BEZ CENZURE – OPĆENITO

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BEZ CENZURE – OPĆENITO

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ja ne vidim razlike u našemu razmišljanju osim u činjenici da ti očito nemaš dionice tehnike i pišeš o njima a ja nemam ATPL i ne pišem o njoj…. pozdrav.

Scio me nihil scire

Premješteno iz teme: [color=blue]ZTNJ (Žitnjak d.d.)[/color]

Poruka je TRANSPARENTNA i VIŠE NEGO JASNA !
DIREKTOR je OTVORIO KARTE ! [smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley2]

Nek si računa svatko čija firma će radit unutra: [smiley11]

Petak. 28.09.
TUNEL SV. ROK – Obilježavanju početka radova u drugim cijevima tunela Sv. Rok i tunela Mala Kapela prisustvovat će ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta (okupljanje u 9,45 sati ispred zgrade Centra za održavanje i kontrolu prometa Sv. Rok na sjevernoj strani tunela)

No respect

Baš gledam, 32.659 gosta čita, u ovo doba bit će da su to većinom ulagači iz drugih vremenskih zona.
Ako je tako, burza će nam još dugo rasti.[smiley2][smiley1]

[color=black][/color]

Bandić naplaćuje parkiranje bicikla?

Zelena akcija pozdravlja odluku Gradskog odjela za promet da se u centru Zagreba oslobode po tri parkirna automobilska mjesta za bicikle, no zatečeni su izjavom da će se ta mjesta i naplaćivati.

Zelena akcija se oštro protivi takvom presedanu koji pokazuje u kojem smjeru će ići rješavanje problema parkirnih mjesta za bicikle u Gradu Zagrebu jer naplaćivanje istih neće dovesti do populariziranja biciklističkog prometa što je u Zagrebu nužno kako bi se smanjio automobilski promet.

Isto tako naplaćivanje parkirnih mjesta za bicikle u Gajevoj, Preradovićevoj i Cesarčevoj ulici potpuno je neuobičajeno u Europi i nije poznat niti jedan primjer grada koji je učinio isto.

Osim toga, Zelena akcija želi reagirati na izjave gradskih čelnika danih dnevnom tisku za Dan bez automobila da razmatraju prijedlog da se problem parkirališnih mjesta za bicikle riješi na način da se ista osiguraju u gradskim javnim garažama te da se naplaćuju poput motocikla.

I to je potpuno neuobičajeno rješenje u europskim gradovima i Zelena akcija protivimo se takvom prijedlogu iz nekoliko razloga:

1. Parkiranje za bicikle u podzemnim garažama – Već je na primjeru podzemnih garaža za automobile jasno da ih još uvijek velik dio građana ne voli koristiti (njihova popunjenost iznosi svega 35%), iako je cijena njihovog korištenja duplo jeftinija od uličnog parkiranja u prvoj zoni naplate.

Osim toga, sama činjenica da na jedno parkirno mjesto za automobile stane čak 12 bicikala dovoljno potvrđuje kako na površini ima dovoljno mjesta za smještaj svih bicikala.

Biciklu kao najprihvatljivijem prometnom sredstvu za centar Grada treba dati prednost i ne produljivati putovanje biciklista “od vrata do vrata” smještajem parkirnih mjesta u javne garaže.

Smatramo da je radi povećanje biciklističkog prometa u Gradu Zagrebu neophodno omogućiti biciklistima da parkiraju bicikle na velikom broju lokacija i to na najučestalijim odredištima.

2. Naplata parkiranja za bicikle – Bilo da je riječ o naplati parkiranja za bicikle u garažama ili uličnim parkirnim mjestima riječ je o apsurdnoj ideji!

Primarna svrha naplaćivanje parkiranja za automobile nije punjenje gradskog proračuna, nego destimuliranje korištenja automobila u blizini atraktivnih lokacija kako bi se smanjili negativni utjecaji na okoliš (buka, ispušni plinovi, zauzimanje velike površine…).

Shodno tome, ne postoji apsolutno nikakav razlog za naplaćivanje parkiranja za bicikliste, upravo zato jer oni ne proizvode buku, ne emitiraju ispušne plinove te zauzimaju 12 puta manju površinu od automobila.

Naplata parkiranja za bicikliste neće stimulirati građane da se odluče za bicikl kao prijevozno sredstvo u Gradu.

3. Svrstavanje bicikala u istu kategoriju s motociklima – Iako motocikli zauzimanju 3 – 4 puta manju površinu od automobila, svejedno proizvode buku (neki i veću od automobila) te emitiraju štetne plinove.

Zbog toga se bicikli nikako ne mogu svrstavati u istu kategoriju s motociklima, u smislu naplate parkiranja, objavila je Zelena akcija na svojim internetskim stranicama.

Mora da mu je stvarno frka s novcima kad misli ovo pokrenut ! [smiley7][smiley7][smiley7]

Burza je kocka, ma koliko mi šutjeli o tome........

prijedlog moderatoru da makne teme o HT-u koje više nisu aktualne.

Bez straha, pohlepe i sentimenta.

Zna li neko nešto u vezi urušavanja zgrada u Mikulićima danas, ko je to gradio?


Zna li neko nešto u vezi urušavanja zgrada u Mikulićima danas, ko je to gradio?

Nisu Mikulici u igri nego dio prema Gornjoj Kustosiji. Bilo je na tv ali nisam cuo podatak tko gradi


Zna li neko nešto u vezi urušavanja zgrada u Mikulićima danas, ko je to gradio?

Investitor je “M&M” Commmerce, izvođač radova “Omerović grupa”. [smiley2]

No respect


zmrklic: ” Zna li neko nešto u vezi urušavanja zgrada u Mikulićima danas, ko je to gradio? ” Investitor je “M&M” Commmerce, izvođač radova “Omerović grupa”. [smiley2]

Hehe ovih je dana važno ne živjeti pored gradilišta [smiley1]

pozdrav
s obzirom da nisam informiran (i neuk sam)[smiley3], ali sto sad, moram pitati vas s foruma
nisam htio spamati odredjene teme i na njima postaviti ovo pitanje pa sam izabrao ovu, neutralnu,
dakle: primjetio sam da dio forumasa prilikom pisanja postova na kraju stavi neki “potpis” ili znak, ne znam kako bih ga nazvao, radi se o stanovitom “NHF”, pa s obzirom da ne znam sto je to, molio bih objasnjenje[smiley2]
pozdrav

U cast kolegi Mreichu: bez straha, pohlepe i sentimentalnosti

NHF=no hard feelings (bez ljutnje)

Heaven or Las Vegas

New Report

Close