Nevalja kuditi tuđe dionice to sam i ja naučio na svojoj koži..
Nekoga možda to veseli ali namjera tu nije baš čista.
Iči od dionice do dionice pa ocrnjivat.
Nažalost to je znak osobe koja uopče ne posjeduje dotičnu dionicu koju ogovara.
A često to čini iz namjere što tu dionicu baš želi kupiti..
Usput ne misli na ljude koji posjeduju dionicu nego na svoj vlastiti interes,
što je ubiti česta pojava na dioničarskim forumima.
pa tema je usporedba brodara, ako tu ne mogu iznjeti svoja mišljenja o njima onda čemu sve ovo?
[/quote]
Dobro je da na ZSE imamo lidera ATPL.
NAV za ATPL je ispod 700 kn,mislim negdje oko 650,a ona se tržila na 812 /prosiječna zadnja cijena/.Kotira na ZSE bolje nego svijetski brodari koji se trže na 1 do 1,3 NAV,što bi značilo da bi
naši brodari trebali biti na 0,7 do 1 NAV.
Dakle,ATPL preko 650 u ovom trenutku preskup.
fair cijena za brodare:
NAV %diskont fair cijena zadnja cijena indeks
ATPL 650 0 650 812———– 1,25
JDPL 380 30 266 116———- o,44
TNPL 4.000 30 3.100 1.486———- o,42
LPLH 450 30 315 110——— o,35
Dakle,sve ostale smo diskontirali 30% u odnosu na ATPL.To je benificija na popularnost.
Međutim,normalno da se postavlja pitanje da li TNPL treba diskontirati,ako se uzme u obzir da je
stvarna vrijednost imovine TNPL veća od sva čeriri ostala brodara skupa.
U svakom slučaju očita je podcijenjenost ostalih navedenih brodara u odnosu na ATPL od tri četiri puta.
Poštovani kolega former91 krivo ste shvatili moju poruku koja se uopče nije odnosila na vas dapače
se slažem sa vašim mišljenjima .
Svemu je krivo to što je moja poruka krivo redosljedom uletila nako vaše .
Tako da se ovdje radi o čistom nesporazumu.
Pozdrav
Dobro je da na ZSE imamo lidera ATPL.
NAV za ATPL je ispod 700 kn,mislim negdje oko 650,a ona se tržila na 812 /prosiječna zadnja cijena/.Kotira na ZSE bolje nego svijetski brodari koji se trže na 1 do 1,3 NAV,što bi značilo da bi
naši brodari trebali biti na 0,7 do 1 NAV.
Dakle,ATPL preko 650 u ovom trenutku preskup.
fair cijena za brodare:
NAV %diskont fair cijena zadnja cijena indeks
ATPL 650 0 650 812———– 1,25
JDPL 380 30 266 116———- o,44
TNPL 4.000 30 3.100 1.486———- o,42
LPLH 450 30 315 110——— o,35
Dakle,sve ostale smo diskontirali 30% u odnosu na ATPL.To je benificija na popularnost.
Međutim,normalno da se postavlja pitanje da li TNPL treba diskontirati,ako se uzme u obzir da je
stvarna vrijednost imovine TNPL veća od sva čeriri ostala brodara skupa.
U svakom slučaju očita je podcijenjenost ostalih navedenih brodara u odnosu na ATPL od tri četiri puta.
Evo kolega lopina da pobijemo tih 30% diskonta
JDPL država uvaljala gradnju dva najskuplja broda na svijetu,ako se ne varam 2x55mil $.,
vozarine za kontejneraše na minimumu
TNPL vozarine za tankere pale na najniže razine,loš odnos prema dioničarima
LPLH prastara flota,brod Srakane mjesecima bez posla,ostali su bez dosta pomoraca,na brodovima duge plovidbe samo na dva broda je kompletna hrvatska posada na ostalima filipi,prodali kontejneraše koji su plovili po mediteranu i kojim je država subvencijonirala gorivo i ulje za održavanje domaćih linija
Kada bi se gledalo po vozarinama mislim da bi oni davno propali što ovdje nije slučaj uostalom
brodski prjevoz se dogovara ugovorima na dulje vrijeme ,tako da oni sigurno nisu po sadašnjim cijenama.
Također bi ukazao na skok cjena brodara u Americi što također ukazuje da brodari idu gore.
Što mi vrjedi dobar odnos prema dijoničarima ako firma ništa nevalja.
TNPL je dobrostojeća firma i ako isplati dividendu to bih nazvao jako dobrim odnosom prema dijoničarima.
kolega Gentlman sve OK, nema nesporazuma, meni se ovaj topic inače nekako više dopada od onih pojedinačno selektiranih gdje ako nešto negativno u lošem trenutku napišeš pucaju po tebi do nedraga.
Mislim da ćemo ovdje dobiti realniju sliku naših brodara(a možemo ih uspoređivati i sa vanjskim) pa da vidimo kako ko pliva u ovoj krizi bez obzira na burzovno poslovanje [thumbsup]
LPLH prastara flota,brod Srakane mjesecima bez posla,ostali su bez dosta pomoraca,na brodovima duge plovidbe samo na dva broda je kompletna hrvatska posada na ostalima filipi,prodali kontejneraše koji su plovili po mediteranu i kojim je država subvencijonirala gorivo i ulje za održavanje domaćih linija
Lošinj prodan prijašnjem vlasniku za cca.3 m$, ovi na čudu jer taj RO-RO ima problema s makinjom
Dobro je da na ZSE imamo lidera ATPL.
