A to je specijalnost Brodotrogira. A koju je to luksuznu jahtu Brodotrogir ikada sagradija mile ti deve??? Sreca da smo dole poslali nase strucnjake za brodogradnju Vesnu i Zorana. Uspjeh ne moze izostati.Vec sutra vidim kako luksuzne jahte silaze sa tvornicke trake Brodotrogira.
Ok ovo je teska glupost ali nije bitno intrigira u clanku da su brazilci zainteresirani za vodno gospodarstvo.Ovo je valjda prvi mali pocetni korak za privatizaciju voda.Doduse mali za ovu Vladu ali itekako velik za Hrvatsku pogotovo kad kubik vode bude jednog dana 30 kuna,a stranac vlasnik/koncesionar voda i suma. Genijalno.
A da pročitaš 3 x prije nego komentiraš gluposti :
” za čije će se održavanje i popravak specijalizirati Brodotrogir ”
i ti si pripadnik mase utopista koji koče napredak ove jadne i napaćene naše domovine..;)
Mada sam procitao i vidio tu glupost za to ima sanse ko pahuljica u paklu,a kako radim to doduse na jednom malo ozbiljnijem nivou od rvackih lovackih prica jako dobro znam sto govorim. Specijalizirat ce se??? Znaci treba znaje i tehnologija.Nemamo ni jedno ni drugo.Znaci treba love i to brdo.A toga nam ne fali je li mestre??? A brazilci pizde pa ce cekat nas jedno 10 godina da se mi malo specijaliziramo,ili da radimo pripravnicki na njihovim jahtama.Ja ga osicem skupa s jajima ako mi zgradimo ista za brazilce.A sad mozes dignit ruku i postavit pitanje kako to znam. A specijalizirat cemo se za stecaj Brodotrogira i Splitskog skvera.To hocemo sigurno.Pitanje je samo koliko ce agonija trajat. A onako usporedi to cemu tezimo to ti izgleda otprilike ovako
http://www.superyachts.com/directory/yacht-builders.htm
sa onim otpadom starog zeljeza i sekundarnih sirovina u Brodotrogiru. I na ovu izjavu isto mozes postavit pitanje pa cu ti rec sto se dole radi posljednih par mjeseci.
I genije pogledaj da je naslov promjenjen prije nego bleneš.Prije je stajalo da je to specijalnost Brodotrogira,a sada da ce tek postati. A sto je najbitnije ni jedno ni drugo ne pije vodu.
Naslov je bez veze a Brodotrogir bi s Končarom naravno moga postati graditelj jahti svih vrsta.Ovdje se radi o tom što Trogir s Končarovim investicijama postaje pravi turističi grad rekao bi s cjelogodišnjem radom.Ako bi se zaista išlo u ozbiljnu gradnju jahti Končar bi takvu proizvodnju treba izmjestit na zemljište Kaštela u vlasništvu Kaštelinski Staklenika.Šteta bi bilo u centru grada i marine praviti proizvodne hale.Ako se usto u Divuljama ostvari “home port” Trogir i Kaštele čekaju bolji dani.