BEZ CENZURE – O DIONICAMA

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BEZ CENZURE – O DIONICAMA

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Male banke u Hrvatskoj: Vaš link …

http://www.cnbc.com/2016/10/06/ubs-ceo-deutsche-bank-not-indicative-of-europes-banking-system.html

pogledati sve….poznato?!, LB, ma US je prejaka i da padne, svi imaju dovoljno kapitala, svi možemo preživjeti

pogotovo obratiti pozornost na 3:16-4:00

trguje li tko u londonu? kaj se tamo događa? nakon brexita funta potonula 20%, a burza narasla skoro toliko!!?? kaj su se briti sljubili s amerima?

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]



Heh, bas skromna očekivanja. Ne znam sto bi se to trebalo dogoditi da cijena ode na razine od 1000 ili 1500 kn? Gdje bi onda vozarine trebale biti da opravdaju takav rast?

Do 2020 teško. A poslije, vidjet cemo….tko dozivi, ako dozivi, pricat ce.

gdje bi trebale bit, neznam djeluje nestvarno da može toliko otić, čisto sumljam

e sad da ti je netko pričao 2000-2004. (znači prije samo 15 godina) kad je bilo na lopate po 20-30 kn,, da će vozarine podivljati i da će dionica na 3.800 ?!?! rekao bi mu da mu baš nisu sve na broju 🙂

a šta se može ili ne mora dogoditi za sljedećih 15-20 godina, tko to zna

[/quote]

to se više neće ponoviti. gradi se nova željeznička trasa od kine preko rusije do njemačke. kako će se to odraziti na brodare?

...povijest se ponavlja...

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]




Heh, bas skromna očekivanja. Ne znam sto bi se to trebalo dogoditi da cijena ode na razine od 1000 ili 1500 kn? Gdje bi onda vozarine trebale biti da opravdaju takav rast?

Do 2020 teško. A poslije, vidjet cemo….tko dozivi, ako dozivi, pricat ce.

gdje bi trebale bit, neznam djeluje nestvarno da može toliko otić, čisto sumljam

e sad da ti je netko pričao 2000-2004. (znači prije samo 15 godina) kad je bilo na lopate po 20-30 kn,, da će vozarine podivljati i da će dionica na 3.800 ?!?! rekao bi mu da mu baš nisu sve na broju 🙂

a šta se može ili ne mora dogoditi za sljedećih 15-20 godina, tko to zna

[/quote]

to se više neće ponoviti. gradi se nova željeznička trasa od kine preko rusije do njemačke. kako će se to odraziti na brodare?
[/quote]

Baš ti znaš hoće li se ponoviti ili neće…budući da se povijest uglavnom ponavlja, vjerojatnije je da će se ponoviti…

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]


Heh, bas skromna očekivanja. Ne znam sto bi se to trebalo dogoditi da cijena ode na razine od 1000 ili 1500 kn? Gdje bi onda vozarine trebale biti da opravdaju takav rast?

Do 2020 teško. A poslije, vidjet cemo….tko dozivi, ako dozivi, pricat ce.

gdje bi trebale bit, neznam djeluje nestvarno da može toliko otić, čisto sumljam

e sad da ti je netko pričao 2000-2004. (znači prije samo 15 godina) kad je bilo na lopate po 20-30 kn,, da će vozarine podivljati i da će dionica na 3.800 ?!?! rekao bi mu da mu baš nisu sve na broju 🙂

a šta se može ili ne mora dogoditi za sljedećih 15-20 godina, tko to zna

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]




Heh, bas skromna očekivanja. Ne znam sto bi se to trebalo dogoditi da cijena ode na razine od 1000 ili 1500 kn? Gdje bi onda vozarine trebale biti da opravdaju takav rast?

Do 2020 teško. A poslije, vidjet cemo….tko dozivi, ako dozivi, pricat ce.

gdje bi trebale bit, neznam djeluje nestvarno da može toliko otić, čisto sumljam

e sad da ti je netko pričao 2000-2004. (znači prije samo 15 godina) kad je bilo na lopate po 20-30 kn,, da će vozarine podivljati i da će dionica na 3.800 ?!?! rekao bi mu da mu baš nisu sve na broju 🙂

a šta se može ili ne mora dogoditi za sljedećih 15-20 godina, tko to zna

[/quote]

to se više neće ponoviti. gradi se nova željeznička trasa od kine preko rusije do njemačke. kako će se to odraziti na brodare?
[/quote]

Ma joj ti ga bas lupiš i ostaneš živ. I da je sagrade njome sigurno neće transportirati željeznu rudu iz Australije i Brazila u Kinu, a ni žitarice iz SAD-a u Europu, Bliski istok i obratno. Brodski prevoz nema konkurencije u cijeni bilo kojeg provoza kopnom. Pogotovo ne za sirovine i kontejnere… pa ni naftu, interkontinentalno.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]



Heh, bas skromna očekivanja. Ne znam sto bi se to trebalo dogoditi da cijena ode na razine od 1000 ili 1500 kn? Gdje bi onda vozarine trebale biti da opravdaju takav rast?

Do 2020 teško. A poslije, vidjet cemo….tko dozivi, ako dozivi, pricat ce.

gdje bi trebale bit, neznam djeluje nestvarno da može toliko otić, čisto sumljam

e sad da ti je netko pričao 2000-2004. (znači prije samo 15 godina) kad je bilo na lopate po 20-30 kn,, da će vozarine podivljati i da će dionica na 3.800 ?!?! rekao bi mu da mu baš nisu sve na broju 🙂

a šta se može ili ne mora dogoditi za sljedećih 15-20 godina, tko to zna

[/quote]

To nije ovaj put. Commodity supercycle je završio i neće tako brzo novi. Nitko normalan ne investira sad i čeka 15-20 godina za natprosječan povrat jer iste novce moze zaraditi u mnogo manje rizicnim kompanijama odnosno dionicama ili nekim drugim papirima uz prosječan povrat, compounded.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

@Fahrudin
Commodity supercycle je završio i neće tako brzo novi

A ti kao si siguran u napisano jer zasigurno imaš neki utjecaj na to, jel?!

Bok forumasi, kakva izvjesca ocekujete od gradevinara i brodara?

Brutalna SeRija, brutalna…:-)


Bok forumasi, kakva izvjesca ocekujete od gradevinara i brodara?

Hehe danas upravo na njima najveci pad

New Report

Close