Ne treba očekivati čuda u tako kratkom razdoblju. Ja sam i više nego zadovoljan rezultatima. Vjerujem u Agrokor i siguran sam da će svako sljedeće izvješće biti sve bolje. Da smo imali više uprava kao što je Agrokorova Pliva, Podravka, Adris ili INA imale bi danas višestruko veću tržišnu kapitalizaciju i ne bi postale drugorazredne kompanije bez vizije razvoja.
Ljut sam što danas Adris nema strategiju što dalje (bar je mi ne znamo), što Actavis preuzima Plivu, što MOL kupuje INU, što Podravka nama pravu strategiju širenja…Iz istog razloga vjerujem u Agrokor i podržavam hrabrost uprave i spremnost na daljnje akvizicije. Čini mi se da u današnjem kapitalizmu ziheraši loše prolaze.
Ziherasi uopce ne prolaze…najgori oblik poslovnog covjeka u danasnje vrijeme je onaj koji kaze, znao sam…
Mislim da sutra belje pada. pogledajte mcad
pardon macd [smiley1][smiley7]
Fendt Agrokoru isporucuje 54 traktora
Zapocela modernizacija strojnog parka Belja, Belje Remont postao ovlasteni Fendtov serviser, a uskoro ce postati i ovlasteni serviser Mercedesovih teretnih vozila.[smiley1]
Mislim da sutra belje pada. pogledajte mcad
Imao si pravo. Pun pogodak. Nadam se da je ovo samo mala korekcija cijene. Izvjesce nije bilo bajno, ali pozitivno. Vidjet cemo kaj ce nam donjeti slijedeci tjedan. [smiley7]
koje je vase misljenje u vezi BLJE? Prodat ? drzat ? kupit – dokupit ? Po tehnickoj analizi najblize sam prodaji [smiley10]
Ako ti se žuri prodaj, ako ne, budi strpljiv. Trenutno je pad, pa sad jedni vuku druge. Ovisno kakav si ulagač.
Po mom mišljenju dobra prilika za ponovni ulaz ali na razini cijene koja je bila prije naglog uzleta iznad okrugle granice od 200kn.
Pozdrav
Kako se ispostavilo sada je odlična cijena za ulaz u Belje razina oko 205 Kn, što ostavlja dosta prostora za rast na razinu oko 230 Kn to je oko 10 % u kratkom roku, ali tko voli neka izvoli[smiley2].
Prosječna cijena zadnja 3 tjedna je oko 225 Kn i promet veći od 20 milijuna Kn, a nema puno dionica od Belja na tržištu ako prodavatelji obustave prodaju cijena vrlo lako može otići iznad 220 Kn, pri tome se treba uzeti da je sama modernizacija voznog parka u iznosu od 100 milijuna Kn dakle danas dionica BV je preko 210 Kn….