Nema velike pameti kod Atpl. Dogodine i 2023.g. dolazi flota od 22 milje tona nosivosti i BDI ce porokati gadno. A time i Atpl. Graf opet ima trokut. Ako pukne 390kn krece sell signal. U daljnji rast ne vjerujem nimalo.
Svakako Hpb jer vjerujem u dividendu ove godine jer vjerujem da drzava nema para od velikog deficita do problema dugova u zdravstu do nabave novih avioniona pa do po meni najvec tereta cim prije uvodjena Eura jednostavno mora nesto dobro prodati jer ocito da neide dobro sa prodajom krnjih portfelja od CERP.P/E 5.8 book na 0.44 adekvatnost kapitala preko 25 posto BVPS 1300 kn po meni puno bolja investicija nego Zaba,KBZ koje su dividendne dionice.Normalno da takav biser imam od dionice i da ocekujem prodaju oko 0.8-0.9 booka u periodu od 1.5 godine.Mana je sto je vlasnik drzava
2.Atpl to jednostavno moras imati ocekujem dobit od cca 60 mil kn u 3Q 2021 uz smanjenje duga samo u ovom kvartalu od nekih 70 mil kuna reprogramirali brodove 7 brodova na Spotu a NAV im raste iz mjeseca u mjesec normalno da je imam u portfelju i ocekujem je krajem godine minimalno na 700 kn.Mana je Cerp i nista drugo
3.Lkpc e ta je stvarno bagatela MF dokap radio po 800kn firma 200kn kesa po dionici pretovar ce im buknuti ove godine a nove opreme od dokova dizalica kamiona ogromnih ulaganja kojima je dosao kraj pa je vrijeme da se pober vrhnje mozda bude i dividende ali sto se tice 3Q 2021 tu ocekujem raketu od prihoda i dobiti cca za ovu godinu ocekujem minimum 40 mil kn ddobiti i 4-5mil tona pretovarenog tereta.Zbog manjka likvidnosti od ove 3 nabrojne imam ju i najmanje zastupljene u portfelju.Mana PPD vecinski tj posjeduje samo 38.27 posto dionica i kako rekoh manjak likvidosti ali valda sto je nece niko prodavati 20lipa za 1kunu
Glede kracenja Tpng to ne bi bio mudar potez al samo kratite. Ima nas na kupnji dosta. Vise je razloga za rast: industrija prestigla rekordnu 2019.g. avio prijevoz jos malo i full oporavljen, Opec dogodine odvrce pipe, scrap nikad jaci i placa se podosta, flota tankerasa vec ima 20g. i vecini scruberi skupi, oceluje se rast transporta 4.9% na godisnjoj bazi, nema novih narudzbi tankera, cijena novog tankera sa scruberom skocila na skoro 40 milja kuna (zahvala celiku) pa flota Tpng stara 5g vrijedi sad bar 260 milja kuna vise u odnosu na 2020.g.
Nema velike pameti, Tpng ce rasti do 2023.g. snazno.
Mali lapsus, novi product tanker kosta sada za narudzbu 40milja dolara, a ne kuna.
5g star tanker sa scruberom je sve blizi 32 i 33 milje dolara pa u odnosu na proslu godinu i evaluaciju po 25 ispada Tpng vrijednosno teza za 42 milje dolara pa pomnozite sami za kune.
Novih narudzbi nema pa bi se moglo dogoditi da tankeri stari 5g jos poskule.
Dakle poanta je BV nije 67kn vec sad prije negdje na cca 90kn. A cijena na 46kn.
Moj izvor pokazuje da je vrijednost product tankera (koje ima TPNG) pala od Nove godine…
Mozes li postat neki link/izvor za tvoju tvrdnju ili su to samo tvoje zelje…
Ne znam čemu euforija na product tankerima, ali sretan sam što sam uspio prodati dionice u ovom valu, pa hvala svim kupcima.
