Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Da vidimo što drugi misle o brodarima

http://www.poslovni.hr/116268.aspx

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Atlantska plovidba ostvarila je u prvom tromjesečju 168 milijuna kuna prihoda, a Tankerska 266 milijuna

Da dodam dionica ATPL je rasla 20% više od TNPL

pa ako neko vidi razloga neka napiše

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Iskoristio bih post od kolege
mislim da se dobro uklapa

bayliner: kako stoje nasa 4 jahaca

ULPL 1Q ’09 7milja dobiti
TNPL 1Q ’09 33milja dobiti
JDPL 1Q ’09 6milja gubitka
ATPL 1Q ’09 42milja gubitka

Kako bi sada izgledala famozna prica o podcijenjenosti/precijenjenosti vrijednosti dionica?

Slobodno nadopunite sa drugim brodarima

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Iskoristio bih post od kolege
mislim da se dobro uklapa

bayliner: kako stoje nasa 4 jahaca

ULPL 1Q ’09 7milja dobiti
TNPL 1Q ’09 33milja dobiti
JDPL 1Q ’09 6milja gubitka
ATPL 1Q ’09 42milja gubitka

Kako bi sada izgledala famozna prica o podcijenjenosti/precijenjenosti vrijednosti dionica?

Slobodno nadopunite sa drugim brodarima


Mogo si bar točne podatke napisat, Jadroplov ima dobiti skoro ko tvoja Tankerska.

Jesi siguran da zelis objasnjenje…
Sala mala, necu nista pisati, postoje brojevi, clanci, povijest, busucnost pa neka investitori sami zakljuce..

OX-Bright, inspiring and easy going. You make an outstanding parent. Shoul merry a Snake or Rooster but not a Sheep

Ja sam copy paste post od Baylaner-a ako nisi primjetio..

Hvala kolega Blueman odmah vam dam 100%

I nije TNPL samo moja imam ja i ATPL

Napisao sam da nadopuni ko hoče pa izmjeni kolega na pravu vrijednost..

ne treba kritizirati ja ču biti sretan da se ispravi ako nije točno.

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

ULPL 1Q ’09 19milja dobiti
TNPL 1Q ’09 33milja dobiti
JDPL 1Q ’09 28milja dobiti
ATPL 1Q ’09 42milja gubitka

Evo budem ja ispravio kad znate samo prigovarati
Ispravite ko misli da je nešto netočno

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Evo još jednog našeg brodara, gutača državnih subvencija:Vaš link [bye]



Iskoristio bih post od kolege
mislim da se dobro uklapa

bayliner: kako stoje nasa 4 jahaca

ULPL 1Q ’09 7milja dobiti
TNPL 1Q ’09 33milja dobiti
JDPL 1Q ’09 6milja gubitka
ATPL 1Q ’09 42milja gubitka

Kako bi sada izgledala famozna prica o podcijenjenosti/precijenjenosti vrijednosti dionica?

Slobodno nadopunite sa drugim brodarima


Mogo si bar točne podatke napisat, Jadroplov ima dobiti skoro ko tvoja Tankerska.
[/quote]
JDPL je najugodnije iznenađenje prvog kvartala 2009.
ULPL s obzirom na stabilne dugoročne ugovore izgleda stabilno.
TNPL je ostvarila manju dobit od očekivanja.Ipak novi brod u pripremi i probnoj vožnji predstavlja
veliki trošak,a zarada nikakva.
ATPL je imala dvije prinove i dvostruki trošak pa je i to razlog gubitka.
LPLH pošto je najsličnija ATPL bi isto mogla biti u gubitku ali manje od ATPL,ali JDPL sa ovolikom
dobiti ukazuje da je možda i LPLH u pozitivi.Sa nestrpljenjem očekujem izvješće LPLH.

