Premješteno iz teme: [color=blue]KOEI (Končar elektroindustrija d.d.)[/color]
Mislim da ova tema nije predviđena za predizborna drukanja, ali kad već neki vuku za jezik. Dolazak SDP-a na vlast bi bio poguban za hrvatsko tržište kapitala i to ne samo zbog poreza na kapitalnu dobit nego i niza drugih činjenica. Zato predlažem da kolega ode na neku drugu temu i širi propagandu koja njemu paše.
Neznanje i pohlepa građana, koje nakon iskustva s HT-om više ne zadovoljavaju mali prinosi u štednji, ali ni prinosi investicijskih fondova, nego su sreću odlučili potražiti na burzi, postali su laka meta iskusnijih igrača, piše Jutarnji list.
Prošle su srijede neki od njih kupili dionice Croatia Airlinesa po cijeni od 5000 kuna, iako se tom dionicom do prije koji dan trgovalo po 400 kuna. U četvrtak su, pak, mali investitori “nasjeli” i kupili dionice Željezare Split po cijeni od 580 kuna, za 70 posto više nego prethodni dan.
Kako je i u četvrtak “novi hit” burze ponovno bila nelikvidna dionica kojom se posljednjih godinu dana ukupno nije trgovalo više od deset dana, događanja upućuju na sumnju da je riječ o novom obliku prevare – smislenom navlačenju novih investitora na ulaganje u dionice koje je dosad bilo teško prodati.
Mamac za zaradu je, očito, neslužbeno pravilo na koje se najčešće pozivaju sudionici raznih internet foruma da valja pronaći trenutačno podcijenjenu dionicu u koju valja ući da bi se navodno zaradilo u budućnosti. Upravo to objašnjava velike cjenovne skokove dionica kojima se mjesecima nije trgovalo.
Na cijelom je slučaju mišiće ponovno odlučila pokazati Hanfa. Na sjednici Uprave Agencije u četvrtak je odlučeno da se protiv odgovornih osoba na Zagrebačkoj burzi podnesu prekršajne prijave jer Hanfa smatra da se na burzi nije postupilo prema pravilima trgovanja koja bi spriječila manipuliranje. No, u Hanfi nisu htjeli govoriti o istražnim postupcima protiv direktnih sudionika u transakcijama zbog manipulacije.
Zasad je odlučeno da se ponište sve transakcije dionicama Croatia Airlinesa i Mediteranske plovidbe, koje su zaključene u srijedu. U slučaju Croatia Airlinesa bit će poništene ukupno 134 transakcije u sklopu kojih su protrgovane 444 dionice, a u slučaju Mediteranske plovidbe 48 transakcija kojima je 755 dionica promijenilo vlasnika.
Neobično u cijelom slučaju jest to što u spornim trgovinama – u sklopu kojih je zajedno ostvaren promet od oko dva milijuna kuna, što nije mnogo ako se uzme u obzir cjelokupni promet na Zagrebačkoj burzi – nije sudjelovao uzak krug prodavatelja. Štoviše, dionice Croatia Airlinesa prodavalo je čak 19 brokerskih kuća, a kupovalo ih se preko njih 17.
Uglavnom je bila riječ o transakcijama s malim brojem dionica. Slična je situacija i s trgovinom dionicama Mediteranske plovidbe gdje je prodaja išla preko čak 11 brokerskih kuća, a kupovalo se putem njih 13.
Izvor: Bankamagazine
Premješteno iz teme: [color=blue]KOEI (Končar elektroindustrija d.d.)[/color] Mislim da ova tema nije predviđena za predizborna drukanja, ali kad već neki vuku za jezik. Dolazak SDP-a na vlast bi bio poguban za hrvatsko tržište kapitala i to ne samo zbog poreza na kapitalnu dobit nego i niza drugih činjenica. Zato predlažem da kolega ode na neku drugu temu i širi propagandu koja njemu paše.
