Best buy – komentari i analize

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Best buy – komentari i analize

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ja mislim da si rađe trebao kupiti INU nego govoriti o slomu burze. Ja recimo nemam velika očekivanja od INE i realan sam jako i znam s koliko bi bio sretan, ali zato ne pohodim po forumu potičem na to da oni koji su manje upućeni vjeruju da će se dogoditi slom burze.
Što se kupovine automobila tiče, tu ima kupaca i više nego što tvornica uspije proizvesti.
Svaka usporedba s prošlošću je neutemeljena.


Što se kupovine automobila tiče, tu ima kupaca i više nego što tvornica uspije proizvesti.
Svaka usporedba s prošlošću je neutemeljena.

To baš i nije sasvim točno. Prodaja automobila ove godine je pala nekima i do 60%!!!
[smiley2][smiley2]

Be vewy vewy quiet. I'm hunting wabbits!


To baš i nije sasvim točno. Prodaja automobila ove godine je pala nekima i do 60%!!! [smiley2][smiley2]

Moguće iako bi trebao navesti podatak, ali po meni to je dobra vijest jel što je previše je previše.

gospodo, pa ja nisam govorio o slomu burze, nego o MOGUĆEM krahu samo jedne jedine dionice, od koje se izrazito mnogo očekuje a to je INA…a kupnju automobila sam naveo samo kao prmjer iz 1929. godine, no nisam mislio da ćete to doslovno shvatiti… samo sam htio usporediti ondašnja očekivanjai sadašanja očekivanja, a nikako ne govoriti o mogućem slomu burze, cijeli moj post je bio samo određena paralelal, a ne dovođenje u izravnu vezu… i ne postovjećivanje, ali vidim da ste to shvatili krivo i doslovno 🙂

[b]kupuj od pesimista i prodaj optimistu, al budi realist[/b][color=black][/color]

Ja konkretno nisam kupio INU iz slijedecih razloga:
1. ima dionica koje obecavaju bitno brzi i stabilniji rast i cija dobit raste
2. drzim da ce barem u jednom momentu biti pada cijene ispod IPO (pretpostavljam da je to ispod 1900 kn)
3. kao sto je kolega studoš rekao doklegod ja moram tociti na Tifonu i OMV-u jer je Inino gorivo smece, dotle zasto da investiram u firmu koja proizvodi lose, a znamo da modernizacija rafinerija nije nesto sto ce se dogoditi nabrzaka
4. dobit ine je u padu – dakle, rade lose

U svakom slucaju buducnost ce pokazati tko je od nas s prognozama bio u pravu a tko ne. Nego kad smo vec kod padova prodaje automobila, nitko ne komentira da je prosle godine zabiljezen pad prodaje nekretnina od 18%, a ove 25%. Da ne velim da se, po meni, u Zagrebu i dalje grade poslovni neboderi i ostali poslovni prostori a vec postoji poprilicno zasicenje istim (cijene najma za A klasu ureda palo sa 25€ na 12-16€). Ajmo mao cuti vasa razmisljanja o tome.

studoš:

To baš i nije sasvim točno. Prodaja automobila ove godine je pala nekima i do 60%!!! [smiley2][smiley2]

Moguće iako bi trebao navesti podatak, ali po meni to je dobra vijest jel što je previše je previše.

Ne da je moguće nego je točno. Pa di ti živiš mauricije? svjetska autoindustrija je u velikim problemima a ti pišeš da je interes za automobilima veći nego što tvornice mogu proizvesti?????????? Nemoj mi samo reći da si imao na umu našu zemlju koja je toliko malo tržište da ne može niti u 0,00005% utjecati na europsku a kamoli svjetsku proizvodnju automobila. To što naši ljudi auto smatraju dobrom investicijom (jer susjed će puknuti od zavisti a imidž će vlasniku narasti u društvu) je plod bolesti i siromaštva duha , ništa drugo. Autoindustrija je u velikoj krizi već godinama, i tu ne treba navoditi nikakve podatke jer to je općepoznata stvar svakom tko barem malo prati medije.

mauricije:

studoš:

To baš i nije sasvim točno. Prodaja automobila ove godine je pala nekima i do 60%!!! [smiley2][smiley2]

Moguće iako bi trebao navesti podatak, ali po meni to je dobra vijest jel što je previše je previše.

