BEZ CENZURE – OPĆENITO

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BEZ CENZURE – OPĆENITO

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Premješteno iz teme: [color=blue]HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)[/color]


… Ali moras uzeti u obzir da tu nije bitan prosjecni godisnji promet nego peak promet, a on drasticno varira.

vidi se kolega da vam promet nije struka … [smiley1]

"double bottom must be done by the market, not FED or other BS's"

Premješteno iz teme: [color=blue]HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)[/color]

Meni se čini da se kao svjetlo na kraju tunela (NOVOG) očekuje da hdel dobije posao za puštanje u promet druge cijevi tunela … osobno nadam se da se to neće dogoditi jer sa prometno-ekonomskog stajališta to nema nikakvog opravdanja … pogotovo što mi nije jasno gdje su se ove godine skarili onih 13% više gostiju kako kažu na vijestima …

"double bottom must be done by the market, not FED or other BS's"

Premješteno iz teme: [color=blue]HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)[/color]


Ali moras uzeti u obzir da tu nije bitan prosjecni godisnji promet nego peak promet, a on drasticno varira.

tu si malo prenaglio. Nikada se i u niti jednoj djelatnosti u povijesti čovječanstva ništa se nije kapacitiralo za peakove pa tako ni prometnice. Gledajte razvoj događaja ovo ljeto na francuskim prometnicama gdje će kolone biti po nekoliko stotina kilometara prema španjolskoj, a recimo samo da je predprošle godine bila oko 750km!
Zna se isto tako, u osnovama prometne djelatnosti, kakav promet mora biti zadovoljen na postojećoj cesti da autocesta ima opravdanost, a to je 15000 vozila PGP s tim da od tih 15k MORA biti min 3500 teretnog prometa. Cesta prema Splitu je prije izgradnje imala oko 4500 prosjek vozila dnevno, u zadnjoj godini!

Premješteno iz teme: [color=blue]HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)[/color]

efodix:

Ali moras uzeti u obzir da tu nije bitan prosjecni godisnji promet nego peak promet, a on drasticno varira.

tu si malo prenaglio. Nikada se i u niti jednoj djelatnosti u povijesti čovječanstva ništa se nije kapacitiralo za peakove pa tako ni prometnice.

Nije bas istina. Jesu li recimo brane oko Save koje sprecavaju poplave radjene za srednji vodostaj? Ne bih rekao.

efodix, 11.07.2007. u 10:20
Gledajte razvoj događaja ovo ljeto na francuskim prometnicama gdje će kolone biti po nekoliko stotina kilometara prema španjolskoj, a recimo samo da je predprošle godine bila oko 750km!

Zar nam to treba biti uzor? Zasto ne bismo jedanput za promjenu bili bolji u necemu?

efodix, 11.07.2007. u 10:20
Zna se isto tako, u osnovama prometne djelatnosti, kakav promet mora biti zadovoljen na postojećoj cesti da autocesta ima opravdanost, a to je 15000 vozila PGP s tim da od tih 15k MORA biti min 3500 teretnog prometa. Cesta prema Splitu je prije izgradnje imala oko 4500 prosjek vozila dnevno, u zadnjoj godini!

A koliki je danas taj promet? Vec je dobro preko 10000. Iako, po tvojoj logici bi jos uvijek bilo bolje da autoceste nema i da gledamo kolone kao u Francuskoj. Da ne napominjem kako je glupo imati autocestu s jednim kljucnim cepom koji joj drasticno umanjuje korisnost.

Ali na stranu to, mislim da je ovo nepotrebna rasprava, jer bitno je da firme u koje ulazemo projekte dobivaju, a ne jesu li ti projekti potrebni ili ne 🙂

Premješteno iz teme: [color=blue]HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)[/color]


Kolega Vistman,

Stvarno ne vidim kakve veze vaša rasprava o isplativosti probijanja tunela ima veze sa samim poslom kojeg će eventualno dobiti Hidroelektra. Mislim da je svima na ovom topicu jedino važno da “Hidra” posao dobije, na vrijeme ga odradi i naplati ugovoreni novac. Molim vas da sve ostale diskusije vodite na nekom drugom topicu.[smiley1]

