BLJE (Belje d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BLJE (Belje d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Pogledaš li iz šireg kuta, vidjet ćeš da je državni interes da Agrokor dobro posluje i zapošljava, da plaća obveze i poreze, da preuzima druge u regiji, a ne da forumski špekulanti kao ti koji sada kupuju BELJE na tome zarade +300%!!!! [bye]

i živi u pruređenoj konjušnici sa hipotekom od 30 mil eur

Ne boj' te se!



…. sud treba donjeti presudu na temelju hanfinog rješenja.

znači ipak se mora donijeti presuda? neki kolege tvrdili su da ne mora!
a na takvu presudu imaju pravo žalbe?
a žalba na takvu presudu odgađa izvršenje?
[/quote]

ne mora se donijeti presuda da se da objavi ponuda. Presuda se donosi u slučaju da se zahtjeva obvezno sklapanje ugovora – na temelju Hanfinog rješenja donosi se presuda da Agrokor u tom slučaju mora isplatiti male dioničare. A ta presuda je manje više formalnost budući da nemaju pravo žalbe.

Jedino na što imaju pravo jest odvojeni postupak (to nije žalba) na US koji ne odgađa obvezu isplate iz prvonavedene presude.

strpljen spasen


Da li postoji rok u kojem dioničar može zahtjeva obvezno sklapanje ugovora o prodaji dionica? Nakon isteka roka za objavu ponude.

U parničnom postupku je rok 3 god, za trgovački postupak ne znam ali zastara je 6 god….važno je da si dioničar prije isteka roka od 60 dana za objavu ponude.

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

Al će bit rally u jednom trenutku prije isteka ovog roka od 60 dana…da vidis kad se spekulanti ponovno skupe..

“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Al će bit rally u jednom trenutku prije isteka ovog roka od 60 dana…da vidis kad se spekulanti ponovno skupe..

Prije bih rekao 30 dana. Naime do tad se ima pravo pokrenuti postupak na Upravnom sudu. Točnije do 4.11.2001. Ako kojim slučajem do tad nešto ne bude objavljeno na ZSE onda ćemo zivhati Agrokor i HANFAu da se očituju.

Trenutno je bio prioritet ponuda za Mercator, pretpostavljam da ce slijedeci tjedan se poceti odmotavati prica za Beljem.




…. sud treba donjeti presudu na temelju hanfinog rješenja.

znači ipak se mora donijeti presuda? neki kolege tvrdili su da ne mora!
a na takvu presudu imaju pravo žalbe?
a žalba na takvu presudu odgađa izvršenje?
[/quote]

ne mora se donijeti presuda da se da objavi ponuda. Presuda se donosi u slučaju da se zahtjeva obvezno sklapanje ugovora – na temelju Hanfinog rješenja donosi se presuda da Agrokor u tom slučaju mora isplatiti male dioničare. A ta presuda je manje više formalnost budući da nemaju pravo žalbe.

Jedino na što imaju pravo jest odvojeni postupak (to nije žalba) na US koji ne odgađa obvezu isplate iz prvonavedene presude.
[/quote]

kako misliš da nema prava žalbe na presudu Trgovačkog suda? Odakle sad to? Pa naravno da ima pravo žalbe jer je to zajamčeno ustavom RH i stoga je to načelo provedeno u ZPP-u.

...povijest se ponavlja...


kako misliš da nema prava žalbe na presudu Trgovačkog suda? Odakle sad to? Pa naravno da ima pravo žalbe jer je to zajamčeno ustavom RH i stoga je to načelo provedeno u ZPP-u.

Da si se imalo potrudio izdvojiti 5 min i pročitati rješenje HANFA-e znao bi da im je ista žalba odbijena prvo na TS krajem 2010., a druga žalba na VTS odbijena je 5/2011 i presuda je pravomoćna. Po n-ti put za neupućene i one koji razglabaju a da ni rješenje nisu jednom pročitali – ŽALBE NEMA!!!



kako misliš da nema prava žalbe na presudu Trgovačkog suda? Odakle sad to? Pa naravno da ima pravo žalbe jer je to zajamčeno ustavom RH i stoga je to načelo provedeno u ZPP-u.

