Zaludu Vam to kada su dugovi ogromni i samo se “gomilaju”.!
Kako će Belje “servisirati” sva dugovanja???
Pozdrav
takva situacija je bila kada su radnici dobili dionice,poslije je cijena narasla na preko 90 kuna
takva situacija je bila kada su radnici dobili dionice,poslije je cijena narasla na preko 90 kuna
molim vas mi date svoju projekciju “poslije ” za ovaj slučaj. Da li smatrate da će AUDIO do “0” s ovim otpuštanjem ili mislite da će stati na jednoj brojci. Hvala
takva situacija je bila kada su radnici dobili dionice,poslije je cijena narasla na preko 90 kuna
molim vas mi date svoju projekciju "poslije " za ovaj slučaj. Da li smatrate da će AUDIO do "0" s ovim otpuštanjem ili mislite da će stati na jednoj brojci. Hvala
[/quote]
Idu na komletne rasprodaje ,neglede o kojim dionicama se radi ,a posebno treba obratiti pažnju na dionice BF.
pa ne znam zasto bas sad audio toliko belja otpusta,ima i udjele u drugim firmama gdje je na prvoj i drugoj vlasnickoj poziciji i s kojih bi mogao dijeliti dionice ratnim vojnim invalidima
molim vas mi date svoju projekciju "poslije " za ovaj slučaj. Da li smatrate da će AUDIO do "0" s ovim otpuštanjem ili mislite da će stati na jednoj brojci. Hvala
[/quote]
Idu na komletne rasprodaje ,neglede o kojim dionicama se radi ,a posebno treba obratiti pažnju na dionice BF.
[/quote]
do sad je audio preraspodijelio oko 80 000 dionica,na raspolaganju imaju jos oko 80 000 dionica,ali nije sve za prodaju i za hrvi a mislim da je za ovu godinu zavrseno otpustanje..recimo kod ddjh imaju na raspolaganju 1200 000 dionica.ne znam da li se mozemo pouzdati u TA po kojoj bi sad po ovom volumenu trebao uslijediti jaci rast.
Ovdje je manji problem u tome tko će sve prodavati. Veći je problem u tome tko će kupovati bez da se cijena značajnije ne sruši. Kako ga god okreneš, gubitak je neminovan, a da li ići uz struju pa prodati ili kontra struje pa dokupljivati dole niže, to će svatko sam morati procjeniti.
Ponuda hrvatskog Podunavlja po prvi puta predstavljena eminentnom skupu austijskih turističkih subjekata
Dvadeset austrijskih agencija, turoperatora i autobusera oduševljeno je ponudom lokaliteta Baranje i Srijema. Interes za komercijaliziranjem ponude u suradnji s Atlasom u skoroj bi budućnosti trebao rezultirati konkretnim rastom dolazaka turista s austrijskog tržišta.
25.09.2013
——————————————————————————–
Zagreb, 24. rujna 2013. – Proteklih dana na studijskom putovanju u Baranji i Srijemu boravilo je dvadeset predstavnika agencija, turoperatora i autobusera iz Austrije, jednog od najvažnijih hrvatskih emitivnih tržišta. Tako su Atlasovi austrijski partneri, kojima je poznata hrvatska obala, ubrzo nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju dobili priliku upoznati i lokalitete Belja, Iločkih podruma, Kopački rit, Osijek, Vukovar… Osobito ih se dojmila Stara Beljska vinarija, folklor i nošnje, tamburaši, specijaliteti od divljači iz restorana Kormoran, kolač od abc sira, Principovac, odlični smještajni kapaciteti…
Potencijal Baranje i Srijema za ovo stabilno emitivno tržište leži u blizini, dobroj povezanosti, kao i bliskoj kulturi i povijesti. Osim toga, dosadašnje povratne informacije iz Austrije govore u prilog doživljajnom i eno-gastronomskom turizmu kojima se ove destinacije mogu pohvaliti.
Jedna od sudionica skupa izjavila je: “Ovo je bilo jedno prekrasno putovanje u vrlo lijepi i pitomi kraj, u kojem se čovjek vrlo dobro osjeća, odmara i uživa, priroda i krajolik su predivni. Ljudi su vrlo gostoljubivi, čovjek se zaista osjeća dobrodošlo. Regija nudi mnogo toga – izvrsnu hranu i vino, kulturu, park prirode. Za svaku interesnu skupinu ima ponešto.”.
“Regija mi se jako svidjela, posebno krajolik, vinogradi. Ljudi su izrazito gostoljubivi, ponosni na sve što nude, izgledaju zadovoljno, iz njih zrači energija. Uvjerena sam u potencijal regije koja može ponuditi različite programe koji se mogu dobro plasirati na austrijsko tržište”, jedan je od dojmova s netom održanog studijskog putovanja.
Tijekom bogatog trodnevnog programa goste su oduševili Beljski podrumi iz 1526. godine, fantastično zdanje koje iza svojih teških vrata skriva dvije etaže dugačkih hodnika ispunjenim bačvama od najboljeg slavonskog hrasta… U Staroj vinariji u sjećanje su im se urezale eno-gastro delicije – vrhunsko vino i kulen. U etno selu Karanac zavirili su u Ulicu zaboravljenog vremena, a na Vidikovcu Banovo brdo susreli se s raskošnim slavonskim nošnjama i berbom grožđa. Posjetili su i Kopački rit – jedno od najočuvanijih poplavnih područja u Europi. Putovanje je obilježio i posjet Osijeku i Vukovaru, Goldschmidtu, muzeju Odescalchi, a dojam je zaokružila šetnja do moćne rijeke Dunav, kao i vožnja turističkim vlakićem po Iloku do ladanjskog imanja Principovac.
