novi biseri iz pg…[smiley15]
Obavijesti
Promjene Pravila korištenja usluge “Moj uspješni portfelj”
02.11.2007
Poštovani korisnici,
Obavještavamo Vas da smo dana 31.10.2007. izvršili određene promjene Pravila korištenja usluge Moj uspješni portfelj, koja su sastavni dio Ugovora za njeno korištenje. Napominjemo da Vaši postojeći Ugovori za ovu uslugu ostaju važeći.
Najvažnije promjene odnose se na uvođenje Spiska likvidnih dionica Prve generacije koji definira kojim je dionicama moguće trgovati unutar usluge Moj uspješni portfelj. On se sastoji od samo likvidnih dionica kojima se trguje na Zagrebačkoj burzi, uključenih u depozitorij SDA. Ovaj Spisak sastavni je dio Pravila za korištenje usluge Moj uspješni portfelj, te će biti kontinuirano ažuriran i objavljivan u sklopu usluge.
Vrijednosnicama koje nisu na Spisku ne može se trgovati u okviru usluge Moj uspješni portfelj, a ukoliko se istima želi trgovati u skladu sa Zakonom i ostalim pravilima, potrebno je osobno doći zadati nalog u sjedište Prve generacije uz prethodnu najavu i dogovor s brokerom. Ove izmjene uvedene su kako bi se izbjegle bilo kakve sumnje na pokušaje manipuliranja cijenom kod nelikvidnih dionica koje se nalaze izvan liste limita za dionice koje svakodnevno objavljuje Zagrebačka burza, sukladno Pravilniku o obustavi trgovanja dionicama na burzama te zaštite interesa investitora.
Kako bismo olakšali proces isplata sredstava dobivenih prodajom dionica/ili neiskorištenog dijela sredstava iz portfelja na tekuće račune nalogodavaca te smanjili nedoumice oko istog, sve zahtjeve za isplatom na tekuće račune započinjemo zaprimati putem programske forme „Zahjev za isplatu novca“ koja se nalazi unutar menija „Zahtjevi“ usluge Moj uspješni portfelj.
Slična je situacija i s procesom registracije/odregistracije dionica s našom brokerskom kućom. Kako bismo Vam uštedjeli vrijeme i vrlo često posezanje za telefonom kako da to učinite, a na kraju i vrlo često povratno ‘dopisivanje’ da u zahtjevu nedostaje najčešće specifikacija broja dionica, koje su to dionice i sl., kao i činjenicu da u vrlo čestom slučaju zahtjev nije zaprimljen s e-mail adrese koju posjedujemo u našoj bazi podataka – uveli smo jedinstvenu formu za registraciju i odregistraciju dionica. Kada korisnik želi unijeti ili iznijeti dionice iz portfelja čini to pisanim nalogom putem programske forme „zahtjev za registraciju ili odregistraciju dionica“ a koja se nalazi unutar menija „Zahtjevi“– gdje na vrlo jednostavan način, popunjavanjem te forme od strane korisnika dobivamo sve potrebne informacije za registraciju/odregistraciju dionica. Kada se radi o registraciji na Vaš e-mail kojeg posjedujemo u našoj bazi podataka će stići najprije informacija o zaprimljenom zahtjevu s Vaše strane, a nakon toga i broj zahtjeva za registraciju s kratkim uputama što morate učiniti. Kada se radi o odregistraciji napominjemo da se najprije vrši provjera stanja Vašeg računa investitora u SDA te ukoliko se iste dionice nalaze na Vašem računu investitora u SDA, one će biti otpuštene u najkraćem mogućem vremenu, a ukoliko nisu, biti će otpuštene onog dana kada ‘sjednu’ na Vaš račun investitora u SDA, odnosno tri radna dana nakon transakcije kupnje.
Još jedna novina odnosi se na uvođenje minimalne vrijednosti portfelja usluge Moj uspješni portfelj u iznosu od 50.000 kn, koja za nove korisnike počinje vrijediti od 01. studenog, dok je za postojeće korisnike omogućeno razdoblje prilagodbe vrijednosti portfelja koji se kreću ispod ove vrijednosti do 31.12.2007.godine. Sukladno novim Pravilima, korisnik usluge mora tijekom čitavog vremena korištenja usluge u portfelju imati najmanje spomenuti minimalni iznos portfelja. U slučaju da ta vrijednost bude niža od propisanog minimalnog iznosa ili korisnik nema prometa na svom računu u vremenskom periodu duljem od šest mjeseci, usluga Vam može biti deaktivirana. Ukoliko do toga dođe, ponovnom uplatom ili registracijom dionica do iznosa minimalne vrij
ovi nisu normalni… strasno..
