Zamislite koliko bi bilo trziste za Ptkm kad bi se prepolovili poljoprivredni poticaji.
Jer kad su se udvostrucili proizvodnja hrane je pala 50%.
Uopce je nejasno cemu sluze ti poticaji. Ah, da, kupovini glasova.
Recesija.
– evo baš računam koliko ću nofaca zaraditi u toj recesiji:
– na LRH računam na jedno auto.
– na OPTE sam puno optimističnija ne računajući tu dosadašnju brutalnu zaradu očekujem i tu još zaraditi za 3 auta.
– imam ja i nekih skrivenih aduta (dionica) na kojima planiram zaraditi još nekoliko automobila.
– sve u svemu neće biti ni tako loše u toj recesiji.
p.s. kod izračuna cijene auta sam uzimala cijene auta srednje klase.
Kad krece izgradnja garaze?
Obzirom na novonastalu situaciju na trzistu kratkorocni BB su:
1. JDRN na 14kn – lani su je mirovinci u prosincu napucali 20%-30%, zasto ne bi i ove??? Puni su ovih dionica i mogli bi uljepsat godisnji rezultat. Kupnja na 14kn je odlicna, a rizik gubitka je minimalan
2. LRHC -ako ponuda na LRH bude preko 5,5 tis. 10% rasta zagarantirano (samo ce je sektasi iz LRH toliko dignut). Ionako je jeftina po 1.500kn
3. IGH i DLKV ocekujem odlicna izvjesca. A znamo kako gradjevinci u bull marketu reagiraju na dobre vijesti. Samo molit da ne odu u blokadu prije Q3 😂😂😂
4. Obavezno pratit brodare (kao i uvijek), ako okrene BDI nebo je granica za ATPL a i TPNG-u ce rast vozarine jer dolazi zima, a ionako uvijek prati kraljicu/ATPL
BB za dugorocne je SAPN i HPB…
Recesija.
– evo baš računam koliko ću nofaca zaraditi u toj recesiji:
– na LRH računam na jedno auto.
– na OPTE sam puno optimističnija ne računajući tu dosadašnju brutalnu zaradu očekujem i tu još zaraditi za 3 auta.
– imam ja i nekih skrivenih aduta (dionica) na kojima planiram zaraditi još nekoliko automobila.
– sve u svemu neće biti ni tako loše u toj recesiji.
p.s. kod izračuna cijene auta sam uzimala cijene auta srednje klase.
Jel tebe ko servisira, posto si toliko zeljna hvalisanja?
Opla, iznenadjenje, promjena na vrhu virtualne burze, jako zanimljivo!
P.S. Neko vrijeme nisam pratio i eto me u top 25 🙂
Burza se probudila, izgleda da je Kraš bio detonator. Svi zadovoljni ovogodišnjim prinosima, bome i ja. Pisanje na forumu je živnulo. Veći prometi na burzi. Prošli tjedan je raslo sve, i purani su letjeli, zombiji ustajali iz mrtvih, napuhane najlon vrećice vjetar je dizao u zrak, koju god metaforu željeli da upotrijebim. Neke dionice su ozbiljno rasle. Sve podsjeća na zadnji put kad smo imali slično raspoloženje, početak 2017., u dva mjeseca prirast portfelja mi je bio kao cijelu 2016., a 2016. mi je bila izvrsna. Za mene je to završilo tako da sam do kraja 2017. izgubio i rast s početka godina i pola rasta iz 2016., istina uz dvije ozbiljne greške. S druge strane današnja situacija je da nikad burza nije bila u lošijem stanju i izbor više sužen, barem od kada sam ja na njoj, 11 godina. Gubimo dionicu po dionicu, od stečaja loših do delistiranja dobrih poduzeća. Dakle imamo neselektivan rast i sve slabiji izbor, da li bih se trebao zabrinuti kako će ovo završiti? Ja osobno i za sada ne, za razliku od početka 2017. kada mi je portfelj dostigao fer cijenu i imao sam osjećaj da mi portfelj ide u mjehur što je naprasno zaustavljeno Agrokor događajima, sada mi je portfelj još vidljivo potcjenjen. Što se tiče cijele burze ne znam da li je razina cijena/vode viša jer se u burzu/kadu ulilo više novaca/vode ili je samo razina cijena dignuta ubrzanim obrtom iste količine, a potaknuto Kraš trgovanjem, dakle trejdate li više ili imamo svježu šušku ubačenu na burzu? Prvo znači malo komešanja u bari, drugo bi moglo značiti aktiviranje pozitivne povratne sprege: više novca na burzi-više cijene-veći interes za burzu pa povratno na još više novca na burzi, možda i ipoi i nove dionice ako zakuha. Zadnjih 10 godina police u knjižarama gdje su 2008. stajale knjige o dionicama, stoje knjige o psihologiji, pseudoznanostima i samopomoći, pratite stanje na policama u knjižari:).
Recesija.
– evo baš računam koliko ću nofaca zaraditi u toj recesiji:
– na LRH računam na jedno auto.
– na OPTE sam puno optimističnija ne računajući tu dosadašnju brutalnu zaradu očekujem i tu još zaraditi za 3 auta.
