da li se meni čini ili TNPL danas 0 kuna prometa [huh]?
Nije točno, to je Lopina prodao jednu dionicu da ne bude 00.00,00. Bježite kolege ča iz te dionice, vidite da ne interesira nikoga, osim vlasnika, naravno. Kao što rekoh "ubi je likvidnost". Pa na zse ima toliko prilika na ovim razinama, ne možete falit.
Mislim da je TNPL pokazala snagu i nije pala dok su neke letile po 15% dolje
nebi pala ni tih 1 % što je danas da neko nije prodao 1 pišljivu dionicu.
Što pokazuje da vlasnici TNPL nisu naivni
koliko neki od vas koji dođu ovdje pisat loše o TNPL
Pa da ju kupe za đabe
E pa nećemo prodat TNPL po cjenama koje ste si vi zamislili i to si zacrtajte i možete pričat
protiv TNPL koliko hočete ona če ostat jeda od najboljih dionica na ZSE…
Mislim da je TNPL pokazala snagu i nije pala dok su neke letile po 15% dolje
nebi pala ni tih 1 % što je danas da neko nije prodao 1 pišljivu dionicu.
Što pokazuje da vlasnici TNPL nisu naivni
koliko neki od vas koji dođu ovdje pisat loše o TNPL
Pa da ju kupe za đabe
E pa nećemo prodat TNPL po cjenama koje ste si vi zamislili i to si zacrtajte i možete pričat
protiv TNPL koliko hočete ona če ostat jeda od najboljih dionica na ZSE…
slažem se sa tobom.to je i moje mišljenje.fali joj samo malo više likvidnosti!
Nije točno, to je Lopina prodao jednu dionicu da ne bude 00.00,00. Bježite kolege ča iz te dionice, vidite da ne interesira nikoga, osim vlasnika, naravno. Kao što rekoh "ubi je likvidnost". Pa na zse ima toliko prilika na ovim razinama, ne možete falit.
[/quote]
Samo neka stoji na mjestu i TNPL i LPLH kada je korekcija.Znaći da se ne gubi.
A da porastu kada tržište ide gore.
Da li to znaći da su vlasnici spoznali podcijenjenost ovih dionica.Ali činjenica je da dionice koje
u fazi pada stoje na mjestu ili čak rastu kao jučer LPLH u sebi imaju veliki potencijalni rast.
Nije vrijeme za likovanje jer na našem tržištu nikada ne znaš što će biti sutra.
BID kod TNPL je kakav takav,a kod LPLH šupalj,bolje reći vakum.A BID se lagano spušta.
Ali je šupalj je i BID tako da ovdje može biti ubitačnih skokova.
Za sada lijepi osjećaj.Ako želiš kupiti ove dionice treba odriješiti kesu.
I tući po ASKu.
A promet će se povečati kada se kupnja i prodaja nađu na daleko većim cijenama od ovih.
.A BID se lagano spušta.
Ali je šupalj je i BID tako da ovdje može biti ubitačnih skokova.
Za sada lijepi osjećaj.Ako želiš kupiti ove dionice treba odriješiti kesu.
I tući po ASKu.
A promet će se povečati kada se kupnja i prodaja nađu na daleko većim cijenama od ovih.
[/quote]
Ispravak:A ASK se lagano spušta kod LPLH,ali je šupalj i kod jedne i kod druge dionice tako da ovdje
može doći do ubitačnih skokova.
Zato je i jeftina da ima više likvidnosti i cjena bi joj bila znatno viša.
No likvidnost lako dođe dovoljna je vjest pa čak i trač da se dionicom poćme naglo trgovati..
Moram priznat da mi je ona jedna od rijetkih u portfelju koja mi je u plusu i to stalno
I da nje nemam već bih bio u gadnim minusima za razliku od građevinara koji su mi pali u prosjeku
12%
Samo da napomenem brodarski indeksi su lijepo skočili
tak da očekujemo sutra skok brodara..
Iverdome
Baltic Supramax 1,308 (+2.27%)
Baltic Handysize 661 (+1.54%)
As of 04/21/09
Baltic Dry 1,797 (+3.45%)
Baltic Capesize 2,393 (+4.73%)
Baltic Panamax 1,666 (+3.35%)
As of 04/21/09
Baltic Dirty Tanker 469 (+2.63%)
Baltic Clean Tanker 347 (+0.00%)
As of 04/20/09
Eto još samo da velim ako ko slučajno nezna TNPL ima 60% tankera i 40% DRY BULK brodova
Samo da napomenem brodarski indeksi su lijepo skočili
tak da očekujemo sutra skok brodara..
Iverdome
Baltic Supramax 1,308 (+2.27%)
Baltic Handysize 661 (+1.54%)
As of 04/21/09
Baltic Dry 1,797 (+3.45%)
Baltic Capesize 2,393 (+4.73%)
Baltic Panamax 1,666 (+3.35%)
As of 04/21/09
Baltic Dirty Tanker 469 (+2.63%)
Baltic Clean Tanker 347 (+0.00%)
As of 04/20/09
Eto još samo da velim ako ko slučajno nezna TNPL ima 60% tankera i 40% DRY BULK brodova
Prema broju brodova :
6 bulkova————-10 tankera ———— ukupno 16——— 37,5%:62,5%
Prema veličini flote
180.000DWT—– 1.236.000————–1.416.0000 ———-12,71% prema 87,29%
Prema NAV još tankeri u još većoj prednosti jer bolje kotiraju od bulkova,a kako je i tankerska flota prosječno stara 8 god,a bulk/handy/10 god.mislim da bi u ovom trenutku pravilan omjer bio
20%/i manje/ suhi /—– 80% i više /mokri/.
Nadam se da gosp.Gentelmen ovaj komentar ne smatra prodavanjem pameti.
Inaće,on prestavlja veliko osvježenje na ovoj temi.
Ja puno pišem jer sam kompjuterski nepismen,a on koristi objektivne podatke i tablice.
Hvala vam gos. Gentlmen i samo nastavite sa što više informacija .
Dapače meni pisanje možda lošije leži tako ta bih zamolio kolege
da se priviknu na moj neobični stil pisanja i lošu gramatiku.
Također pozdrav kolegi Lopini nije ga bilo ništa jučer pa nam je falio…