Taman si jučer kupio atpl, dosad je najjači bio jdpl, koji si vjerojatno prodao
[bye] [bye]
[/quote]
pa naravno, zato sam je i kupio. Ja govorim o forwardu budućih zarada, sve naravno ovisi o indexima vozarina. JDPL sam kupio po 100 kuna jer je bio preveliki fundamentalni gap u odnosu na ATPL, on je morao narasti neovisno o vozarinama i bilo kakvom forwardu. To se i dogodilo. JDPL će isto rasti, ali s porastom vozarina JDPL postaje druga liga… kolega ne vidim u čemu je problem. Vi kako i sami kažete za TNPL sektor ne možete niti napraviti projekciju dalje od mjesec dana. naravno da ta činjenica diskontora cijelu priču. Na stranu da je TNPL vjerojatno najbolja brodarska firma u RH.
[/quote]
JDPL,LPLH,TNPL,čak i ULPLkoja je prezadužena,ali manje od ATPL,su ziceri koji donose dobit i pozitivno poslovanje kada su vozarine na ovim razinama.A ATPL postaje interesantna tek kada BDI
probije 3.500,ali sve do 5.000 lošiji izbor od svih brodara.
Naravno ,da ne govorimo o cijeni dionice,već o poslovanju u ovisnosti od cijena vozarina.
A neka ATPL raste i bez razloga tada ćemo uvijek moći uspoređivati ostale brodare sa ATPL.
Ipak ATPL je motor i zapravo je veliko čudo da su ovih zadnjih dana svi brodari rasli a ATPL malo
lošije,a bilo je pozitivno ozračje na burzi.
Dubrovčani su majstori zaštite svojih interesa.Nije li dubrovačka diplomacija još od davnina jako
poznata.Slažem se da bi ovi iz Zadra specijalno mogli doći na tu školu u Dubrovnik,iako su izvrsni pomorci.
ULPL ima najjači forward, možete pričat što god hoćete [bye]
Taman si jučer kupio atpl, dosad je najjači bio jdpl, koji si vjerojatno prodao
[bye] [bye]
[/quote]
pa naravno, zato sam je i kupio. Ja govorim o forwardu budućih zarada, sve naravno ovisi o indexima vozarina. JDPL sam kupio po 100 kuna jer je bio preveliki fundamentalni gap u odnosu na ATPL, on je morao narasti neovisno o vozarinama i bilo kakvom forwardu. To se i dogodilo. JDPL će isto rasti, ali s porastom vozarina JDPL postaje druga liga… kolega ne vidim u čemu je problem. Vi kako i sami kažete za TNPL sektor ne možete niti napraviti projekciju dalje od mjesec dana. naravno da ta činjenica diskontora cijelu priču. Na stranu da je TNPL vjerojatno najbolja brodarska firma u RH.
[/quote]
JDPL,LPLH,TNPL,čak i ULPLkoja je prezadužena,ali manje od ATPL,su ziceri koji donose dobit i pozitivno poslovanje kada su vozarine na ovim razinama.A ATPL postaje interesantna tek kada BDI
probije 3.500,ali sve do 5.000 lošiji izbor od svih brodara.
Naravno ,da ne govorimo o cijeni dionice,već o poslovanju u ovisnosti od cijena vozarina.
A neka ATPL raste i bez razloga tada ćemo uvijek moći uspoređivati ostale brodare sa ATPL.
Ipak ATPL je motor i zapravo je veliko čudo da su ovih zadnjih dana svi brodari rasli a ATPL malo
lošije,a bilo je pozitivno ozračje na burzi.
Dubrovčani su majstori zaštite svojih interesa.Nije li dubrovačka diplomacija još od davnina jako
poznata.Slažem se da bi ovi iz Zadra specijalno mogli doći na tu školu u Dubrovnik,iako su izvrsni pomorci.
