Da, samo ima kvaka: amera ima 300 milja, a indijaca preko milijarde. A gdi su kinezi kao susjedi?
Ako se Ameri ne zele pridrzavati sporazuma iz Kyota, zasto bi se Azijati toga pridrzavali. Cijela ta prica me podsjeca na ne tako davnu proslost. Ameri i ostali zapadnjaci prigrabili kolonije, a onda kad su htjeli i ostali, Ameri su rekli, no no, to nije pravedno[lol] . Ili na Churchilla koji je nakon potpisa Atlantske povelje (svi narodi imaju pravo na samoodredjenje) pozurio objasniti da se to odnosi samo na bijelce[lol]
Sakai i super24: totalno ste promasili poantu na sto sam ciljao. Nije isto 300 milijuna zagadjivaca s autima u odnosu na milijardu ili cak i vise. Totalno je irelevantno ovo cega ste se vi uhvatili za efekt zagadjenja na koji su greenpeacovci skrenuli paznju.
A kaj ja mogu kad pises u siframa…[angry] [wink]
ma ja bi u stvari htio da amerika krahira, pa makar mi se portfelj neoporavio idućih 20 godina…
gledaj, kad je izasao prvi ford mondeo tamo pocetkom 90-tih, proivođačka cijena je bila čini mis e 10000 DM, a prodavao se po 25000 DM….
to su sasvim solidne marže ne?
Zakaj neko nebi stavil marzu 10%.
Indija je prilicno jaka, pa drze cijelu prizvodnju celika ne? Kak se ono zove Mittal ili Arcelor?
” Da, samo ima kvaka: amera ima 300 milja, a indijaca preko milijarde. A gdi su kinezi kao susjedi?
ima još jedna kvaka, zabraniš 150 miliona amera da imaju ili voze svoje automobile koji troše 5 galona na 100 km, i tako omogućiš 750 miliona indijaca da voze svoj mali autić, a globalni neto efekt na zagađenje je 0 [wink]
Daj nek netko uveze onaj autić od 12500 kn,ja bi ga uzeo….[cry]
Daj nek netko uveze onaj autić od 12500 kn,ja bi ga uzeo….[cry]
svi bi ga uzeli…jeftiniji je od skutera, ludilo za gradsku vožnju…
onaj tko ugrabi zastupstvo bi se mogao namlatiti para u prvih par godina…doduše indijci su rekli da za sada ne razmišljaju o izvozu i da bi oni pričekali s tim još godinu dvije…ali kad im se šuška izvadi možda bi prićali drukčije.
mmstanic:
”
Daj nek netko uveze onaj autić od 12500 kn,ja bi ga uzeo….[cry]
”
svi bi ga uzeli…jeftiniji je od skutera, ludilo za gradsku vožnju…
onaj tko ugrabi zastupstvo bi se mogao namlatiti para u prvih par godina…doduše indijci su rekli da za sada ne razmišljaju o izvozu i da bi oni pričekali s tim još godinu dvije…ali kad im se šuška izvadi možda bi prićali drukčije.
pa dati ću im ja 15 000,pa ljudi smo,dogovoriti ćemo se…
ja bi isto autic za dvije plaće, pa nek služi dvije godine, ja zadovoljan[lol] [rolleyes]
doduše indijci su rekli da za sada ne razmišljaju o izvozu i da bi oni pričekali s tim još godinu dvije…ali kad im se šuška izvadi možda bi prićali drukčije. ”
Tako je, samo ce za izvoz biti skuplji.. a ondak dodat jos nase poreze i evo dodjosmo do 7.000€.
[angry]
beholder: ” ma ja bi u stvari htio da amerika krahira, pa makar mi se portfelj neoporavio idućih 20 godina… ” gledaj, kad je izasao prvi ford mondeo tamo pocetkom 90-tih, proivođačka cijena je bila čini mis e 10000 DM, a prodavao se po 25000 DM…. to su sasvim solidne marže ne? Zakaj neko nebi stavil marzu 10%. Indija je prilicno jaka, pa drze cijelu prizvodnju celika ne? Kak se ono zove Mittal ili Arcelor?
cijena od 2500 $ već u sebi ima ukalkuliranu maržu koliko sam ja shvatio (radi se o golom modelu, vjerojatno čak i bez upljaća u kabini [smiley] ali dobro sad…)
što se tiće čelika, stvar je da je karoserija izrađena od polimera pleksiglasa ili tak nešto, a ne od aluminija…