Zvekan: ” Kupio sam na Fini statistički izvještaj za 6M 2006 za Zvijezdu d.d. ” mozes mi reci Zvekane di se to u Fini moze kupiti ? [smiley2]
U bilo kojoj poslovnici FINE se može kupit navedeni statistički izvještaj, samo je potrebno imati MB firme, te ti izvještaj košta 25 kn.
Znanac, Može savjet, trenutno imam nešto slobodnog novca pa me interesira što bi mi ti preporučio. Ja sam razmišljao da kupim dionice ili Podravke ili Zvijezde. Svaki tvoj savjet je više nego dobrodošao. Pozdrav
Kratkoročno: ZTNJ,PBZ,SAPN
Dugoročno:TNPL,ZLAR,PTKM
Brodare zapljusnuo
LJETNI DOLARSKI VAL
Hrvatski brodari dijele svjetsko zadovoljstvo uspješnim poslovnim ljetom: Dubrovčani jer su se vozarine za panamaxe udvostručile u samo osam mjeseci, a Splićani jer su za handymaxe vozarine najviše u posljednjih 15 mjeseci
Prvi put u novijoj povijesti se dogodilo da se ljeto približilo kraju, a da brodari nisu iskoristili uobičajeno vrijeme sieste kad se ne misli ni na brodove, ni na vozarine.
Zbivanja na tržištu sile ih na stalnu budnost, no to su ipak slatke brige.
Suprotno očekivanjima, vozarine rastu cijelo ljeto i sada su na razini najboljih u gotovo godinu i pol dana. Istodobno rastu i cijene brodova, što za većinu brodara i nije tako dobro jer im obnova flote ozbiljno zapinje.
Hrvatski brodari dijele zadovoljstvo zbivanjima u svjetskome pomorstvu. Predsjednik uprave splitskoga Jadroplova Stjepan Papić ističe kako su vozarine za handymax bulk carriere, koji čine glavninu njihove flote, trenutačno najviše u posljednjih 15 mjeseci, a ozbiljniji potresi se ne očekuju.
— Ipak je teško govoriti o očekivanjima. Prije samo dva mjeseca svi su očekivali mirno ljeto, a dogodilo se vrlo živo tržište, s vrlo visokim vozarinama.
Još u veljači dnevni najam handymaxa od 45.000 tona za jednogodišnji ugovor iznosio je 13.250 dolara, u lipnju je bio već 16.750, a posljednji ugovori u kolovozu zaključeni su na točno 21.800 dolara. Tako su se vozarine približile onima iz najbolje 2004. godine — kaže Papić.
I kap. Vlaho Lonza, član Uprave za komercijalne poslove u dubrovačkoj Atlantskoj plovidbi, koja jedina u nas ima panamax bulk carriere dijeli njegov optimizam. I to s razlogom.
Dnevni najam, također na bazi jednogodišnjega čartera, za brod od 72.500 tona LME kvalitete (Large, Modern, Economic) iznosio je na kraju 2005. godine samo 14.250 dolara, u lipnju je narastao na 17.250, a najnoviji su ugovori zaključeni na čak 29 tisuća dolara.
Rast vozarina od 100 posto u samo osam mjeseci nitko nije očekivao.
piše Marijan ŽUVIĆ
Dnevni najam handymaxa
2003. —– 9000 USD
2004. —– 19.111 USD
2005. —– 13.500 USD
2006. —– 15.369 USD
Tankeri u bonaci
Premda su oscilacije vozarina na tankerskome tržištu i doslovce svakodnevne, dugoročno gledano one su stabilne, i u najvećem hrvatskom brodaru, zadarskoj Tankerskoj plovidbi, takvim su stanjem zadovoljni. Komercijalni direktor Dragan Gaćina kaže da su sadašnje vozarine više-manje zadržale razinu iz 2004. godine koja se u pomorskome svijetu smatra najboljom u novijoj povijesti. Uz to su Zadrani poduzeli dodatne korake za stabilizaciju poslovanja pa je polovica tankera u najmu stranih naftnih kompanija, što je najveći postotak do sada
Današnja slobodna dalmacija
Atpl je ugovorila gradnju novih brodova još po starim cijenama, pa kad prodaju polovne još će i na tome zaraditi.
Pozdrav
Sada me nazvao jedan od mojih brokera i savjetovao držanje ili prodaju TNPL( već sam prodao ), a kupnju ATPL. Valjda čita Slobodnu ili Znanca . Pozdrav !
Sada me nazvao jedan od mojih brokera i savjetovao držanje ili prodaju TNPL
a sta se jos moze ciniti sa dionicama koje imate u portfelju?
[smiley2]
darko09:
”
Sada me nazvao jedan od mojih brokera i savjetovao držanje ili prodaju TNPL
”
a sta se jos moze ciniti sa dionicama koje imate u portfelju?
[smiley2]
Može se još dokupljivati : Pozdrav !
Recimo još kupiti na ovim razinama bio bi logičan zaključak.
citaj: prodajte jer i mene evo vani i idem u ATPL [smiley2]