[/quote]
ATPL i TNPL su ipak firme za premiership, dok su ostali druga divizija, ali i na londonskoj burzi pod AIM ima finih firmica i lijepih zarada. Što se dionica tiče zse bi mogla staviti gotovo ključ u bravu bez HT, ATPL i IGH, pa ATPL, posebno po permanentnoj likvidnosti, nije usporediva sa ostalim brodarima. TNPL kao dionica, osim vlasnika i nekih bankarskih institucija, ne intresira nikoga, što ne znači da se na dionici nije moglo i u budućnosti će se još moći dobro zaraditi.
Bez obzira kojI je brodar bolji,jednostavno treba biti ponosan na rezultate ostvarene u ovoj teskoj godini.Duga tradicija ce se ocuvati za sljedece narastaje,a to je ono najvaznije.Zato zelim mirno more nasim pomorcima, a dionicarima da dionice narastu na realnu cijenu.
Gosp.gardist,
potpuno se slažemo da je ATPL prva liga ali sve što je popularno je i skupo.
LPLH je do prije samo dva mjeseca bila 68 do 70.Nitko je nije htio jer nije ni drugoloigaš.A ja sam
u tu slabu momčad upuca do posljenje kune.I gle čuda .Rast od 200 %.Međutim po fundamentima i dalje
podcijenjena dva do tri puta u odnosu na ATPL.Jednostavno sam vidio ono što je bilo očito.Ali ako ovako
nastave raditi ući će vrlo brzo u drugu ligu,a uskoro i prvu.I dalje će generirati veću dobit i zato ostajem
u njoj.A ATPL ostaje špekulativna domena.
Ušao danas u ATPL sa crkavicom ,a vjerovatno izlazim sutra.Skoro pa izaša i danas.Preniski BDI da bi čekao kvartalno izvješće u njoj.
Jasno je da TNPL ima pablic relation primjeren seljačkoj radnoj zadruzi i da je zato ta dionica toliko podcijenjena.A kao pomorci imaju visoki renome.Ta podcijenjenost je dostatan razlog da budem u njoj.To mi pruža sigurnost,jer vrijedi višestruko više.A kada to odradi,a odradit će ,živ bi se poija
da ne budem u njoj.I LPLH i TNPL još nisu dale dividendu,što je dodatan razlog za čekati.
ULPL ima najjači forward, možete pričat što god hoćete [bye]
Izračunajte NAV.Utvrditi ćete da je budućnost bremenita.Prezadužena ULPL preko noći može upasti u
velike probleme ukoliko unajmitelji odluče malo korigirati dugoročne ugovore ugovore.Mislim,da je
ULPL najrizičniji brodar ,ali za reći istinu imaju menađment koji koristi sve mogučnosti da održava
cijenu dionice dosta visoko i da na taj način čuvaju i svoj kapital,ali i kapital dioničara.
Fundamentalno s obzirom na izuzetno veliku zaduženost to je zona visokog rizika.
Najrizičniji brodar na ZSE.
Taman si jučer kupio atpl, dosad je najjači bio jdpl, koji si vjerojatno prodao
[bye] [bye]
[/quote]
pa naravno, zato sam je i kupio. Ja govorim o forwardu budućih zarada, sve naravno ovisi o indexima vozarina. JDPL sam kupio po 100 kuna jer je bio preveliki fundamentalni gap u odnosu na ATPL, on je morao narasti neovisno o vozarinama i bilo kakvom forwardu. To se i dogodilo. JDPL će isto rasti, ali s porastom vozarina JDPL postaje druga liga… kolega ne vidim u čemu je problem. Vi kako i sami kažete za TNPL sektor ne možete niti napraviti projekciju dalje od mjesec dana. naravno da ta činjenica diskontora cijelu priču. Na stranu da je TNPL vjerojatno najbolja brodarska firma u RH.
[/quote]
JDPL,LPLH,TNPL,čak i ULPLkoja je prezadužena,ali manje od ATPL,su ziceri koji donose dobit i pozitivno poslovanje kada su vozarine na ovim razinama.A ATPL postaje interesantna tek kada BDI
probije 3.500,ali sve do 5.000 lošiji izbor od svih brodara.