Slažem se da je tema offtopic, ali nisam mislio ulaziti u dublju diskusiju, ali kad vidim (čujem) izjave tipa onog sdp genijalca zorana o struci i poslovima smrači mi se usred podneva …
Ukoliko niste upravo registrirali n-ti nick molim vas da pogledate u svijet oko sebe i onda ćete vidjeti kakve veze uređenje tunelskih cijevi ima veze samnom i sa vama … znate li vi koliki su fiksni troškovi održavanja cijevi tunela? Netko to mora platiti … da li znate da su u 99% vremena tokom godine i ove postojeće cijevi podkapacitirane, a HAC je državna firma, a otplatu rata za AC obavlja država?
A usporedba cestovnog prometa sa vodostajem save … dajte kolega savjetujem vam da vi ovakve bisere prosipate na nakom drugom forumu … razumijem vas jedino ukoliko ste građevinar po struci i pokušavate shvatiti promet …

Ako ćemo baš u detalje ja bi sankcionirao sve one pametne novinare koji huškaju pa usred sezone izlaze i rade reportaže o gužvama … pa u njemačkoj, italiji, francuskoj i svim ostalim eu zemljama je normalno da se napravi gužva na ac i da se putuje par sati za 50-ak km … i to se zna dogoditi svaki radni dan, a ne samo u sezoni. I svi trpe i voze se jer drugačije ne ide … jedino pametni hrvati snimaju vrlo nezadovoljne gaterbajtere kojima više ništa u životu nije po volji … i zato što je eu rekla da je 10000 vozila dosta za 2 tunelske cijevi … hoće oni to plaćati ili mi?

"double bottom must be done by the market, not FED or other BS's"

Premješteno iz teme: [color=blue]HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)[/color]


Inace, bas citam na linku na poslovnom, kaze da je po EU smjernicama vec 10000 dovoljan promet za 2 cijevi. A to je probijeno prosle godine Vaš link. Tokom ljeta je promet bio skoro 30000.

Eto opet seruckaš bezveze, a lijepo sam ti na privat odgovorio sa stručnog stajališta da ne zatrpavamo temu, a sada eto to i na javno, čisto da ne prevlada opet priča bez argumenata jer je i na poslovnom objavljivana glupost od brojki koja nema opravdanost sa ekonomskog stajališta!

Poslano efodixu u 00:40
“Definitivno nije za ovu temu razglabati o tome šta je isplativo a šta ne, s obzirom na dionice. Stvar je prometne struke o čemu blage veze nemaš i radije se suzdrži komentara jer ispada da nit razumiješ ekonomiku niti tehnologiju prometa.

Ovo je čisto inženjerski pogled, a ako hoćeš bar malo podataka, jedine dvije dionice auteceste koje su isplative u RH je Ivanja Reka – Ivanić grad sa PGP od 20-tak tisuća vozila te Zagreb – Karlovac sa nešto više.
Da bi autocesta bila rentabilna potrebno je imati min. 60% popunjenost punog kapaciteta koji iznosi 50000 vozila dnevno.

I još malo prometne struke, nisu nasipi rađeni za srednji vodostaj, jer on ni ne ulazi u kalkulaciju nego se rade na temelju njegove namjene i područja kojeg štite među kojima se koriste razni parametri a poglavito tehničko – ekonomska analiza koja uzima značaj branjenog područja i “psihologiju” vodnog toka, drugim riječima i nasipi se ne rade za peakove već za optimalnu obranu od poplave, a kada bi se radilo za peakove do ovoga nebi ni došlo
http://vijesti.hrt.hr/arhiv/ndd/10listopad/1026%20Sava.html

Eto dao sam si malo truda u dobroj namjeri da Bogu božje, a caru carevo, drugim riječima, nije red pričati o nečemu o čemu se stvarno ništa ne zna.

Lijepi pozdrav”

Premješteno iz teme: [color=blue]HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)[/color]

efodix:

Inace, bas citam na linku na poslovnom, kaze da je po EU smjernicama vec 10000 dovoljan promet za 2 cijevi. A to je probijeno prosle godine http://www.poslovni.hr/47805.aspx">Vaš link. Tokom ljeta je promet bio skoro 30000.

Eto opet seruckaš bezveze, a lijepo sam ti na privat odgovorio sa stručnog stajališta da ne zatrpavamo temu, a sada eto to i na javno, čisto da ne prevlada opet priča bez argumenata jer je i na poslovnom objavljivana glupost od brojki koja nema opravdanost sa ekonomskog stajališta!

Poslano efodixu u 00:40
“Definitivno nije za ovu temu razglabati o tome šta je isplativo a šta ne, s obzirom na dionice. Stvar je prometne struke o čemu blage veze nemaš i radije se suzdrži komentara jer ispada da nit razumiješ ekonomiku niti tehnologiju prometa.