http://www.poslovni.hr/57885.aspx … neka ostane HDZ, oni znaju[smiley16]
[saladin
http://www.poslovni.hr/57885.aspx … neka ostane HDZ, oni znaju[smiley16]
[/quote]
da sve su to nama vrli i pametni momci iz ove i prethodne vlde zapaprila a što je najgore ja lipu tog novca nisam osjetio niti moja obitelj. Jedino imam dobar osjećej i zadovoljstvo da nisam niti za jedne niti za druge dao svoj glas niti ću ikada, prepredeni i zakomuflirani mafijaši, znase i crveni su pravi, Katastrofa[smiley1][smiley1]
Premješteno iz teme: [color=blue]VERN (Veterina d.d.)[/color]
A bile su prognoze ak počne s 130 kn da je do kraja tjedna barem na 180……. Čak niti tema nije na 1. strani foruma……. Pa kaj je ovo majko mila…….. [smiley3]
ni IPO-i nisu šta su nekad bili[smiley2]
na ovome 30 % u plusu, a na Atlanticu ću bit još manje…
[smiley4]
Neznanje i pohlepa građana, koje nakon iskustva s HT-om više ne zadovoljavaju mali prinosi u štednji, ali ni prinosi investicijskih fondova, nego su sreću odlučili potražiti na burzi, postali su laka meta iskusnijih igrača, piše Jutarnji list. Prošle su srijede neki od njih kupili dionice Croatia Airlinesa po cijeni od 5000 kuna, iako se tom dionicom do prije koji dan trgovalo po 400 kuna. U četvrtak su, pak, mali investitori “nasjeli” i kupili dionice Željezare Split po cijeni od 580 kuna, za 70 posto više nego prethodni dan. Kako je i u četvrtak “novi hit” burze ponovno bila nelikvidna dionica kojom se posljednjih godinu dana ukupno nije trgovalo više od deset dana, događanja upućuju na sumnju da je riječ o novom obliku prevare – smislenom navlačenju novih investitora na ulaganje u dionice koje je dosad bilo teško prodati. Mamac za zaradu je, očito, neslužbeno pravilo na koje se najčešće pozivaju sudionici raznih internet foruma da valja pronaći trenutačno podcijenjenu dionicu u koju valja ući da bi se navodno zaradilo u budućnosti. Upravo to objašnjava velike cjenovne skokove dionica kojima se mjesecima nije trgovalo. Na cijelom je slučaju mišiće ponovno odlučila pokazati Hanfa. Na sjednici Uprave Agencije u četvrtak je odlučeno da se protiv odgovornih osoba na Zagrebačkoj burzi podnesu prekršajne prijave jer Hanfa smatra da se na burzi nije postupilo prema pravilima trgovanja koja bi spriječila manipuliranje. No, u Hanfi nisu htjeli govoriti o istražnim postupcima protiv direktnih sudionika u transakcijama zbog manipulacije. Zasad je odlučeno da se ponište sve transakcije dionicama Croatia Airlinesa i Mediteranske plovidbe, koje su zaključene u srijedu. U slučaju Croatia Airlinesa bit će poništene ukupno 134 transakcije u sklopu kojih su protrgovane 444 dionice, a u slučaju Mediteranske plovidbe 48 transakcija kojima je 755 dionica promijenilo vlasnika. Neobično u cijelom slučaju jest to što u spornim trgovinama – u sklopu kojih je zajedno ostvaren promet od oko dva milijuna kuna, što nije mnogo ako se uzme u obzir cjelokupni promet na Zagrebačkoj burzi – nije sudjelovao uzak krug prodavatelja. Štoviše, dionice Croatia Airlinesa prodavalo je čak 19 brokerskih kuća, a kupovalo ih se preko njih 17. Uglavnom je bila riječ o transakcijama s malim brojem dionica. Slična je situacija i s trgovinom dionicama Mediteranske plovidbe gdje je prodaja išla preko čak 11 brokerskih kuća, a kupovalo se putem njih 13. Izvor: Bankamagazine
to je ono sto kolega Cayman006 stalno preporucuje..dakle on je taj[smiley1][smiley1]
Pelješki most će se graditi četiri godine, a cijena mu je oko dvije milijarde kuna. Most je projektiran za plovidbu najvećih brodova, visine 55 metara i širine 400 metara.
http://www.net.hr/vijesti/page/2007/10/23/0239006.html
Evo u srijedu krece jedna doista kapitalna gradnja; jedino pitanje je koliko BiH stvarno moze zakociti.[smiley9][smiley9][smiley9]
Ne mogu se spojiti na ZSE, ima li jos tko takvih problema?
Ne mogu se spojiti na ZSE, ima li jos tko takvih problema?
Ja sam uspio.