Hrvatska gospodarska komora
HGK nudi Brazilu hrvatske luke kao europski mostobran
O razvoju gospodarske suradnje te mogućnosti za povećanje robne razmjene između Hrvatske i Brazila danas su u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) razgovarali čelnici te institucije s članovima brazilskog parlamentarno-gospodarsko izaslanstvo, koje od 18. do 24. svibnja boravi u Hrvatskoj, priopćeno je iz HGK. [thumbsup]
Širi kontejnerski terminal
Predstavljen nastavak Rijeka Gateway Projekta
Nastavak Rijeka Gateway Projekta, odnosno RGP 2, u sklopu kojega će biti produljen kontejnerski terminal Brajdica za oko 300 metara te pripadajuće studije i plan zaštite okoliša predstavljeni su danas na javnoj raspravi riječke Lučke uprave. [thumbsup]
Izvedenice tek krajem ove ili početkom 2009.
ZAGREB – Motušić: Napravljena je studija koja je dala odgovor koje su izvedenice dobre za hrvatsko tržište, no ‘to je odluka koja zahtijeva diskusiju svih sudionika financijske industrije’ [sad]
CNBC: Investirajte u Hrvatsku preko partnera
Turizam i nekretnine logično su područje za ulaganje u Hrvatskoj, iako manjak greenfield projekata sugerira da je najbolje ulagati putem postojećeg projekta ili preko dobro povezanog lokalnog partnera, zaključak je članka kojim CNBC analizira mogućnost stranih ulaganja u Hrvatsku. [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup] [smiley] [wink]
Dow Jones opet preskočio 13.000 bodova
Dow Jones Industrial Average indeks jučer je ponovno uspio premašiti 13.000 bodova zahvaljujući rastu cijena dionica energetskih kompanija, dok je Nasdaq pao nakon upozorenja da potrošnja Amerikanaca slabi. [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]
The week the wheels came off the economy
House prices are falling, inflation is surging, more firms are going bust and the government has been panicked into a £2.7bn tax giveaway. Can it get worse?
http://business.timesonline.co.uk/tol/business/economics/article3952455.ece
gledam grafikon CROBEX – a i nameće se zaključak: u zadnjih 6 mjeseci svaki puta kad je porastao i/ili bio stabilan, CROBEX je potonuo još dublje…..
neće valjda sad potonuti kako su neki analitičari najavili ispod 3200 ili 2800?! (zaboravila sam)
zna netko?
MUP-ov načelnik skršio četvrti auto?
FOTO: Martina Popovčić/CROPIX
Načelnik Odjela gospodarskog kriminaliteta PU splitsko-dalmatinske Ivan Lozić potpuno je uništio službeni auto koji je koristio izvan službe i u privatne svrhe.
Vijest o tome da je načelnik Odjela gospodarskog kriminaliteta PU splitsko-dalmatinske Ivan Lozić 11. svibnja 2008. godine, oko 10 sati, doživio prometnu nesreću kod Trilja nekoliko dana pokušavala se prikriti.
Prema pisanju Nacionalovog portala, razlog tome je taj što je Lozić vozio službeni policijski automobil Škodu Octaviju u privatne svrhe, izvan radnog vremena i bez potrebnih ovlasti.
Lozić je zlouporabio položaj i potpuno uništio službeni automobil vozeći svoju obitelj, suprugu i troje djece na selo, u Aržano kod Imotskog.
Načelnik je prošao bez ozljeda, djeca su pod stresom, a supruzi je slomljen prst pa je nakon očevida obitelj ipak morala do bolnice. Dobro informirani u PU splitsko-dalmatinskoj tvrde da je ovo četvrto službeno vozilo koje je Lozić uništio.
[bye] [bye] [bye] Jake snage MUP-a [cry]
Japanske svijeće dolaze
Bojan Bajgorić Šantić
bojan.santic@business.hr
20.05.2008 11:54
Hanfina najava uvođenja grafičkog prikaza pomoću "japanskih svijeća" povod je za upoznavanje šire javnosti s tom metodom tehničke analize.
Vezane vijesti
Nesuglasje Motušića i Hanfe o japanskim svijećama
Za razliku od fundamentalne analize koja se bavi poslovanjem poduzeća i usporedbom poslovnih subjekata, tehnička prati kretanje na tržištima kapitala. Jedan od glavnih uvjeta za dobru tehničku analizu je velika likvidnost, zbog čega ostaje pitanje točnosti tehničke analize na hrvatskom tržištu. Isto tako, tržište mora biti efikasno, kako investitori ne bi pojedinačno ili skupno mogli sami formirati cijenu pojedine vrijednosnice.
Japanci su tehničku analizu počeli koristiti u trgovini rižom u 17. stoljeću, a današnji model japanskih svijeća razlikuje se od prvotnog koji je uveo tamošnji trgovac rižom Homma poslije 1850. godine i smatra se jednim od najčešćih oblika analize financijskih instrumenata.
Zbog lakog interpetiranja ova metoda je jednostavna za korištenje. Svaka "svijeća" predstavlja kretanje cijena u određenom razdoblju – najčešće jednom trgovinskom danu. Tanka linija na "svijeći" predstavlja raspon između najniže i najviše cijene vrijednosnice tog dana, a debela linija predstavlja raspon između cijene kod otvaranja i cijene kod zatvaranja burze. Ovisno o tome koja cijena je viša, odnosno nalazi li se cijena kod otvaranja iznad ili ispod cijene kod zatvaranja, debela linija može biti različito popunjena – na donjem grafu crvena boja označava da je cijena kod zatvaranja ispod cijene kod otvaranja burze, dok plava predstavlja obrnutu situaciju.
Ovaj odnos cijene kod otvaranja i zatvaranja burze predstavlja vitalnu informaciju koju japanske svijeće pružaju i pokazuje kakav je pritisak na kupnju ili prodaju. Kratke svijeće predstavljaju mali pomak cijene i predstavljaju konsolidaciju, dok duže tijelo predstavlja veći pritisak na prodaju ili kupnju. Svijeće su vrlo korisne zbog toga što se njihovi različiti oblici i redoslijed kojim se pojavljuju mogu često prepoznati kao brojni predvidljivi uzorci koji ukazuju na određeni trend koji ukazuje na buduće kretanje cijene, iako je važno znati da se ne preporučuje njihova upotreba kao jedinog alata tehničke analize.
Nedostatak ove novine na Hanfinim stranicama jest to što će se na ovaj način sada prikazivati samo Crobex, a ne svaka vrijednosnica pojedinačno.
A kažu da smo mi korumpirani… [smiley]
-Gotovo svi policajci u talijanskom gradu uhićeni zbog korupcije-
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=279e69c7-c9fd-4e08-9c5d-6fc076a4774c&ref=rss
Sabor
Do kraja 2010. liberalizacija tržišta poštanskih usluga
Hrvatska će do kraja 2010. liberalizirati svoje tržište poštanskih usluga, pa i na način da će se do tada rezervirane poštanske usluge, koje obavljaju isključivo Hrvatske pošte kao nacionalni operater, odnositi na pisma i pošiljke do 50 grama, a ne, kao što je sada, do 100 grama, izvijestio je danas državni tajnik Ministarstva prometa i veza Dražen Breglec u Hrvatskom saboru.