– imam ja i nekih skrivenih aduta (dionica) na kojima planiram zaraditi još nekoliko automobila.
– sve u svemu neće biti ni tako loše u toj recesiji.
p.s. kod izračuna cijene auta sam uzimala cijene auta srednje klase.
Da li Vi to spašavate auto-industriju ili samo ADPL ili je po srijedi nešto treće?
🙂
Čestitam!
Burza se probudila, izgleda da je Kraš bio detonator. Svi zadovoljni ovogodišnjim prinosima, bome i ja. Pisanje na forumu je živnulo. Veći prometi na burzi. Prošli tjedan je raslo sve, i purani su letjeli, zombiji ustajali iz mrtvih, napuhane najlon vrećice vjetar je dizao u zrak, koju god metaforu željeli da upotrijebim. Neke dionice su ozbiljno rasle. Sve podsjeća na zadnji put kad smo imali slično raspoloženje, početak 2017., u dva mjeseca prirast portfelja mi je bio kao cijelu 2016., a 2016. mi je bila izvrsna. Za mene je to završilo tako da sam do kraja 2017. izgubio i rast s početka godina i pola rasta iz 2016., istina uz dvije ozbiljne greške. S druge strane današnja situacija je da nikad burza nije bila u lošijem stanju i izbor više sužen, barem od kada sam ja na njoj, 11 godina. Gubimo dionicu po dionicu, od stečaja loših do delistiranja dobrih poduzeća. Dakle imamo neselektivan rast i sve slabiji izbor, da li bih se trebao zabrinuti kako će ovo završiti? Ja osobno i za sada ne, za razliku od početka 2017. kada mi je portfelj dostigao fer cijenu i imao sam osjećaj da mi portfelj ide u mjehur što je naprasno zaustavljeno Agrokor događajima, sada mi je portfelj još vidljivo potcjenjen. Što se tiče cijele burze ne znam da li je razina cijena/vode viša jer se u burzu/kadu ulilo više novaca/vode ili je samo razina cijena dignuta ubrzanim obrtom iste količine, a potaknuto Kraš trgovanjem, dakle trejdate li više ili imamo svježu šušku ubačenu na burzu? Prvo znači malo komešanja u bari, drugo bi moglo značiti aktiviranje pozitivne povratne sprege: više novca na burzi-više cijene-veći interes za burzu pa povratno na još više novca na burzi, možda i ipoi i nove dionice ako zakuha. Zadnjih 10 godina police u knjižarama gdje su 2008. stajale knjige o dionicama, stoje knjige o psihologiji, pseudoznanostima i samopomoći, pratite stanje na policama u knjižari:).
Ovo boldano je u igri jer se
imamo svježu šušku ubačenu na burzu? Prvo znači malo komešanja u bari, drugo bi moglo značiti aktiviranje pozitivne povratne sprege: više novca na burzi-više cijene-veći interes za burzu pa povratno na još više novca na burzi, možda i ipoi i nove dionice ako zakuha
P. S. Promatrajte brodare, nije nagovor itd.
Zamislite koliko bi bilo trziste za Ptkm kad bi se prepolovili poljoprivredni poticaji.
Jer kad su se udvostrucili proizvodnja hrane je pala 50%.
Uopce je nejasno cemu sluze ti poticaji. Ah, da, kupovini glasova.
@Metalik pogodio si bit.
Poticaji poticu nerad i sjedenje kod kuce dok kapa lova od majke drzave. U isto vrijeme su se poljoprivredno obradjene povrsine u HR prepolovile u 20 god., a uvoz hrane nikad veci
Greyp
Apsolutno se slažem sa Ivanom.
Vrlo komplicirano, nepotrebno.
Sitno sam i ja kupio, čisto eto, iz zabave.
Meni se cini da je jednostavnije nego otvoriti brokerski racun.
Recesija.
– evo baš računam koliko ću nofaca zaraditi u toj recesiji:
– na LRH računam na jedno auto.
– na OPTE sam puno optimističnija ne računajući tu dosadašnju brutalnu zaradu očekujem i tu još zaraditi za 3 auta.
– imam ja i nekih skrivenih aduta (dionica) na kojima planiram zaraditi još nekoliko automobila.
– sve u svemu neće biti ni tako loše u toj recesiji.
p.s. kod izračuna cijene auta sam uzimala cijene auta srednje klase.
Jel tebe ko servisira, posto si toliko zeljna hvalisanja?
[/quote]
🤣👍 ..uz tolike automobile bitno je imat dobrog servisera 😂
Zanimljiva analiza i rasprava o ATPL u temi Bez cenzure – o dionicama, pa tko zeli moze baciti oko.
http://www.poslovni.hr/forum/tema/bez-cenzure-o-dionicama-689?page=639#post_1940602
P. S. Ne treba biti genijalac da se vidi da ce rezultati kod ATPL biti dobri. To je no brainer, kao PTKM na 20-tak kuna prije mjesec dva. Kod PTKM na rezultate utjece niska cijena plina, a kod ATPL visoke vozarine.