Investitori su pomalo zamaskirani, tipa dođe neki lokalni baja sa velikim parama ali koje nisu njegove. Nešto slično kao što je kod nas sa vjetroparkovima…
Čuo sam već za par lokacija. Koliko znam najviše ih je za sada u RS. Recimo biti će dogodine jedna elektrana kod Doboja. Gradi se i HE Mostarsko Blato.
Što se Hercegovine tiče, čuo sam za par potencijalnih projekata ali ne znam koliko su blizu realizacije.
Trebišnjica, Gacko je na sudu sa ČEZ-om itd.
Auto putevi se grade. Oko BL Štrabag sa Konstruktorom prema HR ( otvaranje za manje od 1 g) i Doboju, drugi pravac na Kupres i Koridor Vc.
Radi se i raditi će se još više.
Evo Fabrika Cementa Lukavac upravo prelazi u d.d. Ako počnu kotirati na burzi, to bi moglo biti vrlo dobro ulaganje.
Evo Fabrika Cementa Lukavac upravo prelazi u d.d. Ako počnu kotirati na burzi, to bi moglo biti vrlo dobro ulaganje.
Bosanska burza je rulet klasični. Sad su puno pali pa bi se moglo svašta.
Al rulet bolan kažem ti [lol]
Bolan, tko ne riskira ne profitira. Evo vidiš kako ivana zarađuje na ruletu… [lol]
Ali bez zezancije, jako puno su uložili u obnovu postrojenja, a da će imati posla u budućnosti to je sigurno.
Bolan, tko ne riskira ne profitira. Evo vidiš kako ivana zarađuje na ruletu… [lol]
Ali bez zezancije, jako puno su uložili u obnovu postrojenja, a da će imati posla u budućnosti to je sigurno.
Koliko će prisustvo MMF-a utjecati na građevinsku aktivnost, odnosno na državne investicije u infrastrukturu ?
Bolan, tko ne riskira ne profitira. Evo vidiš kako ivana zarađuje na ruletu… [lol]
Ali bez zezancije, jako puno su uložili u obnovu postrojenja, a da će imati posla u budućnosti to je sigurno.
Koliko će prisustvo MMF-a utjecati na građevinsku aktivnost, odnosno na državne investicije u infrastrukturu ?
[/quote]
Možda ovaj članak najbolje pokazuje što međunarodne novčarske institucije misle o državnim investicijama u infrastrukturu:
Usporite gradnju autocesta
ZAGREB – Više od 400 kilometara autoceste od Zagreba prema jugu, oko 100 kilometara prema Rijeci, oko 70 prema Macelju, 80-ak kilometara na istoku zemlje, 100-tinjak kilometara autoceste prema Goričanu, sve to u šest godina zvuči jako impresivno, ali Hrvatska sada treba usporiti gradnju autocesta. Pitanje je kako će vraćati dugoročne kredite koje je podizala za ovu gradnju. Sada treba ulagati u održavanje ostalih cesta koje su zbog ubrzane gradnje zapostavljene i u jako lošem stanju.
Siže je to dijela analize Svjetske banke koji se odnosi na razvoj autocestovne mreže u Hrvatskoj.
Vaš link
evo jednog prijedloga kao Best buy – Kamensko
hanfa je donijela rješenje po kojem neka ekipa treba predati ponudu za preuzimanje u roku 30 dana
minimaln cijena je 140 kuna jer je 23.5.2007 kad je nastala obveza, ekipa koja treba ponuditi otkup dionica kupovala po toj cijeni
trenutno na asku ima ukupno cca 2500 dionica po cijeni od 80-95 kuna
e sad tko vjeruje da će ekipa iz gvozda stvarno dati ponudu [wink][wink][wink][wink]
evo jednog prijedloga kao Best buy – Kamensko
hanfa je donijela rješenje po kojem neka ekipa treba predati ponudu za preuzimanje u roku 30 dana
minimaln cijena je 140 kuna jer je 23.5.2007 kad je nastala obveza, ekipa koja treba ponuditi otkup dionica kupovala po toj cijeni
trenutno na asku ima ukupno cca 2500 dionica po cijeni od 80-95 kuna
e sad tko vjeruje da će ekipa iz gvozda stvarno dati ponudu [wink][wink][wink][wink]
Cinjenica je da ekipa iz gvozda tu dionicu skuplja jaaako jako dugo vec
A) VDKT
1. Cijena najviše propala od svih građevinaca:
(cca >10x je od MAX)
– trenutno je 450 kn a da je pratila uspon ostalih građevinca…bila bi 1500 kn
2. Stalni pritisak "analitičara" da ne valja je održo cijenu niskom
3. Imaju/dobivaju poslove i 95% kako će preživjeti krizu
B) Ingra
Svi faktori kao kod VDKT-a…ali nešto je manje cijena propala
po meni su best buy dionice koje su ispod cijene iznad kojih su ih kupovali mirovinski fondovi
Njem tudom !?