Ipak u zadnjih dvadesetak dana BDI je jako skočio.
A najveći direktni utjecaj ima na brodove koji su na spotu.
A najviše su na spotu:
1.LPLH gotovo 100%
2.ATPL 1/2 flote na spotu
3.JDPL većinom na dugoročnim ugovorima
4.TNPL gotovo 100% u dugoročnim ugovorima
5.ULPL 100% u dugoročnim aražmanima

Ovakav rast BDI/vozarina/najviše koristi donosi gornjem redoslijedu,a NA TNPL i ULPL ima jako mali
kratkoročni utjecaj.
Međutim i zaduženost koja je omća u eri niskih vozarina,ali i poluga u eri visokih.
Po toj osnovi najveću korist od rasta BDI ma:
1.ATPL
2.ULPL
3.LPLH
4.TNPL
5.JDPL
Dakle,od rasta BDI najveću korist imaju ATPL i LPLH,pa bi moglo doći do poboljšanja u njihovom
poslovanju.Normalno da to donosi korist i ostalim ,ali ne u tolikoj mjeri.

Dobar pregled Lop. Kratko i jasno naši charteraši kasne za Bdi-om jer nisu "prva ruka" što je razumljivo u ovim vremenima oporavka ili krize tržišta, kako ko već gleda na to.Veliki gledaju najprije sebe pa će i oni rasti sukladno bdi-u. Mi ćemo se i dalje čuditi zašto svi rastu a mi stagniramo ili padamo u isto vrijeme. O korelaciji sa zse je već bilo riječi i proturiječja.
Dugoročno jdpl ima šansu da izroni u najvećeg dobitnika ako pogodi pravi tajming oporavka tržišta.Sada ,u krizi,mogu poslovat pozitivno i sa 4 broda, sa malo troškova, kreditnih obveza i velikim cashom.Supre će sigurno riješit u dogovoru a tada slijedi privatizacija.
Atpl će pokopati suluda izgradnja masu brodova vani.Pa trebalo je nešto zavrtiti i kod nas ako ništa drugo ,tradicije radi.Mišljenja sam da bi im sada bilo lakše ali dobro , vidit će mo….
Molim samo obrazloženje po čemu su atpl i lplh slične, dali strukture holdinga radi jer po brodovlju nisu [thumbsup]

ATPL i LPLH su slićne jer su holdinzi.LPLH gotovo ravnomjern u tri djelatnosti.Pomorstvo/50% ukupne
flote/brodogradnja i turizam.ATPL 80 % brodarstvo a 20% hoteljerstvo i aviokompanija.ATPL i LPLH su
najslićnije jer imaju dosta brodova na spotu.
Međutim,sa novim brodovima i gubicima ATPL je postala zaduženija i može imati problema za

servisiranje svih obaveza.Ali ovaj rast BDI zadnjih dvadesetak dana bitno olakšava situaciju za ATPL
i LPLH.Ako se održi na ovim razinama gubici bi trebali biti prošlost.Nisam detaljno analizira bilancu ATPL .Ćini mi se da prodaja Konavla nije proknjižena kao dobit,što bi uz buđenje turizma a i rast
BDI moglo ATPL odvesti u pozitivu.To bi bilo dobro za cijelo tržište brodara jer ATPL je lokomotiva.
Dok ona ne krene svi će stati na mjestu.Takvo je barem dosadašnje iskustvo.


4.TNPL gotovo 100% u dugoročnim ugovorima

Netočno.
Handy bulkerima su istekli "dugorocni" ugovori i sada love ono sto stignu. Diklo, Molat… sve su to informacije koje su dostupne na netu.

Isto tako i tankerima bas ne cvjetaju ruze. Svako malo ima report o vozarinama tankera koje posta Vazduh. I uglavnom voze na spotu. Cifre bas i nisu bajne…. Oni koji su dugorocni, a u manjini su, polagano istjecu ugovori ili generiraju solidnu ( u ovim uvjetima) dobit.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

New Report

Close