Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)


Gubitak po dionici je
37,99 puta 1.395.520 =53 mil kuna.

Dakle manjinski interes
/AOP o54
-6.092 kumulativno
-7.976 kvartalno
ne predstavlja gubitak grupacije nego manjinskog vlasnika,jer ATPL sigurno nije 100%-ni vlasnik hotelskog biznisa .
I to smanjuje gubitak grupe sa 61 mil kn na 53 što je vidljivo iz izvještaja.

Da je to tako naročito je vidljivo iz stavke
AOP o52 /porez na dobit/ 7
Pomorstvo je oslobođeno plaćanja poreza na dobit,a što praktično znaći da je jedan dio ostalih
djelatnosti radio sa minimalnom dobiti na godinjem nivou.Mislim da se radi o avio kompaniji.

Zaključak:
53 milk kn gubitka u 4Q nije ostvarilo samo pomorstvo nego ostale djelatnosti.
Zaključak:Ostali brodari će imati relativno manje gubitke od ATPL u četvrtom kvartalu,ali će zato
u drugom i trećem kada te sezonske djelatnosti prorade biti u boljoj situaciji.
Dakle,očekujem relativno bolje rezultate za 4Q za JDPL,TNPL,LPLH od ATPL.
Za ULPL bumo vidjeli.Veće zaduženje,veće kamate,veći gubici.


Opet trkeljaš lopina ULPL je jedini poslovao sa dobiti u 4 kv a št se tiče kamata mogu biti samo manje Zaboravljaš da oni to plaćaju Švicarskim bankama gdje kamate padaju a ne našim koje dižu duplo Jedino drže kod nas ogromni novac koji imaju na računu i ubiru ogromne kamate

Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

@ Rocky

Brale prati i neces bit iznenadjen. Oni nemaju brodova na spotu i ovom krizom nisu i nece bit jos neko vrijeme zahvaceni. Ista stvar im je i sa tankerima koji trenutno prozivljavaju ono sta su bulkeri imali u zadnjem kvartalu lani. Pavletic je to upira po novinama ali ocito nitko nije htio cut.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)


Zaključak:
53 milk kn gubitka u 4Q nije ostvarilo samo pomorstvo nego ostale djelatnosti.
Zaključak:Ostali brodari će imati relativno manje gubitke od ATPL u četvrtom kvartalu,ali će zato
u drugom i trećem kada te sezonske djelatnosti prorade biti u boljoj situaciji.
Dakle,očekujem relativno bolje rezultate za 4Q za JDPL,TNPL,LPLH od ATPL.
Za ULPL bumo vidjeli.Veće zaduženje,veće kamate,veći gubici.

Mozda da a mozda i ne. S obzirom na trenutne prognoze sezonkih djelatnosti profitabilnost im je vrlo upitna.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Nije ovo topic ULPL, ali kad smo kod objave rezultata, Q4 ULPL, dobit 10,4 mil.kn.a kumulativna 71 mil.kn, u odnosu na 56 mil.kn.lanjskih (dobit bez prodaje prodova)
Sve u svemu, hr.brodari još uvijek plove profitabilno.Dugoročno, best buy.(za mene)

(P)ostao san dugoročni dokupljivač

Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)


Zanimljivo, zanimljivo, ULPL je u zadnjem kvartalu u plusu…

[cool]

samo što nije...


Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)


Zaključak:
53 milk kn gubitka u 4Q nije ostvarilo samo pomorstvo nego ostale djelatnosti.
Zaključak:Ostali brodari će imati relativno manje gubitke od ATPL u četvrtom kvartalu,ali će zato
u drugom i trećem kada te sezonske djelatnosti prorade biti u boljoj situaciji.
Dakle,očekujem relativno bolje rezultate za 4Q za JDPL,TNPL,LPLH od ATPL.
Za ULPL bumo vidjeli.Veće zaduženje,veće kamate,veći gubici.

Mozda da a mozda i ne. S obzirom na trenutne prognoze sezonkih djelatnosti profitabilnost im je vrlo upitna.
[/quote]
Ovdje ne komentiram godišnju dobit,već govorim o sezonskim karakteristikama turističkih djelatnosti,a one su profitabilne u trećem kvatralu kada zarađuju najviše,a najveće gubitke
ostvaruju u četvrtom kvartalu koji je iza nas.I ako je u tom četvrtom kvartalu ostvaren
gubitak od 53 mil za cijelo grupaciju,ako pomorstvo bude u istoj situaciji gubici će biti značajno
manji u drugom,najmanji u trećem pa će prosijek biti manji od ovih 53 mil kn odnosno desetak
miliona US$.
Dakle,gubici ostalih brodara bi trebali biti proporcionalno manji ako bi kao temelj uzeli gubitak ATPL
od 53 mil kn.
Za sada prvi brodar sa izvještajem ULPL čak pozitivno posluje.Super.Ugodno iznenađenje za dioničare.

Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Deca, da podsetim one koji su zaboravili i pokažem onima kaj nisu znali, par neverovatnih podataka.
Radi se o tome da je Atlantska ubedljivo najpodcenjenija dionica na ZSE. Pa dajte poglečte ove brojke, koje su po meni najvažnije.Atlantska ima P/E od 1,22 ROA od 22,70% i ROE od 44,85%.Htela bi vam samo skrenuti pozornost na činjenicu da najbolji rezultat posle Atlantske kaj se tiče ROA imaju Adris i Ericsson sa ROA od 10 što je još uvek duplo manje.
Što se tiče ROE prvi najbolji iza Atlantske je Konzum sa ROE od 28% što je još uvek puno manje od 44% kaj ima Atlantska.
Ak pogledate i usporedite brodarski sektor onda se da viditi da je i tu situacija čista i da je Atlantska apsolutni šampion.

ATPL- P/E 1,22 ROA 22,70%ROE 44,85%
JDPL- P/E 1,98 ROA 4,80% ROE 4,78%
TNPL- P/E 2,37 ROA 8,84% ROE 16,88%
ULPL- P/E 3,34 ROA 5,50% ROE 12,95%

Deca, ovo je vans in d lajftajm oportčjuniti.
Nemam ATPL al bum si kupila.Ne velim da nebu još pala ali kad BDI dođe na dno i kad dođe do oporavka svetske ekonomije…….
To bu raketiranje a neki od nas će postati miljoneri

Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Gospođo Branka možda je vans in d lajftajm za svjetske brodare bila 2008. Ko garantira da će ikad više biti takvih vozarina, možda budu tolike taman da imaju lijepu zaradu kao na primjer Autobusni prijevoz Varaždin – u stečaju.

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]


Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
Deca, da podsetim one koji su zaboravili i pokažem onima kaj nisu znali, par neverovatnih podataka.
Radi se o tome da je Atlantska ubedljivo najpodcenjenija dionica na ZSE. Pa dajte poglečte ove brojke, koje su po meni najvažnije.Atlantska ima P/E od 1,22 ROA od 22,70% i ROE od 44,85%.Htela bi vam samo skrenuti pozornost na činjenicu da najbolji rezultat posle Atlantske kaj se tiče ROA imaju Adris i Ericsson sa ROA od 10 što je još uvek duplo manje.
Što se tiče ROE prvi najbolji iza Atlantske je Konzum sa ROE od 28% što je još uvek puno manje od 44% kaj ima Atlantska.
Ak pogledate i usporedite brodarski sektor onda se da viditi da je i tu situacija čista i da je Atlantska apsolutni šampion.

ATPL- P/E 1,22 ROA 22,70%ROE 44,85%
JDPL- P/E 1,98 ROA 4,80% ROE 4,78%
TNPL- P/E 2,37 ROA 8,84% ROE 16,88%
ULPL- P/E 3,34 ROA 5,50% ROE 12,95%

Deca, ovo je vans in d lajftajm oportčjuniti.
Nemam ATPL al bum si kupila.Ne velim da nebu još pala ali kad BDI dođe na dno i kad dođe do oporavka svetske ekonomije…….
To bu raketiranje a neki od nas će postati miljoneri

Gospođo Branka. ATPL je imala strašne rezultate sa naglaskom na "imala" u rekordnoj godini BDI indexa koji je vrhunac doživio upravo 2008. godine. Pitanje je dali će se takvi rezultati ponoviti ikad u budućnosti, jer treba posložiti puno kockica da se tako nešto ponovo desi. ATPL će u budućnosti ostvarivati dobit ali na razinama P/E i ROA u rasponima od 5 – 10 što je još uvijek super rezultat.



Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)


Zaključak:
53 milk kn gubitka u 4Q nije ostvarilo samo pomorstvo nego ostale djelatnosti.
Zaključak:Ostali brodari će imati relativno manje gubitke od ATPL u četvrtom kvartalu,ali će zato
u drugom i trećem kada te sezonske djelatnosti prorade biti u boljoj situaciji.
Dakle,očekujem relativno bolje rezultate za 4Q za JDPL,TNPL,LPLH od ATPL.
Za ULPL bumo vidjeli.Veće zaduženje,veće kamate,veći gubici.

