kolega to su skoro pa zanemarive razlike,ja sam mislio da mislite na ostriji skok eura…
nego kolega zar nije ista stvar i sa dionicama, tj TK nakon ljetnje letargije,tj godisnjih odmora sto nam slijedi……krah…?? hm,mislim da je trziste vec sad dovoljno palo,sto mislite kolega kako ce vani oporavak uticati(tim vise ako je prosle godine jako palo unatoc rekordnoj dobiti) na nas,nas izvoz sljedecu turisticku sezonu,na nase brodare itd.sto mislite kolega kojim trzistima ce se fondovi iz vana okrenutu nakon sto na njihovim trzistima rast bude uvelike odradjen….a da malo bacimo oko vani i vidimo gdje su vec sada,kolega nije sve crno naravno nije niti bijelo,nisu sve tvrtke u banani neke posluju i bolje nego prosle godine unatoc krizi,ima ih kolega jako puno podcijenjenih a na prvom preuzimanju ili pak privatizaciji cemo vidjeti i koliko no svako po svom neka ulaze nemam nista protiv,meni nekako povijest sugerira da ulazem kad svi pricaju o smaku svijeta i da prodajem kada svi govore kako je zapravo raj na zemlji….pozz kolega i puno srece vam zelim…
Je sve to stoji…ALI!!! Mi s odlaskom Sanadera na nacin kak je otisao imamo jedan posve novi moment a to je NEIZVJESNOST. A neizvjesnost je gora od icega jer kad imas cak i lose vijesti i to precizne bar znas kakvo se sranje sprema pa se koliko toliko mozes priredit na to. A mi sad jos uvijek nagadjamo koliki su razmjeri sranja sto nas cekaju, rebalans je s obzirom na nasa dugovanja smijesan i prakticki nije dotaknuo rashodovnu stranu, Roha rekao da municije za branjenje tecaja vise nema i cak je spreman i popustat u nekim stvarima samo da se popravi likvidnost a hoce li to dovesti do jaceg rasta eura tj. bolje receno pada kune ne znam jer nisam ekspert, ali da mi je to moguci scenarij bojim se da je.
Naravno da stvari nisu crno bijele – nikad nisu ni bile, no meni barem se cine maglovitije nego ikada. Jedino kad je bilo tako maglovito je bilo u jesen 1991. kaj je poceo rat. Vec 1992. smo bili u bitno boljem polozaju. A sad smo u magli vec dulje vrijeme bez naznake skorog razbistravanja. Moje skromno misljenje s kojim se ne mora nitko sloziti.
Usput, neki dan pricam na kavi s jednim kolegom i veli on “meni je ulaz u neke dionice cisti hedge i ne kuzim ekipu koja ih sad prodaje po ovim cijenama”. Rekoh, OK slazem se da je razmisljanje o hedgiranju u dobrim dionicama sasvim OK no perspektiva njegova s “dugom klupom” nije ista kao i od onih koji su svu ili dobar dio ustedjevine bacili u dionice. I sad recimo dogodi se scenarij da popusis otkaz, klupa ti kratka, racuni idu – sto ce se dogodit? Prodavat ce dionice po sistemu daj sto das. Naravno, to se sve ne mora dogodit i iskreno se nadam da i nece, no scenarij je sasvim moguc, nazalost.
Premješteno iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala
Zalud većini sa ovog foruma fakulteti, kada samo gledate kako uzeti novce bez motike…. Dečki moji, okanite se ćorava posla… Pljunuti u šake i stvarati vrijednosti , pa će nam svima biti bolje. A u slobodno vrijeme, tko voli može na netu naći puno virtualnih burzi, pa se možete zabavljati….
Budite iskreni, pa zapitajte ujutro dok se brijete onog majmuna što vas gleda sa druge strane špigla dali ste zaista zaradili jučerašnju plaću??
Ja to radim svakog jutra i puno se bolje osjećam….
OTKRIĆE
Zašto su uvedene vinjete: Trebamo jače "oderati" strane vozače
Autor/izvor: SEEbiz / Hina
LJUBLJANA – Svrha lanjskog uvođenja vinjeta za vožnju slovenskim autocestama bila je smanjiti troškove cestarine domaćim vozačima na račun većeg opterećenja tranzitnih putnika iz inozemstva, otkriva u utorak list "Dnevnik" donoseći službenu prepisku.
Ljubljanski dnevnik objavio je pismo što ga je dva dana prije sjednice vlade na kojoj je odlučeno da neće biti usvojen "austrijski" model s vinjetama za kraća razdoblja tadašnjem premijeru Janezu Janši poslao dužnosnik državne agencije za autoceste DARS.
