Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
Deca, da podsetim one koji su zaboravili i pokažem onima kaj nisu znali, par neverovatnih podataka.
Radi se o tome da je Atlantska ubedljivo najpodcenjenija dionica na ZSE. Pa dajte poglečte ove brojke, koje su po meni najvažnije.Atlantska ima P/E od 1,22 ROA od 22,70% i ROE od 44,85%.Htela bi vam samo skrenuti pozornost na činjenicu da najbolji rezultat posle Atlantske kaj se tiče ROA imaju Adris i Ericsson sa ROA od 10 što je još uvek duplo manje.
Što se tiče ROE prvi najbolji iza Atlantske je Konzum sa ROE od 28% što je još uvek puno manje od 44% kaj ima Atlantska.
Ak pogledate i usporedite brodarski sektor onda se da viditi da je i tu situacija čista i da je Atlantska apsolutni šampion.
ATPL- P/E 1,22 ROA 22,70%ROE 44,85%
JDPL- P/E 1,98 ROA 4,80% ROE 4,78%
TNPL- P/E 2,37 ROA 8,84% ROE 16,88%
ULPL- P/E 3,34 ROA 5,50% ROE 12,95%
Deca, ovo je vans in d lajftajm oportčjuniti.
Nemam ATPL al bum si kupila.Ne velim da nebu još pala ali kad BDI dođe na dno i kad dođe do oporavka svetske ekonomije…….
To bu raketiranje a neki od nas će postati miljoneri
Dobro je govorija moj pokopjni barba:"Karta svašta prima"
Gola istina je da je 2008 bila najgora godina za brodare.
JDPL koji jedini revalorizira vrijednost imovine prema tržišnim cijenama je
smanjio vlastiti kapital
31.12.2007. 1.507.895
31.12.2008. 627.894
Gubitak 59,37% ukupne imovine.
Ostali brodari nisu napravili revalorizaciju ni 31.12.2007. a ni 31.12.2008. i njihova financijska
izvješća su falsifikati.
Svi ostali su isto gubitaši ,a naročito ako su koristili kredite jer je gubitak na padu vrijednosti brodova,daleko veći nego što je dobit od vozarina.
Potrebno je uzeti u obzir i strukturu imovinei vrstu brodova.
Najmanje je stradala TNPL s obzirom da cijena tankera nije drastično pala ,jer nisu pale ni vozarine
kao kod suhih.
ATPL je visoko zadužena i to joj povečava pad vrijednosti,ali disperzija uloga na ostali biznis od oko 25% smanjuje gubitak na kapitalu.
ULPL koji je pola tankeraš,a pola suhi/brodovi 3.3/,ali je istovremeno najzaduženiji je izgubio
jako puno na kapitalu.Stvarno veliki gubitak,a knjigovodstveno dobitak.
LPLH kao holding koji ima najmanji dio u brodarstvu s obzirom na strukturu holdinga je najbolje proša s obzirom da u brodatstvu ima samo 40% imovine. Knjigovodstveno dobitak,a stvarno gubitak,
ali najmanji od svih brodara.
Još će puno vode proći ispod savskog mosta dok brodari dođu na imovimu koju su imali 31.12.2007.
JDPL pokazuje pravo stanje stvari u brodarstvu.
Preporučao bi svakom prije kupnje bilo kojeg brodara da utvrdi stvarnu vrijednost flote i ostale
imovine i tek tada donese odluku o kupnji ili prodaji.Ne osvrstati se na forumski druk.
Brodari su lakši za analizu od ostalih,jer imamo registar flote što nam omogučuje da sami odredimo
vrijednost firme.Ali ovo je ujedno i pokazatelj kako se mogu frizirati izvješća u ostalim djelkatnostima,a naročito kod građevinara.
