oprostite kolegice…ali stvarno ne znam kome pišete te postove jer svi već znaju da su po vama kodt i adpl najbolje dionice …i samo se vi uzdajte u “ekspertizu” domaćih “analitičara”vrsnog znanja i tečajno-priučenih fond menadžera….zato nam i je ovakav bdp i ovakva proračunska rupa jer “oni savjetuju”….pa nek si kupe adpl kad im je već ciljana cijena 230,00kn ili atgr ciljana 970,00kn….a bome se sjećam i magme i belja kad su isto tako gorljivo preporučivali….igh i dlkv neću ni da spominjem neugodno mi (za njih baš i ne znam)
@falco
Sve naraslo cisto spekulativno. Sto se kardinalno promjenilo da capeovi narastu 1000% u tom kratkom roku ili panamaxi 300%?? Te da li s obzirom na to znaci da ce takve vozarine dugorocno i opstat. Izasao van sa 35% plusa. Meni dosta. Indikativno je da veliki brodari nastoje ugovorit trenutne vozarine dugorocno sto znaci da ni sami ne vjeruju u neki veci rast ili oporavak. Mozda grijese.Mozda grijesim i ja. Mozda nisam trebao prodat.
ATPL i dalje vuče, vuče. I dalje best buy. Do daljnjega.
Sve drugo kiki-riki.
ATPL odnosno panamax brodovi su na brake even kad je cijena unajmljivanja jednog broda oko 15000 $ dnevno (danas nešto manje zbog kvalitetnijih brodova, ali nafta je povisila tu cijenu). Kako novi brodovi postižu cijenu veću od one koja je trenutno na londonskom tržištu, a to je od jučer 12845$ to znači da se brodovi ATPL-a iznajmljuju po vrijednostima koje ne donose gubitak, ali niti neku dobit. Globalna trgovina je u ovoj godini smanjena za 2% dok novi brodovi svih veličina izlaze iz brodogradilišta. Stari brodovi više ne idu u rezališta jer su gotovo sve kompanije toliko pomladile flotu da starih brodova za rezališta gotovo i nema. Gospodarstva Kine, Indije, Brazila usporavaju. Rast BDI-a može biti samo špekulativan i nema nikakve veze sa stvarnim stanjem na tržištu prijevoza rasutih tereta. Zato kompanije i pokušavaju ugovoriti rentanje brodova na duže vrijeme. Nemam ATPL.
@ alias
Šteta što nemaš. Mogao si nešto zaraditi.
Bez obzira na to što si napisao o vozarinama.
Do prije desetak dana situacija je izgledala totalna katastrofa.
Ipak kako su Ameri nastavili sa štampanjem dolara i nama se pružila prilika da se
zadužimo za 6 mlrd kuna uz relativno niske kamate i kratoročno država postaje likvidna.Dakle,ne mora navrat nanos prodavati udjele u firmama,jer bi to dodatno srušilo tržište.Čak će se smanjiti i pritisak na ove jadne mirovince koji se koriste za pokriće Potenkinovih sela tipa PTKM,DDJH,čak bih se usudio reći da su to i nabildana INA i LEDO.Pa ako ih država ne ogoli možda će moći i braniti te nerealno visoke cijene svojih napucanih portfelja.
Ivana je u pravu što ima keša i pored ovih 6 mlrd kn novih kredita koji će
popraviti državne financije i donijeti novćanu inekciju.Da li dostatnu da se maknemo od dna i da BDP prestane tonuti.
Zadržavanje dobiti radi izbjegavanja plačanja poreza,smanjenje dividendi,ili
isplata dividendi u dionicama kao u HBRL će dugoroćno dodatno smanjiti keš na
tržištu kapitala.Dokapitalizacije novih vlasnika i novu pljačku ,kao i mogućnost da i mali dioničari sudjeluju dodatno će isciditi ovo tržiše pa bi cijene dionica trebale padati.Samo za dokapitalizaciju malih dioničara u DLKV treba 60 mil kn.Tko će ih skupiti.A biti će toga još kao na tekućoj vrpci.
Ali i pored tih očekivanja ja sam skoro pa totalno dekintiran.
100% u dionicama
Pa logično=SNBA na 40,TNPL na 300,BPBA na 5,56,HMDN na 50-70.Meni je to strašno
jeftino.Ali zaista bi bilo glupo reći da to neće pasti dodatnih 50% i to ne u godinu dana nego u jedan jedini mjesec.
Ovo je ZSE gdje fundamenti ništa ne znače.Naravno samo kratkoročno,dugoročno
sigurno djeluju.
