Prodaja je ključni element svakog biznisa, vrhunski proizvod može napraviti svatko, ali doći do kupca je najveći izazov.
Boze koliko price o cipelama?
Umjesto da date ovoliko medijskog prostora velikim poduzetnicima i njihovom menadzmentu, vi se bavite nekom “djevojcicom iz susjedstva”, koja si je valjda sama napisala ovaj PR pamflet i onda nekog od vasih “nazicala” da joj ga objavi?! Ovo je valjda vec pedesetpeta poduzetnica koja se bavi dizajnom cipela, a koja pokusava nesto u cemu ni mnogo lokalno-poznatije i razvikanije face nisu uspjele. Bas me zanima kako ce zavrsiti…
Mislim znamo da ste uglavnom trecerazredna novina i kad pomislim da ne mozete jos nize pasti, vi me ipak iznrnadite. Padom.
Važno je i jedni i drugo. I znati vrhunski proizvod napraviti i znati ga prodati.
Ovaj naglasak na prodaji danas vjerojatno je zbog prevelike agregatne ponude (previše lijepih cipela) u odnosu na agregatnu potražnju (premalo love u džepu).
Curi respekt!
Sve je Trgovina.
Svi mi trgujemo , neki prodaju svoj proizvod , neki tuđi proizvod a neki svoje znanje.
Samo oni koji ništa neznaju zaposle se kao uhljebi u Kukuriku vladi.
Boze koliko price o cipelama?
Umjesto da date ovoliko medijskog prostora velikim poduzetnicima i njihovom menadzmentu, vi se bavite nekom "djevojcicom iz susjedstva", koja si je valjda sama napisala ovaj PR pamflet i onda nekog od vasih "nazicala" da joj ga objavi?! …
fahrudine, očito ništa nisi shvatio… niti nećeš, obzirom da ni 55-ta priča nije bila dovoljna.
Boze koliko price o cipelama?
Umjesto da date ovoliko medijskog prostora velikim poduzetnicima i njihovom menadzmentu, vi se bavite nekom "djevojcicom iz susjedstva", koja si je valjda sama napisala ovaj PR pamflet i onda nekog od vasih "nazicala" da joj ga objavi?! …
fahrudine, očito ništa nisi shvatio… niti nećeš, obzirom da ni 55-ta priča nije bila dovoljna.
[/quote]
Nego, ajde mi pomozi da shvatim?