…ATPL će ovu godinu preživjeti od dobre prošle godine,a iduća će već biti izlaz iz krize…a tada će biti nedostižna…dobro vrijeme za nakrcavanje od 500-650 kn,
preživjeti će oni, koji budu imali ili grade nove brodove…a vi zaključite sami tko su to, tri brodara upravo rade na obnovi flote..ova kriza će za brodare potrajati sve dok se američko gospodarsvo, prije svega financijski sektor, ne oporave……uglavnom sve to piše u različitim člancima, koji potvrđuju isto
preživjeti će oni, koji budu imali ili grade nove brodove…a isto
Los druk kolega!
preživjeti će oni, koji budu imali ili grade nove brodove…a vi zaključite sami tko su to, tri brodara upravo rade na obnovi flote..ova kriza će za brodare potrajati sve dok se američko gospodarsvo, prije svega financijski sektor, ne oporave……uglavnom sve to piše u različitim člancima, koji potvrđuju isto
Navigare ostavi se corava posla i ne obmanjuj forumase. Daj postaj jedan clanak koji ovo gore potvrdjuje ili citiraj nekog priznatog pomorskog analiticara. Danas brodovlasnici kanceliraju brodove usprkos velikim polozima koje gube jer je to manje zlo nego da ih izgrade i vezu. Ima firmi ali zaista rjetkih koji vrijeme konjukture nisu iskoristile za obnovu flote i one su iznimke koje potvrdjuju pravilo. Kako je bilo govora o superciklusu gotovo su sve firme prestale taktizirati sa obnovom jer nisu znale koliko ce konjuktura trajati te su krenule u gradnju ili kupovinu. To je rezultiralo nicanjem brodogradilista u Kini kao gljiva nakon kise. Trojac o kojem pricas izgleda ovako. JDPL gradi 2 naj skuplja supramaxa na svijetu. Da ih otkazu, izgube milionski polog i odu gradit u Kinu imali bi 3. TNPL i ULPL su u drzavnom politickom projektu. Grade brodove kako bi drzava spasila 3 maj. Istina vjerovatno ce drzava izvuci deblji kraj ali usprkos dobroj cijeni moze se desiti da ti brodovi iz brodogradilista odu za rivu.
Ako je razlog tvojim postovima visok ulaz u dionice vjeruj mi da ovakvo pisanje nije put njihovom ozdravljenju.
…ATPL će ovu godinu preživjeti od dobre prošle godine,a iduća će već biti izlaz iz krize…a tada će biti nedostižna…dobro vrijeme za nakrcavanje od 500-650 kn,
Oh sta volim babe garate koje vide buducnost trzista iz dlana, tarot karata, graha te nose zecje sape za srecu.
@ Techman
Forum i je mjesto gdje se piskaraju raznorazne budalaštine i predviđanja, ukljućujući i moje.
Nego, jedno malo pitanje. Kada vi vidite svjetlo na kraju tunela ovog lošeg trenda za brodare. Zahvaljujem unaprijed na odgovoru.
@ Techman
Forum i je mjesto gdje se piskaraju raznorazne budalaštine i predviđanja, ukljućujući i moje.
Nego, jedno malo pitanje. Kada vi vidite svjetlo na kraju tunela ovog lošeg trenda za brodare. Zahvaljujem unaprijed na odgovoru.
Brodare ne treba generalizirati.
Mislim da su svi podcijenjeni,ali kako je i cijela naša burza dobro diskontirana postavlja se pitanje
da li neki brodari mogu i niže.
Iza nas je prvi kvartal.
ATPL je i dalje gubitaš.Prostor za pad otvoren.
ULPL plovi po fiksnim ugovorima i posluje pozitivno.Tako barem kažu.Ali prostora za rast nema.
Ali ne treba podcijenjivat izvrstan menađment ULPL.Oni su fenomenalni burzovni špekulanti,a u
zaštiti svojih dioničara.
JDPL je podcijenjen do boli i on ima prostora za visoki rast,a s obzirom na veliko smanjenje amortizacije, kao i pozitivnih tečajnih razlika izvješće 1Q2009 može biti ugodno iznenađenje što ga može visoko lansirati bez obzira na "bisere" kao gradnja ova dva broda u Brodosplitu.Moguće preuzimanje može biti dodatni razlog rastu cijene.
TNPL je dobro diskontiran.Trži se ispod polovine NAVa.Četvrti kvartal fenomenalan.I prvi koji je iza nas bi trebao biti dobar,ali ne toliko koliko prošli. Sa izlaskom izvještaja biti će još podcijenjeniji.
Dividenda još nije isplačena,a mogla bi biti preko 100 KN.
LPLH je manjim dijelom brodar,cca 30% cjelokupnog kapitala holdinga,40% aktive.