Naravno ,da ne govorimo o cijeni dionice,već o poslovanju u ovisnosti od cijena vozarina.
A neka ATPL raste i bez razloga tada ćemo uvijek moći uspoređivati ostale brodare sa ATPL.
Ipak ATPL je motor i zapravo je veliko čudo da su ovih zadnjih dana svi brodari rasli a ATPL malo
lošije,a bilo je pozitivno ozračje na burzi.
Dubrovčani su majstori zaštite svojih interesa.Nije li dubrovačka diplomacija još od davnina jako
poznata.Slažem se da bi ovi iz Zadra specijalno mogli doći na tu školu u Dubrovnik,iako su izvrsni pomorci.
[/quote]
Lopina, ATPL ima najjači forward i najbržom dinamikom povećavaju kapital unazad zadnjih 5 godina bilo rebuildom flote ili iz zarade iz prijevoza roba. To ne kažem ja, to kažu financijska izvješća. Uzmi sve te brodare, pogledaj im kapital prije 5 godina i pogledaj im kapital sada. Dakle pogledaj di su bili prije 5 godina i di su sad. ATPL je pobjednik, i to je jedina istina. kako će biti u budućnosti? Pa ne misliš valjda da će šampion nekom drugom prepustiti to mjesto? hahaha. Opet ti ponavljam da se kupuje budućnost i zato će ATPL najviše rasti. Milsim dugoročno. U ove kratkotrajne trejderske kombinacije koje ti hvataš, ne ulazim. Uostalom vrijeme će pokazati. BDI je već 3200 i kako vidim ne misli stati tako brzo, a ako BDI bude dugoročno ispod 3000, onda ja ne želim imati u portfelju niti jednog brodara, tako da me baš briga za sve njih skupa. Dakle formula je jednostavna: Profitabilne vozarine: best buy je ATPL, neprofitabilne vozarine: ne želim imati niti jednog brodara. Vrlo je jednostavno. Sad su svi gapovi zatvoreni i krećemo od nule [bye]
Lopina, ATPL ima najjači forward i najbržom dinamikom povećavaju kapital unazad zadnjih 5 godina bilo rebuildom flote ili iz zarade iz prijevoza roba. To ne kažem ja, to kažu financijska izvješća. Uzmi sve te brodare, pogledaj im kapital prije 5 godina i pogledaj im kapital sada. Dakle pogledaj di su bili prije 5 godina i di su sad. ATPL je pobjednik, i to je jedina istina. kako će biti u budućnosti? Pa ne misliš valjda da će šampion nekom drugom prepustiti to mjesto? hahaha. Opet ti ponavljam da se kupuje budućnost i zato će ATPL najviše rasti. Milsim dugoročno. U ove kratkotrajne trejderske kombinacije koje ti hvataš, ne ulazim. Uostalom vrijeme će pokazati. BDI je već 3200 i kako vidim ne misli stati tako brzo, a ako BDI bude dugoročno ispod 3000, onda ja ne želim imati u portfelju niti jednog brodara, tako da me baš briga za sve njih skupa. Dakle formula je jednostavna: Profitabilne vozarine: best buy je ATPL, neprofitabilne vozarine: ne želim imati niti jednog brodara. Vrlo je jednostavno. Sad su svi gapovi zatvoreni i krećemo od nule [bye]
atlantska će i drugi kvartal imati prilično loš, vjerojatno nekakav mali gubitak, ali uz ovakav trend rasta ( i ukoliko se on održi kroz cijelu godinu ) atlantska sve to može debelo nadoknaditi i na kraju fino i zaraditi, jer ima najpotentniji zamašnjak.
dali će se to dogoditi? to nitko ne može reći, ali ako tako bude, atlantska je way to go. momentalno, pak, je situacija najpogodnija za lošinjsku i jadroplov….(tankersku namjerno ne spominjem jer ona je svijet za sebe) i ako brodarine ostanu na otprilike ovim razinama imati će fenomenalnu godinu obzirom na gospodarski moment.
atlantska je kao turbo dizelaš, jebe ju turbo rupa, ali kad je pređe onda razvaljuje…..zasad je još uvijek na 1200 okretaja….ili bolje rečeno 1000……
Taman si jučer kupio atpl, dosad je najjači bio jdpl, koji si vjerojatno prodao
[bye] [bye]
[/quote]
pomorci.