"Varijanta koju Vam prilažem u programu Excell bitno je pristupačnija domaćim korisnicima, a proporcionalno više tereti strane vozače koji se cestama koriste samo nekoliko puta ili samo u vrijeme godišnjih odmora", napisao je Janši zamjenik direktora DARS-a ekonomist Žan Oplotnik.
Od uvođenja vinjeta 2008., slovenska vlada sveudilj je tvrdila da prigovori o njihovoj diskriminatornosti ne stoje jer su cijene vinjeta jednake za domaće i strane vozače.
Međutim, prepiska DARS-a i Janše svjedoči da je slovenska vlada od samog početka planiranja uvođenja vinjeta znala da će je kritizirati kako na račun vozača u tranzitu želi pogodovati domaćim vozačima.
Elektronička pisma s modelima cijena vinjeta Oplotnik je slao Janši mimo znanja tadašnjih ministara prometa i financija. Sve se to činilo iako je radikalna promjena dotadašnjeg načina plaćanja cestarine po kilometru narušila stabilnost sustava osiguranja sredstava gradnje autocesta, naljutila vozače u susjednim državama te izazvala negativne reakcije Europske unije.
Bruxelles je ujesen 2008., odmah poslije parlamentarnih izbora na kojima je Janša izgubio vlast, protiv Slovenije pokrenuo postupak zbog slovenskog sustava vinjeta koji drži diskriminatornim prema stranim korisnicima.
Europska komisija zatražila je uvođenje "kraćih" vinjeta, a u srpnju ih je i uspostavila nova vlada premijera Boruta Pahora, no njihova cijena cijena znatno je viša od vinjeta u drugim europskim zemljama.
Tako strani putnici u tranzitu Slovenijom, po vremenu korištenja i broju prijeđenih kilometara i dalje plaćaju realnu cestarinu višu nego domaći vozači.
Kolega vidra ali vinjetama su i same Slovence oderali bitno skuplje nego sto su to prije radili. Ovo za tranzit stoji da ako se u relaciji cijena-vremenski okvir gledaju stvari da stranci prodju skuplje. No, i Slovenci pizde jer im je ovo poskupilo cestarine dramaticno cak i u odnosu na proslogodisnje vinjete, a o prijasnjem sistemu da ne pricamo.
Kolega vidra ali vinjetama su i same Slovence oderali bitno skuplje nego sto su to prije radili. Ovo za tranzit stoji da ako se u relaciji cijena-vremenski okvir gledaju stvari da stranci prodju skuplje. No, i Slovenci pizde jer im je ovo poskupilo cestarine dramaticno cak i u odnosu na proslogodisnje vinjete, a o prijasnjem sistemu da ne pricamo.
kao i obično pišete a pojma nemate, nije ista cjena za nas i za slovence.
Vlada, porezi, zakoni, propisi , pogodnosti ,…. mogućnost zarade utječu na odluku da li će kapital biti investiran. Znači Kapital odlučuje. O kapitalu ovisi koliko će biti zaposlenih, koliko će PDV, trošarina, doprinosa i inih poreza biti uplačeno u državnu ( i gradsku) blagajnu. I debelo sam uvjeren da naš g. Šuker to dobro zna i zato se nesmije zamjeriti poslodavcima (krupnom kapitalu), pa ostaje samo raja (radnici, zemljoradnici, penziči …). Ostaje kresanje plaća, radnih mjesta, subvencija, projekata ….rashodovne strane, a najbolje bi bilo povečati prihodovnu stranu. Normalno to u današnje vrijeme nije lako i stoga je potrebno da se teret krize rasporedi što pravičnije i u tom segmentu možemo raspravljati koliko su postupci naše Vlade dobri, ispravni….( pogotovo ako se za intelektualne uluge iz buđeta navodno troši cca. 200 miljuna EUR-a ).
