Ako je jedno Belje (koje sam do jučer držao u portfelju, da ne bude zabune) postalo brand iznad jednog Renaulta, Samsunga, Peugeota, Motorole, Wilkinsona, Ballantinesa, Lavazze, Chevroleta….mogu samo reći da smo prilično zaostali za svijetom. No približavanjem prema EU mnogo će se stvari promijeniti, ali ne na bolje za naše tvrtke i njihove “brandove” !
A korisnik Flyer je postavio jako dobra pitanja, pa bi mu trebalo argumentirano i odgovoriti jer rezultati poslovanja krucijalan su element kod ulaganja u dionice, a sve drugo samo su priče za napuhavanje balona.
A sto mozes zivot je okrutan, VW uopce nema na listi ( zamisli ti to ), a i Coca Cola je tek peta, Industrogradnje nema na popisu i jos dosta jakih brandova.Pliva na 41. mjestu. Cedevita ispred Tuborga, Domacica ispred Nutele, Sirela ispred T-mobilea, Jana ispred Ozujskog. Horror, horror[smiley1]
Ok neki su stvarno mašili temu ali to je isto život………….
Bitno sve kod Belja jeste
1.Agrokora je kupio Belje( jedan vlasnik koji zna što radi i time podiže vrijendnost firme) znači +
2. Belje je dobilo novi predznak u samo 9 mjeseci rada pod Agrokorom pogledajte bilancu
iz 2004 i 2005 usporedite …….znači+
3. Ulaganje u Belje +
4. Povratak vinarije +
5. Plan uprave i vizija koji se ostvaruje znači +
6. Jači turizam i ulazak u EU znači još dva plusa++
7.Ulagači u Belje to jest dioničari, nisu samo špekulati već oni koji kupuju dionice na duži period jer znaju ovo predhodno rečeno znači još jedan +
8. zadovoljnij radnici ali i podneblje gdje je Belje ponovno vraćeno na tržište ali ovaj put i šire gdje i pripada
Ima još puno razloga zašto je Belje atraktivno za ulaganje ne samo kratkoročno već dugoročno……
Treba sve to staviti na papir, pa da se izračuna vrijednost Belja…..
Onaj tko gleda negativnosti nikada ne može pobjediti, zamislite da igrate košarku i da pucate a da pri tome mislite da ćete promašiti da li bi promašili,od 10 pokušaja koliko bi promašili puta razmislite ( sigurno biste 8)
Pozdrav ulagačima Belja širom Lijepe Naše[smiley2]
Evo ovo usporedite 2004 i 2005 vidjeti ćete razliku[smiley2]
Ako je jedno Belje (koje sam do jučer držao u portfelju, da ne bude zabune) postalo brand iznad jednog Renaulta, Samsunga, Peugeota, Motorole, Wilkinsona, Ballantinesa, Lavazze, Chevroleta….mogu samo reći da smo prilično zaostali za svijetom. No približavanjem prema EU mnogo će se stvari promijeniti, ali ne na bolje za naše tvrtke i njihove “brandove” ! A korisnik Flyer je postavio jako dobra pitanja, pa bi mu trebalo argumentirano i odgovoriti jer rezultati poslovanja krucijalan su element kod ulaganja u dionice, a sve drugo samo su priče za napuhavanje balona.
Evo jedno ozbiljno pitanje za tebe osobno: zasto si ulagao u Belje a ne u te svjetske brand zvijezde ???????
[smiley1]
Od kada je Toda preuzeo Belje znao sam da će postati dobra prilika. Najviše novaca na burzi sam zaradio upravo na njemu i on mi je uvijek bio omiljena dionica. Kako je nekom bila Atlanska tako je meni oduvijek bilo Belje. I danas je. Svojedobno sam čak razmišljao da svu lovu upucam u dionice Belja i čekam…
Dan danas imam Belje u svom portfeljeu, samo ne više ko prije. Da li žalim zbog toga ? Da. Žao mi je što sam veliki dio dionica prodao jer mislim da će ići gore. Kako je netko prije spomenuo, i kako Kostolany kaže nije važan izvještaj već kako ga javnost sebi predoči.
Ali opet ne želim da ispadne sve je super i sve je za pet. Ako mi nešto zasmeta tražim odgovor zašto je to tako.
