na ozbiljne svjetske burze.
Dakle LPLH,JDPL i TNPL su sada nakon ovog pada još više diskontirane na svijet.
ULPL i ATPL i ne baš.Da li to znaći da je ovaj zadnji rast napuhani balon ?.
Najprije provjeriti i kada utvrditite grešku zabiti asa.I napisati gdje je greška.To bi bilo korisno za sve.Svi bi nešto načili..
Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
evo mala usporedba
15.4. 15.6.
atpl 730 1140 +56%
tnpl 1350 2075 +53%
ulpl 459 740 +61%
podaci su napravljeni u grubo.
eto nas taman izmedu. a koliko ja pratim ostale nase brodare nisam nista cuo da isplacuju nesto uskoro.
pa neka svatko zakljuci sta zeli iz ovog
Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
evo mala usporedba
15.4. 15.6.
atpl 730 1140 +56%
tnpl 1350 2075 +53%
ulpl 459 740 +61%
podaci su napravljeni u grubo.
eto nas taman izmedu. a koliko ja pratim ostale nase brodare nisam nista cuo da isplacuju nesto uskoro.
pa neka svatko zakljuci sta zeli iz ovog
a što nisi napisa i usporedio JDPL
Premješteno iz teme: ULPL (Uljanik plovidba d.d.)
Gledajući JDPL i ATPL sve sam više uvjeren da je ovo trenutno best buy od brodara.
Ako iz nijednog razloga onda što nas u rastu šiju i JDPL i ATPL.
Debelo kaskamo za njima.
Ko da nekome nije u interesu da ova dionica odleti. Što se najbolje i vidi ,malo euforije i nemože se zadati nalog koliko novih pristiže,a ondadopet ništa.
Čudno kada je JDPL zadnji puta bio na 210 mi bijasmo na 830,a sada smo ravno100 kn manje.
Ja sam opet kupovao danas i to sasavim solidene kol. po 735.
Ali sam uvjeren sa ćemo biti nagrađeni vrlo brzo.
[huh]
Omjer P/BV prema zadnjim cijenama od 06.07.2008.
ULPL 0,94
ATPL 0,85/korekcija na 0,78/
TNPL 0,54
JDPL 0,36
LPLH 0,23
S obzirom da ATPL "dijeli"jednu dionicu na 12 treba korigitati ovaj podatak za 8,33% pa bi ovaj
koeficijent trebao iznositi 0,78.
Naravno da bi bilo bolje kada bi umjesto BV koristili NAV.Jedino za JDPL je ovaj podatak točan.
Svi ostale brodare bi trebalo korigirati.
Omjer P/BV prema zadnjim cijenama od 06.07.2008.
ULPL 0,94
ATPL 0,85/korekcija na 0,78/
TNPL 0,54
JDPL 0,36
LPLH 0,23
S obzirom da ATPL "dijeli"jednu dionicu na 12 treba korigitati ovaj podatak za 8,33% pa bi ovaj
koeficijent trebao iznositi 0,78.
Naravno da bi bilo bolje kada bi umjesto BV koristili NAV.Jedino za JDPL je ovaj podatak točan.
Svi ostale brodare bi trebalo korigirati.
Poštovani kolega lopina iznimno cijenim tvoj trud i tvoje analize, nažalost kada su brodari u pitanju tu vladaju neki čudni kriteriji. ATPL je postavljena kao nekakva prešutna baza i prema njoj se ravnaju svi ostali brodari u totalnom ne srazmjeru vrijednosti.
Usporedba cijene dionice 7.07.2009.prema ostvarenom prometu u 1Q 2009.
P/S
ATPL 965:89X4 = 0,35
JDPL 159:33×4 = 0,83
LPLH 156:103×4 = 2,64/40% korekcija manijnci=1,58/ dodatna korekcija oko 2
TNPL 408:1667×4 = 0,98
ULPL 560:108 = o,80
Naravno da bi za drugi kvartal trebalo uzeti obzir:
-smanjenje prometa s obzirom na pad US$ od preko 8%
-povečanje vozarina od preko 50% u drugom kvartalu u odnosu na prvi-tankeri pad
-sastav flote pojedinih brodara
-vrste ugovora brodova pojedinih brodara i utjecaj porasta vozarina /LPLH 100% ovisan,ULPL 0%/
-povečanje ili smanjenje flote
-brodovi na dokovanju i vrijeme dokovanja
Bitna pogreška u gornjoj tablici je kod LPLH jer ovaj promet djelomično pripada manjincima cca 40%.
Uzimajući obzir sve pokazatelje LPLH bi uz ovu cijenu trebao imati P/S za drugi kvartal projektirano
na godišnjoj razini trebao biti oko 2.
