Za napraviti prvi dizel Hondi je trebalo citavo stoljece… bilo bi pravo cudo da nakon toga nisu bili pohvaljeni… ocekujem da ce istu nagradu pobrati i Subaru za rvi dizelski boxer ako bude ista vrijedio… japanci imaju dobrih auta, Evo generacija je jedan od njih, Skyline GTR, Integra, dalo bi ih se nabrojati… ali svi oni potajno zude da postanu rafinirani i elegantni poput europskih premium proizvodjaca… Toyota to polako postize sa Lexusom a Nissan sa Infinitijem mada ni izbliza nisu uspjeli pokriti cijelo trziste
Nije Hondi trebalo nikakvo stolječe za prvi dizel, ako ti je to posao koji radiš, trebao bi to znati.
Kada su procijenili / za to im je trebalo čitavo stolječe, da zbog tržišta treba napraviti disel motor, napravili su ga , i proglašen je odmah najboljim na svijetu.
Još slušam BMW 3 / predzadnju liniju od svog starog ( diesel ), kako radi ko traktor, katastrofa.
O ostalim karakteristikama samog auta da ne govorimo , barem u odnosu na ono što ja vozim ili sam vozio.
plavi: ” Da li si ti vozio taj auto, laku noć. ” Koji stari ili novi?
Novi, novi
SLK:
”
Stari sam vozio…
”
i ja, vrlo dobar auto…
Je, treba biti pošten. Ali u toj klasi, Golf bolje leži, a motori su vrlo podjednaki. GTC je tri stepenice iza. Umjetnost je ostati na cesti preko 150 kmh.
nathan47:
”
plavi: ” Da li si ti vozio taj auto, laku noć. ” Koji stari ili novi?
”
Novi, novi
Ne. Ti?
Zapravo, problem je što je prodaja Hondi vrlo slaba, pa ima malo zastupnika sa malo novaca. Oni si ne mogu priuštiti 3-4 tisuće kuna za gradske Auto showowe na području koje pokrivaju. Šta da ti više pričam… [smiley10]
A to se slažem.
Nije niti Hondi bitna Hrvatska kao tržište, pa je zato tako.
Naši ljudi više vole jeftine aute , a Honda to nije.
Je, treba biti pošten. Ali u toj klasi, Golf bolje leži, a motori su vrlo podjednaki. GTC je tri stepenice iza. Umjetnost je ostati na cesti preko 150 kmh.
mislis OPC? da… smece, skoro ko novi Civic, da covjek ne povjeruje koliko love traze… Focus RS je zato zmaj od auta, a GTI mi je ludnica, ne znam jel bolji s rucnim il s DSG-om… sta Honda nije napravila DSG ako su tako inovativni
Nije Hondi trebalo nikakvo stolječe za prvi dizel, ako ti je to posao koji radiš, trebao bi to znati.
Kada su procijenili / za to im je trebalo čitavo stolječe, da zbog tržišta treba napraviti disel motor, napravili su ga , i proglašen je odmah najboljim na svijetu.
Još slušam BMW 3 / predzadnju liniju od svog starog ( diesel ), kako radi ko traktor, katastrofa.
O ostalim karakteristikama samog auta da ne govorimo , barem u odnosu na ono što ja vozim ili sam vozio.
Pa s obzirom koliko je do tada ostatak ekipe unaprijedilo tehnologiju bilo bi cudo da nisu uspjeli sklepati koliko toliko dobar motor, iako se ja osobno, kada su dizelasi u pitanju kunem u pumpa-sapnica… mada nisam neki fan dizela tako da me zivo zaboli za Hondinu nagradu
smece, skoro ko novi Civic,
Pa kako možeš napisati za novi Civic da je smeće.
Smeće ( zbog ružnih linija ) su bila zadnja 2, ali ovo je , ne znam.
Novi Accord će isto biti na bazi Civica.
A to se slažem.
Nije niti Hondi bitna Hrvatska kao tržište, pa je zato tako.
Naši ljudi više vole jeftine aute , a Honda to nije.
uvijek cu to misliti i ponoviti da Hondu kupuje samo ekipa koja nema para za BMW-a…
SLK:
”
Je, treba biti pošten. Ali u toj klasi, Golf bolje leži, a motori su vrlo podjednaki. GTC je tri stepenice iza. Umjetnost je ostati na cesti preko 150 kmh.
”
mislis OPC? da… smece, skoro ko novi Civic, da covjek ne povjeruje koliko love traze… Focus RS je zato zmaj od auta, a GTI mi je ludnica, ne znam jel bolji s rucnim il s DSG-om… sta Honda nije napravila DSG ako su tako inovativni
Pa ne OPC, ipak je on 40-50 konja jači od dvojca Type R – GTI. GTC 200 konja, turbo.
Focus u toj RS izvedbi nisam imao priliku vozit.
uvijek cu to misliti i ponoviti da Hondu kupuje samo ekipa koja nema para za BMW-a…
Stari moj , ja imam para i za BMW i za tvoj Porshe na slici.Ali si to nikada ne bih kupio.
I nije točno da je BMW skuplji od Honde, ovisi koja linija i koja godina.
Prema tome nisi u pravu, ja sam ti primjer za to.
A to se slažem.
Nije niti Hondi bitna Hrvatska kao tržište, pa je zato tako.
Naši ljudi više vole jeftine aute , a Honda to nije.
Ne znam da je samo to problem. Ipak ovdje traje jedna auto ljubav prema Njemcima. Nije ni Golf jeftin, pa se prodaje solidno.