Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Premješteno iz teme: Tehnička Analiza – grafovi, savjeti i analize

5.godišnji dijagram je još zanimljiviji….
Evo pa sami procijenite…

neki od brodara jučer
Vaš link

Bez straha, pohlepe i sentimenta.

FFA u jednom danu skočili cca. 20 %.

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

Diana Shipping izvješče za 4Q bolje od očekivanog

Diana Shipping Q4 profit meets estimates; shares rise

* Q4 EPS of $0.72 met estimate

* Q4 revenue of $84.3 mln beat estimate of $82.4 mln

* Quarterly time charter rate averaged $45,824

* Not interested in buying public shipping cos now

* Fixed majority of 2009 available days (Recasts, adds analyst, conference call comments)

By Sakthi Prasad

BANGALORE, Feb 19 (Reuters) – Greek dry bulk carrier Diana Shipping Inc’s (DSX.N) increased quarterly profit met market expectations, helped by its chartering strategy that focusses on long-term charters, sending its shares up 8 percent.

Diana Shipping charters a majority of its vessels in the long-term charter market, thereby eliminating revenue volatality, as opposed to the short-term spot market, where rates fluctuate on a daily basis.

"We have focused on building relationships with high quality charterers at a time when the insolvency of some charterers has been a cause for concern," Chief Executive Simeon Palios said in a conference call.

Its charter counterparties are mainly end users like Cargill International, which hire the ships to move their own cargo, reducing risks associated with non-payment of hire rates.

Palios said the charter counterparties have not yet approached the company for contract renegotiations.

"When you look at Diana they have a very large number of their vessels contracted to Cargill, BHP Billiton and they are very high quality charterers," Jefferies & Co analyst Douglas Mavrinac said by phone.

http://www.reuters.com/article/marketsNews/idINBNG26377720090219?rpc=44

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

kakvi su komentari za DRYS

Ova tema zamrla.
Kako tema zamrla tako i brodari potonuli kao da su im potopljene sve lađe.
A za dva dana najbolji izvješća u njihovoj povijesti.Prodaje brodova računam kao jednokratni priliv.

Pitanje za katastrofičare:Koji bi naš prvi brodar mogao u bankot i kada.

Ne kaže li se da se strah lijeći akcijom.

Ljuta trava na ljutu ranu.Tako kaže narodna.

Pitam i odgovaram:Ni jedan.Iz ove krize izaći će jaći.
Pucajte,branim.


Ova tema zamrla.
Kako tema zamrla tako i brodari potonuli kao da su im potopljene sve lađe.
A za dva dana najbolji izvješća u njihovoj povijesti.

Podcrtajte si riječ POVIJESTI. Kupnjom dionice kupujemo budućnost firme a one kad su brodari u pitanju trenutno izgledaju svakako samo ne svijetlo.

Resistance is futile! You will be assimilated!

Kolega Locotus možda da pročitate ovo:

Mare Nostrum: Hrvatski brodari odolijevaju krizi
Autor/izvor: SEEBiz / Hina
SPLIT – Hrvatski brodari trenutačno se uspijevaju oduprijeti svjetskoj gospodarskoj krizi, planiraju nabavku 31 broda od kojih 12 u Hrvatskoj, a 19 u Kini, Koreji i Japanu, a vrijednost tih brodova je milijardu i 100 miljuna eura, izjavio je danas državni tajnik za more Branko Bačić nakon sjednice Skupštine Udruge hrvatskih poslodavaca-brodara u međunarodnoj plovidbi – Mare Nostrum, održane u Splitu, na kojoj se raspravljalo o stanju na svjetskom pomorskom tržištu.
Bačić je izvijestio da se radi o ugovorenoj novogradnji 31 broda te da je su za većinu njih već uplaćeni značajni iznosi i do 50 posto ukupne vrijednosti te bi oni trebali biti izgrađeni bez poteškoća.

"U prva tri mjeseca 2009. godine u svijetu je ugovorena izgradnja samo 25 brodova, a od toga četiri u Hrvatskoj, što znači da je trenutačno čak 15 posto svjetske novogradnje brodova u Hrvatskoj."
Predsjednik Skupštine Mare Nostrum Stjepan Papić je kazao kako hrvatsko brodarstvo nije zahvaćena virusom krize svjetske brodarske industrije u kojoj, po njegovim riječima, učestalo bankrotiraju i neki od svjetskih brodara te se zbog krize diljem svijeta prolongiraju rokovi za izgradnju već ugovorenih brodova.

"Kriza je svom žestinom udarila brodare u svijetu u zadnjoj četvrtini 2008. godine, ali hrvatski brodari nastavljaju graditi brodove", kazao je Papić………"

marcello

Da nije Sanader naredio gradnju brodova radi spasa škverova možete si mislit kako bi se brodovi gradili. I, usput, kupovina brodova u ova vremena (a znamo kad ih je tko ugovorio) je isto "pametna" ko i gradnja stanova u 2008. računajući da će ih se prodati po cijenama iz 2007. BDI ne stoji dobro i dok se to ne promijeni badave priča.

Resistance is futile! You will be assimilated!


Da nije Sanader naredio gradnju brodova radi spasa škverova možete si mislit kako bi se brodovi gradili. I, usput, kupovina brodova u ova vremena (a znamo kad ih je tko ugovorio) je isto "pametna" ko i gradnja stanova u 2008. računajući da će ih se prodati po cijenama iz 2007. BDI ne stoji dobro i dok se to ne promijeni badave priča.

Nalazite se u kontradikciji sa predhodnim postom.Gradnja broda je budućnost,a kupnja je sadašnjost.
Povijest je učiteljica života.Analizom prošlosti možda imam i neku šansu predvidjeti i budućnost.

Ruka ruku mije.
Brodari naručili brodove u našim brodogradilištima.Prazni navozi se popunili.
Brodari dobili diskont.Meni odgovara taj diskont ako ga dobija "moj"brodar".
Možda dobiju i odgodu plačanja ako stisne.Sve može kada je država u igri,ali u svim tim poslovima
privatni kapital zarađuje.
A državno vlasništvo je ionako ničije vlasništvo.


Ova tema zamrla.
Kako tema zamrla tako i brodari potonuli kao da su im potopljene sve lađe.
A za dva dana najbolji izvješća u njihovoj povijesti.Prodaje brodova računam kao jednokratni priliv.

Pitanje za katastrofičare:Koji bi naš prvi brodar mogao u bankot i kada.

Ne kaže li se da se strah lijeći akcijom.

Ljuta trava na ljutu ranu.Tako kaže narodna.

Pitam i odgovaram:Ni jedan.Iz ove krize izaći će jaći.
Pucajte,branim.


Što je sa riječkom brodarskom tvrtkom Jadranski pomorski servis (JPS)?

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Zanimljivo, zanimljivo, ULPL je u zadnjem kvartalu u plusu…

New Report

Close