Kraj krize i oporavak se niti u Svijetu ne nazire već nagađa. Tako najoptimističniji kažu da bi dno trebalo biti u ovoj godini, a onda lagani rast u 2010. Prestanak pada globalnog gospodarstva počinje u čeličanama. Opet optimistične prognoze govore da bi 2009/2010 mogla biti na nivou 2005. Čitao sam izvješće njemačkog giganta ThyssenKrupp koji zadnja 2 kvartala ima ulaz narudžbi prepolovljen spram istog razdoblja prošle godine. U sličnoj situaciji se nalaze i drugi veliki proizvođači poput Arcelor Mittal, Salzgitter ….. No vrijednost dionica raste i kod ThyssenKrupp-a, Salzgitter-a i to snažno. Zašto? Pa trenutno je cijena relativno niska, BV je neovisan o krizi i sada samo treba vijerovati (vidjeti svijetlo na kraju tunela) i ulagati u dionice. Svi će ti sistemi sve napraviti da cijena izlaska iz krize bude što manja ( do sada se to zvala reorganizacija, sinergijski efekti = odpuštanje dijela radne snage ). Tako sistem ThyssenKrupp koji zapošljava oko 190.000 radnika
računa u ovoj poslovnoj godini ( 4.kvartal 2008 i prva 3 kvartala 2009) gubitak od 1,5 miljardi EUR-a. No, rezultati te iste kompanije u 2008 godini su promet 53 miljarde EUR-a s EBIT 3,1 miljarde EUR-a.
Tako će i u RH sve kompanije koje finacijski prebrode krizni period (pitanje zaduženosti i mogućnosti daljnjeg zaduživanja) po izlasku iz krize, opet gore. Sada je na nama ulagačima da procijenimo koje su to poduzeća s budućnosti. Zato je meni jedan od vrlo bitnih pokazatelja dug/kapital.
Premješteno iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala
Mora se prvo SDP uozbiljiti i postati ozbiljna konkurencija da se nešto počne dešavati
Vidjeli smo na lokalnim izborima da im nitko ne vjeruje.
Zbog njih smo i u dubiozama jer su napravili gluposti dok su bili na vlasti
Kolega vidra ali vinjetama su i same Slovence oderali bitno skuplje nego sto su to prije radili. Ovo za tranzit stoji da ako se u relaciji cijena-vremenski okvir gledaju stvari da stranci prodju skuplje. No, i Slovenci pizde jer im je ovo poskupilo cestarine dramaticno cak i u odnosu na proslogodisnje vinjete, a o prijasnjem sistemu da ne pricamo.
kao i obično pišete a pojma nemate, nije ista cjena za nas i za slovence.
[/quote]
http://www.dars.si/Dokumenti/Vinjeta_228.aspx
A sad kad sve znate nadjite mi cijene za strance pa me prosvijetlite.
autoput zagreb macelj je najskuplji na svijetu, dok je tako nemamo šta drugima gledat u dvorište, da dignu 100% cijenu vinjete opet je jeftinije nego redovito putovat zg-macelj.
Kolega vidra ali vinjetama su i same Slovence oderali bitno skuplje nego sto su to prije radili. Ovo za tranzit stoji da ako se u relaciji cijena-vremenski okvir gledaju stvari da stranci prodju skuplje. No, i Slovenci pizde jer im je ovo poskupilo cestarine dramaticno cak i u odnosu na proslogodisnje vinjete, a o prijasnjem sistemu da ne pricamo.
kao i obično pišete a pojma nemate, nije ista cjena za nas i za slovence.
[/quote]
http://www.dars.si/Dokumenti/Vinjeta_228.aspx
A sad kad sve znate nadjite mi cijene za strance pa me prosvijetlite.
[/quote]
U čemu su oni zajebali svoje građane godišnja viunjeta 90 eura a jedan prolazak strancu, tebi i meni 15 eura
Premješteno iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala
Oprostite ali što bi tek bilo da su drugi na vlasti
Kolega vidra ali vinjetama su i same Slovence oderali bitno skuplje nego sto su to prije radili. Ovo za tranzit stoji da ako se u relaciji cijena-vremenski okvir gledaju stvari da stranci prodju skuplje. No, i Slovenci pizde jer im je ovo poskupilo cestarine dramaticno cak i u odnosu na proslogodisnje vinjete, a o prijasnjem sistemu da ne pricamo.
kao i obično pišete a pojma nemate, nije ista cjena za nas i za slovence.
[/quote]
http://www.dars.si/Dokumenti/Vinjeta_228.aspx
A sad kad sve znate nadjite mi cijene za strance pa me prosvijetlite.
[/quote]
U čemu su oni zajebali svoje građane godišnja viunjeta 90 eura a jedan prolazak strancu, tebi i meni 15 eura
[/quote]
U tome sto je ista ta vinjeta prosle godine kostala 50 eura. Ovo za prolazak stranaca i rekoh da je za nas strance bitno skuplje ako se stvari gledaju u relaciji cijena – vremenski okvir. Citirali ste sto sam napisao ali ocito niste procitali.