BEZ CENZURE – OPĆENITO

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BEZ CENZURE – OPĆENITO

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Za napraviti prvi dizel Hondi je trebalo citavo stoljece… bilo bi pravo cudo da nakon toga nisu bili pohvaljeni… ocekujem da ce istu nagradu pobrati i Subaru za rvi dizelski boxer ako bude ista vrijedio… japanci imaju dobrih auta, Evo generacija je jedan od njih, Skyline GTR, Integra, dalo bi ih se nabrojati… ali svi oni potajno zude da postanu rafinirani i elegantni poput europskih premium proizvodjaca… Toyota to polako postize sa Lexusom a Nissan sa Infinitijem mada ni izbliza nisu uspjeli pokriti cijelo trziste

Nije Hondi trebalo nikakvo stolječe za prvi dizel, ako ti je to posao koji radiš, trebao bi to znati.
Kada su procijenili / za to im je trebalo čitavo stolječe, da zbog tržišta treba napraviti disel motor, napravili su ga , i proglašen je odmah najboljim na svijetu.
Još slušam BMW 3 / predzadnju liniju od svog starog ( diesel ), kako radi ko traktor, katastrofa.
O ostalim karakteristikama samog auta da ne govorimo , barem u odnosu na ono što ja vozim ili sam vozio.

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


plavi: ” Da li si ti vozio taj auto, laku noć. ” Koji stari ili novi?

Novi, novi

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

SLK:

Stari sam vozio…


i ja, vrlo dobar auto…

Je, treba biti pošten. Ali u toj klasi, Golf bolje leži, a motori su vrlo podjednaki. GTC je tri stepenice iza. Umjetnost je ostati na cesti preko 150 kmh.

No respect

nathan47:

plavi: ” Da li si ti vozio taj auto, laku noć. ” Koji stari ili novi?

Novi, novi

Ne. Ti?

Zapravo, problem je što je prodaja Hondi vrlo slaba, pa ima malo zastupnika sa malo novaca. Oni si ne mogu priuštiti 3-4 tisuće kuna za gradske Auto showowe na području koje pokrivaju. Šta da ti više pričam… [smiley10]

No respect

A to se slažem.
Nije niti Hondi bitna Hrvatska kao tržište, pa je zato tako.
Naši ljudi više vole jeftine aute , a Honda to nije.

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


Je, treba biti pošten. Ali u toj klasi, Golf bolje leži, a motori su vrlo podjednaki. GTC je tri stepenice iza. Umjetnost je ostati na cesti preko 150 kmh.

mislis OPC? da… smece, skoro ko novi Civic, da covjek ne povjeruje koliko love traze… Focus RS je zato zmaj od auta, a GTI mi je ludnica, ne znam jel bolji s rucnim il s DSG-om… sta Honda nije napravila DSG ako su tako inovativni

Nisam druzeljubiv tip pa nema potrebe stavljati me medju prijatelje


Nije Hondi trebalo nikakvo stolječe za prvi dizel, ako ti je to posao koji radiš, trebao bi to znati.
Kada su procijenili / za to im je trebalo čitavo stolječe, da zbog tržišta treba napraviti disel motor, napravili su ga , i proglašen je odmah najboljim na svijetu.
Još slušam BMW 3 / predzadnju liniju od svog starog ( diesel ), kako radi ko traktor, katastrofa.
O ostalim karakteristikama samog auta da ne govorimo , barem u odnosu na ono što ja vozim ili sam vozio.

Pa s obzirom koliko je do tada ostatak ekipe unaprijedilo tehnologiju bilo bi cudo da nisu uspjeli sklepati koliko toliko dobar motor, iako se ja osobno, kada su dizelasi u pitanju kunem u pumpa-sapnica… mada nisam neki fan dizela tako da me zivo zaboli za Hondinu nagradu

Nisam druzeljubiv tip pa nema potrebe stavljati me medju prijatelje


smece, skoro ko novi Civic,

Pa kako možeš napisati za novi Civic da je smeće.
Smeće ( zbog ružnih linija ) su bila zadnja 2, ali ovo je , ne znam.
Novi Accord će isto biti na bazi Civica.

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


A to se slažem.
Nije niti Hondi bitna Hrvatska kao tržište, pa je zato tako.
Naši ljudi više vole jeftine aute , a Honda to nije.

uvijek cu to misliti i ponoviti da Hondu kupuje samo ekipa koja nema para za BMW-a…

Nisam druzeljubiv tip pa nema potrebe stavljati me medju prijatelje

SLK:

Je, treba biti pošten. Ali u toj klasi, Golf bolje leži, a motori su vrlo podjednaki. GTC je tri stepenice iza. Umjetnost je ostati na cesti preko 150 kmh.

mislis OPC? da… smece, skoro ko novi Civic, da covjek ne povjeruje koliko love traze… Focus RS je zato zmaj od auta, a GTI mi je ludnica, ne znam jel bolji s rucnim il s DSG-om… sta Honda nije napravila DSG ako su tako inovativni

Pa ne OPC, ipak je on 40-50 konja jači od dvojca Type R – GTI. GTC 200 konja, turbo.

Focus u toj RS izvedbi nisam imao priliku vozit.

No respect


uvijek cu to misliti i ponoviti da Hondu kupuje samo ekipa koja nema para za BMW-a…

Stari moj , ja imam para i za BMW i za tvoj Porshe na slici.Ali si to nikada ne bih kupio.
I nije točno da je BMW skuplji od Honde, ovisi koja linija i koja godina.
Prema tome nisi u pravu, ja sam ti primjer za to.

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


A to se slažem.
Nije niti Hondi bitna Hrvatska kao tržište, pa je zato tako.
Naši ljudi više vole jeftine aute , a Honda to nije.

Ne znam da je samo to problem. Ipak ovdje traje jedna auto ljubav prema Njemcima. Nije ni Golf jeftin, pa se prodaje solidno.

No respect

New Report

Close