Ovo je čisto inženjerski pogled, a ako hoćeš bar malo podataka, jedine dvije dionice auteceste koje su isplative u RH je Ivanja Reka – Ivanić grad sa PGP od 20-tak tisuća vozila te Zagreb – Karlovac sa nešto više.
Da bi autocesta bila rentabilna potrebno je imati min. 60% popunjenost punog kapaciteta koji iznosi 50000 vozila dnevno.

I još malo prometne struke, nisu nasipi rađeni za srednji vodostaj, jer on ni ne ulazi u kalkulaciju nego se rade na temelju njegove namjene i područja kojeg štite među kojima se koriste razni parametri a poglavito tehničko – ekonomska analiza koja uzima značaj branjenog područja i “psihologiju” vodnog toka, drugim riječima i nasipi se ne rade za peakove već za optimalnu obranu od poplave, a kada bi se radilo za peakove do ovoga nebi ni došlo
http://vijesti.hrt.hr/arhiv/ndd/10listopad/1026%20Sava.html

Eto dao sam si malo truda u dobroj namjeri da Bogu božje, a caru carevo, drugim riječima, nije red pričati o nečemu o čemu se stvarno ništa ne zna.

Lijepi pozdrav”

Bravo kolega iznio si podatke koji se meni nisu dali pisati …

"double bottom must be done by the market, not FED or other BS's"

Premješteno iz teme: [color=blue]HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)[/color]

Inace, bas citam na linku na poslovnom, kaze da je po EU smjernicama vec 10000 dovoljan promet za 2 cijevi. A to je probijeno prosle godine Vaš link. Tokom ljeta je promet bio skoro 30000.

Premješteno iz teme: [color=blue]HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)[/color]

Vec sam ti odgovorio na PP da mi se ne da ulaziti u detaljnije rasprave jer ovo nije ni vrijeme ni mjesto za to, ali kad bas inzistiras pa pises i ovdje, ipak cu ti ukratko odgovoriti. Kao prvo, kad sam spomenuo nasipe nisam mislio najvisi moguci peak ikada, nego nekakav prosjecan peak kad dodje do poplave, analogno prosjecnom ljetnom prometu. Kao drugo, u vidu treba imati i buducnost, a buducnost jasno ukazuje da ce se promet znacajno povecavati. Po tvom bi prvo trebalo sagraditi poluautocestu pa ju onda 5 godine kasnije prosirivati na puni profil, a to puno vise kosta. I kao trece, ti si upravo rekao da bi jedine autoceste u Hrvatskoj trebale biti Zagreb – Karlovac i Ivanic Grad – Ivanja Reka, sve ostalo da je suvisno? To necu komentirati, jer mislim da se 99% ljudi u Hrvatskoj sa tobom ne bi slozilo.

Osim toga, potpuno zanemarujes stratesku vaznost autoceste, koja po prvi put cvrsto povezuje hrvatski sjever i jug, te vrlo pozitivno utjece na razvoj regija. Sad i regije koje su donedavno bile smatrane najvecom zabiti pocinju privlaciti turiste. Ni autobahn ni americki highwaysi nisu bili radjeni zbog komercijalne isplativosti nego zbog strateskog povezivanja.

Premješteno iz teme: [color=blue]HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)[/color]


Vec sam ti odgovorio na PP da mi se ne da ulaziti u detaljnije rasprave jer ovo nije ni vrijeme ni mjesto za to, ali kad bas inzistiras pa pises i ovdje, ipak cu ti ukratko odgovoriti. Kao prvo, kad sam spomenuo nasipe nisam mislio najvisi moguci peak ikada, nego nekakav prosjecan peak kad dodje do poplave, analogno prosjecnom ljetnom prometu. Kao drugo, u vidu treba imati i buducnost, a buducnost jasno ukazuje da ce se promet znacajno povecavati. Po tvom bi prvo trebalo sagraditi poluautocestu pa ju onda 5 godine kasnije prosirivati na puni profil, a to puno vise kosta. I kao trece, ti si upravo rekao da bi jedine autoceste u Hrvatskoj trebale biti Zagreb – Karlovac i Ivanic Grad – Ivanja Reka, sve ostalo da je suvisno? To necu komentirati, jer mislim da se 99% ljudi u Hrvatskoj sa tobom ne bi slozilo.

Osim toga, potpuno zanemarujes stratesku vaznost autoceste, koja po prvi put cvrsto povezuje hrvatski sjever i jug, te vrlo pozitivno utjece na razvoj regija. Sad i regije koje su donedavno bile smatrane najvecom zabiti pocinju privlaciti turiste. Ni autobahn ni americki highwaysi nisu bili radjeni zbog komercijalne isplativosti nego zbog strateskog povezivanja.

