Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ja kad vidim da su brodari u pozitivnom teritoriju meni je to pozitivan signal i za druge sektore……. [thumbsup]
nekako sad vec tradicionalno sam sklon jadroplovu,ali mi i uljanik pada u oci zadnjih dana…
mislim da za brodare opcenito stizu povoljnija vremena…necu u detalje,nisam dovrsio dokup….. [thumbsup]

moji postovi nisu poziv na kupnju ili prodaju..odraz su mojeg misljenja......


ja kad vidim da su brodari u pozitivnom teritoriju meni je to pozitivan signal i za druge sektore……. [thumbsup]
nekako sad vec tradicionalno sam sklon jadroplovu,ali mi i uljanik pada u oci zadnjih dana…
mislim da za brodare opcenito stizu povoljnija vremena…necu u detalje,nisam dovrsio dokup….. [thumbsup]
OVA TI JE DOBRAAA!
[thumbsup]

samo što nije...

No, kako ističu analitičari, do druge polovine godine na tržište brodskog prijevoza stići će većina novih brodova naručena za ovu godinu, čime bi se ukupna svjetska flota mogla povećati između 10 i 15 posto. Da bi se vozarine, uz toliko povećanje flote, održale na postojećoj razini, analitičari ističu da bi Kina trebala uvesti sirovina i 50 posto više nego lani, što baš i nije vjerojatan scenarij. Stoga smatraju da je upitna održivost rasta vozarina u dogledno vrijeme.

Business.hr

forumsko pisanje nije financijsko savjetovanje za ulaganje na tržištima kapitala


No, kako ističu analitičari, do druge polovine godine na tržište brodskog prijevoza stići će većina novih brodova naručena za ovu godinu, čime bi se ukupna svjetska flota mogla povećati između 10 i 15 posto. Da bi se vozarine, uz toliko povećanje flote, održale na postojećoj razini, analitičari ističu da bi Kina trebala uvesti sirovina i 50 posto više nego lani, što baš i nije vjerojatan scenarij. Stoga smatraju da je upitna održivost rasta vozarina u dogledno vrijeme.

Business.hr


Koliko ja znam puno novogradnji je otkazano ove godine,pa mi je cudna ova brojka.Postoji li neki dokaz o tome,jer vidim da je to preneseno sa bussiness.hr o kojem nemam neko dobro misljenje.

Kad su svi protiv Vas to znači ili da ste apsolutno u krivu ili apsolutno u pravu

Bdi opp 187 pkt!
Baltic Exchange Dry Index 3681 UP 187
BCI Baltic Exchange Capesize Index 6549 UP 424
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3093 UP 193
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1835 UP 4
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 870 UP 6

trčanje je zakon :)

preneseno sa seebiz.eu

«Tko prognozira da su brodari dosegli dno krize, govori neozbiljno.»

http://seebiz.eu/bih/tvrtke/transport/u-lukama-se-vise-nista-ne-pokrece,46973.html

Kako onda objašnjavate situaciju u usporedbi sa našim brodarima danas?

Cbw
Taj je valjda isto u kešu. 🙂 A tko mu kriv da nezna naći posao za svoje brodove. Plus mnogi brodari u svijetu su u banani jer su uzeli na desetke brodova na kredit.i potraživanja su velika a novčanih rezervi nema.
A tko mu vjeruje neka proda. Ja neću!

idući tjedan će bit bolje...

Naši brodari super stoje naročito neki od njih
neću imenovat
da ne uvrjedim neke…
Ko zna čitat izvješča uočit će da neki naši brodari nisu baš pogodili neko dno
i da posluju večina bolje od večine stranih brodara.
jedino dno koje su naši brodari pogodili je u cijeni dionica..

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

VOZARINE
Kineska potražnja u 23 dana lansirala BDI 107,73%
Autor/izvor: Tomislav Petrov, tomislav.petrov@seebiz.eu / MarketWatch, daytradingstock.com, seekingalpha.com
KOMENTAR – Rast potražnje kineske prerađivačke industrije za osnovnim sirovinama (prije svega za željeznom rudom, bakrom i ugljenom što se može vidjeti iz analize agregatnom indeksa po sirovinama) rezultirao je oštrim oporavkom Baltic Dry indeksa (BDI).

http://www.seebiz.eu/hr/analize/kineska-potraznja-u-23-dana-lansirala-bdi-107%2c73%25,47041.html

OPORAVAK
Uzlet BDI 11,55% lansirao brodare
Autor/izvor: Tomislav Petrov, tomislav.petrov@seebiz.eu
KOMENTAR – Dionicama pet ključnih domaćih brodarskih prijevoznika u utorak je ostvareno 36.882.134,96 kuna prometa i svi su dobili na vrijednosti. Razlog tome je uzlet BDI na 4.106 bodova, na 6,19 puta veću bodovnu razinu od razine dna koje se danas odražava u realnom gospodarstvu

http://www.seebiz.eu/hr/komentari/tomislav-petrov/uzlet-bdi-11%2c55%25-lansirao-brodare,47077.html

Danas su svi brodaru doživjeli brodolom o došlo je do znaćajnih promijena u omjeru

P/BV

ATPL 1103 :1129= 0,97

JDPL 202,58:427= 0,47

TNPL 2926:2,056,57 = 0,70

UILPL 787,80:1.087= 0,85

LPLH 169,67 :626=0,27

U ovoj tablici jedinio je JDPL diskontirao vrijednost flote prema cijenama na tržištu te je njegova
knjigovodstvena imovina najbliža stvarnoj,te ovih o,47 znaći da se Jadroplov trži na 0,47 nav.

kako relativno dobro poznam LPLH usudio bih se napisati da je NAV za LPLH cca 500 Kn

LPLH 169,67:500=0,34 Analogno JDPL

Za ATPL ,ULPL i TNPL bi također trebalo napraviti procijenu imovine tj NAV.
ATPL bi imala lošiji NAV od knjigovodstvenoog BV

ULPL isto znaćajno lošije

TNPL vrijedi više od knigovodstvene cijene.

Svjetski brodari se trže od 1 do 1,3 NAV,a to je u prvom redu ovisno o dugovanjima.Što je omjer
duga prema ukupnoj imovini veći to lošije kotiraju.Prema tome neki naši brodari u usporedbi sa
sličnim u svijetu odlično kotiraju prema onima u svijetu.
Ipak s obzirom da je ZSE treća liga treba diskontirati barem 30 % u odnosu na ozbiljne svjetske burze.

Dakle LPLH,JDPL i TNPL su sada nakon ovog pada još više diskontirane na svijet.
ULPL i ATPL i ne baš.Da li to znaći da je ovaj zadnji rast napuhani balon ?.

New Report

Close