kolega spremate preuzimanje DIOKia kad ste već jučer kupili 400 kom po 42, a znate da ide na 12 ???
Kupio i prodao na 42kn kolega! Nemam dionice DIOKI-ja. Tehnički se trebao odbiti sa 42 na 44,99kn al je odbijanac izostao i eto, platio uredno troškove provizije 0,25% ulaz i izlaz.
A kad sam donedavno govorio kako Optima ide na 27kn kolega Antiša je mezio po 44kn!
A lijepo sam rekao prije 27kn ne kupujte!
TARGETI: IGH 950, JDPL 80, ATPL 400, ADPL 55, ERNT 800, DIOK 12, ULPL 370, DLKV 145, VDKT 130, HDEL 75,…..A ONDA IDE ULTRA JAKI ODBIJANAC.
ADPL 55? Hahahahahahahah 🙂 vic dana.
Zanimljive projekcije, samo da mi je znati koje varijable uključuju.
[/quote]
Kakve su tvoje prognoze za ovu dionicu ?
Samo jedan detalj na temu Kina – EU
Deutch Telekom je za svog partnera u izgradnji optičkih mreža odabrao Huawai
China Telecom je odabrao Alcatel Lucent
Antisha,
Koga je odabrala Optima ?
[/quote]
Evo ja ću mjesto Antiše. Optima će odabrati ako je pametna VULA (virtual unbedled line access). Isto tako, HT bi trebao forsirati da se ta usluga regulira i da to bude veleprodajni proizvod. Naravno, cijena bi morala biti korektna.
Sve ostalo bi bila pogreška. I jednih i drugih.
A kad sam donedavno govorio kako Optima ide na 27kn kolega Antiša je mezio po 44kn!
A lijepo sam rekao prije 27kn ne kupujte!
TARGETI: IGH 950, JDPL 80, ATPL 400, ADPL 55, ERNT 800, DIOK 12, ULPL 370, DLKV 145, VDKT 130, HDEL 75,…..A ONDA IDE ULTRA JAKI ODBIJANAC.
ADPL 55? Hahahahahahahah 🙂 vic dana.
Zanimljive projekcije, samo da mi je znati koje varijable uključuju.
[/quote]
Kakve su tvoje prognoze za ovu dionicu ?
[/quote]
Evo nabrzinu za ADPL:
Na polugodištu je profit 38 milijuna kn.
Radilo se od Japanske katastrofe na 2/3 – pošto je Revoz glavni naručitelj.
Revoz je čini mi se početkom rujna počeo raditi punim kapacitetom.
Tako da na 3q očekujem negdje oko 40 – 42 milijuna profita kumulativno
4q – puni radni kapacitet – očekujem oko 60 do 70 milijuna kuna profita.
Ravnam se prema prošloj godini uz male razlike medijana.
Ako recimo uzmemo 63 milijuna kuna profita i podijelimo na dionice dobijemo oko 15 kn po dionici.
Naravno ako će ići dividenda dio ostaje matici pa očekujem oko 12 kn za isplatu dioničarima.
Ako će biti tako očekujem cijenu same dionice na negdje 128 – 150 kn u tom razdoblju.
Cijena mi varira zbog makroeko okoline koja je nemirna.
Nemogu biti preciziniji.
Revoz ima ekskluzivno pravo na proizvodnju Clia i Twinga za Europu a to su jeftiniji auti koji najbolje idu u krizama.
Ukratko.
Zadnji post ivane sedme je bio 11.09, zadnji deluxa je bio 15.09, a zadnji tigrusa 13.09.
Jesu li zajedno na krstarenju ili su samo opet imali provoremeneu fondovsku dojavu o rasprodaji ?
Ivana sedma šuti već 12 dana, delux i tigrus nešto manje, ali vrlo neuobičajeno ???????????????
ne fondovi nisu prodavali,nego kupovali,a naročito jučer
Fondovske dionice HT,ADRS,ERNT ,PODR,VIRO a to vam je više od 90% udjela mirovinaca i ostalih fondova u hrvatskim dionicama.
ATPL su fondovi napustili.
DLKV umire radi lošeg poslovanja i očekivanja još jednog lošeg izvješća s obzirom na velike
otpremnine otpuštenim radnicima,što stvara dodatnu nervozu kod vlasnika ove dionice.
IGH ne smiju kupovati jer mu je MCAP ispod 200 mil.kn,a minimum je 300.Ovo je odlična prilika.
INGR sa MCAP od 140 mil kn je isto nefondovska dionica.Mogu je samo prodavati.
Ovaj zadnji pad dionica nisu izazvali fondovi već situacija u svijetu i strah u kostima.Zadnja dva dana na svetskim burzama otvaraju strah od ponavljanja 2008.
Ne,treba se bojati.Neke dionice su i niže nego što su bile te godine.
