Best buy ?
Dragi kolege ,
najbitnije je da dionice kupujete kada su jeftine
a da ih prodajete kada su skupe .
Koliko god vam to svi ponavljali , uvijek radite iste greške .
Zato vam i jesu portfelji u minusu i stalno gubite na burzi .
Kada je tržište u padu nitko ne kupuje dionice .
A kada raste zavlada stampedo .
Kupujte dionice INE na rasprodaji , kada su jeftine !
Ako ste me poslušali sada ste veseli kao što sam i ja .
A s obzirom na zaljubljenost u daleki istok neka me Hao malo nadopuni po pitanju Zena ako sam sto propustio.
Suština zena je sadržana u "stjecanju nove točke gledanja na život i stvari". Kako u našem svakodnevnom životu, kada je naša duboka sloboda ometena nekom neugodnom stvari moramo prirodno ojačati ublaživanje te unutrašnje "neprirodnosti" preoblikovanjem našeg gledišta na stvari, na taj način naša egzistencija zauzima jedan novi pravac koji je oživljujući, samozadovoljniji i dublji. Riječ je o jednoj vrsti napetosti koja je uzvišenija od "buđenja", kako već obično prevodimo riječ "satori" koja je u biti budhističko prosvjetljenje. Tom se riječju upućuje na pronalaženje jednog novog svijeta, svijeta koji se pojavljuje po prvi puta, novog zato što do tog trenutka nije bio pojmljen duhom, već je bio zatočen maglama dualizma naše očitovane prirode.
Što je zen? Je li to ontologična etika lišena svakog metafizičkog nadslojavanja? Je li to filozofija života sa poukama i napucima o mudrom življenju za laike? Je li to filozofija, ili religija?
U ovakvom postavljanju pitanja o suštini i pripadnosti buddhističkog nauka krije se nedoumica koja je izazvana onim poteškoćama sa kojima se zapadni čitatelj susreće u pokušaju da predloženi tekst čita u linearnom slijedu praćenja izvoda neke pretpostavljene teze za koju očekuje da će se u sukcesivnom nizanju razvijati do potpunog i razrađenog sustava mišljenja. Pritom za sebe očekuje i sasvim jasnu poziciju intelektualnog razaznavatelja logičkog slijeda misli u kojem mu vizura čitanja mora biti sasma jasno određenom. Ovakvo je čitanje, međutim, u zen buddhističkim tekstovima sasvim nemoguće, a ne samo neprikladno ili neostvarivo.
Struktura zen – buddhističkih tekstova, ukoliko se oslonimo na književnost zen – koana i zen – priča, kao i temeljnih zen – budhističkih filozofskih tekstova, pokazuje temeljnu intenciju ka oblikovanju cjeline tekstualne poruke na osnovi takvih pojmova koji bi se mogli nazvati polivalentnim, mnogoznačnim, nejasno određenim i kontekstualno toliko raširenog semantičkog polja da se u svakom posebnom slujaču iznova mora određivati ospeg smisla, a ne neposredno komunicirano značenje na razini same tekstualne postave.
Sam fabularni tok pripovijedanja zasnovan je na paraboličkom i hiperboličkom otklonu od stvarnosti u kojem je skriveni paradoks način izostavljanja jasno docirane pouke, ostavljajući na svome svršetku samo očuđenost i zatečenost, stav šutljivog prepoznavanja paradoksalnog obrata kojemu nit – vodilja nije bila jasno označena u tijeku linearnog slijeđenja tijeka fabule ili logike filozofskog raspravljanja. Stoga je gotovo nemoguće da se na bilo koji diskurzivni način paradoks riješi, protumači ili izloži nekom pojmovniku koji bi bio dostatno prostran da uključi sve mijene značenja na kojima se paradoks i zasniva.
Zen koani su sastavljeni kao prividna mogućnost izbora između dvije alternative koje se na prvi pogled doimaju podjednako mogućima i opravdanima, ali i podjednako nemogućima i neopravdanima. Svaki koan sadrži stanovitu mjeru besmislenosti s kojim se osjećanjem subjekt uvlači u središte dileme izbora kojim će se naći u situaciji da jednu alternativu prihvati a drugu odbaci. Takvim se izborom nalazi na strani tvrđenja besmislice i potvrđivanja nekog stava koji je sam po sebi neopravdan i lišen svakog smisla.