NAV za ATPL je ispod 700 kn,mislim negdje oko 650,a ona se tržila na 812 /prosiječna zadnja cijena/.Kotira na ZSE bolje nego svijetski brodari koji se trže na 1 do 1,3 NAV,što bi značilo da bi
naši brodari trebali biti na 0,7 do 1 NAV.
Dakle,ATPL preko 650 u ovom trenutku preskup.
fair cijena za brodare:
NAV %diskont fair cijena zadnja cijena indeks
ATPL 650 0 650 812———– 1,25
JDPL 380 30 266 116———- o,44
TNPL 4.000 30 3.100 1.486———- o,42
LPLH 450 30 315 110——— o,35
Dakle,sve ostale smo diskontirali 30% u odnosu na ATPL.To je benificija na popularnost.
Međutim,normalno da se postavlja pitanje da li TNPL treba diskontirati,ako se uzme u obzir da je
stvarna vrijednost imovine TNPL veća od sva čeriri ostala brodara skupa.
U svakom slučaju očita je podcijenjenost ostalih navedenih brodara u odnosu na ATPL od tri četiri puta.
Evo kolega lopina da pobijemo tih 30% diskonta
JDPL država uvaljala gradnju dva najskuplja broda na svijetu,ako se ne varam 2x55mil $.,
vozarine za kontejneraše na minimumu
TNPL vozarine za tankere pale na najniže razine,loš odnos prema dioničarima
LPLH prastara flota,brod Srakane mjesecima bez posla,ostali su bez dosta pomoraca,na brodovima duge plovidbe samo na dva broda je kompletna hrvatska posada na ostalima filipi,prodali kontejneraše koji su plovili po mediteranu i kojim je država subvencijonirala gorivo i ulje za održavanje domaćih linija
[/quote]
Kvartalni izvještaji dokazuju da ste u raskoraku.
ATPL izgubila 50 mil.kn.
TNPL zaradila preko 100
JDPL neuporediv s obzirom na revalorizaciju imovine i ubitačno velike amortizacije i nerealno veliki
gubitak_knjigovodstvena kozmetika.
LPLH sa gubitkom od 15mil kn,a od toga manjincima 7,5/fifti fifti prema vlasništvu u brodarstvu/
bi značilo da posluju kao i ATPL,tj jako loše.Tek očekujemo izvješće.Biti ćemo pametniji kada izađe.
Atpl je dobila ovih 30% bonusa na populatnost,a ne na fundamentalne pokazatelje.Ovo nije muzika
da popularnost donosi veću cijenu .Ovo je kratkoročni bonus ,a pravilan fundamentalni pristup
donosi veću zaradu.I zato ako ste vlasnik ove dionice to shvatite kao poklon.A poklonu se ne gleda u zube.I dugoročno izbrišite ovih 30%.
Kolega Lopina tankeri su po onom što mogu pročitati u velikim problemima. Vozarine su pale na naj niži nivo u zadnjih 10 godina sa tendencijom daljnjeg pada. Velik je priliv novogradnji.
tankerska ne vozi kontejnere ali zato ima bulkove
tankerska po meni najstabilniji brodar a za jdpl predviđam da je ovo trenutna top vrijednost i rasti će po vanjskim faktorima a ne ko do sada, i da niko nemože obrazložiti ovaj skok
atlanska prenapuhana i ako se situacija s vozarinama ne popravi – stagnacija
Kolega po onom sta je nedavno publicirao ditektor ULPL oni su naša naj stabilnija pomorska kompanija. Nemaju brodova na spotu. Brodove zaključuju na 5 godina ni visoko ni nisko i to samo kvalitetnim unajmiteljima. U ovoj krizi brodovi im rade isto kao u naj boljim danima. Ni jedan TC nije otkazan.
Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
Nadajmo se da će BDI i dalje rasti i da će NAV uskoro biti veći,ali u ovom trenutku je to preuranjeno
predviđati.ATPL i dalje slaže gubitke,kao i svi suhi i to je činjenica i rast BDI na 2.500 do 3.000
bi mogao opravdati ovu sadašnju cijenu.
Inaće,trebate biti svijesni da cjelokupna flota ATPL u ovom trenutku vrijedi manje od zaduženja/duga/,a da i dalje stvara gubitke.Nažalost.
I zato podržavam gosp.Techmana,koji pokušava zaštiti male ulagaće iznoseći korektne i istinite
informacije.
Kratkoročno burza je u prvom redu psihologija,a dugoročno je djelomično i psihologija.
Kolega lopina vozarine za suhe koliko toliko se oporavljaju dok za tankere tek slijedi sranje
Tanker rates collapse
Friday 17 April 2009
TANKERS are being chartered for voyages at spot rates that fail to cover bunker and port costs, as earnings dramatically plunge across all tanker types in both dirty and clean trades.
Worldscale rates for clean tankers operating on some major routes are now translating to dollar-per-day earnings of less than zero, according to derivatives broker, Imarex.
The rates decline has sharply accelerated this month, pushing rates below $10,000 per day for aframax, suezmax and very large crude carriers on all but a handful of world’s key tanker journeys, and well below operating costs for most owners.
Many spot rates are now at the lowest levels ever recorded by the Baltic Exchange.
That included an astonishing $250 per day for very large crude carriers transporting oil from the Middle East to the US this week, just a fraction of the $10,000 per day owners earned just over two weeks ago.
On the world’s largest VLCC trading route, from the Middle East to Japan, rates have fallen to under $8,000 per day, just over 10% of the $70,000 per day seen at the beginning of 2009.