Da si se imalo potrudio izdvojiti 5 min i pročitati rješenje HANFA-e znao bi da im je ista žalba odbijena prvo na TS krajem 2010., a druga žalba na VTS odbijena je 5/2011 i presuda je pravomoćna. Po n-ti put za neupućene i one koji razglabaju a da ni rješenje nisu jednom pročitali – ŽALBE NEMA!!!
[/quote]

ništa ti ne kužiš…svatko tko bi htio tužiti Todu na sklapanje ugovora jer ovaj nije dao javnu ponudu morao bi najprije ishodovati presudu, na koju opet postoji pravo žalbe!
to što si zaglavio ovdje ne daje ti pravo glumiti pametnoga i omalovažavati druge [bye]

Sve što pišem je osobno mišljenje bez sugestija i odgovornosti, tekst je podložan raspravi

Najavljena je nova investicija u mljekare Belja teška oko dva milijuna eura, a pregovara se da Zott ubuduće distribuira ABC sir na tržište srednje Europe

Agrokor je u prvih osam mjeseci 2011. godine ostvario organski rast prihoda od 8 posto, a Agrokorove kompanije uspjele su i na svojim "starim" tržištima generirati rast unatoč agresivnom prodoru privatnih marki.

To je među ostalim u srijedu kazala Ljerka Puljić, starija izvršna potpredsjednica Agrokora, predstavljajući rezultate istraživanja Ipsos Pulsa o snazi brendova među potrošačima.

"Onaj tko u realnom sektoru uspije steći ili opravdati povjerenje potrošača taj ima budućnost", poručila je Puljić istaknuvši da u Agrokoru vjeruju u budućnost brendova bez obzira na poplavu privatnih marki proizvoda.

Istraživanje je naime pokazalo da se prva tri mjesta BRANDscore liste TOP30 zauzimaju Agrokorovi brendovi Zvijezda ulje, Jamnica mineralna voda i Zvijezda majoneza, dok ih je još šest među prvih 30 – Zvijezda stolni margarin, Ledo povrće, ABC sirni namaz, Ledo riba, Jana, te Ledo tijesta.

Među 30 najjačih brendova nema primjerice Vegete ni nekog drugog Podravkinog proizvoda, ali se nalaze proizvodi Francka, Kraša, Gavrilovića, Dukata, te nekih brandova stranih proizvođača poput Coca-Cole, Orbita, Milke i drugih.


Najavljena je nova investicija u mljekare Belja teška oko dva milijuna eura, a pregovara se da Zott ubuduće distribuira ABC sir na tržište srednje Europe

Agrokor je u prvih osam mjeseci 2011. godine ostvario organski rast prihoda od 8 posto, a Agrokorove kompanije uspjele su i na svojim "starim" tržištima generirati rast unatoč agresivnom prodoru privatnih marki.

To je među ostalim u srijedu kazala Ljerka Puljić, starija izvršna potpredsjednica Agrokora, predstavljajući rezultate istraživanja Ipsos Pulsa o snazi brendova među potrošačima.

"Onaj tko u realnom sektoru uspije steći ili opravdati povjerenje potrošača taj ima budućnost", poručila je Puljić istaknuvši da u Agrokoru vjeruju u budućnost brendova bez obzira na poplavu privatnih marki proizvoda.

Istraživanje je naime pokazalo da se prva tri mjesta BRANDscore liste TOP30 zauzimaju Agrokorovi brendovi Zvijezda ulje, Jamnica mineralna voda i Zvijezda majoneza, dok ih je još šest među prvih 30 – Zvijezda stolni margarin, Ledo povrće, ABC sirni namaz, Ledo riba, Jana, te Ledo tijesta.

Među 30 najjačih brendova nema primjerice Vegete ni nekog drugog Podravkinog proizvoda, ali se nalaze proizvodi Francka, Kraša, Gavrilovića, Dukata, te nekih brandova stranih proizvođača poput Coca-Cole, Orbita, Milke i drugih.


meni je ovo smješno

Ne boj' te se!

New Report

Close