Tek izlaženjem i začaranog kruga tvrđenja i poricanja, prihvaćanja i odbacivanja, afirmacije i negacije može se doći do stanja pročišćene svijesti koja, poput buddhističkog zrcala koje uvijek mora ostati čisto i neokaljano bilo kakvim odrazom, ima neposredni dodir sa konkretnom i nesvodivom ozbiljnošću i svojom istinskom prirodom.
http://www.businessinsider.com/record-red-meat-and-pork-production-2012-9
bit će mesa, bit će mesa… a tko će onda jest ovaj skupi kukuruz i soju? a sjetva pšenice rekordna ove zime. a brzil i argentina izvoze s gasom do daske, makle dasku i dale još gasa.
kolega babyface, dajte neki komentar. gdje su veći minusi, na brodarima ili u “softsima”?
I meni se cini da nema vise prostora za rast cijena zitarica. Ali tako se cinilo i prosle godine pa je dosla velika susa. Ako slijedeca godina bude meteroloski normalna sve bi se to trbalo strmoglaviti.
Gdje je nestala muchenica, dosadno je na poslovnom bez nje ?
Dvije dionice su znacajno pale forsli tjedan: famozni Herbalife (HLF) i Deckers Outdoor (DECK) ima li netko misljenje o ovim dionicama ?
Nema.
[angry]
Dvije dionice su znacajno pale forsli tjedan: famozni Herbalife (HLF) i Deckers Outdoor (DECK) ima li netko misljenje o ovim dionicama ?
ovo
http://files.shareholder.com/downloads/ABEA-48ZAJ9/1684627635x0x587847/24540588-0d0f-4359-a472-3fd4daa32431/Q22012Transcript.pdf
je mozda bolje od misljenja forumasa 🙂
Over the past several years, a growing portion of our business has been driven by our distributors around the world moving to daily consumption business methods with long-term sustainable customers. We believe that daily consumption business methods now generate approximately 40% of our volume. With more than 36,000 nonresidential nutrition clubs operated by our distributors around the world, Herbalife products and distributors are more accessible to more customers than ever before. Many investors on this call and all of our Wall Street analysts have been into clubs throughout the US and, in some cases, Mexico, Brazil or even Russia, and they can attest to the fact that there are more customers enjoying Herbalife products on a more frequent basis than ever before.
…
We recently engaged Lieberman Worldwide Research, one of the top market research companies in the world, to conduct a survey to develop a better understanding of Herbalife consumers in the US. This survey reported there are approximately 5.6 million US households that bought Herbalife products in the last 90 days. Of this number, less than 10% of the households said they were an Herbalife distributor. This further validates the degree to which daily consumption business methods have expanded the consumption of Herbalife products among a broader segment of the US population. We have contracted with Lieberman to repeat this survey on a quarterly basis and look forward to having more information to share with you in subsequent quarters.
Einhorn ima prezentaciju prvog Octobra vjerojatno neki prodaju jer se boje da bi mogao prezentirati short case za HLF. Moguce da je to razlog pada.
@barmen
Einhorn ima prezentaciju prvog Octobra vjerojatno neki prodaju jer se boje da bi mogao prezentirati short case za HLF. Moguce da je to razlog pada.
život u zanimljivim vremenima ne mora u 100 posto slučajeva biti kletva [smiley]
može, ali ne mora…
no, ako sam dobro čitao…
cca trećina svih nutrition clubova danas je u meksiku.
samo 1200 od ukupno 36.000 ih je u kini, u kojoj firma radi tek nekoliko godina…
Izgleda da je ovo pravi razlog. Kina zabranjuje MLM (Multi Level Marketing) u potpunosti. Postoji samo direktna prodaja. Sada istrazuju da li je MLM kompanija NU SKIN prekrsila tu zabranu. Zbog toga je pritisak i na sve druge MLM kompanije koje operiraju u Kini, ukljucujuci Herbalife. Ako se otkrije da je Nu Skin prekrsio zakon, kineske inspekcije ce vjerojatno poceti istrazivati i druge MLM kompanije.
Kina je potencijalno puno vece trziste od Meksika. Ako ti Kina zatvori trziste biti ce jako malo investitora koji ce vjerovati da kompanija moze ostvariti dvoznamenkasti rast i cijena dionice ce se morat prilagoditi tome.
konsolidacija odrađena, vjerovatan nastavak krvoprolića.
vidi na NFLX ili CROBEX kako izgleda momentum driven pad i dno.
http://www.poslovni.hr/vijesti/jp-morgan-mi-je-na-fejsu-dao-najbolji-savjet-216606.aspx
moram primjetit da si pokušao preuzet neke James Knox© fore u svom izričaju, samo da te upozorim da za to treba puno pure pojest i još više stila.