billina nesposobna uprava nije se nikad potrudila da stekne povjerenje kupaca. osoblje je dosta slaba karika, previše su opušteni u pristupu radu, nemaju puno namirnica koje ljudi žele, briga ih za želje kupaca, a jedino što su znali je pitati na kasi: jeste li zadovoljni kupnjom? pozitivna strana je dugo radno vrijeme, ali to nije dovoljno. i sad, kad nisu ništa ni pokušali, oni odlaze iz RH. pa neka odu, mislim da nitko neće plakati.
Po mojem iskustvu nema primjedbi na osoblje i opskrbljenost i uredjenost. Naprotiv ducani su im najbolji i najugodniji sa velikom ponudom.. Minus su im lokacije. Kao da su trazili najzabecenije i najnedostupnije poput npr kod zagrebackog rotora u sikari ili na Crnomercu u Zagrebu,dostupnom samo iz jednog smijera.
svi stranci mogu raditi izlaznu strategiju, a što ćemo mi ?
Sav strani kapital će se povući iz Hrvatske. To je sigurno. Uvjeti poslovanja u Hrvatskoj su vrlo teški.
Po mojem iskustvu nema primjedbi na osoblje i opskrbljenost i uredjenost. Naprotiv ducani su im najbolji i najugodniji sa velikom ponudom.. Minus su im lokacije. Kao da su trazili najzabecenije i najnedostupnije poput npr kod zagrebackog rotora u sikari ili na Crnomercu u Zagrebu,dostupnom samo iz jednog smijera.
Moje iskustvo je da su previše ležerni. Nešto slično očekuje i DM jer previše su se opustili. Dođeš tamo da nešto nabrzinu kupiš, ali blagajnice nema – ona nešto slaže. i slaže i slaže i slaže, a ljudi čekaju. Onda slijedi provlačenje onih de..bilnih kartica, prebiranje po žutim lipicama i prođe 15 minuta kao od šale, a ušao si u prazan dućan. Billa isto – od 5 blagajni, radi 1-2. Čekanje je neminovno.
Izbor je kako gdje, nekih stvari bude pa odjednom ne bude, a tako se ne posluje. Uz to, billa je uvijek prazna – to je meni bila jedina prednost pred ostalima, pitam se zašto je prazna (možda je skuplja od drugih, ne bih znao, ali je prazna) pa sam tamo dolazio kad bi bio u žurbi. Radno vrijeme do ponoći je super stvar i to mi je najveći plus. Naravno, nije svo osoblje opušteno, ali većinom jesu. Posebno loše iskustvo imao sam na rotoru kad je jedna podeblja prodavačica uzela šunku i počela prstima kopati po tome, bacati iz mesoreznice na papir rukama (!!!) itd, što je nehigijenski. Pitao sam je jel bi svojem djetetu dala ono što sam ja dirao, nakon što sam dirao ku.rac i ja.ja pa se čudila što ja to pričam…uglavnom, neka idu – nisu za to. A vidim i iz Italije se polako povlače. Samo se nadam da će na njihove lokacije doći netko iz francuske ili italije jer više mi se g.adi svinjetina na 1001 način – naime, to su jedini mesni proizvodi koje billa nudi – ništa goveđih narezaka, malo pilećih i malo purećih – kao da smo njemački kobasičari, a ne narod sa mediterana. A sirevi također – samo plastični sirevi iz njemačke uz par naših.
Dolaze teška vremena za sve trgovce ne samo Billu. U Americi Walmart i ostali zatvaraju tisuće lokacija jer su Internet dućani jeftiniji. Danas ljudi gledaju na svaku kunu/dolar. Billa ima lijepu okolinu ali to kupci plaćaju skupljim proizvodima. Nažalost Lidl koji je jeftiniji ali i neusporedivo ružniji ima uvijek kupaca što je jasan znak da je cijena najvažniji faktor kod kupovine.
Kako se ubrzano uvodi robotizacija i automatizacija jako će puno ljudi izgubutu posao (samo u Americi predviđaju 66 milijuna ljudi) i cijena će postati još značajniji faktor kod odluke o kupnji
Po mojem iskustvu nema primjedbi na osoblje i opskrbljenost i uredjenost. Naprotiv ducani su im najbolji i najugodniji sa velikom ponudom.. Minus su im lokacije. Kao da su trazili najzabecenije i najnedostupnije poput npr kod zagrebackog rotora u sikari ili na Crnomercu u Zagrebu,dostupnom samo iz jednog smijera.
Moje iskustvo je da su previše ležerni. Nešto slično očekuje i DM jer previše su se opustili. Dođeš tamo da nešto nabrzinu kupiš, ali blagajnice nema – ona nešto slaže. i slaže i slaže i slaže, a ljudi čekaju. Onda slijedi provlačenje onih de..bilnih kartica, prebiranje po žutim lipicama i prođe 15 minuta kao od šale, a ušao si u prazan dućan. Billa isto – od 5 blagajni, radi 1-2. Čekanje je neminovno.
Izbor je kako gdje, nekih stvari bude pa odjednom ne bude, a tako se ne posluje. Uz to, billa je uvijek prazna – to je meni bila jedina prednost pred ostalima, pitam se zašto je prazna (možda je skuplja od drugih, ne bih znao, ali je prazna) pa sam tamo dolazio kad bi bio u žurbi. Radno vrijeme do ponoći je super stvar i to mi je najveći plus. Naravno, nije svo osoblje opušteno, ali većinom jesu. Posebno loše iskustvo imao sam na rotoru kad je jedna podeblja prodavačica uzela šunku i počela prstima kopati po tome, bacati iz mesoreznice na papir rukama (!!!) itd, što je nehigijenski. Pitao sam je jel bi svojem djetetu dala ono što sam ja dirao, nakon što sam dirao ku.rac i ja.ja pa se čudila što ja to pričam…uglavnom, neka idu – nisu za to. A vidim i iz Italije se polako povlače. Samo se nadam da će na njihove lokacije doći netko iz francuske ili italije jer više mi se g.adi svinjetina na 1001 način – naime, to su jedini mesni proizvodi koje billa nudi – ništa goveđih narezaka, malo pilećih i malo purećih – kao da smo njemački kobasičari, a ne narod sa mediterana. A sirevi također – samo plastični sirevi iz njemačke uz par naših.
[/quote] Ti baš voliš E250. Kupi si otrova za štakore, brže ćeš postići smrt.
koji e250? pa ja jedem manje više zdravu hranu. ovo ti govorim samo zato jer oni puno toga nemaju, a drugi imaju. rijetko konzumiram nareske. sada nešto pokušavaju u billi sa zdravom prehranom, ali opet je to premaleni izbor, kao i drugdje, a sve ih konzum šiša u tom pogledu. smiješno, ali istinito. a o lidlu i kauflandu neću ni govoriti. tamo je zdrava hrana strani pojam. ima je u povojima. sve u svemu, kad uđeš u naše dućane, pomisliš da si u munchenu a ne u dućanu u mediteranskoj državi. eto, to je bila poanta mojeg posta. uđi u talijanski ili francuski market i shvatit ćeš.