@ IVANA
Jer je ovo tema samo za dionice koje idu u stečaj.
Za njih je predodređen rast od + 20 % na dnevnoj bazi (samo u Hrvatskoj), pa ovi koje dobro rade nisu zanimljive.
Ivana, bolje im napiši zašto su trezori svih pametnih hrvatskih firmi postali toliko aktivni.
I kako je u Londonu?
Da li su Englezi postali nervozni što su ih, malo za promjenu, druge nacije počele šišati.
Možda da te uzmu za savjetnicu?
lp
London.
– cijene hrane, jeftinije ili iste kao u RH.
– noćenje, jeftinije nego u ZG, a noćila sam desetak minuta hoda od kraljičine palače.
– put, jeftinije nego do ZG s autom autocestom, i to idem direktnim letom iz mojega sela.
– muzeji su im besplatni.
– čak imate i dosta divljači nedaleko kraljičine pače koju je i više nego lako uhvatiti, tako tko voli divljač ne treba ni trošiti na hranu, a po diskontima se možete najesti dok ne dođete do blagajne.
– novci vam nisu ni potrebni za jedan normalan život u Londonu.
– I love this game.
Pozdrav !
– a ja sam ponovno bila u Londonu.
Pametno.
Ne treba cekati da Hrvatska udje u EU, nego treba odmah pocet traziti posao gore. Do Jula ce vec biti 5 kandidata na jedno mjesto u SafeWay-u.
Dobro je da izadjes iz kuce i malo vidis svijeta, jos bolje bi bilo da upises neku skolu ili ucenje jezika tamo.
http://www.cnbc.com/id/49473027
Hidroelektra dobila poslove Konstruktora na cesti Solin-Sinj
Uvijek t-1 isred tržišta.
Jeste kupili Maglev, jeste kupili Shinkansen?
Uzeo sam i Google na 675.
– KOEI je u kratkom roku narastao +20%, zašto o tome ne pišete na ovoj temi ?!?!
– I love this game.
Pozdrav !
Nisam pratio.
Pretpostavljam da ljudi ocekuju kako ce Cacic uspjeti progurati masu energetskih projekata na kojima ce Koncar raditi.
Ja ne vjerujem da su oni imali puno posla u proslom tromjesecju. Nije bilo domacih investicija, a vani su sve manje konkurentni.
Mislim da ovi u Elektricnim Lokomotivama samo sjede i primaju placu. Ako je Gredelj u problemima ni oni sigurno nisu puno bolji. Pitanje je i koliko im Gredelj duguje odnosno kakvi bi tamo mogli biti otpisi.
Ima li koji bolji poznavatelj situacije u Koncaru?
Jeste kupili Maglev, jeste kupili Shinkansen?
Uzeo sam i Google na 675.
Pa nije baš i teško kupovati u zadnje vrijeme na ZSE uz dobru partiju šaha.
Kako u šahu treba biti nekoliko poteza ispred protivnika, i nije nešto teško.
Sljedeći potez je skakač na C007.
@ all
Pošto nemam baš previše vremena, u ponedeljek i vtorek samo se INgram s građevinarima, a navratiti ću i do Jazavca.
Što se tiče nafte čekam jako loš III kvartal, pa još smanji. Zašto?
Ili će me g. Linić poslušati pa ti dionice neće trebati, ili će nas Mađari s Mađaronima pregaziti, pa opet ti dionice neće trebati. To je normalno privremeno, kao npr s ERNT na 900 kuna. Ali stanje se brzo mijenja, pa prati, možda će INA i ranije, ne mogu ovu katastrofu više gledati.
James da mi se ne buš vesil zbog Googla. Pa ti si glavni glumac za film na Krku,a upoznao sam i neke Ruskinje koje se pale na ta JB martini, pa ti vidi.
@Inverter- do četvrtka u 14 sati istovar broda mora biti gotov. Dok ovisi o Vama,MM neće biti. Ljudima u Munchenu se svidjela roba, u četvrak počinje putovanje natrag u MUNCHEN. Konobarica me je pozvala na večeru, a kako je bila ljubazna prošli put nemam srca da je odbijem, a i simpa je.