Podsjetimo, Atlas je 2010. godine pokrenuo program razvoja regionalnog turizma i premijerno u Hrvatskoj predstavio program „U kraljevstvu vina Baranje i Srijema“. Od tada stvara nove produkte i djeluje kao tvrtka za destinacijski menadžment i za kontinentalnu Hrvatsku, kako za svoje klijente tako i za sve tvrtke članice adriatica.net Grupe.
Ponuda hrvatskog Podunavlja po prvi puta predstavljena eminentnom skupu austijskih turističkih subjekata
Dvadeset austrijskih agencija, turoperatora i autobusera oduševljeno je ponudom lokaliteta Baranje i Srijema. Interes za komercijaliziranjem ponude u suradnji s Atlasom u skoroj bi budućnosti trebao rezultirati konkretnim rastom dolazaka turista s austrijskog tržišta.
25.09.2013
To nema veze sa braniteljima, oni dionice dobivaju mukte i prodaju za bilo šta jer imaju zaradu i da prodaju po 2 kune.
——————————————————————————–
Zagreb, 24. rujna 2013. – Proteklih dana na studijskom putovanju u Baranji i Srijemu boravilo je dvadeset predstavnika agencija, turoperatora i autobusera iz Austrije, jednog od najvažnijih hrvatskih emitivnih tržišta. Tako su Atlasovi austrijski partneri, kojima je poznata hrvatska obala, ubrzo nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju dobili priliku upoznati i lokalitete Belja, Iločkih podruma, Kopački rit, Osijek, Vukovar… Osobito ih se dojmila Stara Beljska vinarija, folklor i nošnje, tamburaši, specijaliteti od divljači iz restorana Kormoran, kolač od abc sira, Principovac, odlični smještajni kapaciteti…
Potencijal Baranje i Srijema za ovo stabilno emitivno tržište leži u blizini, dobroj povezanosti, kao i bliskoj kulturi i povijesti. Osim toga, dosadašnje povratne informacije iz Austrije govore u prilog doživljajnom i eno-gastronomskom turizmu kojima se ove destinacije mogu pohvaliti.
Jedna od sudionica skupa izjavila je: “Ovo je bilo jedno prekrasno putovanje u vrlo lijepi i pitomi kraj, u kojem se čovjek vrlo dobro osjeća, odmara i uživa, priroda i krajolik su predivni. Ljudi su vrlo gostoljubivi, čovjek se zaista osjeća dobrodošlo. Regija nudi mnogo toga – izvrsnu hranu i vino, kulturu, park prirode. Za svaku interesnu skupinu ima ponešto.”.
“Regija mi se jako svidjela, posebno krajolik, vinogradi. Ljudi su izrazito gostoljubivi, ponosni na sve što nude, izgledaju zadovoljno, iz njih zrači energija. Uvjerena sam u potencijal regije koja može ponuditi različite programe koji se mogu dobro plasirati na austrijsko tržište”, jedan je od dojmova s netom održanog studijskog putovanja.
Tijekom bogatog trodnevnog programa goste su oduševili Beljski podrumi iz 1526. godine, fantastično zdanje koje iza svojih teških vrata skriva dvije etaže dugačkih hodnika ispunjenim bačvama od najboljeg slavonskog hrasta… U Staroj vinariji u sjećanje su im se urezale eno-gastro delicije – vrhunsko vino i kulen. U etno selu Karanac zavirili su u Ulicu zaboravljenog vremena, a na Vidikovcu Banovo brdo susreli se s raskošnim slavonskim nošnjama i berbom grožđa. Posjetili su i Kopački rit – jedno od najočuvanijih poplavnih područja u Europi. Putovanje je obilježio i posjet Osijeku i Vukovaru, Goldschmidtu, muzeju Odescalchi, a dojam je zaokružila šetnja do moćne rijeke Dunav, kao i vožnja turističkim vlakićem po Iloku do ladanjskog imanja Principovac.
Podsjetimo, Atlas je 2010. godine pokrenuo program razvoja regionalnog turizma i premijerno u Hrvatskoj predstavio program „U kraljevstvu vina Baranje i Srijema“. Od tada stvara nove produkte i djeluje kao tvrtka za destinacijski menadžment i za kontinentalnu Hrvatsku, kako za svoje klijente tako i za sve tvrtke članice adriatica.net Grupe.
Poštovani,
Mišljena sam (ponavljam – samo mislim) da bi ovdje vrlo lako moglo doći do stampeda ali – prema gore…
Pogledajte na gledalicu, kvote oko 56,00 su snažno branjene, a cijena je sad zaista besramno niska.
Neki tehnički odbijanac je itekako moguć…
Srdačan pozdrav, drage kolege !
ajde,drago mi je da tako mislis.valjda cemo dozivjet taj stampedo ovih dana…