Većina ljudi na forumu, kako ovom, tako i na onom drugom, kad na nešto ukažeš u svezi njihove dionice odmah se nađu uvređeni…
Čak štoviše kad istu tu prodaju onda počnu pisati da to više ne valja i odjednom promjene ploču.
Mislim da to nije bit foruma, već ukazivanje na neke činjenice, za koje ako ja ne znam mogu uputiti pitanje nekom iskusnijem koji će mi to pojasniti. Najlakše se javiti i napisti sad će to UP !
Ovo si sve lijepo napisao, ajde sad pitaj sto te muci u vezi Belja.
Pozdrav! Prije svega, zima točno je da je tako velik rast Belja ali to je logično jer je otpisom dugova Belje postalo perspektivno poduzeće, otpis dugova izolirano je veliki plus ali što ono donosi u budućnosti? Poduzeće je riješeno i velikih kratkoročnih i dugoročnih dugova (bilanca) a time i rashoda (RDG).
Flyer evidentno je da su se materijalni troškovi povečali, ali nisu se povečali troškovi osoblja – što je jako bitno. Troškovi osoblja spadaju u kategoriju izrazito fiksnih troškova a oni su se smanjili 136 na 119 mil kn-a.
Plan uprave je cca 700 mil. kn-a prihoda a to se ne može ostvariti bez povečanja osnovnih troškova (materijalni troškovi – troškovi (uz tr. osoblja) neophodni za rad ili ti za realizaciju prihoda). Osnovni troškovi prethode prihodima da bi se isti ostvarili – povećanje je došlo (pretpostavka) zbog većeg obujma proizvodnje što prate i zalihe – Bilanca (povečanje stanja zaliha) i novčani tok (odljev novčanih sredstava u zalihama).
Materijalni troškovi predstavljaju troškove 1. Troškove sirovina i materijala
2. Troškove prodane robe
3. Ostale materijalne.
Povečanje istih može predstavljati “čišćenje” RDG-a a prvenstveno Bilance! – otpis svega što je staro, loše itd…
To je jednokratan otpis!
2. Bitna stvar – Belje “posjeduje” kumulirani gubitak prethodnih razdoblja u kasnijim razdobljima sva obveza poreza na dobit biti će poništena gubitkom iz prethodnih razdoblja ili ti BELJE ĆE BITI U POREZNOM ZAKLONU! Tako da nije interes uprave iskazivati premale rashode ili troškove.
2 glavne opasnosti: 1. Konkurencija matičnoj kompaniji – dugoročno.
2. Mogućnost smanjenja profitnih marži jer tako želi matična kompanija – srednjoročno – …
Kod rezultata Belja mene najvise impresionira povecanje stavke Kapital i rezerve sa 348mil kn 2004. , na
1.057mil u 2005. godini. Ako tko zna takav primjer neka ga slobodno iznese.
Pa nema nigdje primjera
Najviše što se tiče kupovine zalažem se za akciju kupujmo Hrvatsko…….. a Belje je hrvatsko, kupujem u Konzumu ili drugom Hrvatskom marketu koji je u vlasništvu od našeg čovjeka, kupujem hrvatske čokolade nađje se i koja strana, domaća piletina, Vegeta naravno, vodu našu, žitarice, mlijeko jer naše je naše……. Kupujmo Hrvatsko
Hvala TOŽ. Ako u ovim materijalnim troškovima velik dio zauzima jednokratan otpis svega što je staro onda je sve za pet. Ali što ako nije.
Što ako to nije unutra (ili je potpuno zanemariva stavka) već su tu isključivo troškovi sirovine materijala i prodane robe. I po čemu to mogu znati.
Jer ako je tako ispada da mi je trošak izrade proizvoda veći nego prihod ostvaren pri prodaji istog. A to ne vodi dobrom.
Slažem se da je obujam proizvodnje očigledno veći i da je doživio rast, ali još veći rast je rast rashoda. (bez obzira na smanjenje troškova osoblja). Ako su ti rashodi jednokratni OK.
I još jedna sitnica. Kako objašnjavaš činjenicu da su troškovi osoblja ovog kvartala, u odnosu na onaj od lani uvelike smanjeni. Da li je bilo otpuštanja, ili su se plaće smanjivale…
U tom slucaju je najbolje nazvati Belje i saznati, jer iz izvjesca to neces saznati. A vidim da te to dosta grize.[smiley2]