baron – von braun
blueman:
” To Baron: Koliko mozes jadan biti, to je nevjerovatno. Stavljati Q1 za turiste i reci da imaju gubitke i drukati na dole je jadno, jadno jadno. Ocito nisi cuo za sezonalnost P&L-a i tako… Zasto ne stavis cijelu 2007 za te firme a ne prvi kvartal kada hoteli ne rade?? Sramota.. Jad i bijeda
”
Šta ste u strahu, FI su katastrofa i to treba prihvatiti.
Odbacimo turiste.
Nego, naveo sam LEDO i VIRO, jedan od likvidnijih. Gubici od -50%.undecided
05.05.2008. 12:21 INA
mmarkovic
korisnik od: 05.05.2008.
lokacija:
broj poruka: 7
Po vama kupuje li LUKOIL INU ili ne?? pray
opa, fine blok transakcije u zadnjim sekundama, sta reći, oko 3500 kom, e sad ti budi pametan. mislim da to nesto govori o sutrasnjem danu ali nisam siguran je li up or down, siguran sam da ova cijena ne ostaje:
Realbear, 26.12.07.
Kod nas dodatno postoji realna opasnost od potpunog sloma burze koji bi mogao uslijediti ako bi imali još koji val žestoke korekcije poput one u 11. mjesecu. Ali ako se i dogodi relativno brzo će usijediti oporavak zbog našeg primanja u EU i ulaska stranog kapitala.
Znači po meni imamo dva različita scenarija, ali ću svoje prognoze za stanje pojedinačnih dionica na kraju 2008. dionice dati samo za prvi scenarij. Naravno ovdje nije ni vrijeme ni mjesto za detaljne analize pa ću dati samo neka usputna zapažanja. Drugi scenarij je medveđa fešta i ne mislim tako lako otkrivati svoje najbolje trikove [wink]
Moja osnovna poanta je da će se dogoditi značajna raspodjela sredstava prema jeftinom HTu i dionicama koje bi mogle imati direktne koristi od inflacije (brodari rasutih tereta npr.) i INA.
[color=blue]* ATPL-R-A +30% [/color](i drugi brodari rasutog tereta) – Povećanje cijena roba im direktno ide u korist i obilato će premašiti rast cijena nafte. Značajno globalno povećanje flote još ne treba očekivati (za razliku od tankera).
[color=blue]* HT-R-A, rast do 30%[/color] – Mislim da je realno za očekivati prelazak dovoljnog broja dionica drhtavih ručica u jake ruke do kraja godine što će ovima omogućiti dizanje cijene.
[color=blue]* INA-R-A rast do 15%[/color] – Rast cijelog energetskog sektora će je povući, naravno ako politika ne bude vršila pritisak na rast cijena derivata.
[color=blue]* Kod građevinaca očekujem stagnaciju ili blagi pad, uz izuzetak INGR-R-A, DLKV-R-A [/color]koje bi još mogla povući. Koliko god mi šutjeli o tome ciklus im se pomalo bliži kraju i ako ne u 2008. onda u sljedećoj godini će im se dogoditi veliko ispuhivanje.
[color=blue]* ERNT-R-A pad do -30%[/color]. Mislim da će ova dionica najgore proći od svih blue-chipova. Skupa do bola, firma nakrcana skupom, mlađahnom i neproduktivnom radnom snagom koja jednim okom gleda kako pobjeći u EU a drugim lurka po dioničarskim forumima ova bi dionica mogla krahirati.
* Končarevci u raznim bojama su mi malo simpatičniji od ERNT tako da mislim da bi čak mogli malo i rasti. Njihov problem nije nelojalna i preskupa radna snaga. Upravo obrnuto, imaju dosta stare garde dobro nakrcane dionicama ali relativno slabo plaćene i neprijateljski raspoložene prema pametnoj klinčadiji. Kako će oni osigurati razvoj novih proizvoda i rast u budućnosti bez dovoljnog broja mladih inžinjera samo ptice znaju.
* Adris – stagnacija ili blagi pad….
Medo najprije piše, pa tek onda razmišlja…
fazan: ” Bojim se da mali nisu ti koji mogu dignuti burzu ponovno. Razlog je jednostavan. Hrpa upravo malih je ušla na razinama blizu ATH i čekaju da se malo oporavi kako bi se iskrcali. Evo malo grafikona iz kućne radinosti. Napomena, radi se o ukupnom prometu, a ne samo dionicama. Promet je prošle godine u ovo vrijeme iznosio 28.439.801.153,61 kn, ove godine 15.565.890.691,05 kn , dakle -12.873.910.462,56 kn. Eh, da nam je jedna velika privatizacija, a da kupac ne pita za cijenu. [kiss] ”
[color=blue]Konačno jedan bik koji je u stanju analizirati i razmišljati.[thumbsup]
Iako donosi krive zaključke[/color].[proud]
fazan: ” Što sam krivo zaključio i koji je to ispravan zaključak? ”
[color=blue]Čitam ponovno. Sorry, krivo nešto pročitah. Ispričavam se.
A nama može pomoći samo ono što si napisao.[/color] [thumbsup]
[lol] [lol]
Medo najprije piše, pa tek onda razmišlja…
[/quote]
Kriv sam.
Ali svejedno. Kako će to crobiju pomoći? BSN[lol]
opr: ” Multinacionalke su se već počele vraćati. Reći ću samo jednu riječ:NAFTA. Troškovi transporta su postali toliki da je za mnoge proizvode upitna opravdanost prijevoza komponenata za proizvodnju na egzotična mjesta i ponovni transport gotovih proizvoda nazad na tržišta. ” Ova dva argumenta su mi logicki nespojiva. Ovi ostvaruju 40% dobiti u inozemstvu, a kolega opr tvrdi da se proizvodnja u inozemstvu ne isplati jer su veliki troskovi transporta… Mozda da to raspravite medjusobno… LOL
[/quote]
Znam primjer njemačke firme koja je iz Rumunjske vratila proizvodnju nazad. Na odluku o vraćanju proizvodnje je utjecala i lošija kvaliteta.
Samo ne znam kako će tvrdoglavim Japancima sve ovo pomoći? Oni ako imaju vani proizvodnju(sklapanje) bez obzira na cijenu i kvalitetu apsolutno sve uvoze iz Japana.
Zakljucak je prejak [kiss]
dokaz jos jaci [kiss]
KODT tema
Nevera
hmmmm , pa sta te muc?
u ovakve dionice se ne ulzi, ako ne mislis camiti kratkorocno.
barem dvije – tri gd . .
ajde no sikiriki , evo me na kupmji samo ako si nervotzan
zmrklic
hahaah Nevera, ne znam s koliko se maskimalno promila smije pisat po forumu.
[lol]
Zakljucak je prejak [kiss] dokaz jos jaci [kiss]
Ah, ti sad mene tjeraš da tražim dokaze o kojoj se firmi radi, iako sam to pročitao prije nekih mjesec ili dva i ostalo mi je negdje na rubu memorije. Zapravo je bio čitav članak posvećen upravo toj temi i bilo je masa primjera. U ovom slučaju su jedino intervjuirali predstavnike dotične firme, čijeg se imena ne mogu sjetiti, a lijen sam tražiti po poslovnom, business-u,…