A što je s najavom da će i kod HIMR lokalna zajednica dobiti 25%+1 dionica? Takve stvari brzo ohlade kupce a onda će i te cifre o kojima pišete biti samo san.
A što je s najavom da će i kod HIMR lokalna zajednica dobiti 25%+1 dionica? Takve stvari brzo ohlade kupce a onda će i te cifre o kojima pišete biti samo san.
1400 vrijedi čak i uz lokalnu zajednicu.
netreba zanemariti činjenicu da duhanski biznis viškove kapitala usmjeruje u druge industrije, TDR i MAIS su jaki igrači. HIMR je strašno podcijenjen recimo u odnosu na MAIS. Proračunati i usporediti odnos P/BVPS
TIHA VODA:
”
posejdon ” U Hrvatskoj postoji oko 70 potencijalnih projekata za gradnju vjetroelektrana.Nositelji tih projekata su 19 poduzeća od kojih neka imaju reference u energetici kakve niti jedna Hrvatska firma neće imati nikada.Što ti kao bog mora misliš?Da li će stupove tj. konstrukciju za te vjetroelektrane raditi neka od firmi u HR ili će se plaćati enormno skupi prijevozi, pošto je to specijalni teret?DDJH je regionalno izvanredno pozicioniran za takve i slične poslove.A tko zna, pošto je u pitanju struja, možda i ELKA uhvati svoj dio kolača.
”
Ovim svojim pitanjem si mi stvarno dao misliti.
Ono što sam uspio saznati jest da su do sada u Hrvatskoj izgrađene svega dvije vjetroelektrane, na Pagu i kod Šibenika.
Za onu na Pagu proizvođač svih djelova je bio danski Vestas, a za onu kod Šibenika njemački Enerkon. Specijalna vozila koja su se koristila za vjetroelektranu kod šibenika dao je “Zagrebtrans”, a oni su napravili i montažu cijelokupne vjetroelektrane.
E sad, ti si me pitao hoće li neka firma u hrvatskoj raditi konstrukcije budućih vjetroelektrana ili ćemo morati plaćati njihov prijevoz stranim tvrtkama.
Zapravo, jedno drugo ne isključuje!
Moguće je da će, baš kao i do sada, neka strana firma raditi konstrukcije, a da će naše firme odraditi prijevoz specijalnim vozilima.
Meni bi bilo najmilije kada bi sve ove poslove radile naše tvrtke, ali to do sada nije bio slučaj.
Hoće li se to promijeniti?
Moguće, ali to prvenstveno ovisi o zahtjevima koji će pred proizvođaće biti postavljeni u predstojećim natječajima (čuo sam da i oko toga postoje zakonski problemi: zabrane, ekologija i sl.)
Ako je točno, kao što si napisao, da postoje planovi za izgradnju većeg broja vjetroelektrana u Hrvatskoj, pogotovo što je to ekološki prihvatljivi izvor energije, a to je dio naših obaveza u procesu našeg pristupa EU, vjerujem da je lako moguće da se i naše tvrtke odluče ozbiljno konkurirati tim međunarodnim natječajima. U tom slučaju i DDJH i ELKA i Zagrebtrans i mnoge druge naše firme bi mogle imati posla.
To bi bio krasan scenarij.
Po meni pogotovo končar ima tu glavnu riječ jer je počeo razvijati nove vjetroelektrane…
avax10: ” A što je s najavom da će i kod HIMR lokalna zajednica dobiti 25%+1 dionica? Takve stvari brzo ohlade kupce a onda će i te cifre o kojima pišete biti samo san. ” 1400 vrijedi čak i uz lokalnu zajednicu.
Zašto misliš da vrijedi tolike novce? Ja sam našao da je book HIMR za 9/2006 samo 465 kn
[smiley9] kad bude GI za 2006. bit će i niži a ako 25%+1 dionica ode lokalnoj zajednici teško da će i ova cijena na burzi biti opravdana. “Duhanski biznis” je već mjerkao HIMR pred neko vrijeme i odustao tak da to možeš zaboraviti. Usporedba MAIS i HIMR je nesmislena jer iza MAIS stoji gigant Adris a iza HIMR nitko osim lokalnih političara koji žele 25% firme bez da daju kunu [smiley8]
Po meni pogotovo končar ima tu glavnu riječ jer je počeo razvijati nove vjetroelektrane…
Tako je.
Končarje vjerojatno i prvi na popisu potencijalno zainteresiranih tvrtki za ove i takove ([smiley2]) poslove.
A što je s najavom da će i kod HIMR lokalna zajednica dobiti 25%+1 dionica? Takve stvari brzo ohlade kupce a onda će i te cifre o kojima pišete biti samo san.