Zbog opklade i Ivane (jer se je vratila doma) idemo na gornju kotu, pa da vidimo da li će sinergija donijeti rezultate.
lp[emo_novac][emo_funta][emo_palacg]
Mislim da Google prikazuje opasnost cijelog tech-marketing-online-live sektora.
Preveliki crowding, loša kontrola efektivnosti koja traži izmjenu (CTR i sl.)
Nisam vidio koja stavka je najviše pala – bas revenue cisti ili neshto ispod ali problem je zanimljiv i tu je.
Google je rekao da je cost per click pao 15%. Oglasivaci placaju clickove na mobilnim uredjajima sa 44% discounta jer su puno manje efektivni. Kako se broj clickova sa mobilnih uredjaja povecava na stetu PC-a ispada da ce oglasivacima ostati znacajni novci. Dio tih novaca koji sada ostaje u marketinskog budgetu bi mogao otici prema TV oglasavanju.
Po ovoj logici ispada da bi od migracije sa PC-a na mobile uredjaje korist mogli izvuci oni koji prodaju TV reklame: Comcast, Disney, CBS, Time Warner, Liberty Media…
[/quote]
Da. Imam osjećaj da se oglašavanje vraća prema TV-u i lokalnom targetiranju potencijalnih kupaca. Lakše je sitsnuti x i ugasiti reklamu nego dohvatiti upravljač i promjeniti program i opet ga vratiti:)
Kod mene se radio postaja počela baviti samo lokalnim vijestima i iskreno, mislim da je to bolji put – ima neki osobni dodir za manju skupinu ljudi koje direktno veže interes (lokalni sportski tim, znamenite lokalne osobe itd)
Internet oglašvanje pokušava preko podataka za Google ili FB donjeti manje skupine i spojiti ih u virtualne skupine, ali mislim da to nije pretjerano isplativo – bar dok kupci reklama ne nadju efektiviniji nacin naplate click trough rate-a do stvarne kupnje a ne samo stranice prodavča.
Zanimljivo vrijeme ide za net oglašivače, ide i zanimljivo vrijeme za printing press tipa R.R. Donnelley – mozda ima dobrog potencijala tu.
Poanta q3 na Wall Streetu je da je earnings strana ok ali to je kvartalni efekt do godišnji (jer uključuje smanjivanje kroz rezanje troškova) dok revenue pada i to je najveći problem – nema širenja prodaje što govori puno više od rasta profita kroz administrativne ili troškove supply chaina ili sl.
Da. Imam osjećaj da se oglašavanje vraća prema TV-u i lokalnom targetiranju potencijalnih kupaca. Lakše je sitsnuti x i ugasiti reklamu nego dohvatiti upravljač i promjeniti program i opet ga vratiti:)
a koliko je lakše kliknut buy na netu nego ostavit daljinksi, obuć se, upalit auto i otić u dućan?
nemojte se šalit s ovim targetiranjem televizije i radija, šta je sljedeće novine? sve redom dead man walking mediji.
online retail nije još ni u pubertetu, ako za 20 godina budu postojali ikakvi fizički dućani bit će to neuspjeh.
Da. Imam osjećaj da se oglašavanje vraća prema TV-u i lokalnom targetiranju potencijalnih kupaca. Lakše je sitsnuti x i ugasiti reklamu nego dohvatiti upravljač i promjeniti program i opet ga vratiti:)
a koliko je lakše kliknut buy na netu nego ostavit daljinksi, obuć se, upalit auto i otić u dućan?
[/quote]
Ti se svakako moras obuci i otici kupiti hranu pa onda ti je jednostavnije usput kupiti i druge stvari. Drugo trosak shippinga u Kanadi i US je ogroman. Cak i kada izaberes opciju da ti isporuce unutar dva tjedna to je min $10. Sve sto kosta ispod $100 je neisplativo kupovati on-line. Za mnoge stvari nemozes cekati dva tjedna jer ti trebaju odmah. Ja on-line kupujem samo stvari koje nemogu naci u blizini ili stvari koje su kod on-line trgovca znatno jeftinije (obicno na rasprodaji).
