BEZ CENZURE – O DIONICAMA

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BEZ CENZURE – O DIONICAMA

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

brodolomac@

na tvoj pitanj za SB ti odgovaram sa kontrapitanj
koliko danas vridi portfelj onima koji su platili atlansku po 3500?
pušti prošlost mene zanimaje šta će biti za koji misec ili godin dana.
ne viruješ da postoji moj strani brodar ?
jeli bi ima mu.do stavit šoldi u tu okladu?
nikad nisi odgovorija jeli sad dobro vrime za prodat brodi ili za kupit brodi?
jeli to tako teško pitanj za odgovorit?
šta bi ti napravija da moreš odlučit za svoju kompaniju?
nisan dioničar a sto puti san napisa zašto nisan tija kupit.
prominilo se ni šta bi tribalo pa mi staje samo pratit.
nisan napisa na temi atpl komentar misecima i prvi šta san ga napisa odma mi obrisalo.
za svitski brodari san umireno optimističan radi tramp carin i šta se orderbook dosti poveća a za domaći me straj jer prodaju brodi umisto da kupuju kako bi ja napravija a ako moji počnu prodavat proda bi ih odma.
orderbook se puno povećaje kako san na temi bdi za 2019 prognozira dok ste vi iz orkeštra slavili i lipili dok je bija na 0,2 posti.
ko je od vas ima tadi m.udo za prognozirat i javno napisat svoju prognozu ka ja u prvom misecu?
vazarine restu a šta to vridi za ovi brodari šta su rasprodali brodi?
to more puno više koristit za oni šta su kupili ti brodi jeli tako?
brodi idu skupji a zadnji šta će kupovat će najskupje kupovat i na kraju otkazivat i plačat skupi penali jeli poznato?
koliko je šoldi isparilo na capeu?ako si obiktivan napisat ćeš.
koliko su plačeni brodi i koliko su vridili za par godin?
koliko je šoldi izgubito na revalorizaciji?
tvoj brodar se ni dobro pripremija za novi ciklus i opit kasni.
more i tako dobro svršit za oni šta će pobić na vrime ali je puno opasno.

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.

Equity returns, last 11 years…
US: +133%
France: +2%
Germany: +0%
UK: -3%
Spain: -29%
Italy: -47%

Ignore : renči

dalekovod ce se izjednacit sa cijenom ingre per share sljedece godine ..3-5 kn
a sto cemo sa onima koji su kupovali na 200-300 kn ?
smijali ste se ingrasima godinama ..dosao je vrag i po vase novce .zivjeli .

molim moderatora da otvori temu[b] BEAR MARKE[/b]T 2019-2020 godina

thnk ‘kzm

slijedi nam precesija

moram ovdje. jer brise moder. sve osim hvalospjeva.nista novo na pd.
ERNT je ciljana cijena 400-600 kn ,cijena koja ce opravdat dobit.i dividendu od cca 25-28 kn sljedece godine.
DLKV koma, nit dobiti nit dividende ,kosturi izlaze iz ormara jos od liniceve psn+ todx ..ocekivana cijena 3-5 kn i taljiganje u tom rasponu dugo godina..ukratko bit ce prilike za trgovanje za strpljive ,,a dugorocni mogu se pozdravit sa novcem 80-90% zauvjek. zivjeli svi.

molim moderatora da otvori temu[b] BEAR MARKE[/b]T 2019-2020 godina

Vidoviti Milan ti nije ni do koljena.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: PODR (Podravka d.d.)[/color]

Gosp.Ohladi spominjati AD Plastik da nije dobra dionica u vrijeme krize jer radi u autoindustriji i nije najbolji primjer jer znate da AD Plastik ostvaruje golemi postotak prihoda za opremanje automobila Francuskih i Njemačkih proizvođača, a znate kako čvrsto ove dvije zemlje stoje iza svoje autoindustrije, vidi se i iz najnovijeg primjera skandala direktora Renault-Nissan u Japanu. Mislim da nije pretjerano reći da ulaganje u AD Plastik jednim dijelom je i ulaganje u Francuske i Njemačke obveznice, a što se tiče prehrambenih proizvoda koji se pretežno plasiraju na tržište najsiromašnijeg dijela Europe koje kontinuirano iseljava i smanjuje se (tržište zemalja bivše Jugoslavije) i ne mislim da je najbolja odluka za ulaganje i u slučaju recesijskih godina. koje će na Balkanu sigurno duže trjati nego u ostatku Europe.Osim toga robne marke su najmanje 20% jeftinije od podravkinih proizvoda. Ako iz prošlosti želimo naučiti Menadžment AD plastika se odlično nosio sa krizom u Rusiji za vrijeme iznenadnih sankcija Zapada, dok glavni direktor Podravke nema potrebe izvjestiti javnost što je radio u Zvečevu u vremenu uvođenja novih strojeva i tehnologije i probijanja na Zapadna tržišta preko lanca Tesko. Umjesto procvata požeškog proizvođača čokolada i žestokih alkoholnih pića dogodio se pravi fijasko.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: PODR (Podravka d.d.)[/color]


