Ma kakvi monovolumeni.
4X4 seljacki. Mali mi je postao RAV 4.
misliš onaj šatro-terenac odnosno terenac za žene koji zaglibi na prvoj blatnoj cesti, ali glavno da je visok, a košta 40000 eura sa malo boljom opremom, a vrijedi 20000? Jel na taj misliš?[smiley1]
misliš onaj šatro-terenac odnosno terenac za žene koji zaglibi na prvoj blatnoj cesti, ali glavno da je visok, a košta 40000 eura sa malo boljom opremom, a vrijedi 20000? Jel na taj misliš?[smiley1]
Ne pretjeruj.
cayman006: ” misliš onaj šatro-terenac odnosno terenac za žene koji zaglibi na prvoj blatnoj cesti, ali glavno da je visok, a košta 40000 eura sa malo boljom opremom, a vrijedi 20000? Jel na taj misliš?[smiley1] ” Ne pretjeruj.
Sta uvazeni karibcanin vozi?
Sad cemo ko djeca…
Auto samo takav.
A ne ovo svapska smeca..
uuuuu….
dobar mi je novi RAV4… i to u onoj varijanti sa dizelasom 177KS… mislim da je D4D, paket opreme X… i jos za cca. 3000 € dobijes kameru za voznju u nazad, siber i navigaciju
obavezno crna boja i lijepe felgice…. [smiley11]
Uz dužno poštovanje mislim da su svi auti koje navodite / većinom obične kante.
Nema auta do Honde, pouzdanost, kvaliteta , originalnost, inovativnost, napredak u tehnologiji.
Linije su naravno stvar ukusa.
Kao osoba koja se u mladosti bavila trgovinom automobila, probao sam i vozio sve i svašta, ali Honda je Honda.
Toyota , super, ali loše linije, manjak sportskog duha.
Mazda isto tako.
Subaru je odličan auto, ali imaju nedostatak u linijama , po zadnjim modelima vidim da su to ispravili.
Ovo ostalo kante većinom , npr. BMW , srednja kanta, Škoda , najveća kanta.
Jel još vrijedi ono pravilo za Škode, kada stane na cesti, jednostavno ju ostaviš i nestaneš u vidu magle?
[smiley1]
Uz dužno poštovanje mislim da su svi auti koje navodite / većinom obične kante.
Nema auta do Honde, pouzdanost, kvaliteta , originalnost, inovativnost, napredak u tehnologiji.
Linije su naravno stvar ukusa.
Kao osoba koja se u mladosti bavila trgovinom automobila, probao sam i vozio sve i svašta, ali Honda je Honda.
Toyota , super, ali loše linije, manjak sportskog duha.
Mazda isto tako.
Subaru je odličan auto, ali imaju nedostatak u linijama , po zadnjim modelima vidim da su to ispravili.
Ovo ostalo kante većinom , npr. BMW , srednja kanta, Škoda , najveća kanta.
Jel još vrijedi ono pravilo za Škode, kada stane na cesti, jednostavno ju ostaviš i nestaneš u vidu magle?
[smiley1]
Bavim se profesionalno automobilima posljednjih deset godina, a ljubitelj sam automobila otkad znam za sebe i vecu bljezgariju u zivotu nisam cuo… stari moj ti blage veze o automobilima nemas, sta ti znaci ‘lose linije’? Honda je dobar automobil no daleko od najboljeg, a svaki je proizvodjac imao svojih uspona i padova… a japanska pouzdanost u koju se toliko kunes, pogotovo Hondina… evo ti primjer
http://www.autoblog.com/2007/03/19/engine-problems-lead-honda-to-recall-165-000/
Uz dužno poštovanje mislim da su svi auti koje navodite / većinom obične kante.
Nema auta do Honde, pouzdanost, kvaliteta , originalnost, inovativnost, napredak u tehnologiji.
Linije su naravno stvar ukusa.
Kao osoba koja se u mladosti bavila trgovinom automobila, probao sam i vozio sve i svašta, ali Honda je Honda.
Toyota , super, ali loše linije, manjak sportskog duha.
Mazda isto tako.
Subaru je odličan auto, ali imaju nedostatak u linijama , po zadnjim modelima vidim da su to ispravili.
Ovo ostalo kante većinom , npr. BMW , srednja kanta, Škoda , najveća kanta.
Jel još vrijedi ono pravilo za Škode, kada stane na cesti, jednostavno ju ostaviš i nestaneš u vidu magle?
[smiley1]
Kolega, uz dužno poštovanje, ne trkeljaj.
– Honda je dobar auto, ali sigruno ne i najbolji. Honda CRX je bila pojam malog sportskog automobila početka ’90, i skidam kapu do zemlje. Jedina dostojna konkurencija u to doba bila mu je u još jednoj “moto-marci”, Suzuki Swift GTi.
– Kad danas vidim one Prelude, koje zbog visine ne smiju preći preko pisma, ako se nabušila markica, umirem od smijeha. Seljački Ferrari.
– Danas poštujem R type, ali nije ništa bolji, agresivniji i upravljiviji od Golfa GTI, primjerice.
– Subaru se ne usuđuj uspoređivati. Van konkurencije. [smiley11]
– BMW – Kad sam pitao PR iz Tomića: “Zašto BMW više ne traje kao prije?”, lijepo mi je odgovorila “Vi mislite da je nama u interesu da on dugo traje?”. Iako je dala pošten odgovor, sve je rekla o BMW.
I imam pristojne reference da sve ovo kažem (testiram automobile za novac. Dokazivo). [smiley1]
Danas poštujem R type, ali nije ništa bolji, agresivniji i upravljiviji od Golfa GTI, primjerice.
