Rado bih pomogao ali ne pratim lošinjsku
Kolega Lopina će se več pojavit mislim da bi on mogao dobaciti pokoji komentar..
Po meni TNPL ATPL su dva najbolja konja za jahanje a
ja preferiram više TNPL jer je znatno potcjenjenija
ATPL bih kupio na 700 a volio bih je isto jako imati.
Rado bih pomogao ali ne pratim lošinjsku
Kolega Lopina će se več pojavit mislim da bi on mogao dobaciti pokoji komentar..
Po meni TNPL ATPL su dva najbolja konja za jahanje a
ja preferiram više TNPL jer je znatno potcjenjenija
ATPL bih kupio na 700 a volio bih je isto jako imati.
Danas je živa trgovina na TNPL, 100% veća od juče. Znakovito!!!
vidim , ko da je neko poslušao lopinu kad je pisao o ubitačnim skokovima. bravo lop. [thumbsup]
Šupalj ASK,šupalj BID.Niska likvidnost i ogromni skokovi i padovi.Današnja zadnja cijena i pored
ovog pada još uvijek preko 50 % veća nego prije mjesec dana.Stabilizacija na 100 sa malim prometima
jer po toj cijeni nebi se trebala pojaviti značajnija prodaja,a ako se i na toj razini pojavi veća
prodaja mislim da bi trebala biti pometena.
Sutra čekam na 95 i više u ovisnosti o kupnji.Danas sam ja bio na granici blokade LPLH sa kupnjom ovih
33 kom na 104. Koliko para toliko muzike. gotovo pa 100% u dionicama.
TNPL,JDPL,LPLH bitni di portfelja.
ATPL i ULPL isto mogu biti dobre kupnje ,ali daleko bolje kotiraju od gornje tri s obzirom da im je
cijena blizu NAV.Meni interesantne samo u trejdanju.
U svakom slućaju rast BDI ide svima u prilog.
Misliš ako krene negativni trend,mislim na crobex.
Da će rast bdi-a utjecati na cijenu brodara. Zadnja dva dana unatoč visokom rastu bdi-a i us brodara mi smo potonuli.
@lopina
Misliš ako krene negativni trend,mislim na crobex.
Da će rast bdi-a utjecati na cijenu brodara. Zadnja dva dana unatoč visokom rastu bdi-a i us brodara mi smo potonuli.
BDI je prodajna cijena usluge uz iste troškove.I bilo bi logično da utječe na cijenu svakoga brodara.
Međutim,s obzirom na zaduženost utjecaj BDI utjeće različito na svakog brodara,jer porast vozarina
istovremeno predstavlja i znak veće potražnje brodskog prostora,a samim time utjeće i na porast
vrijednosti brodova.Treba uzeti u obzir i financijsku poluga koja trenutno radi protiv,ali ako
BDI nastavi rasti postaje pozitivan multiplikator.
Tu bi svaki investitor trebao sam računati i predviditi barem blisku budućnost za svoga favorita.
Bez obzira na česte priče da zvijezde nisu naklonjene brodarima,oni su toliko puno pali da se
postavlja bitno pitanje :Da li je to previše?
Ja mislim da su pali previše i brodari su moji favoriti.
Bitno je samo da imaju dovoljno sredstava da ne idu u rasprodaju brodova zbog servisiranja dugova,
koji su kod nekih izuzetno veliki.
Puno sreće svim vlasnicima dionica brodara,a naročito…
Ma šalio sam se.
Evo sta se moze desiti kad gradite u Kini. Ovo je novogradnja car carrier na probnoj voznji.
ne kužim. zašto su ga okrenuli na stranu?
ne kužim. zašto su ga okrenuli na stranu?
Zaboravili su koper popiturati [lol]
Techmane sta kažete na ovo,ovo je pravi kapo,makina se nije izgasila
Izvrsno. Jedino mi nije jasno kako se ispravio kad je prosao most ????
Eto vam sada http://www.poslovni.hr/116151.aspx
Toliko o tome koliko je Atlantska bolja od Tankerske usporedite sada izvješča
Ja budala prodao dio TNPL i kupio ATPL
Tnpl najbolji i najpodcjenjeniji brodar napokon izašlo na vidjelo..
Zaboravili su koper popiturati [lol]
Techmane sta kažete na ovo,ovo je pravi kapo,makina se nije izgasila
http://koti.mbnet.fi/~soldier/towboat.htm
[/quote]
mora se priznati kako je tip na kraju ipak prošo ispod mosta [lol]
možda se to tako tamo i radi [lol]