Opet bespotrebno pričaš bez argumenata. Ovo nije stvar moga mišljenja nego je to PROMETNA struka. Niti jednim argumentom nisam izmišljao toplu vodu niti pisao u oblacima, nego ti jednostavno ne možeš podnijeti da je tvoje mišljenje irelevantno jer ne poznaješ najosnovnije stvari. Da si samo utrošio nekoliko sati pretragom stručnih članaka po netu ili upitao koga sa prometnog instituta da ti se neke stvari razjasne nebi ti palo na pamet da napišeš iti jedan od ovih postova. Opet si pokazao samo svoje ne znanje.

Promet do Splita bi i dalje bio na ovim razinama i bez autoceste i k tome bi bio jeftiniji! I da, sa stajališta budućnosti nije bilo argumenata za gradnju autoceste, ako je već i bila građena onda je profulana trasa…

I još ova glupost oko nasipa, kakav prosječan peak, na koji način bi došlo do tog pokazatelj?!?! Mjereći prosječnu poplavljenost i nadograđivanjem nasipa?!?!?

Premješteno iz teme: [color=blue]HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)[/color]

Opet bespotrebno pričaš bez argumenata. Ovo nije stvar moga mišljenja nego je to PROMETNA struka. Niti jednim argumentom nisam izmišljao toplu vodu niti pisao u oblacima, nego ti jednostavno ne možeš podnijeti da je tvoje mišljenje irelevantno jer ne poznaješ najosnovnije stvari. Da si samo utrošio nekoliko sati pretragom stručnih članaka po netu ili upitao koga sa prometnog instituta da ti se neke stvari razjasne nebi ti palo na pamet da napišeš iti jedan od ovih postova. Opet si pokazao samo svoje ne znanje.

A gle, prometna struka je iz nekog razloga odlucila tu cestu sagraditi. Ovo nije moje misljenje protiv tvog o nekom buducnom projektu, projekt je vec napravljen, sad je jos samo pitanje dovrsiti ga. Dao sam ti link za EU preporuku o 10000 vozila ali ti to smatras glupostima. A potpuno zanemarujes stratesku vaznost, sigurnost, itd.

efodix, 11.07.2007. u 10:21
Promet do Splita bi i dalje bio na ovim razinama i bez autoceste i k tome bi bio jeftiniji! I da, sa stajališta budućnosti nije bilo argumenata za gradnju autoceste, ako je već i bila građena onda je profulana trasa…

Pa trasa autoceste nije idealna za direktno povezivanje Zagreba i Splita, to se slazem, ali je bila gradjena s namjerom da opsluzi i jos nekoliko drugih gradova, kao npr. Zadar i Sibenik. Nije mi bas najjasnije kakve veze ima cinjenica da bi promet bio na slicnim razinama i da autoceste nema? To samo znaci da bi se sad negdje trebala poceti graditi kad je ne bi bilo.

efodix, 11.07.2007. u 10:21
I još ova glupost oko nasipa, kakav prosječan peak, na koji način bi došlo do tog pokazatelj?!?! Mjereći prosječnu poplavljenost i nadograđivanjem nasipa?!?!?

Pa ako neces dimenzionirati nasip za prosjecan vodostaj, a neces ga dizajnirati ni za najvecu mogucu poplavu od pleistocena, onda ces ga valjda napraviti da podnese vecinu poplava, zar ne? Postoji valjda dovoljno povijesnih podataka da se moze procijeniti potrebna visina. Nesto kao dimenzioniranje ceste za ljetni promet a ne za cijelogodisnji. Jer ti si taj koji je rekao da se niti jedan projekt ne dimenzionira za vrsne vrijednosti nego za prosjecne, ja sam ti samo dao banalni primjer da to nije istina. U ovom trenutku mi takodjer na pamet pada Maslenicki most koji je dizajniran za prosjecne jacine vjetra, generatori vjetroelektrana koji trebaju izdrzati vrsne udare vjetra a da ne pregore, itd., itd…

Ali necu se vise raspravljati o ovome, ti mislis da su Zagreb-Karlovac i Ivanic Grad – Ivanja Reka jedine potrebne autoceste u cijeloj Hrvatskoj i da je struka sagradila sve ove ceste protiv svoje volje i ok. Necu ti dalje odgovarati, ne zato jer ne bih mogao naci argumenata, nego zato jer je ovo off topic.

plonker sto posto si u pravu!

zivija napoleon, juliana i jozefina.

blago struci s takvim strucnjacima.

New Report

Close