Kolege SUNH je bio cca 120 kuna prije privatizacije. Trenutnu cijenu znate.
Navesti ću Vam neke činjenice.
1. Maistra nikad nije odustala od HIMR-a i LRH-a. Dapače, nedavno su naručili studije o navednim tvrtkama sa
ciljem da sudjeluju na natječaju.
2. LRH i HIMR bit će po najavama privatizirani do kraja ožujka, a kupaca će biti i previše.
3. HIMR je jedna od rijetkih turističkih tvrtki koja ima upisano zemljište 1/1 u svom vlasništvu
( što možete i provjeriti jer sam dao i brojeve kat. čestica u analizi ) za razliku od LRH.
4. Lokalna zajednica, ako uopće uđe u privatizaciju, dati će HIMR-u 64.000 m2 građevinskog zemljišta
( a znate koliko to znači jednom investitoru u turizmu u današnje vrijeme )
5. Zapitajte se zašto su 4 fonda u prvih 10.
Nikad nemojte gledati book, niti kupovati dionice. Ja uvijek kupujem tvrtke i pokušavam sagledati njihovu stvarnu vrijednost. Probajte otići na stranice HIMR-a Vaš link pa pogledajte što se sve prodaje.
Pozdrav
mika: ” avax10: ” A što je s najavom da će i kod HIMR lokalna zajednica dobiti 25%+1 dionica? Takve stvari brzo ohlade kupce a onda će i te cifre o kojima pišete biti samo san. ” 1400 vrijedi čak i uz lokalnu zajednicu. ” Zašto misliš da vrijedi tolike novce? Ja sam našao da je book HIMR za 9/2006 samo 465 kn [smiley9] kad bude GI za 2006. bit će i niži a ako 25%+1 dionica ode lokalnoj zajednici teško da će i ova cijena na burzi biti opravdana. “Duhanski biznis” je već mjerkao HIMR pred neko vrijeme i odustao tak da to možeš zaboraviti. Usporedba MAIS i HIMR je nesmislena jer iza MAIS stoji gigant Adris a iza HIMR nitko osim lokalnih političara koji žele 25% firme bez da daju kunu [smiley8]
book value sam po sebi ništa ne znači. Pisao sam ti da ga usporediš sa cijenom na burzi i pogledaš omjer.
I pogledaj isti taj omjer za MAIS pa će ti neke stvari biti jasnije. Da ti bude još jasnije usporedi taj omjer za 10 turističkih firmi na kraj 2005 i na prvih 9 mjeseci prošle godine. Također imam dojam da nikad nisi bio na Rabu preko ljeta.Dobro je otići i vidjeti šta tamo sve ima.
Ako je točno, kao što si napisao, da postoje planovi za izgradnju većeg broja vjetroelektrana u Hrvatskoj, pogotovo što je to ekološki prihvatljivi izvor energije, a to je dio naših obaveza u procesu našeg pristupa EU, vjerujem da je lako moguće da se i naše tvrtke odluče ozbiljno konkurirati tim međunarodnim natječajima. U tom slučaju i DDJH i ELKA i Zagrebtrans i mnoge druge naše firme bi mogle imati posla.
To bi bio krasan scenarij.
Nema tu međunarodnih natječaja…
Za vjetroelektrane su napokon zainteresirani i Končar, i Dalekovod, i HEP, ali kasne debelo za Švabama koji su za veliku većinu pogodnih lokacija već napravili mjerenja i za one koje odgovaraju podnijeli zahtijeve za koncesiju/lokacijsku dozvolu. Tako da samo ostaje mogućnost da će strane firme se možda ipak odlučiti za hrvatske izvođače radova, a što se tiče opreme, končar sa svojim vjetroturbinama možda i bude imao nešto posla.
vratih se ovaj vikend sa skijanja po travi i ostadoh ugodno iznenađen:
himr na 749 kuna?!!!
Znanac kaj se tu izdešavalo??[smiley7][smiley7]
ingra na 14600 ???!
plavi svaka čast, kakve su daljnje procijene?[smiley7][smiley9][smiley2]
A što je s najavom da će i kod HIMR lokalna zajednica dobiti 25%+1 dionica? Takve stvari brzo ohlade kupce a onda će i te cifre o kojima pišete biti samo san.
lokalna zajednica može uzet sve ako daju najbolju ponudu. I još jedna stvar je jako bitna .Kad postanu vlasnici da se više nikad ne pojave na Markovom trgu sa šatorom i mole plaće za zadnjih šest mjeseci.
To vrijedi i za Hvar.