Premješteno iz teme: DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)
ima li nešto u čemu ti nisi u minusu??? ;))
Kolega milion na koga mislite? Ako mislite namene ja sam u minusu samo na Ingri.
A vi ste sigurno u svaku dionicu ušli na ATL i izašli van s jeb….. dobiti.
Ili sam u krivu? Pozdrav
Apsolutno netočni podaci o cijenama stanova u centru Pariza, objavio je SEEBIZ.
Cijene po m2 kreću se od 8-12.000 Eura/m2 ovisno o okrugu, gdje je stan.Neki dan sam
Tanego agenciju, cjelokupno analizirala, a i informacije najmodavatelja, koji u ponudi imaju
i prodaju stanova potvrđuju malo žešće brojke po m2.
PARIZ.
Prosječna mjesečna najamnina stana od 50 m2 / sa režijama i svim porezima / je između
2.200-2.400 Eura/ mjesečno u 10-tom okrugu.
Cijena takvog stana je oko 400.000 Eura u 10 okrugu Pariza. Ako oročite 400.000 Eura, kod nas
ćete dobiti 14.000 kuna mjesečno tj. oko 1860,00 Eura. Isplati se onda kupiti tamo stan?
Slučajno mi je to poznato….otkud mi pare za to…ništa od toga [lol] Ima prečih stvari.
SLUŽBENI STANOVI I P D V
Kad smo već kod stanova, pokrećem pitanje svoje posjete Poreznoj upravi, na poziv a tiče se
kupnje sva / 2/ službena stana .
Prema reviziji PDVa i kontroli- a naša porezna uprava je najgora na cijelom Kontinentu, a ne u Hrvatskoj, mi smo sebi , kao firma- na jednom kupljenom stanu koji upada u period drukčijeg obračuna datuma PDV -a ../ od 2011.? / odbili PDV . Odlukom Uprave društva, stan je proglašen SLUŽBENIM, ali u njemu samo
živi osoba koja radi u našoj firmu, a firma plaća,sve što treba..režije, popravke..namještaj i sl..
Prema poreznoj upravi, nismo si smjeli odbiti PDV…jer se u stanu ne obavlja elementarna djelatnost
kojom se firma bavi.
To , što djelatnost ne može raditi bez tog čovjeka , koji je u njoj stanar / stručna i odgovorna osoba/
to nema veze …? I to što u krugu većem od 50 km nema nikoga , koji bi radio bez stana….tj.nema
uopće nikoga …
Osoba koja živi u tom stanu , nema tamo prijavljeno prebivalište..dolazi preko tjedna, i svaki
vikend odlazi kući na svoju adresu…?
Da li je zakon ispravno postavljen…Da li je stan trebao kupiti direktor i iznajmiti svojoj firmi???
Ima li tko kakav komentar…oko PDV-a …BAKICAAA?
Pravilnik o korištenju i opremanju službenih stanova / Čemu onda to služi, ako je status stana isti- i nema ama baš nikakvih prednosti- to što obojiš stan na račun firme, i popraviš prozore ?…zanima je , da li Vlada RH poštuje isto, i koliko je stanova kupljeno bez PDV-a i za koja Ministarstva..i tko će sad nadoknaditi razliku
PDV.a? A opet, kad vidim, da niti aute više ne daju bez PDV-a na korištenje, kud bi onda stanove!
SLUŽBENI STANOVI I P D V
Kad smo već kod stanova, pokrećem pitanje svoje posjete Poreznoj upravi, na poziv a tiče se
kupnje sva / 2/ službena stana .
Prema reviziji PDVa i kontroli- a naša porezna uprava je najgora na cijelom Kontinentu, a ne u Hrvatskoj, mi smo sebi , kao firma- na jednom kupljenom stanu koji upada u period drukčijeg obračuna datuma PDV -a ../ od 2011.? / odbili PDV . Odlukom Uprave društva, stan je proglašen SLUŽBENIM, ali u njemu samo
živi osoba koja radi u našoj firmu, a firma plaća,sve što treba..režije, popravke..namještaj i sl..
Prema poreznoj upravi, nismo si smjeli odbiti PDV…jer se u stanu ne obavlja elementarna djelatnost
kojom se firma bavi.
To , što djelatnost ne može raditi bez tog čovjeka , koji je u njoj stanar / stručna i odgovorna osoba/
to nema veze …? I to što u krugu većem od 50 km nema nikoga , koji bi radio bez stana….tj.nema
uopće nikoga …
Osoba koja živi u tom stanu , nema tamo prijavljeno prebivalište..dolazi preko tjedna, i svaki
vikend odlazi kući na svoju adresu…?
Da li je zakon ispravno postavljen…Da li je stan trebao kupiti direktor i iznajmiti svojoj firmi???
Ima li tko kakav komentar…oko PDV-a …BAKICAAA?
Porezna uprava postupila je ispravno i po zakonu. Ako je stan proglašen službenim nekom vašom odlukom,to je nebitno. Dali je osoba koja boravi u stanu prijavljena ,nebitno. (u zakonu o poreznom nadzoru je opisano na koji sve način poreznik dokazuje da je stan u funkciji) da ne dužim.
Da je stan kupljen kao prostor u kojem će se obavljati neka poslovna djelatnost i da se to provjerom (višekratnom i iznenadnom) može potvrditi porezna bi vam priznala stan kao poslovni i odbijeni PDV bi bio priznat.
Ali ako se stan kupljen na firmu stavi u pogon,dali iznajmljivanjem zaposleniku ili nekoj trečoj osobi pa makar to bio direktor ili osnivač firme mora se obračunati najam. A pošto se na najam ne obračunava PDV vi ste ga dužni platiti u cjelini istog momenta kad stan "stavite u pogon".
Ako je inspektor ustanovio da tome nije tako slijedi plačanje PDV-A, plačanje kamate za razdoblje od kad je stan u funkciji i plačanje kazne za pravnu osobu i posebno za odgovornu osobu.
ps:neznanje nije opravdanje.
Hvala. Znam što ću uraditi.Pozdrav!Spustiti ćum osnovicu plaće za te djelatnike/ ionako im obračunavam prema KOlektivnom Ugovoru , bez veze …a razliku ću tretirati ko oporezivu osnovicu
na neto plaću…dođe mi na isto, a neću si ničim povećavati troškove.
Djelatnik može birati, između plaćanja najamnine ili prihvaćanja anexa Ugovoru oko toga.
Šta je -tu je.Gdje piše kolike su te najamnine??? Da ne bi bilo i tu nekih minimalnih iznosa?
Kako znam koji dio je realan?
Hoće li biti izmjena ZAKONA O RADU u dijelu godišnjih odmora…MOram napisati Rješenja o
godišnjim odmorima….a nitko ništa ne govori….
Mi startamo sa 24 dana + dodaci …… neki s 18 dana + dodaci…… ?
Ako startamo s 24 dana ..po Zakonu o radu i nastavimo sa darivanjem dana prema Kolektivnom
ugovoru za djelatnike u zdravstvu ……nehebali smo….opet neće imati tko raditi…
Po meni, ljekarne spadaju u Kolektivni ugovor za trgovine..a oni / djelatnici / tvrde da se
držimo svih prava prema Kolektivnom ugovoru za zdravstvene djelatnike..
MOže pomoć…? Hvala.