Best buy – komentari i analize

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Best buy – komentari i analize

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.




@sjedilica

se sjećate, madmazel, kak sam rekel da bu ingra išla na 35 kad je bila 120-130?
još malo.


vlad hvatas ljude po temama za rukav….evo jesam ti rekao,jesam ti rekao… kad ce atpl na 200 ??????
[/quote]
neće u ovom điru.
ali, hoće…90% šanse.
vjerojatno na dnu marketa.
[/quote] al prije toga par mjeseci rasta….nakon sljedeceg "dna" do sad nakon svakog "dna" kirurski 35-40 dana rasta….

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Vlad blizu smo neke "nerobojne granice crobexa" od 1200 ide li odbijanac ovih dana?

Ivana 7 dali ste mi ideju doduše je ekstremno rizična ali mogući su i ekstremni profiti.U Amerika je puno dionica završilo na cijeni od par centi po dionici e sad to su firme koje svako malo traže po nekoliko desetaka milijardi dolara za svoj spas.Za par dolara moći će se toga kupiti na kariole.
Realna mogućnost je pušing od 100% ali ako se firma izvuče…

@votergejt
trebao bi.
trajanje odbijanca je vrlo neizvjesno, jer se možda radi tek o dnu vala 3 impulsa prema dole..
u tom slučaju odbijanac nakon dna vala 5 bit će znatno trajniji.

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!

Kriza Razdoblje Trajanje
Panika 1797. 1797-1800 3 godine
Depresija 1807. 1807-1814 7 godina
Panika 1819. 1819-1824 5 godina
Panika 1837. 1837-1843 6 godina
Panika 1857. 1857-1860 3 godine
Panika 1873. 1873-1879 6 godina
Duga Depresija 1873-1896 23 godine
Panika 1893. 1893-1896 3 godine
Panika 1907. 1907-1908 1 godina
Post-ratna Recesija 1918-1921 3 godine
Velika Depresija 1929-1939 10 godina
Recesija 1953. 1953-1954 1 godina
Recesija 1957. 1957-1958 1 godina
Naftna Kriza 1973. 1973-1975 2 godine
Recesija ranih 80-ih 1980-1982 2 godine
Recesija ranih 90-ih 1990-1991 1 godina
Recesija 2001. 2001-2003 2 godine
Financijska kriza 2007. 2007-2009 ? 2 godine ? i sta mislite koliko ce ova?????

dali bi to onda izgledalo otprilike ovako

http://aqua-art.org/news.php

Ne kontam baš eliotta i koji je val to ja onako od oka na grafu.Više pokušavam složit neki geometrijski lik na grafu utvrditi potporne otporne granice i to uglavit sa bollingerom pa tako dobit sliku kud će dionica.


@votergejt
trebao bi.
trajanje odbijanca je vrlo neizvjesno, jer se možda radi tek o dnu vala 3 impulsa prema dole..
u tom slučaju odbijanac nakon dna vala 5 bit će znatno trajniji.

vlad,
možeš li povezati mogući odbijanac sa nedovršenim targetima iz 10. mj.
naime ,kad si dao target krajem 9 mj. npr za -ATPL- 1. 700 2. 500 KN ,desilo se slijedeće;
10.10. – dosegnut prvi target od 700 kn ,plus potvrda ( 3-5%) desio se odbijanac
1.12. – dosegnut drugi target 500 kn , plus potvrda , desio se odbijanac
prateći tvoje brojanje TD combi dana i dosezanje nedovršenih targeta od 23.11. ( INGR,KOEI,LEDO,BLJE,ERNT) svi su na granici dosega , dapače ADRS – pa dosegnut i potvrđen
nadam se da ćeš uspijet pročitat post jer me moderator uredno briše kad god spomenem tvoje targete
[undecid]

teh analiza se ovdje preselila [thumbsup] kad se ivana7 pojavi i vidi ovo….. [angry]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


teh analiza se ovdje preselila [thumbsup] kad se ivana7 pojavi i vidi ovo….. [angry]