Ti se svakako moras obuci i otici kupiti hranu pa onda ti je jednostavnije usput kupiti i druge stvari. Drugo trosak shippinga u Kanadi i US je ogroman. Cak i kada izaberes opciju da ti isporuce unutar dva tjedna to je min $10. Sve sto kosta ispod $100 je neisplativo kupovati on-line. Za mnoge stvari nemozes cekati dva tjedna jer ti trebaju odmah. Ja on-line kupujem samo stvari koje nemogu naci u blizini ili stvari koje su kod on-line trgovca znatno jeftinije (obicno na rasprodaji).
pa ko vam kriv kad nemate Konzum… jednom tjedno kupuješ namirnice s džabe dostavom, a ostale svakodnevne stvari usput po pekarama i placevima. sve će bit online jer je shipping koliko god skup bio puno jeftiniji od prodajnih prostora.
http://online.konzum.hr/categories/list/5471110/hrana-i-pica
pa ko vam kriv kad nemate Konzum… jednom tjedno kupuješ namirnice s džabe dostavom, a ostale svakodnevne stvari usput po pekarama i placevima. sve će bit online jer je shipping koliko god skup bio puno jeftiniji od prodajnih prostora.
http://online.konzum.hr/categories/list/5471110/hrana-i-pica
Evo malo sam pogledao po netu. WalMart prodaje neke prehrambene proizvode i on-line. To su iglavnom keksi cokolada i slicno. Nista sto je kvarljivo.
Ovako na prvu model izgleda vrlo zahtjevan. Ovo nisu knjige, majice, cipele ili consumer electronics. Ovo je hrana. Kada posaljes dostavu s druge strane mora biti netko ko ce istu primiti, nemozes je ostaviti u lokalnom postanskom uredu i slicno. To znacajno podize trosak dostave jer robu isporucujes kada to odgovara kupcu, a ne kada odgovara tebi. Nadalje kod ovakvog modela nemozes koristiti vanjske dostavljace nego moras investirati u svoj sustav dostave, zaposliti ljude, kupiti dostavna vozila i slicno.
Za pretpostaviti je da ce disperzija dostava biti takva da ces u jednom periodu dana imati ogroman broj dostava dok ce u ostatku dana biti puno manje dostava. Recimo ljudi ce traziti da im dostavis hranu izmedju 4-7 sati kada dodju s posla, dok ces u ostaku dana imati puno manje dostava jer ljudi nisu kod kuce. To znaci da ce ti trebati jako puno dostavnih vozila i jako puno ljudi da bi zadovoljio peak demand. A vrlo je vjerojatno da ce ti ljudi i vozila biti neiskoristeni ostalo vrijeme. Trosak radne snage po dostavi je veliki.
Cilj on-line kupnje prehrambenih namirnica je da ustedis vrijeme. Ovdje nema velike mogucnosti za ustedu novac jer se radi o izuzetno konkurentnom sektoru. Vrijeme ces ustediti jedino ako sve kupis na jednom mjestu. Dakle on-line trgovac mora imati ogroman izbor i okromnu zalihu, uglavnom kvarljive robe, da bi uopce bio interesantan on-line kupcima. To dodatno povecava troskove.
Meni ovaj model izgleda vrlo kompliciran, skup i nekonkurentan. Mislim da je postojala tvrtka koja se bavila prodajom prehrambenih namirnica u US prije 10 godina, ali da je propala.
Ovo je hrana. Kada posaljes dostavu s druge strane mora biti netko ko ce istu primiti, nemozes je ostaviti u lokalnom postanskom uredu i slicno.
u hrvatskoj imamo 2,5 – 3,0 milijuna ljudi koji su doma cijeli dan, tako da to nije nikakav problem. mercator je ovo pokrenuo i radi već godinama, konzum sad u zadnje vrijeme i funkcionira dobro, naravno da je to 0,1% prodaje danas, ali bio je i amazon 0,1% prodaje nekad. sve će bit online, sve će bit just in time, nema se vremena dangubit po dućanima pola dana, treba bit na facebooku i googleu. [emo_palacg]