BEZ CENZURE – OPĆENITO

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BEZ CENZURE – OPĆENITO

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Premješteno iz teme: HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Vidra…

Dakle priznajete da ste fulali s HDELOM?

Priznajete

A evo i dokaza kada ste jnaf prodali, bilo je to u 6. (šestom) mjesecu..
Prije polijetanja, dakle prodali ste ga na 2k..
Doista razocaravajuce

09.06.09. | 12:57 | Što smo danas tržili ? vidra | privatna poruka | dodaj u listu prijatelja 32399 | profil | blog
korisnik od: 11.01.2009.

ocjena poruke
25%
zajednica –
moderatori

– jnaf

[i]MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE.[/i]



Dva napadača na Abramova u pritvoru, treći pobjegao prema Srbiji:

POLICIJA je uhitila dvoje osumnjičenika koje se povezuje sa jučerašnjim ubojstvom 23-godišnjeg creskog studenta Aleksandra Abramova. Neslužbeno se doznaje da se radi o Dariju Saviću (24) i Dariju Cupaću (21). Treći osumnjičeni Dušan Cupać (21) navodno je uspio prijeći granicu s BiH, te se zaputio prema Srbiji iz koje je prije dvije godine došao u Rijeku. Cupać je rodom iz okolice Zadra, ali za vrijeme Domovinskog rata vratio se u Srbiju gdje je živio do 2007. godine pa se pretpostavlja da ima dvojno državljanstvo, što znači da, ukoliko je stigao do Srbije, neće moći biti izručen.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/dva-napadaca-na-abramova-u-pritvoru-treci-pobjegao-prema-srbiji/463562.aspx

Zamislimo samo da se dogodilo suprotno, kako bi se ODMAH javili Mesićevci, Pusićevci, Kajini, Puhovski i ostali kvazi demokrati. A što bi tek pisale nezavisne novine. Odmah bi nas proglasili za ustaše i iz momenta bi bili blokirani pregovori sa EU.
Nevjerojatno, obitelji koje NISU željeli živjeti i priznati RH, pobjegle iz RH kada je počeo domovinski rat, sada se vraćaju a djeca im ubijaju studenta u Rijeci.
I sada medijska šutnja. Samo moguće u Hrvaskoj.

[thumbsup] [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
-Da ima pravde,bilo bi.
-3x smrtna kazna.

Tien Yowaju 1861-1919

Premješteno iz teme: DLKV (Dalekovod d.d.)

ma ne brinite ljudi ,taj malić nema dvi čiste o životu,samo lupeta gluposti i nagađa.uvjek nesto pametuje,tako je nesto lupao i o mafiji nekoc kao da s njima kavu pije svaki dan.nece ni taj dugo svirati ako tako nastavi.

Premješteno iz teme: DLKV (Dalekovod d.d.)


ma ne brinite ljudi ,taj malić nema dvi čiste o životu,samo lupeta gluposti i nagađa.uvjek nesto pametuje,tako je nesto lupao i o mafiji nekoc kao da s njima kavu pije svaki dan.nece ni taj dugo svirati ako tako nastavi.

To su pričali i za njegovo pisanje o Podravki i ismijavali ga. Pa im je sad pola uprave u zatvoru .Ne bi bilo lijepo da se to dogodi i Dalekovodu

sve što pišem moje je mišljenje i ne može se shvatiti kao investicijski savjet ili preporuka za kupnju i prodaju dionica...

Premješteno iz teme: DLKV (Dalekovod d.d.)


ma ne brinite ljudi ,taj malić nema dvi čiste o životu,samo lupeta gluposti i nagađa.uvjek nesto pametuje,tako je nesto lupao i o mafiji nekoc kao da s njima kavu pije svaki dan.nece ni taj dugo svirati ako tako nastavi.

apsolutno se slažem s kolegom. ma koja mafija u hrvatskoj!? jel taj malić normalan???