Mi smo već formirali dvostruko dno,ako eliminiramo utjecaj INE.Ovdje mislim na većinu malih investitora.
Na ZSE će teći med i mlijeko!
A kad sam donedavno govorio kako Optima ide na 27kn kolega Antiša je mezio po 44kn!
A lijepo sam rekao prije 27kn ne kupujte!
TARGETI: IGH 950, JDPL 80, ATPL 400, ADPL 55, ERNT 800, DIOK 12, ULPL 370, DLKV 145, VDKT 130, HDEL 75,…..A ONDA IDE ULTRA JAKI ODBIJANAC.
ADPL 55? Hahahahahahahah 🙂 vic dana.
Zanimljive projekcije, samo da mi je znati koje varijable uključuju.
[/quote]
Kakve su tvoje prognoze za ovu dionicu ?
[/quote]
Evo nabrzinu za ADPL:
Na polugodištu je profit 38 milijuna kn.
Radilo se od Japanske katastrofe na 2/3 – pošto je Revoz glavni naručitelj.
Revoz je čini mi se početkom rujna počeo raditi punim kapacitetom.
Tako da na 3q očekujem negdje oko 40 – 42 milijuna profita kumulativno
4q – puni radni kapacitet – očekujem oko 60 do 70 milijuna kuna profita.
Ravnam se prema prošloj godini uz male razlike medijana.
Ako recimo uzmemo 63 milijuna kuna profita i podijelimo na dionice dobijemo oko 15 kn po dionici.
Naravno ako će ići dividenda dio ostaje matici pa očekujem oko 12 kn za isplatu dioničarima.
Ako će biti tako očekujem cijenu same dionice na negdje 128 – 150 kn u tom razdoblju.
Cijena mi varira zbog makroeko okoline koja je nemirna.
Nemogu biti preciziniji.
Revoz ima ekskluzivno pravo na proizvodnju Clia i Twinga za Europu a to su jeftiniji auti koji najbolje idu u krizama.
Ukratko.
[/quote]
Rast tečaja EURA i US$ -ekstra profit
U ADPL će teći med i mlijeko.
Cijena dionice u ovisnosti o okruženju,ali mislim da se može zaletiti i do 180,naravno ako se crobex
oporavi.
Naravno,uz predpostavku dobrog poslovanja kao ovu zadnju godinu.
U ADPL će teći med i mlijeko!
A kad sam donedavno govorio kako Optima ide na 27kn kolega Antiša je mezio po 44kn!
A lijepo sam rekao prije 27kn ne kupujte!
TARGETI: IGH 950, JDPL 80, ATPL 400, ADPL 55, ERNT 800, DIOK 12, ULPL 370, DLKV 145, VDKT 130, HDEL 75,…..A ONDA IDE ULTRA JAKI ODBIJANAC.
ADPL 55? Hahahahahahahah 🙂 vic dana.
Zanimljive projekcije, samo da mi je znati koje varijable uključuju.
[/quote]
Kakve su tvoje prognoze za ovu dionicu ?
[/quote]
Evo nabrzinu za ADPL:
Na polugodištu je profit 38 milijuna kn.
Radilo se od Japanske katastrofe na 2/3 – pošto je Revoz glavni naručitelj.
Revoz je čini mi se početkom rujna počeo raditi punim kapacitetom.
Tako da na 3q očekujem negdje oko 40 – 42 milijuna profita kumulativno
4q – puni radni kapacitet – očekujem oko 60 do 70 milijuna kuna profita.
Ravnam se prema prošloj godini uz male razlike medijana.
Ako recimo uzmemo 63 milijuna kuna profita i podijelimo na dionice dobijemo oko 15 kn po dionici.
Naravno ako će ići dividenda dio ostaje matici pa očekujem oko 12 kn za isplatu dioničarima.
Ako će biti tako očekujem cijenu same dionice na negdje 128 – 150 kn u tom razdoblju.
Cijena mi varira zbog makroeko okoline koja je nemirna.
Nemogu biti preciziniji.
Revoz ima ekskluzivno pravo na proizvodnju Clia i Twinga za Europu a to su jeftiniji auti koji najbolje idu u krizama.
Ukratko.
[/quote]
Auto industrija vise nego bilo koja druga ovisi o samopouzdanju potrosaca. Trenutni dogadaji i usporavanje rasta sigurno ce imati ujecaja na to samopozdanje. U kojoj mjeri bi mogla pasti prodaja automobila u drugoj polovici godine zbog ekonomske nestabilnosti ?
Slazem se s ovim da su zalihe ispraznjene zbog zemljotresa u Japanu.
A kad sam donedavno govorio kako Optima ide na 27kn kolega Antiša je mezio po 44kn!
A lijepo sam rekao prije 27kn ne kupujte!