Inače vozarine za MR tankere su pale -9% na 6312$
Izvjesca za q2 su bila fantasticna…tako da je bb sve…cijelo trziste ce potegnut barem 10% gore do kraja godine…e sad tko ce predvodit rast i gdje je risk/reward najbolji…
JDPL po 25kn u dokapu je definitivno najbolja kupnja…do kraja godine ce zaradit minimalno 30 mil kn/odnosno 8,3kn po dionici sto sa novim dionicama iz dokapa daje P/E 3…u H1 su smanjili ukupni dug za 43 mil kn pa na kraju godine mozemo ocekivat jos barem toliko smanjenje duga (iako mislim da ce se i vise razduzit) te ce ukupni dug iznosit 277 mil kn…EBITDA u h1 je iznosila 25 mil kn od cega je u q2 ostvareno 20 mil…stoga u drugom dijelu godine ocekujem minimalno jos 40 mil kn EBITDA-e …sto sa novcima (i dionicama) iz dokapa daje forward Ev/EBITDA od 4,5…
Smatram da je ovo konzervativna procjena i da ce dobit biti bliza 40 mil kn (P/E 2,3) i da ce se razduzit za preko 50 mil kn pa ce forward EV/EBITDA biti blize 4…zbog vremenskog jaza izmedju postignutih i prosjecnih vozarina siguran sam da ce na kraju godine svi navedeni fundamenti bit ostvareni…a za dalje sve ce ovisit o vozarinama…
Bitno je naglasit da uspjesnim dokapom drzava ispada iz upravljace strukture a to je za svaku dionicu najbolja moguca vijest…
Problem je u postavljenom pragu od milijun kuna za sudjelovanje u dokapu i vremenskom roku kad ce dionice biti uvrstene na trziste…nekoliko udruzenih ozbiljnih ulagaca lako preskoci prag od milju kuna…nadam se da cu bit jedan od njih…
Cisto da se zna, ako dokap ne prodje, a ostvare prethodno navedene rezultate, na cijeni od 40kn JDPL bi se trzio na forward P/E 2 i EV/EBITDA 3,9; na cijeni 80 kn P/E bi bio 4,4, a EV/EBITDA 5,9
Jos jednom napominjem da su prethodno navedeni ocekivani rezultati konzervativno procjenjeni (ekstrapolirani iz q2 a vec sad je sigurno da ce q3 bit bolji) i da se objektivno moze ocekivati barem 20%-30% bolje rezultate…ali bolje ih ne koristit u kalkulaciji jer ce neki past u nesvjest…
2. Od “normalnih” dionica izdvojio bih HPB i LKPC
VLEN.
– gospođo Marielena pa nećemo igricu VLEN igrati otvorenih karata.
– VLEN vam nije Agrokor, VDKT, DLKV ili INGR….
– VLEN imate transparentna izvješća, uprava relativno o.k., možete na internetu vidjeti njihovu trenutnu uposlenost, je li možete vidjeti trenutnu uposlenost np. INGR ili IGH.
– VLEN pozitivno posluje, nizak P/E, imaju razvojni plan, dugoročno sasvim o.k. firma.
– trenutni nedostatci: za razvoj treba velika lova (novi dok) i dok su u velikim investicijama nerealno je očekivati dividende ali zbog toga je i cijena dionice dosta niska.
Nema velike pameti kod Atpl. Dogodine i 2023.g. dolazi flota od 22 milje tona nosivosti i BDI ce porokati gadno. A time i Atpl. Graf opet ima trokut. Ako pukne 390kn krece sell signal. U daljnji rast ne vjerujem nimalo.
– gospon Neojunior, meni to na grafu prije sliči na zastavicu.
3.Lkpc e ta je stvarno bagatela MF dokap radio po 800kn firma 200kn kesa po dionici pretovar ce im buknuti ove godine a nove opreme od dokova dizalica kamiona ogromnih ulaganja kojima je dosao kraj pa je vrijeme da se pober vrhnje mozda bude i dividende ali sto se tice 3Q 2021 tu ocekujem raketu od prihoda i dobiti cca za ovu godinu ocekujem minimum 40 mil kn ddobiti i 4-5mil tona pretovarenog tereta.Zbog manjka likvidnosti od ove 3 nabrojne imam ju i najmanje zastupljene u portfelju.Mana PPD vecinski tj posjeduje samo 38.27 posto dionica i kako rekoh manjak likvidosti ali valda sto je nece niko prodavati 20lipa za 1kunu
LKPC.
– možda je to i dobra dionica, ali ja se držim podalje od te investicije.
– tu nemam povjerenja u upravu, dioničare (PPD, gdje su ti nema mene).
– moje je mišljenje da trenutno imate preko milijun investicija i ne vidim razloga da idete u tu investiciju.