-ULPL je najmanje osjetljiv s obzirom na fiksne ugovore
S obzirom na ove pokazatelje smatram da će LPLH biti najugodnije iznenađenje od svih brodara
u drugom kvartalu.
O visini zaduženja pojedinih brodara _sutra
Usporedba cijene dionice 7.07.2009.prema ostvarenom prometu u 1Q 2009.
P/S
ATPL 965:89X4 = 2,71
JDPL 159:33×4= 1,20
LPLH 156:412×4=0,38/uz korekciju manjinaca 0,63/ dodatnom korekcijom 0,50
TNPL 1667:408×4=1,02
ULPL 560:108×4=1,30
Naravno da bi za drugi kvartal trebalo uzeti obzir:
-smanjenje prometa s obzirom na pad US$ od preko 8%
-povečanje vozarina od preko 50% u drugom kvartalu u odnosu na prvi-tankeri pad
-sastav flote pojedinih brodara
-vrste ugovora brodova pojedinih brodara i utjecaj porasta vozarina /LPLH 100% ovisan,ULPL 0%/
-povečanje ili smanjenje flote
-brodovi na dokovanju i vrijeme dokovanja
Bitna pogreška u gornjoj tablici je kod LPLH jer ovaj promet djelomično pripada manjincima cca 40%.
Uzimajući obzir sve pokazatelje LPLH bi uz ovu cijenu trebao imati P/S za drugi kvartal projektirano
na godišnjoj razini trebao biti oko o,50.
-ULPL je najmanje osjetljiv s obzirom na fiksne ugovore
S obzirom na ove pokazatelje smatram da će LPLH biti najugodnije iznenađenje od svih brodara
u drugom kvartalu.
O visini zaduženja pojedinih brodara _sutra
Usporedba cijene dionice 7.07.2009.prema ostvarenom prometu u 1Q 2009.
Naravno da bi za drugi kvartal trebalo uzeti obzir:
-smanjenje prometa s obzirom na pad US$ od preko 8%
-povečanje vozarina od preko 50% u drugom kvartalu u odnosu na prvi-tankeri pad
-sastav flote pojedinih brodara
-vrste ugovora brodova pojedinih brodara i utjecaj porasta vozarina /LPLH 100% ovisan,ULPL 0%/
-povečanje ili smanjenje flote
-brodovi na dokovanju i vrijeme dokovanja
Bitna pogreška u gornjoj tablici je kod LPLH jer ovaj promet djelomično pripada manjincima cca 40%.
Uzimajući obzir sve pokazatelje LPLH bi uz ovu cijenu trebao imati P/S za drugi kvartal projektirano
na godišnjoj razini trebao biti oko o,50
-ULPL je najmanje osjetljiv s obzirom na fiksne ugovore
S obzirom na ove pokazatelje smatram da će LPLH biti najugodnije iznenađenje od svih brodara
u drugom kvartalu.
O visini zaduženja pojedinih brodara _sutra
Zanimljivo kada je rsat brodarskih dionica, onda sve dionice podjednako rastu i prate recimo kretanje ATPL, u padu je druga prića i tada ATPL uvijek manje pada i na taj način cijenovni ne srazmjer između njih se povećava. Recim u zadnjoj korekciji koja je usljedila nakon Sanaderove ostavke ATPL je potonila oko 15% dok su ULPL i JDPL tonili oko 25% (gledam prosiječne dnevne cijene, a ne najniže točke). Na dan Sanderove ostavke ATPL je bila oko 1100 kn ULPL 700 a JDPL 190, sada je ATPL 6% ispod vrijednosti od 1100, ULPL je 20% ispod cijene od 700, a JDPL je 14% ispod vrijednosti od 190.
Premješteno iz teme: ULPL (Uljanik plovidba d.d.)
Gledajući JDPL i ATPL sve sam više uvjeren da je ovo trenutno best buy od brodara.
Ako iz nijednog razloga onda što nas u rastu šiju i JDPL i ATPL.
Debelo kaskamo za njima.
Ko da nekome nije u interesu da ova dionica odleti. Što se najbolje i vidi ,malo euforije i nemože se zadati nalog koliko novih pristiže,a ondadopet ništa.
Čudno kada je JDPL zadnji puta bio na 210 mi bijasmo na 830,a sada smo ravno100 kn manje.
Ja sam opet kupovao danas i to sasavim solidene kol. po 735.
Ali sam uvjeren sa ćemo biti nagrađeni vrlo brzo.
[huh]
Nisam ti siguran da ces ubrzo biti nagradjen. Prije bi rekao da bi moglo doci do neplaniranog smanjenja flote.