ZASTOJ
Cestogradnja: U sljedeće tri godine deset puta manje investicija!
Autor/izvor: SEEbiz / Novi list

RIJEKA – Između 10 i 20 tisuća radnika u građevinskom sektoru iduće godine ostat će bez posla! Ova surova prognoza proizlazi iz brojki navedenih u Programu građenja i održavanja javnih cesta od 2009. do 2012. godine, kojeg je hrvatska Vlada usvojila prekjučer s godinom dana zakašnjenja, gdje između ostalog stoji kako će investicije u autoceste biti četiri puta manje nego prije, piše Novi list.
No, prava istina je još poraznija i neugodnija. Iako to nije izričito navedeno iz Programa je razvidno kako će u gradnji autocesta u naredne tri godine investicije biti gotovo deset puta manje nego u prethodnih pet godina. Službeno nije tako ako se uzme u obzir da je do 2008. godine u autoceste investirano oko 21,5 milijardi kuna, kao i da se u u razdoblju 2009.-2012. namjerava izdvojiti oko 5,8 milijardi kuna. Međutim, Vlada je zakasnila godinu dana sa programom, pa je već tijekom ove godine potrošeno oko 3,6 milijardi kuna, što znači da u naredne tri godine ostaje oko 2,3 milijarde kuna za autoceste, odnosno spomenutih deset puta manje nego u prethodnom razdoblju.
Zvuči nevjerojatno da je Vlada u programu predvidjela da će se iduće dvije godine projektirati autocesta Dubrovnik–Doli za koju su bivši premijer Sanader i ministar Božidar Kalmeta u svibnju ove godine potpisivali ugovore o građenju slavodobitno otvarajući gradilišta. Kako su to oni mislili graditi autocestu, koju sada treba dvije godine projektirati, teško je razumjeti i još teže opravdati. Tu nije kraj bizarnostima. Autocesta Rijeka–Žuta Lokva ući će u sve knjige rekorda kao cesta čije projektiranje ima trajati punih 12 godina bez da je u tom razdoblju igdje iskopana jedna lopata zemlje.
Po treći put ovaj prometni pravac ulazi u četverogodišnji plan građenja sa izdvojenim sredstvima za projektiranje, pa valja pretpostaviti da negdje, u nekom projektantskom uredu, ispod naslaga prašine, postoji maketa ceste, gdje se sada još imaju samo urediti frizure na figuricama ljudi, koji bi trebali naplaćivati cestarinu.
Ono što će se graditi iduće godine je gotovo minorno. Dovršavat će se započete dionice na pravcu autoceste prema Pločama i početna dionica autoceste Zagreb–Sisak.
Ima zanimljivosti i u programu Hrvatskih cesta. Tamo je jedna od najvećih stavki i dalje famozni most Pelješac za čiju bi gradnju do 2012. godine trebalo izdvojiti 433,5 milijuna kuna.
Iako financijski nije važna, teško je ne spomenuti investiciju od 11,5 milijuna kuna za spojnu cestu do čvora Vučevica. Čvor je zanimljiv, jer je davne 2004. godine na brzinu isprojektiran, kako bi se dobio spoj do sela Dugobabe, gdje korijene vuče bivši premijer Ivo Sanader. To je bio prvi posao u cestogradnji famozne Skladgradnje nakon čega je krenuo njihov meteorski uspon.
Program građenja ipak je jedan sasvim ozbiljan dokument u kojem Vlada ostavlja mogućnost da se investicije povećaju ukoliko se dogovore krediti sa Europskom bankom za obnovu i razvoj i Europskom investicijskom bankom o čemu se vode pregovori.
No, mogućnosti zaduživanja HAC-a vrlo su skučene, pa kredit ne može biti veći od tri milijarde kuna, što ne može bitnije pokrenuti građevinski sektor.
Iz pouzdanih izvora doznajemo da bi već idućeg tjedna Vlada trebala Hrvatskim autocestama odobriti jamstvo za dogovoreni kredit u iznosu od 100 milijuna eura, kojim HAC namjerava platiti dugove za izvedene radove. Ti dugovi su i stariji od šest mjeseci, što je važno u kontekstu nelikvidnosti koju generiraju državne tvrtke. Taj kredit nije pretjerano povoljan. Dodjeljuju ga PBZ i Bawag banka na rok otplate od pet godina sa svega dvije godine počeka i uz kamatnu stopu od 5,5 posto.Sad kad se vidi da od građevinskih poslova neće biti ništa naročito od velikih počela je velika rasprodaja dionica građevinara samo je pitanje tko će uspijeti iz dionica građevinara izaći na vrijeme.Velika rasprodaja dionica Hidroelektre, IGH, Tehnike, Viadukta, Dalekovoda

15.10.09. | 12:52

vidra | privatna poruka | Korisnik je na vašoj listi prijatelja | profil | blog
korisnik od: 11.01.2009.

ocjena poruke
43%
zajednica

moderatori
Ja jutros uzeo Podravke, činila mi se vruća kao ispod peke

15.10.09. | 12:57

DlZELAS | privatna poruka | dodaj u listu prijatelja | profil
korisnik od: 04.05.2009.