– Subaru se ne usuđuj uspoređivati. Van konkurencije. [smiley11]
– BMW – Kad sam pitao PR iz Tomića: “Zašto BMW više ne traje kao prije?”, lijepo mi je odgovorila “Vi mislite da je nama u interesu da on dugo traje?”. Iako je dala pošten odgovor, sve je rekla o BMW.
I imam pristojne reference da sve ovo kažem (testiram automobile za novac. Dokazivo). [smiley1]
Koji Type R? Posljednji kojeg sam ja postovao bila je Integra i Civic prethodne generacije ovo novo smece ce biti potpuni debakl… a i Impreza je daleko od Eva
Uz dužno poštovanje mislim da su svi auti koje navodite / većinom obične kante. Nema auta do Honde, pouzdanost, kvaliteta , originalnost, inovativnost, napredak u tehnologiji. Linije su naravno stvar ukusa. Kao osoba koja se u mladosti bavila trgovinom automobila, probao sam i vozio sve i svašta, ali Honda je Honda. Toyota , super, ali loše linije, manjak sportskog duha. Mazda isto tako. Subaru je odličan auto, ali imaju nedostatak u linijama , po zadnjim modelima vidim da su to ispravili. Ovo ostalo kante većinom , npr. BMW , srednja kanta, Škoda , najveća kanta. Jel još vrijedi ono pravilo za Škode, kada stane na cesti, jednostavno ju ostaviš i nestaneš u vidu magle? [smiley1]
Evo malo o kantama:
TREĆU godinu zaredom BMW dominira u izboru za motor godine. S pobjedama u sedam od ukupno dvanaest kategorija, uključivši i onu za motor godine BMW je otišao korak, točnije dva dalje. Kad je u prošlogodišnjem izboru osvojio pet nagrada pitali smo se mogu li Bavarci bolje. Prema mišljenju 62 novinara iz 30 zemalja koji su činili ovogodišnji žiri, brojne pobjede su odraz BMW-ove dominacije koja će se definitivno nastaviti i u budućnosti. Sve je manje onih koji mogu držati korak.
Toyota, Volkswagen i Honda još su u vrhu, no imaju li snage zasjeniti bavarske strojograditelje teško je reći.
Istina, nakon šest godina vladavine, 3.2-litreni R6 iz modela M3 silazi s trona. No, on ima dostojnog nasljednika – 3.0 twin turbo nije samo pobjednik u svojoj klasi već je osvojio i titulu za motor godine. Preuzevši titulu od BMW-ovog 5.0 V10, koji ju je čvrsto držao posljednje dvije godine, ovaj je motor dokazao kako je BMW i dalje proizvođač najboljih motora na svijetu. No, krenimo redom.
Mali motori u znaku Toyote i VW-a
Kad su u pitanju motori manje zapremnine većih promjena nema. Najveća novost je pobjeda Toyote s motorićem (1.0, 3 cil) iz Ayga, i to u konkurenciji motora do jedne litre zapremnine. Sa 69 kg to je trenutno najlakši motor ovih karakteristika na tržištu, dok se kao veliki plusevi spominju napredna tehnologija (VVT-i i sl), uglađenost i radna karakteristika motora.
Kad su u pitanju motori zapremnine do 1,4 litre pobjednik ostaje isti. To je VW-ov 1.4 TSI motor koji je ove godine još uvjerljivije pobijedio konkurenciju osvojivši gotovo trostruko više bodova od drugoplasirane Honde (1.3 IMA).
Novinari su složni po pitanju ovog motora koji je prema njihovom mišljenju otvorio novu eru malih benzinskih motora. Mnogi su dojma kako VW može i više. Uostalom 2.0 TFSI koji je opet najbolji u klasi do dvije litre svakako je najbolji dokaz za to.
Toyotin hibridni sustav iz Priusa konačno je morao uzmaknuti. U konkurenciji motora do 1.8 litara radnog volumena pobjednik je 1.6 turbo motor kojeg su zajedničkim snagama razvili BMW i PSA koncern, a ugrađuje se u novi Mini Cooper S i Peugeot 207.
BMW-ova tri mušketira
Bavarska dominacija kreće u segmentu motora iznad dvije litre obujma. Prvi na redu je 2.5-litarski redni šest-cilindraš iz modela 325i & Co. Iza njega ostao je prošlogodišnji pobjednik, Subaruov 2.5 turbo boxer motor, kao i Mazdin 2.3 GDI motor iz MPS izvedbi i SUV-a CX-7. Pobjednik iz 2005. godine, Hondin 2.2 i-CTDI morao se zadovoljiti četvrtim mjestom.
Najnagrađivaniji BMW-ov motor u povijesti, 3.2 R6 definitivno je dobio dostojnog nasljednika. To je 3.0 R6 twin-turbo koncepcije, osvajač dvostruke titule i glavna zvijezda ovogodišnjeg izbora. Koliko je BMW ovdje premoćan najbolje govori podatak da su njegovi motori u klasi 2.5-3 litre osvojili drugo (3.0 twin-turbo, dizelski) i treće mjesto (3.0i, benzinski). Što da se još kaže osim bravo za BMW!
Koji Type R? Posljednji kojeg sam ja postovao bila je Integra i Civic prethodne generacije ovo novo smece ce biti potpuni debakl… a i Impreza je daleko od Eva
Type R model sa kojim se vozi Honda kup je dobar auto.
Type R model sa kojim se vozi Honda kup je dobar auto.
Mislis Civic Type R? Taj se vise ne proizvodi… ovo je nasljednik