BLJE (Belje d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BLJE (Belje d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

da baš…

195 do 205 je s provizijama zarada od 3,1 % vjeruj mi tako 5 puta (a moglo se solidno i više) je ukupno na 11% sigurne dobiti (više nego ijedna štednja ili slično na godišnjoj razini)…

nemojte se smijati ali vjerujte mi da ima dosta ljudi koji da se izvuku iz krize su digli kredit od cca 12% i takvim transakcijama izvlače lovu za ratu s tim da u gornje opisanom slućaju su u 2 tjedna zaradili kompletnu kamatu sa vrlo sigurnom dionicom…

nema mi druge nego se zae..ti

sigurna dionica znači da i padne ispod nego što su kupili trebaju samo izdržati do godine dana da ne prodaju više nego što trebaju (rata) a kroz tu godinu dionica raste barem 20% (u ovom slučaju BELJE)…

nema mi druge nego se zae..ti

Evo vam malo vijesti iz Glasa Slavonije 24.5. 06. mislim da je vec bilo govora o toma,ali nije na odmet da se malo podsjetimo.

Beljski proizvodi u jadranskim hotelima
BELI MANASTIR – Turizam je naš najjači izvozni proizvod pa je stoga zanimljivo i sve vezano uz njega. Odnosi se to, između ostalog, i na ponude hotela na moru, u kojima se može naći svega i svačega, pa tako i raznih inozemnih delicija ili pića, dok su neki domaći proizvodi nezasluženo zaboravljeni. Mnogo je razloga zbog čega je tome tako, počevši od cijena, neaktivnih marketinških ekipa pojedinih domaćih proizvođača itd. A da je i te kako potrebno biti nazočan na jadranskoj obali uvidjeli su i u Belju pa je, u svrhu jačanja suradnje hrvatskih proizvodnih kompanija i sektora hotelijerstva te ugostiteljstva, u Baranji organiziran sastanak predstavnika najvećih hotelskih kuća s područja Istre i Hrvatskog primorja.
– Cilj nam je da se naši domaći autohtoni proizvodi, naše delicije s okusom tradicije, već ove godine nađu u ponudi hotela i restorana na Jadranu, jer prepoznatljivi okusi domaće gastronomije ono su što strani turisti najviše traže – ističe Boris Jurić, direktor beljskog komercijalnog sektora, napominjući kako su u posjet Belju stigli predstavnici najpoznatijih hotelijerskih tvrtki – Valamara, Riviere, Rapca, Plave lagune, Maistre, Lagune Novigrad, Arena turista, Liburnija Riviera hotela, GH Adriatica, Magnum hotela, Zlatnog otoka s Krka, Hotela Punat, Imperiala Rab te Jadran hotela Rijeka.
– Tijekom posjeta naglasak je stavljen na one proizvode u asortimanu Belja koji su već spremni za turističko tržište – nastavlja Jurić, dodajući kako se razgovaralo i o pripremi novih proizvoda koji bi bili posebno prilagođeni potrebama tog sektora. Istarsko-primorski hotelijeri posjetili su “Baranjku”, pogon za proizvodnju trajnih kobasica i slanina, “mjesto rođenja” već nadaleko poznatog baranjskog kulena, jednog od rijetkih beljskih proizvoda s etiketom “izvorno hrvatsko”, koji već stoljećima nastaje prema tradicionalnim recepturama starih baranjskih majstora. Premda naviknuli na nešto blažu hranu, Istrijani i Primorci nisu skrivali oduševljenje okusom. Nakon kulena i domaće dimljene slanine, uslijedilo je kušanje baranjskih sirova, ABC-a, Buce, Baranjca i Gaude, a budući da je dobro jelo potrebno i zaliti, posljednja destinacija bio je podrum u Kneževim Vinogradima i degustacija novih/starih vrhunskih beljskih vina, opet u “domaćem” pakovanju.
Baranju su napustili prepuni dojmova, uvjerivši se u goleme beljske potencijale i snagu te najveće baranjske poljoprivredno-industrijske tvrtke, jedne od najstarijih u ovom dijelu Europe, pa se može očekivati da će se već ove godine na menijima jadranskih hotela naći i beljski baranjski kulen, slanina, sirovi i buteljirana vina, koji će, dakako bez astronomskih marži, vjerojatno zadovoljiti izbirljive domaće i inozemne goste…

Autor: I.GETTO

odmah sam se zaželio buce i rajnskog rizlinga iz kneževih vinograda!

strpljen - spašen![color=blue][/color]

To je sve posljedica…a uzork je kvalitetno belje sa svojim proizvodima…koji imaju tradiciju i kupce koji jedva cekaju nove proizvode…

Adriatica.net i Agrokor…ovo je samo nastavak “agresivnog” nastupa Agrokora i njegove prisutnosti u turizmu…

"Naucio sam…da dobre prilike nikada nisu izgubljene: netko ce se uvijek posluziti onima koje ti propustis."

stišće li to netko BLJE sa malim nalogom

Kupnja – “BLJE-R-A” Prodaja – “BLJE-R-A”
Količina Cijena Količina Cijena
87 190,50 20 191,00
100 190,00 19 194,98
111 189,02 58 194,99
43 189,01 255 195,00
129 189,00 50 197,00 [smiley3]

P.S.: korisnik je imatelj xxxx dionica D...-R-A i ovo nije poziv .....

ne znam ali meni ovo izgleda prilično zanimljivo – niti ima volje za kupnju, a nema baš ni za prodaju – to je tu negdje, a zanima me koliko dugo će to ovako.

može koji komentar!

strpljen - spašen![color=blue][/color]

Evo, komentar ti je u potpisu – strpljen – spasen!

dobar je i ovaj tvoj strpljen-spašen, baš odgovara trenutku[smiley6]

P.S.: korisnik je imatelj xxxx dionica D...-R-A i ovo nije poziv .....

I još bolje do objave rezultata[smiley2][smiley1]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Sad cu p0kupiti tih 20 dionica po 191 ako nije kasno

Nije kasno.

New Report

Close