Kratkoročno,zastoj u dotoku meda i mlijeka,dugoročno pozdravlja vas buduči
milijuner Lopina!!!!!
@ ivanasedma
Dobra analiza stvarne vrijednosti firme. Problem je što za zarađivanje na burzi nije bitno kakva je ustvari stvarna vrijednost firme, nego kako se dionica trži i ponaša na tržištu. Problem je i što si previše usredotočena na dividendu. Kod dividendnih firmi je problem što nakon datuma dionica padne za iznos dividende, tako da dividenda uopće nije bitna. Nekad je bolje prodati dionicu prije dividende, pa ju poslije opet za razliku jeftinije kupiti, nego da ti Linić uzima porez na dividendu.
Ovo što si napisala o ovim svojim favorit dionicama ima smisla za nekog tutleka koji kupuje dugoročno, ne prati dnevno i naravno da će onda kupiti stabilnu i poslovnu firmu. Za nas koji smo na burzi na dnevnoj razini (kao i ti) to uopće nije bitno. Bitno je da dionica raste i pada. To su best buy dionice.
@ alias
Šteta što nemaš. Mogao si nešto zaraditi.
Bez obzira na to što si napisao o vozarinama.
Zaradio sam ja dosta na ATPL-u prije. Ja samo iznosim činjenice i nije mi do toga da rušim cijenu. Sada je dionica tj njezini prihodi barem dovoljni za pokriti dugove, ali koliko će se takvo stanje održati treba vidjeti. Stanje s Brazilom nije baš bajno pa se vozarine ne bi trebale povećavati niti zbog svjetskog prvenstva a niti olimpijskih igara koje su 2007 godine digle cijenu vozarina (zbog olimpijskih u Kini) na 130.000$ (govorim za panamax brodove). Svatko nek procjeni kad treba ući, a kad izaći.
@ alias
Očito si mogao zaraditi i više da se nisi previše počeo baviti sa stanjem brodarina na svjetskim tržištima i mogućim projekticijama za skoru budućnost.
Bitnije je gledati bid naloge na zse nego stanje svjetskih brodarina. Ti nalozi pokazuju puno više.
@falco
Sve naraslo cisto spekulativno. Sto se kardinalno promjenilo da capeovi narastu 1000% u tom kratkom roku ili panamaxi 300%?? Te da li s obzirom na to znaci da ce takve vozarine dugorocno i opstat. Izasao van sa 35% plusa. Meni dosta. Indikativno je da veliki brodari nastoje ugovorit trenutne vozarine dugorocno sto znaci da ni sami ne vjeruju u neki veci rast ili oporavak. Mozda grijese.Mozda grijesim i ja. Mozda nisam trebao prodat.
sad ne znamo ništa .[emo_vrtimise]
ATPL odnosno panamax brodovi su na brake even kad je cijena unajmljivanja jednog broda oko 15000 $ dnevno (danas nešto manje zbog kvalitetnijih brodova, ali nafta je povisila tu cijenu). Kako novi brodovi postižu cijenu veću od one koja je trenutno na londonskom tržištu, a to je od jučer 12845$ to znači da se brodovi ATPL-a iznajmljuju po vrijednostima koje ne donose gubitak, ali niti neku dobit. Globalna trgovina je u ovoj godini smanjena za 2% dok novi brodovi svih veličina izlaze iz brodogradilišta. Stari brodovi više ne idu u rezališta jer su gotovo sve kompanije toliko pomladile flotu da starih brodova za rezališta gotovo i nema. Gospodarstva Kine, Indije, Brazila usporavaju. Rast BDI-a može biti samo špekulativan i nema nikakve veze sa stvarnim stanjem na tržištu prijevoza rasutih tereta. Zato kompanije i pokušavaju ugovoriti rentanje brodova na duže vrijeme. Nemam ATPL.
ovo za Kinu ti nije točno. jučer na txt-u informacija da gospodarstvo Kine ponovo u usponu i jača uvoz sirovina.
🙂 Nemojte mi o teletext informacijama. Odite primjerice na http://www.fxstreet.com/economic-calendar/ i pratite svaki dan kao ja taj rast u Kini. Ili procitajte današnji tekst http://finance.yahoo.com/news/chinas-economic-growth-more-4-032833717.html. Pogledajte cijenu bakra čiji je Kina najveći uvoznik pa će te znati kolika je potražnja za njim itd. Ja iskreno ne pratim txt nego analize radim sam ili ih čitam iz kvalitetnijih izvora od tu gdje vi pratite.