Problem s appleom je što analitičari imaju prevelika očekivanja. U kvartalu prošle godine digne dobit i prihod za 50% a oni htijeli 60% i takve fore (tako nešto je bilo, nisam siguran koliko točno). Lako je od 1mil kuna prihoda podignuti prihod na 2. Ali kad imaš prihod od 100 milijardi dolara dizati svake godine za novih sto je ipak malo teže. To nisu realna razmisljanja
Problem s appleom je što analitičari imaju prevelika očekivanja. U kvartalu prošle godine digne dobit i prihod za 50% a oni htijeli 60% i takve fore (tako nešto je bilo, nisam siguran koliko točno). Lako je od 1mil kuna prihoda podignuti prihod na 2. Ali kad imaš prihod od 100 milijardi dolara dizati svake godine za novih sto je ipak malo teže. To nisu realna razmisljanja
Ma jasno. Ali mislim da je vrijednost kompanije, po mom izračunu oko 290 milijardi dolara. To je pola sadašnjeg mcapa.
Apple je tehnološka coca cola – ali je zasićenje dosta brzo i nije vrlo vjerojatno da će vlasnika proizvoda apple – odmah pohrliti po novi nastavak tog proizvoda samo zato jer je marginalna korisnost manje od prvog proizvoda.
Mislim, ova je cijena realna (600 milijardi) ako mislimo da će rast prihoda biti isti unedolged, a neće pa je ova moja realnija i po tome i po metricsima koje gledam.
Naravno, to ne znaci da nece cijena otici na 1200 dolara u slijedećih godinu dana.
Naravno, to ne znaci da nece cijena otici na 1200 dolara u slijedećih godinu dana.
E to se zove bavljenje dionicama . Meni je već na 550 bila skupa a sad je na 660. Tko će više znati gdje svijet ide. Ja se držim Endowment efekta. Vrijednije su mi dionice koje imam od onih koje su možda bolje, ali ih nemam. Da sam znao vjerovatno bi uzeo njih [smiley]
E to se zove bavljenje dionicama . Meni je već na 550 bila skupa a sad je na 660. Tko će više znati gdje svijet ide. Ja se držim Endowment efekta. Vrijednije su mi dionice koje imam od onih koje su možda bolje, ali ih nemam. Da sam znao vjerovatno bi uzeo njih [smiley]
[/quote]
Moja metoda radi samo na jako dugi niz godina, na kratko ne. Na kratko vrijeme sve je moguće što se tice razlike cijena-poslovanje, ali na dugi rok krivulje su jako slične.
MIslim, nerealna cijena bez realnog poslovanja će se sigurno vrlo brzo ispraviti, realna cijena sa realnim poslovanjem isto brzo.
Draža mi je druga verzija.
Opet, da znam TA, mozda bi mi pomoglo.
Ma ja znam TA pa je ne koristim. Samo pogledam kratko. Meni je važnije kakvi su izgledi industrije i koji je ljudi vode nego kratkoročno ulaganje. Inače, za nauciti TA ti treba 3 dana. Ono osnovno, a i više ti netreba. Eliotovi valovi i razne šablone fibbonacijevih brojeva su glupost kojih se drže samo zagriženi analitičari TA. Možeš povući bilo koje crte kad je graf već iscrtan pa onda tražiš neke gluposti. Samo osnova se drži i to ti to
Ma ja znam TA pa je ne koristim. Samo pogledam kratko. Meni je važnije kakvi su izgledi industrije i koji je ljudi vode nego kratkoročno ulaganje. Inače, za nauciti TA ti treba 3 dana. Ono osnovno, a i više ti netreba. Eliotovi valovi i razne šablone fibbonacijevih brojeva su glupost kojih se drže samo zagriženi analitičari TA. Možeš povući bilo koje crte kad je graf već iscrtan pa onda tražiš neke gluposti. Samo osnova se drži i to ti to
Naravno, svaku industriju treba barem iole znati pa to upariti sa nekim drugim pokazteljima(makro).
Ma baciti ću pogled samo malo na TA da razumijem temu.
Problem s društvenim mrežama je što brzo dosade ljudima čim dođe nešto drugo. S appleom se nebi igrao. Firma ulaze hrpu toga u istrazivanje, a to je jedino šta vrijedi za buducnost. Isto kao google.
Društvene mreže postoje tek nekoliko godina, uz to postoje tri ozbiljne (FB, Twitter i LNKD) i jedna koja je propala isključivo svojom krivicom (myspace). Mislim da se na temelju toga ništa ne može zaključit o njihovom životnom ciklusu. Za razliku od tehnoloških proizvoda koji imaju jasno definiran životni ciklus koji je nešto duži od modnih trendova. Dakle, bojiš se nepoznatog, a vjeruješ da se izgledno ovaj puta neće dogodit.