TARGETI: IGH 950, JDPL 80, ATPL 400, ADPL 55, ERNT 800, DIOK 12, ULPL 370, DLKV 145, VDKT 130, HDEL 75,…..A ONDA IDE ULTRA JAKI ODBIJANAC.
ADPL 55? Hahahahahahahah 🙂 vic dana.
Zanimljive projekcije, samo da mi je znati koje varijable uključuju.
[/quote]
Kakve su tvoje prognoze za ovu dionicu ?
[/quote]
Evo nabrzinu za ADPL:
Na polugodištu je profit 38 milijuna kn.
Radilo se od Japanske katastrofe na 2/3 – pošto je Revoz glavni naručitelj.
Revoz je čini mi se početkom rujna počeo raditi punim kapacitetom.
Tako da na 3q očekujem negdje oko 40 – 42 milijuna profita kumulativno
4q – puni radni kapacitet – očekujem oko 60 do 70 milijuna kuna profita.
Ravnam se prema prošloj godini uz male razlike medijana.
Ako recimo uzmemo 63 milijuna kuna profita i podijelimo na dionice dobijemo oko 15 kn po dionici.
Naravno ako će ići dividenda dio ostaje matici pa očekujem oko 12 kn za isplatu dioničarima.
Ako će biti tako očekujem cijenu same dionice na negdje 128 – 150 kn u tom razdoblju.
Cijena mi varira zbog makroeko okoline koja je nemirna.
Nemogu biti preciziniji.
Revoz ima ekskluzivno pravo na proizvodnju Clia i Twinga za Europu a to su jeftiniji auti koji najbolje idu u krizama.
Ukratko.
[/quote]
Auto industrija vise nego bilo koja druga ovisi o samopouzdanju potrosaca. Trenutni dogadaji i usporavanje rasta sigurno ce imati ujecaja na to samopozdanje. U kojoj mjeri bi mogla pasti prodaja automobila u drugoj polovici godine zbog ekonomske nestabilnosti ?
Slazem se s ovim da su zalihe ispraznjene zbog zemljotresa u Japanu.
[/quote]
Utjecaj sigurno bude. Ali po meni opet neutralan ili pozitivan.
Radi se o Cliu i Twingu – autima koji se prodaju više u krizi.
A i da padnu 5 posto(što je po meni vrh vrhova)prodaje u EU, opet tek sada se uključuje 30 posto rada Revoza tako da je to tu offsetano.
Imam ADPL i nije nagovor na kupnju.
Utjecaj sigurno bude. Ali po meni opet neutralan ili pozitivan.
Radi se o Cliu i Twingu – autima koji se prodaju više u krizi.
A i da padnu 5 posto(što je po meni vrh vrhova)prodaje u EU, opet tek sada se uključuje 30 posto rada Revoza tako da je to tu offsetano.
Imam ADPL i nije nagovor na kupnju.
Nisam bas siguran da je to nacin na koji funkcionira prodaja auta. Clio i Twingo kupuju ljudi koji imaju manje novaca i manje sigurne poslove i ti se vise boje da kupe auto u krizi nego oni koji imaju vise novaca i kupuju skuplja auta.
Utjecaj sigurno bude. Ali po meni opet neutralan ili pozitivan.
Radi se o Cliu i Twingu – autima koji se prodaju više u krizi.
A i da padnu 5 posto(što je po meni vrh vrhova)prodaje u EU, opet tek sada se uključuje 30 posto rada Revoza tako da je to tu offsetano.
Imam ADPL i nije nagovor na kupnju.
Nisam bas siguran da je to nacin na koji funkcionira prodaja auta. Clio i Twingo kupuju ljudi koji imaju manje novaca i manje sigurne poslove i ti se vise boje da kupe auto u krizi nego oni koji imaju vise novaca i kupuju skuplja auta.
[/quote]
Utjecaj sigurno bude. Ali po meni opet neutralan ili pozitivan.
Radi se o Cliu i Twingu – autima koji se prodaju više u krizi.
A i da padnu 5 posto(što je po meni vrh vrhova)prodaje u EU, opet tek sada se uključuje 30 posto rada Revoza tako da je to tu offsetano.
Imam ADPL i nije nagovor na kupnju.
Nisam bas siguran da je to nacin na koji funkcionira prodaja auta. Clio i Twingo kupuju ljudi koji imaju manje novaca i manje sigurne poslove i ti se vise boje da kupe auto u krizi nego oni koji imaju vise novaca i kupuju skuplja auta.
[/quote]
A neznam.
Evo Revoz rezultati proizvodnje zadnjih par godina.
http://www.revoz.si/sl/inside.cp2?cid=A0B66F6D-D50B-67BB-210E-1A651550B75B&linkid=inside
nekako se čini dosta otporno na krize i oscilacije opčenito.
BIle su u pitanju i subvencije za kulnju novih vozila u EU.
ivanka7 …kako vozni park ???