ocjena poruke
20%
zajednica

moderatori
barvo kolega, drugi put došapnite, na vrijeme:-)

15.10.09. | 13:10

DlZELAS |

moderatori
vidra

DlZELAS

barvo kolega, drugi put došapnite, na vrijeme:-)

Badava priča, kolega, kad treba čekati sat vremena da me odmoderiraju.
Tako da baš i nemam neke volje za pisanjem

15.10.09. | 13:10

DlZELAS

je je kolega slažem se, i kurte i murte su odmoderirali, a merlin je još u okovima , iako baca okolo pozitivnu čaroliju

Kažu najgora je neuzvraćena ljubav! [thumbsup]

Do 2012. u Hrvatskoj još samo 20 novih kilometara autocesta

Hrvatska je u protekle četiri godine na cestogradnju potrošila pet milijardi kuna ili čak četvrtinu više od planiranog iznosa iz programa građenja i održavanja javnih cesta od 2005. do 2008. donesenog krajem 2004. godine.Očito sve manje ili skoro niti jedan veliki posao mora negativno djelovati na dionicu IGH i druge dionice građevinara.Na HIDROELEKTRI kupnja nikakova.

Premješteno iz teme: Što smo danas tržili ?



– cijela LKPC 04.12.2009

Konaćno.
Došlka mica na kolica, bravo.
E sad je već druga situacija.

lp NHF

[/quote]

mica na kolicima vozi bonus +100kn po dionici.
100 komada…

meni se cini da je opet ista situacija kao i zadnji put prije pocetka pada.

lp NHF
[/quote]

Ne vjerujem ti.
Rekao si da si imao 17 komada, prema tome izmišljaš.
Uostalom znam dobar dio prometa tko je napravio, zadnjih dana, tako da…

Ali nema goreg investitora, koji hvali dionicu kada ju ima, i čim ju proda počne kuditi istu, to je kao u tvom primjeru.
Degutantno zaista, barem meni.

lp NHF

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Premješteno iz teme: Što smo danas tržili ?

bravo kolega Plavi, stvarno nije u redu tako pisati o dionici samo zato što je neki nick više nema jer ju je prodao

– kao što to rade neke kolege na Tehnici i Hidroelektri

-stvarno odvratno, fuj……..

http://www.kucilooro.webs.com/

Premješteno iz teme: Što smo danas tržili ?


bravo kolega Plavi, stvarno nije u redu tako pisati o dionici samo zato što je neki nick više nema jer ju je prodao

– kao što to rade neke kolege na Tehnici i Hidroelektri

-stvarno odvratno, fuj……..

Kolega vidra…

Svaka dionica je na nekoj cijeni dobra ili loša.

Ledo je recimo na 30 000 kn skup, hdel je na 350 kn skup
Sto ne znaci da se na njima nebi ni tada dalo zaradit..
Samo morate imati znanja iz TA ( koja vam govori kada kupiti, kada prodati–)

[i]MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE.[/i]

Premješteno iz teme: Što smo danas tržili ?




– cijela LKPC 04.12.2009

Konaćno.
Došlka mica na kolica, bravo.
E sad je već druga situacija.

lp NHF

[/quote]

mica na kolicima vozi bonus +100kn po dionici.
100 komada…

meni se cini da je opet ista situacija kao i zadnji put prije pocetka pada.

lp NHF
[/quote]

Ne vjerujem ti.
Rekao si da si imao 17 komada, prema tome izmišljaš.
Uostalom znam dobar dio prometa tko je napravio, zadnjih dana, tako da…

Ali nema goreg investitora, koji hvali dionicu kada ju ima, i čim ju proda počne kuditi istu, to je kao u tvom primjeru.
Degutantno zaista, barem meni.

lp NHF

[/quote]

je, u pravu si.
17 komada kupljeno po 1717,07 – to je tocno.
ali napisao sam ti da sam kupio i 29 komada po 1667kn – sta si zaboravio na to?
(pogledaj postove, naci ces sigurano)
to ti je vec 50kom.

a imao sam jos naloga na kuplji ispod 1690kn.

uvjeravam te – 100 njak komada sam imao.
sad nemam niti jedne.

PS. ja ne kudim dionicu LKPC, sam kazem da se kratkorocni trend promjenio.

i sto je tu cudno ili degutantno?
pa dionice idu gore – dole…

New Report

Close