Nikako ne vidim FB ko dobrostojeću firmu u budućnosti.
FB je već danas dobrostojeća firma s velikom dobiti i dobrim maržama (gross margin veći od Google-a). Cijena dionice je nešto drugo.
Problem s društvenim mrežama je što brzo dosade ljudima čim dođe nešto drugo. S appleom se nebi igrao. Firma ulaze hrpu toga u istrazivanje, a to je jedino šta vrijedi za buducnost. Isto kao google.
Društvene mreže postoje tek nekoliko godina, uz to postoje tri ozbiljne (FB, Twitter i LNKD) i jedna koja je propala isključivo svojom krivicom (myspace). Mislim da se na temelju toga ništa ne može zaključit o njihovom životnom ciklusu. Za razliku od tehnoloških proizvoda koji imaju jasno definiran životni ciklus koji je nešto duži od modnih trendova. Dakle, bojiš se nepoznatog, a vjeruješ da se izgledno ovaj puta neće dogodit.
Nikako ne vidim FB ko dobrostojeću firmu u budućnosti.
FB je već danas dobrostojeća firma s velikom dobiti i dobrim maržama (gross margin veći od Google-a). Cijena dionice je nešto drugo.
[/quote]
Vidim ja da ste vi zaboravili IRC, ICQ itd. Nije isto ali bilo je isto prica s drugim ljudima u svijetu i slanje slika itd. Cim je doslo novo ovo je palo u zaborav. Isto je i s myspaceom itd. Vidim ja da ste se opekli na FB-u ahaha. Na tome se samo biser može opeći. Već 50% pad. Kupiti dionicu od firme za koju se nezna ništa i koja se prodaje po P/E 80. Ma dajte. Smješno
Sad vidima da je P/E trenutni 66. Znači da je s padom cijene od 50% P/E na početku bio 130. Ajme majko
Društvene mreže postoje tek nekoliko godina, uz to postoje tri ozbiljne (FB, Twitter i LNKD) i jedna koja je propala isključivo svojom krivicom (myspace). Mislim da se na temelju toga ništa ne može zaključit o njihovom životnom ciklusu. Za razliku od tehnoloških proizvoda koji imaju jasno definiran životni ciklus koji je nešto duži od modnih trendova. Dakle, bojiš se nepoznatog, a vjeruješ da se izgledno ovaj puta neće dogodit.
Nikako ne vidim FB ko dobrostojeću firmu u budućnosti.
FB je već danas dobrostojeća firma s velikom dobiti i dobrim maržama (gross margin veći od Google-a). Cijena dionice je nešto drugo.
[/quote]
Vidim ja da ste vi zaboravili IRC, ICQ itd. Nije isto ali bilo je isto prica s drugim ljudima u svijetu i slanje slika itd. Cim je doslo novo ovo je palo u zaborav. Isto je i s myspaceom itd. Vidim ja da ste se opekli na FB-u ahaha. Na tome se samo biser može opeći. Već 50% pad. Kupiti dionicu od firme za koju se nezna ništa i koja se prodaje po P/E 80. Ma dajte. Smješno
[/quote]
ne znam šta da ti kažem na ovu hrpu gluposti, mislio sam da će bit dobra rasprava. moja greška.
P/E od 130 ste zaboravili citirati
Problem s društvenim mrežama je što brzo dosade ljudima čim dođe nešto drugo. S appleom se nebi igrao. Firma ulaze hrpu toga u istrazivanje, a to je jedino šta vrijedi za buducnost. Isto kao google.
Društvene mreže postoje tek nekoliko godina, uz to postoje tri ozbiljne (FB, Twitter i LNKD) i jedna koja je propala isključivo svojom krivicom (myspace). Mislim da se na temelju toga ništa ne može zaključit o njihovom životnom ciklusu. Za razliku od tehnoloških proizvoda koji imaju jasno definiran životni ciklus koji je nešto duži od modnih trendova. Dakle, bojiš se nepoznatog, a vjeruješ da se izgledno ovaj puta neće dogodit.
Nikako ne vidim FB ko dobrostojeću firmu u budućnosti.
FB je već danas dobrostojeća firma s velikom dobiti i dobrim maržama (gross margin veći od Google-a). Cijena dionice je nešto drugo.
[/quote]
James, jesi li uopće pogledao na čemu i od čega živi Facebook i zašto je toliko lošiji od googlea?
Postotak CTR-ova kod jednog i drugog?
Hm?