Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Naš čovjek Mavrinac …

url]http://biz.yahoo.com/ap/080728/drybulk_shipping_ahead_of_the_bell.html?.v=1[/url]

U poslovnom informacija da je u zadnjih desetak dana BDI pao 8,59 % tj.sa 9.313 na 8.513.

U istom vremenu tankerski indeks BDTI najbitniji za TNPL narastao sa 1.924 na 2.290 tj za 19,o2% i
nalati se na trogodišnjem maksimumu.

Tako to radi Genco…

Vaš link

pa bogme impresivno. proširili flotu sa 19 na 29 brodova u godinu dana, a u planu u sljedećih godinu imati 41.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

A kako će to pomoći vama koji nemate Genco [lol]

SAM PROTIV SVIH

pa nemamo svi ni PTKM, pa svejedno pogledamo izvješće. a kako će nam to pomoći … [tongue]

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

Tako da malo kupite [lol]

SAM PROTIV SVIH


pa nemamo svi ni PTKM, pa svejedno pogledamo izvješće. a kako će nam to pomoći … [tongue]

Tako je… a bogme necemo ni kupiti. [lol]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Ako već nemamo GENCO , imamo bulkere.Ovo bi moglo pomoći i njima – najnoviji ionako upravo izlaze iz kineskih brodogradilišta.
A možda Kinezi jednostavno ugase struju i ostave ih bez posla….

Vaš link

EB 1H prezentacija.Dosta zgodnih podataka.

Izašla FI 1H 2008.svih naših brodara.LPLH uobičajeno kasni. Prvi put u 2Q imamo izvješća koja predstavljaju promet i dobit samo iz osnovne dijelatnosti.Čak nema ni prodaje brodova pa predlažem
da se usporede svi brodari:

1.Prema prometu iz vozarina
2.Prema NAV
3.Prema procijeni BV
4.Prema ostvarenoj dobiti u ovoj godini ili zadnjem kvartalu
5.Prema zaduženju
6.Prema novogradnjama/perspektivi/
7.Prema vlasničkoj strukturi
8.Prema dugoročnom i dugoročnom zaduženju
9.Prema procijeni rizika od niskih vozarina
Sve pokazatelje svesti na iste knjigovodstvene standarde,radi lakše usporedbe
Ako netko ima još neki prijedlog neka dopiše.

Sve ovo u cilju određivanja fair vrijednosti cijene pojedinog brodara,koji su svi od reda tvornice
novaca i uglavnom jako podcijenjeni u ovom trenutku.

Za početak ćemo usporediti troškove osoblja prema veličini flote.Podaci su uzeti iz FI 2007. AOP 042
Vel.flote u DWT AOP 042 Troškovi osoblja u kn po DWT
ULPL 280.000 47.419 169

TNPL 1.200.000 78.827 +36.000 114.827. 96

ATPL 850.000 180.806 213
U
JDPL 267.000 48.207 181

TNPL je naknadno odlučila nagraditi zaposlenike/ne samo menađment/ sa 36 mil kn. te troškovi osoblja iznose 114.827.000.
Molio bi poznavaoce ATPL da korigiraju i smanje troškove osoblja s obzirom na hotel i aviobiznis.
Vidljivo je da TNPL i pored ove nagrade od 36 mil kuna najlošije plaća svoje zaposlenike i da je
najekonomičnija /najškrtija/i da bi se za sve ostale moglo reći da su malo obilatiji ,a naročito JDPL.
To je i normalno jer su državna firma u kojoj ima posla za svakoga tko je blizu oltara.
JDPL troškovi radne snage veći 89% u odnosu na TNPL
ULPL 76% " "
Dosta kolega je menađment ,a i većinskog vlasnika TNPL osudilo da radi protiv malih dioničara jer dijeli velike nagrade,a očito je da su najlošije plaćeni od svih.Inaće takav pristup malih dioničara nije
ispravan,jer svaki uspješan menađment mora dobiti nagradu .Za ovakve rezultate koje su ostvarili
TNPL i ATPL menađment zaslužuje izuzetne nagrade i to treba biti predviđeno menađerskim
i radnim ugovorima,a ne da se nepotrebno stvaraju afere .Ako firmi /nama /donose velike dobiti,pa
makar neki smatraju da je to splet sretnih okolnosti zaslužuju i nagrade..Naći se u pravo vrijeme ,na pravom mjestu i napraviti pravu stvar mogu samo najizvrsniji ,a to su gotovo svi menađeri u brodarskom sektoru,ako ostvaruju veliki profit.Jedino Papinjo/JDPL/ malo šepa,a i Pavletić mi je sumnjiv.

New Report

Close