S obzirom na takvu strukturu imovine relativno najmanje izgubio u u vrijednosti kapitala.Ne mislim knjigovodstveno nego stvarno. .Kapital preko
šest puta veći od tržišne kapitalizacije.U četvrtom kvartalu i u prvom prodali dvije lađe i uprihodili
3 mil US$.To može ublažiti utjecaj niskih vozarina.Dividenda još nije isplaćena.Rast može biti žestok.Strahovito podcijenjena dionica,ali
za velike igraće neinteresantna zbog male likvidnosti.Za strpljive odlična prilika.
Dividenda još nije isplaćena.
@ Techman
Forum i je mjesto gdje se piskaraju raznorazne budalaštine i predviđanja, ukljućujući i moje.
Nego, jedno malo pitanje. Kada vi vidite svjetlo na kraju tunela ovog lošeg trenda za brodare. Zahvaljujem unaprijed na odgovoru.
Po onome sta citam 2010 godina bi mogla biti godina oporavka.
Interesantan clanak. O ovom malo pise kod nas.
Libya steps in to save Croatia yards
An unlikely figure in the form of Libyan leader Moamer Gadafi is being hailed as a saviour of some Croatian shipyards.
Work totalling hundreds of millions of dollars has been secured involving Zagreb-based project specialist Adria Mar, as well as the Trogir and Kraljevica yards. And more deals are in the pipeline.
The daily online edition of Nacional says that in recent years, Croatian yards have increasingly been responsible for the overhaul of Libyan warships. Also, new patrol vessels designed by Adria Mar are being built for both the Libyan navy and coastguard.
A further six patrol vessels have been ordered, according to Adria Mar director Mladen Saric.
Also, the company is close to signing a contract for the construction of a further three that will each carry a helicopter. They are said to be worth EUR 30m ($40.3m) apiece.
Similarly, Adria Mar has been overseeing the overhaul of three Libyan naval ships at Trogir and Kraljevica in a deal worth $50m.
They include two landing ships that have seen better days. When one was placed in the dock at Trogir, water poured out on all sides, says Nacional.
"It was a great surprise to all that the ship did not sink en route from Libya, thanks only to the water pumps that were working at full capacity the entire trip," the publication wrote.
The intention is for it to be the command ship of the Libyan navy. It begs the question, of course, as to why Gadafi suddenly needs so much hardware, including possibly a 60-metre rocket-carrying corvette.
Published : April 6, 2009
preživjeti će oni, koji budu imali ili grade nove brodove…a vi zaključite sami tko su to, tri brodara upravo rade na obnovi flote..ova kriza će za brodare potrajati sve dok se američko gospodarsvo, prije svega financijski sektor, ne oporave……uglavnom sve to piše u različitim člancima, koji potvrđuju isto
Navigare ostavi se corava posla i ne obmanjuj forumase. Daj postaj jedan clanak koji ovo gore potvrdjuje ili citiraj nekog priznatog pomorskog analiticara. Danas brodovlasnici kanceliraju brodove usprkos velikim polozima koje gube jer je to manje zlo nego da ih izgrade i vezu. Ima firmi ali zaista rjetkih koji vrijeme konjukture nisu iskoristile za obnovu flote i one su iznimke koje potvrdjuju pravilo. Kako je bilo govora o superciklusu gotovo su sve firme prestale taktizirati sa obnovom jer nisu znale koliko ce konjuktura trajati te su krenule u gradnju ili kupovinu. To je rezultiralo nicanjem brodogradilista u Kini kao gljiva nakon kise. Trojac o kojem pricas izgleda ovako. JDPL gradi 2 naj skuplja supramaxa na svijetu. Da ih otkazu, izgube milionski polog i odu gradit u Kinu imali bi 3. TNPL i ULPL su u drzavnom politickom projektu. Grade brodove kako bi drzava spasila 3 maj. Istina vjerovatno ce drzava izvuci deblji kraj ali usprkos dobroj cijeni moze se desiti da ti brodovi iz brodogradilista odu za rivu.
Ako je razlog tvojim postovima visok ulaz u dionice vjeruj mi da ovakvo pisanje nije put njihovom ozdravljenju.
[/quote]
..uopće ne razumijem što ste htjeli poručiti ovdje…..ovo što je napisano je konstatacija svih analitičara, a koje sam ja ponovio ovdje..u čemu je stvar neznam..možda to vama odgovara ili ne..ali to je tako.
kad bih ja pisao ovdje što kome odgovara ili čime je tko zadavoljan…tada niti ovaj forume ne bi imao smisla…zato vam preporučujem da budete malo objektivniji