He he he! Upravo sam iskoristio neke usluge PG 🙂
Poslao zahtjeve za odregistraciju SVIH dionica…POBA skrb, dobro ti dosao
[smiley2]
He he he! Upravo sam iskoristio neke usluge PG 🙂 Poslao zahtjeve za odregistraciju SVIH dionica…POBA skrb, dobro ti dosao [smiley2]
Zar i ti sine Brute odlaziš iz Prve Generacije???
Vidim da nisi jedini…..
Još mogu shvatiti ove malene koji nemaju spomenutu cifru za investiranje pa su primorani otići, ali ti? [smiley6]
Vrijednosnicama koje nisu na Spisku ne može se trgovati u okviru usluge Moj uspješni portfelj, a ukoliko se istima želi trgovati u skladu sa Zakonom i ostalim pravilima, potrebno je osobno doći zadati nalog u sjedište Prve generacije uz prethodnu najavu i dogovor s brokerom.
A meni najviše smeta ovo boldano, jer trgujem samo preko on-line, a da bi zbog nekog nakupa dionice išla čak u Zagreb?!, to je malo previše[smiley5]
Vrijednosnicama koje nisu na Spisku ne može se trgovati u okviru usluge Moj uspješni portfelj, a ukoliko se istima želi trgovati u skladu sa Zakonom i ostalim pravilima, potrebno je osobno doći zadati nalog u sjedište Prve generacije uz prethodnu najavu i dogovor s brokerom. A meni najviše smeta ovo boldano, jer trgujem samo preko on-line, a da bi zbog nekog nakupa dionice išla čak u Zagreb?!, to je malo previše[smiley5]
A znaš li što piše na vratima Prve Genercije u Martićevoj ulici 13 u Zagrebu????
“RADIMO ISKLJUČIVO PUTEM INTERNETA”
[smiley1][smiley1][smiley1]
mateja: ” Vrijednosnicama koje nisu na Spisku ne može se trgovati u okviru usluge Moj uspješni portfelj, a ukoliko se istima želi trgovati u skladu sa Zakonom i ostalim pravilima, potrebno je osobno doći zadati nalog u sjedište Prve generacije uz prethodnu najavu i dogovor s brokerom. A meni najviše smeta ovo boldano, jer trgujem samo preko on-line, a da bi zbog nekog nakupa dionice išla čak u Zagreb?!, to je malo previše[smiley5] ” A znaš li što piše na vratima Prve Genercije u Martićevoj ulici 13 u Zagrebu???? “RADIMO ISKLJUČIVO PUTEM INTERNETA” [smiley1][smiley1][smiley1]
Još bolje[smiley9]
“Nadalje zbog povećanog obujma trgovanja na Zagrebačkoj burzi generiranog posljednjim IPO-ima te posljedično zaprimljenih novih naloga pa tako i otkaza, nalog koji je otkazan biti će povučen s burze što je prije moguće no najkasnije unutar ne kako je to do sada bilo 2, nego 5 minuta. Ukoliko u navedenih pet minuta dođe do zatvaranja transakcije po izloženom nalogu, nalog će se smatrati izvršenim.
Molimo Vas da se o izmjenama Pravila i Uputa za korištenje Moj uspješni portfelj u cjelosti informirate u rubrici Dokumenti/klikom na link Pravila/Upute.
Navedene izmjene i novosti biti će u obaveznoj primjeni od 05.11.2007. godine.
Prva generacija d.o.o.”
Nevjerojatno je svojstvo PG da bude sve losija i losija. Obicno se svi trude poboljsati usluge, a ovi sve gore i gore…
Ne kuzim, kaj su odlucili ugasiti firmu pa im je ovo nacin? [smiley1] Meni se cini da bi im bolje stajao naziv “Zadnja degeneracija” [smiley2]
Ne kuzim, kaj su odlucili ugasiti firmu pa im je ovo nacin? [smiley1] Meni se cini da bi im bolje stajao naziv “Zadnja degeneracija” [smiley2]
Molim moderatore da odmah premjeste ovaj post na temu: najduhovitiji komentar na PD[smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley11]
POBA skrb, dobro ti dosao
sretno ti bilo s njihovim brokerima … ukoliko ih dobiješ preko telefona.
Dejavue: ” POBA skrb, dobro ti dosao” sretno ti bilo s njihovim brokerima … ukoliko ih dobiješ preko telefona.
ha ha hahahaha
prisjeo ti lombač …
moram priznati da sam super zadovoljan s uslugom samih brokera … brzo, točno i nadasve ljubazno ….
jedino je problem dobiti ih …
[smiley2]