Mozda da a mozda i ne. S obzirom na trenutne prognoze sezonkih djelatnosti profitabilnost im je vrlo upitna.
[/quote]
Ovdje ne komentiram godišnju dobit,već govorim o sezonskim karakteristikama turističkih djelatnosti,a one su profitabilne u trećem kvatralu kada zarađuju najviše,a najveće gubitke
ostvaruju u četvrtom kvartalu koji je iza nas.I ako je u tom četvrtom kvartalu ostvaren
gubitak od 53 mil za cijelo grupaciju,ako pomorstvo bude u istoj situaciji gubici će biti značajno
manji u drugom,najmanji u trećem pa će prosijek biti manji od ovih 53 mil kn odnosno desetak
miliona US$.
Dakle,gubici ostalih brodara bi trebali biti proporcionalno manji ako bi kao temelj uzeli gubitak ATPL
od 53 mil kn.
Za sada prvi brodar sa izvještajem ULPL čak pozitivno posluje.Super.Ugodno iznenađenje za dioničare.

[/quote]

da znaš imalo bolje čitati FI vidio bi da je JDPL generirao najviše nove vrijednosti kroz osnovno poslovanje u 4Q od svih brodara u odnosu na kapital i povećao cash poziciju na preko 300 milijuna, tj 200 kn PS i smanjio dugoročne obveze i već otplatio drugu ratu za supramaxe. Ovdje svaki cigo svog konja hvali, a finalna stavka dobiti nakon amortizacije i poreza je ništa drugo nego računovodstvena gimnastika za farbanje naivaca [bye]

I'LL BE BACK

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=397e429f-3a83-4ae2-9ef5-ab7411ae0daf&ref=lastadd

samo što nije...




Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)


Zaključak:
53 milk kn gubitka u 4Q nije ostvarilo samo pomorstvo nego ostale djelatnosti.
Zaključak:Ostali brodari će imati relativno manje gubitke od ATPL u četvrtom kvartalu,ali će zato
u drugom i trećem kada te sezonske djelatnosti prorade biti u boljoj situaciji.
Dakle,očekujem relativno bolje rezultate za 4Q za JDPL,TNPL,LPLH od ATPL.
Za ULPL bumo vidjeli.Veće zaduženje,veće kamate,veći gubici.

Mozda da a mozda i ne. S obzirom na trenutne prognoze sezonkih djelatnosti profitabilnost im je vrlo upitna.
[/quote]
Ovdje ne komentiram godišnju dobit,već govorim o sezonskim karakteristikama turističkih djelatnosti,a one su profitabilne u trećem kvatralu kada zarađuju najviše,a najveće gubitke
ostvaruju u četvrtom kvartalu koji je iza nas.I ako je u tom četvrtom kvartalu ostvaren
gubitak od 53 mil za cijelo grupaciju,ako pomorstvo bude u istoj situaciji gubici će biti značajno
manji u drugom,najmanji u trećem pa će prosijek biti manji od ovih 53 mil kn odnosno desetak
miliona US$.
Dakle,gubici ostalih brodara bi trebali biti proporcionalno manji ako bi kao temelj uzeli gubitak ATPL
od 53 mil kn.
Za sada prvi brodar sa izvještajem ULPL čak pozitivno posluje.Super.Ugodno iznenađenje za dioničare.

[/quote]

da znaš imalo bolje čitati FI vidio bi da je JDPL generirao najviše nove vrijednosti kroz osnovno poslovanje u 4Q od svih brodara u odnosu na kapital i povećao cash poziciju na preko 300 milijuna, tj 200 kn PS i smanjio dugoročne obveze i već otplatio drugu ratu za supramaxe. Ovdje svaki cigo svog konja hvali, a finalna stavka dobiti nakon amortizacije i poreza je ništa drugo nego računovodstvena gimnastika za farbanje naivaca [bye]
[/quote]

Očito se pogriješili.Ovdje sam bio Nostradamus.
Ovo je napisano prije financijskog izvješća ostalih brodara jer je ATPL izašla najprva.
Dakle,JDPL je samo potvrdio moju predpostavku,TNPL je poslovala u maksimalnom plusu,ULPL
je poslovala pozitivno u četvrtom kvartalu.
S obzirom na strukturu flote /handy i kontejneri/ slično JDPL i LPLH bi trebao ostvariti manji gubitak u usporedbi prema ATPL ili čak poslovati pozitivno.Ipak s obzirom da je LPLH sa handy flotom na spotu bilo bi nerealno očekivati pozitivno poslovnje u četvrtom kvartalu.
Ali knjigovodstvena gimnastika je rastezljiva.

New Report

Close