Gosp.Ohladi spominjati AD Plastik da nije dobra dionica u vrijeme krize jer radi u autoindustriji i nije najbolji primjer jer znate da AD Plastik ostvaruje golemi postotak prihoda za opremanje automobila Francuskih i Njemačkih proizvođača, a znate kako čvrsto ove dvije zemlje stoje iza svoje autoindustrije, vidi se i iz najnovijeg primjera skandala direktora Renault-Nissan u Japanu. Mislim da nije pretjerano reći da ulaganje u AD Plastik jednim dijelom je i ulaganje u Francuske i Njemačke obveznice, a što se tiče prehrambenih proizvoda koji se pretežno plasiraju na tržište najsiromašnijeg dijela Europe koje kontinuirano iseljava i smanjuje se (tržište zemalja bivše Jugoslavije) i ne mislim da je najbolja odluka za ulaganje i u slučaju recesijskih godina. koje će na Balkanu sigurno duže trjati nego u ostatku Europe.Osim toga robne marke su najmanje 20% jeftinije od podravkinih proizvoda. Ako iz prošlosti želimo naučiti Menadžment AD plastika se odlično nosio sa krizom u Rusiji za vrijeme iznenadnih sankcija Zapada, dok glavni direktor Podravke nema potrebe izvjestiti javnost što je radio u Zvečevu u vremenu uvođenja novih strojeva i tehnologije i probijanja na Zapadna tržišta preko lanca Tesko. Umjesto procvata požeškog proizvođača čokolada i žestokih alkoholnih pića dogodio se pravi fijasko.

Nitko ne govori da ADPL ima los managment, samo zelim reci da bilo koja dionica kojoj se poslovanje veze uz auto industriju, turiste, kockarsku industriju, i sve ostalo sto simbolizira luksuz u vrijeme recesije najvise pada i najteze se oporavlja.
To je jednostavno tako, nisam ja sada to izmislio, nego je to jednostavno tako.
Uzalud to sto drzava stoji uz svoju auto industriju kad nema tko kupiti nova auta.
Ljudi mogu bez novih auta i prodaja auta drasticno padne, mogu preskociti aranzmani u hotelima sa 5 zvjezdica i otici ce hotel sa 3 zvjezdice i broj turista se smanjuje, a i oni koji odu na putovnje paze na svaki euro…

Istina da su PODR proizvodi skuplji od lokalne konkurencije (ex yu firma), ali su isto tako 3x kvalitetniji od te lokalne konkurencije, a ipak su jeftiniji od strane konkurencije dok kvalitetom ne zaostanju nimalo, cak naprotiv, tolko su kvalitetni da su im proizvodi od vecine stranih proizvoda kvalitetniji.
To ti je kao kod slatkisa, Kras slatkisi su jeftiniji od Milka i Kinder slatkisa za 30 posto ali unatoc tome ljudi vise konzumiraju Kinder i Milka slatkise jer su jednostavno kvalitetniji i bolji.

Sto se tice iseljavanja, za sada im to ne uzrokuje manjak prihoda, negoga u Adria regiji cak i povecavaju, ali PODR buducnost je sirenje vanka i za sada im to ide dobro jer rastu u svim regijama, a nadam se da ce PODR znati iskoristiti iseljavanje stanovnistva i ubrzati sirenje svog asortimana u zemlje u koje se ljudi iz EX YU iseljavaju i jos jace povecavati prihode jer se moze i bolje od 4%.

A sto se tice Pucara, izgleda da je ucio iz svojih gresaka, bar tako PODR rezultati kazu.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: PODR (Podravka d.d.)[/color]


Gosp.Ohladi spominjati AD Plastik da nije dobra dionica u vrijeme krize jer radi u autoindustriji i nije najbolji primjer jer znate da AD Plastik ostvaruje golemi postotak prihoda za opremanje automobila Francuskih i Njemačkih proizvođača, a znate kako čvrsto ove dvije zemlje stoje iza svoje autoindustrije, vidi se i iz najnovijeg primjera skandala direktora Renault-Nissan u Japanu. Mislim da nije pretjerano reći da ulaganje u AD Plastik jednim dijelom je i ulaganje u Francuske i Njemačke obveznice, a što se tiče prehrambenih proizvoda koji se pretežno plasiraju na tržište najsiromašnijeg dijela Europe koje kontinuirano iseljava i smanjuje se (tržište zemalja bivše Jugoslavije) i ne mislim da je najbolja odluka za ulaganje i u slučaju recesijskih godina. koje će na Balkanu sigurno duže trjati nego u ostatku Europe.Osim toga robne marke su najmanje 20% jeftinije od podravkinih proizvoda. Ako iz prošlosti želimo naučiti Menadžment AD plastika se odlično nosio sa krizom u Rusiji za vrijeme iznenadnih sankcija Zapada, dok glavni direktor Podravke nema potrebe izvjestiti javnost što je radio u Zvečevu u vremenu uvođenja novih strojeva i tehnologije i probijanja na Zapadna tržišta preko lanca Tesko. Umjesto procvata požeškog proizvođača čokolada i žestokih alkoholnih pića dogodio se pravi fijasko.