[/quote]
Lopina, ATPL ima najjači forward i najbržom dinamikom povećavaju kapital unazad zadnjih 5 godina bilo rebuildom flote ili iz zarade iz prijevoza roba. To ne kažem ja, to kažu financijska izvješća.
[/quote]
Potpuno krivi pristup.Cjelokupna dobit ATPL je ostvarena u vrijeme kada je BDI bio na izuzetno
velikim razinama tj krajem 2007 i početkom 2008.a uz to se poklopila i prodaja brodova.Da li će BDI više ikada biti toliko visok.Pa prošle godine je ostvarena izuzetno visoka dobit.Prosjek je visok u tih 5 god. i to u
prvom redu radi te jedne godine.Premalo da bi imali sigurnost.Sada su najveći pušaći od naših
brodara i to upravo zbog prefinanciranja.U ova dva kvartala su izgubili jako puno,a sada je
situacija nešto bolja,ali ne blistava.Jer da li će BDI gore ili dole,ili će biti češalj odlućuju drugi.A ja ulažem u brodare koji su u ovom trenu financijski stabilniji,a za sada mi je to najbitnije.Jer onaj tko
ima novaca vrlo lako će do novih,a još lakše do polovnih brodova.I bitno je da se plovi sa što manje
gubitaka,jer nitko ne može reći koliko će ova kriza trajati.A zaduženost ATPL prema NAV je
…boli glava.
TNPL npr.po toj osnovi pruža daleko veću sigurnost,jer kontinuirano i ravnomjernije zarađuje.
Čak i JDPL jer je manje zadužen je sigurniji.
Smeta me i razvojna strategija ATPL.Mislim da su skloni prefinanciranju,a na ludom brodarskom marketu se to može skupo platiti.
Kako će izgledati financijsko stanje atpl ako se odlući na još 50kn dividende kako mnogi dioničari priželjkuju.
Mislim da bi u vremenu niskih cjena vozarina i recesije malo drugačije trebalo s novcem.
Sada su najveći pušaći od naših brodara i to upravo zbog prefinanciranja.U ova dva kvartala su izgubili jako puno,a sada je situacija nešto bolja,ali ne blistava.Jer da li će BDI gore ili dole,ili će biti češalj odlućuju drugi.A ja ulažem u brodare koji su u ovom trenu financijski stabilniji,a za sada mi je to najbitnije.
i.A zaduženost ATPL prema NAV je …boli glava.
TNPL npr.po toj osnovi pruža daleko veću sigurnost,jer kontinuirano i ravnomjernije zarađuje.
Smeta me i razvojna strategija ATPL.Mislim da su skloni prefinanciranju,a na ludom brodarskom marketu se to može skupo platiti.
Poštovani Lopina!
U nekoliko sam vam navrata pokušao sugerirati da provjerite što su rezerve.
Vi to naravno niste učinili, pa evo apeliram na vas da više ne lupetate o prezaduženosti svih osim TNPL jer ispadate smiješni.
Ja nemam brodare i ne mislim ih kupovati jer se slažem sa procjenama stručnjaka kako je to samo labuđi pjev.
Evo vam nažalost činjenica: TNPL prolazi ono šta je ATPL prošla u trečem kvartalu 2008. Dobit, a index pada.
Nažalost po dostupnim vozarinama na temi tnpl vidi se da i oni gube te vaše dugorčne ugovore i ako se tankeraški indeks ne oporavi i ona če otiči u minus. I to teži. Evo več vam dosta tankera Zadrana plovi za kikiriki.
Nije lijepo da zbog svojih pogrešaka želite uvaliti druge u minus.
Ostavite se brodara i ulažite u propulzivne dionice.