Ha a šta se može slabo brani temu nije žena po cili dan na forumu ili se možda kao novokomponirani menažder tek budi [lol]


teh analiza se ovdje preselila [thumbsup] kad se ivana7 pojavi i vidi ovo….. [angry]

Tu sam ja umjesto ivane7 i molio bih vas da ne zagađujete ovu temu.
Pozdrav ivana7. [kiss]

POŠTOVANI KOLEGA ===DELUX===VI STE JEDNA OBIČNA DRUMSKA- BRDSKO- PLANINSKA BUDALETINA

Radnike na naplatnim kućicama francuski šefovi skidaju do gaća kako ne bi "ukrali" napojnice

06.03.2009 11:50

Blagajnici na naplatnim kućicama autoceste Zagreb – Macelj na zimskim službenim odorama imaju džepove s patent-zatvaračima koji su zavareni, saznaje Jutarnji list.
Radnici na autocesti smatraju takav potez jasnom porukom kako ih francuski poslodavac, tvrtka Egis Road, smatra najobičnijim lopovima. U sindikatu ističu da kontrola poslodavaca ide toliko daleko da se radnik pred njima mora i skidati.

Nezavisni cestarski sindikat upoznat je sa slučajem kada su asistent menadžer i kontrolor-blagajnik od radnika tražili da skine odjeću, na što je on pristao kako bi dokazao da je “čist”, ali je zahtijevao da i policija bude prisutna.

Policija je došla i zaposlenik se skinuo, a asistent menadžera, koji je očito vrlo predan svom poslu, navodno je pregledao i njegovo donje rublje u potrazi za ukradenim utrškom, ispričali su u sindikatu.

Na izravno pitanje o poniženju koje su doživljeli radnici nakon što su im zavareni džepovi, direktor tvrtke Egis Road Operation Croatia odgovorio je: “Zaštita na radu, što uključuje zaštitnu odjeću i obnašanje povjerenih radnih zadataka određenih ugovorom o radu, uređena je Pravilnikom o radu i Pravilnikom o poslovima naplate cestarine, što uključuje i regulaciju statusa napojnice, te svim ostalim pozitivnim aktima društva s kojima su radnici i sindikat upoznati te su dužni pridržavati ih se tijekom obavljanja radnih zadataka.“

Osim što su ima zašili džepove, radnici su pod 24-satnim videonadzorom, u naplatne kućice ne smiju unositi niti jednu osobnu stvar, pa ni olovku i papir, mobiteli su zabranjeni, a napojnice ili višak novca koji ostave neki od vozača pripadaju poslodavcu.

Tvrtka smatra da zaštitom toga svog temeljnog prava tvrtka ni na koji način ne zadire, niti umanjuje bilo koje radničko pravo svojih zRadnike na naplatnim kućicama francuski šefovi skidaju do gaća kako ne bi "ukrali" napojniceaposlenika. S direktorskim stavom ne slaže se Nezavisni cestarski sindikat koji je na zagrebačkom sudu podnio tužbu zbog okoliša u kojem su radnici pod stalnim okom kamere. U sindikatu ističu da takve mjere na poslu tvrtka ne provodi u zemljama članicama EU, nego samo kod nas.

Istom tom poslodavcu koji ih “gleda” cijelo vrijeme radnici daju točno u lipu bilo koji višak u blagajni i ističu da se sve to predaje kao cjelodnevni utržak.

„Napojnice nam poslodavac uzima, moramo ih ukucati u blagajnu i sve se to predaje kao cjelodnevni utržak. Kad smo im rekli da napojnice inače ostaju pružatelju usluga, odgovorili su nam ‘autocesta je naša, vi nemate ništa s tim’ , rekli su ogorčeni radnici.

Egis road operation SA francuska je kompanija koja je posao u Hrvatskoj dobila na međunarodnom natječaju. Temeljem toga je osnovana tvrtka Egis Road Operation Croatia d o.o. koja je u kolovozu 2004. preuzela upravljanje tom autocestom a time i dio zaposlenika HAC-a, koji je do tada gospodario autocestom. Ističe da su nakon preuzimanja sa 60 došli na 135 zaposlenika, te da im nije cilj otpuštati dobre radnike’.

New Report

Close