Nitko ne govori da ADPL ima los managment, samo zelim reci da bilo koja dionica kojoj se poslovanje veze uz auto industriju, turiste, kockarsku industriju, i sve ostalo sto simbolizira luksuz u vrijeme recesije najvise pada i najteze se oporavlja.
To je jednostavno tako, nisam ja sada to izmislio, nego je to jednostavno tako.
Uzalud to sto drzava stoji uz svoju auto industriju kad nema tko kupiti nova auta.
Ljudi mogu bez novih auta i prodaja auta drasticno padne, mogu preskociti aranzmani u hotelima sa 5 zvjezdica i otici ce hotel sa 3 zvjezdice i broj turista se smanjuje, a i oni koji odu na putovnje paze na svaki euro…

Istina da su PODR proizvodi skuplji od lokalne konkurencije (ex yu firma), ali su isto tako 3x kvalitetniji od te lokalne konkurencije, a ipak su jeftiniji od strane konkurencije dok kvalitetom ne zaostanju nimalo, cak naprotiv, tolko su kvalitetni da su im proizvodi od vecine stranih proizvoda kvalitetniji.
To ti je kao kod slatkisa, Kras slatkisi su jeftiniji od Milka i Kinder slatkisa za 30 posto ali unatoc tome ljudi vise konzumiraju Kinder i Milka slatkise jer su jednostavno kvalitetniji i bolji.

Sto se tice iseljavanja, za sada im to ne uzrokuje manjak prihoda, negoga u Adria regiji cak i povecavaju, ali PODR buducnost je sirenje vanka i za sada im to ide dobro jer rastu u svim regijama, a nadam se da ce PODR znati iskoristiti iseljavanje stanovnistva i ubrzati sirenje svog asortimana u zemlje u koje se ljudi iz EX YU iseljavaju i jos jace povecavati prihode jer se moze i bolje od 4%.

A sto se tice Pucara, izgleda da je ucio iz svojih gresaka, bar tako PODR rezultati kazu.

[/quote]

Boze me sačuvaj kakve ti gluposti pišeš.

@DonJuan

Prosvjetlite me o kojim konkretnim glupostima pricam?

O subjektivnim dojmovima o kvaliteti proizvoda. Ne znam po čemu su recimo kiseli krastavci Podravke 3 puta bolji od regionalnih ili ajvar recimo?

Ili da Kras ima lošije proizvode od Milke odnosno Krafta ili Ferrera? To su totalne gluposti. Meni je recimo super Ragusina čokolada, a radi se skoro pa manifakturi u odnosu na Kraft.

Drži se brojeva i konkretnog izričaja, a ne subjektivnih dojmova. Jučer isto, kažem ti zašto se pegla cijena na Podravci a ti ko papagaj ponavljaš priču o defanzivnim sektorima. Ovdje ima dosta ljudi koji neki k- razumiju i ne treba im ponavljati nešto sto im je samorazumljivo.

Btw. Imaš opasnu konkurenciju… ovaj plavi5 te nadmašio.

Sto se tice ajvara:

Podravkin ajvar uvršten na listu najboljih

Ali recimo sto se tice Cajeva, definitivno su najbolji u regiji, probajte PODR caj sumsko voce i recimo sljive…, pa ga usporedi sa Frank cajem.
Usporedite PODR Vegetu sa svim drugim mjesavinama zacina koji se mogu kupiti na HR trzistu, to je razlika nebo i zemlja.
Juhe ionako nitko ne proizvodi u ex yu, a PODR juhe su meni bolje od stranih kao Knorr.
Djeciju hranu i Dolcela asortiman na EX YU trzistu nitko ne proizvodi, a PODR proizvodi ne zaostaju nimalo za stranim.

Zlato Polje riza i tjestenina nimalo ne zaostaje za Barila proizvodima.
Riblji proizvodi Eva nimalo ne zaostaju za Rio Mare
Fant umaci nimalo ne zaostaju za za stranim
Natura proizvodi su vrhunac kvalitete
itd, itd, itd…

Zapravo mislim da ljudi nisu svjesni koliko Podravka ima kvalitetnih brandova koje svakodnevno koristimo.

Evo link sa svim njihovim brandovima:

https://www.podravka.hr/brandovi/

A to da Kras ima bolje slastice od Kindera i Milke objesi macku o rep.

New Report

Close