Ne da je moguće nego je točno. Pa di ti živiš mauricije? svjetska autoindustrija je u velikim problemima a ti pišeš da je interes za automobilima veći nego što tvornice mogu proizvesti?????????? Nemoj mi samo reći da si imao na umu našu zemlju koja je toliko malo tržište da ne može niti u 0,00005% utjecati na europsku a kamoli svjetsku proizvodnju automobila. To što naši ljudi auto smatraju dobrom investicijom (jer susjed će puknuti od zavisti a imidž će vlasniku narasti u društvu) je plod bolesti i siromaštva duha , ništa drugo. Autoindustrija je u velikoj krizi već godinama, i tu ne treba navoditi nikakve podatke jer to je općepoznata stvar svakom tko barem malo prati medije.

Kako kome kolega. Toyota biljezi konstantan rast proizvodnje i prodaje. Nadalje, kinesko trziste pocinje kupovat sve vise automobila a njihovo je trziste ogromno.

da pogodim kolega, sigurno voziš toyotu. ako ćemo baš pošteno, rast prodaje imaju i renault, peugeot, citroen, bmw, trenutno i fiat, dok loše ide fordu, vw-u, opelu, jaguaru…..da sad tu ne pokazujem znanje koje imam jer to jako pomno pratim, ono što sam htio reći je da je novi auto sve teže prodati u svijetu jer cijena auta mora rasti zbog novih tehnologija. tako danas neki mali clio i punto koštaju od 80000 kuna pa sve do 150000 kuna. Prije 10 godina za 150000 kuna dobio si auto visoke srednje klase a danas dobiješ malo bolji clio. O tome se radi, auto industrija ima težak zadatak a tu toyota nije izuzetak. to što njima ide priprisujem činjenici da su prisutni na cijeloj kugli zemaljskoj dok drugi nemaju takve ambicije – barem ne zasad. Dakle, nekima ide, nekima ne ide, ali svima ne ide kao nekad, a i onima kojima ide dobro i bolje nego prije ide jako teško i puno moraju ulagati u reklamu i dobit je sve manja. Jesi sad zadovoljan ili trebam još opširnije?

Daj me malo prosvjetli pa mi reci koji to Clio košta 150k kuna, osim naravno Sporta (koji svakako nije običan automobil)?

[b]PEACE BROTHERS!!![/b]


Daj me malo prosvjetli pa mi reci koji to Clio košta 150k kuna, osim naravno Sporta (koji svakako nije običan automobil)?

pa ljepo ti je covjek rekao pd 80000 – 150000….

obican kosta 80, a sport 150

vjeruj mi, isplati se cekati, pa makar cekali i godinama...

vedran_bmw:

Daj me malo prosvjetli pa mi reci koji to Clio košta 150k kuna, osim naravno Sporta (koji svakako nije običan automobil)?

pa ljepo ti je covjek rekao pd 80000 – 150000….

obican kosta 80, a sport 150

Nisam pitao pametnjakovića popute tebe, nego onog ko je to napisao. Daj pročitaj njegov post pa onda komentiraj. Napisao je da se za 150k kn moze dobiti “malo bolji” Clio. Za te novce se moze dobiti Sport sa 197 KSa. [smiley1]. To je auto za gušt i zbog toga ima dobru cijenu.

[b]PEACE BROTHERS!!![/b]

U svakom slucaju buducnost ce pokazati tko je od nas s prognozama bio u pravu a tko ne. Nego kad smo vec kod padova prodaje automobila, nitko ne komentira da je prosle godine zabiljezen pad prodaje nekretnina od 18%, a ove 25%. Da ne velim da se, po meni, u Zagrebu i dalje grade poslovni neboderi i ostali poslovni prostori a vec postoji poprilicno zasicenje istim (cijene najma za A klasu ureda palo sa 25€ na 12-16€). Ajmo mao cuti vasa razmisljanja o tome.

Pad prodaje nekretnina ili stanova? Potražnja za stanovima je i dalje visoka samo su cijene nerealne. A što se tiče ostalih nekretnina, naravno da se ona jednom proda, izgradi i kao takva je nestala sa tržišta. A i tu su cijene nerealne. Cijena poslovnih prostora je reagirala na tržišnu ponudu koja se naglo povećala, tako da imate odlične prostore za 12€ po m2. I to je u redu. Po kojoj logici bi mi trebali biti skuplji od, recima Munchena.
BTW, vjerojatno znate da se u zadnje vrijeme svatko bavi građevinom jer je konjuktura i svi bi dio kolača. Gradi se zaista bez pomnog proučavanja, stihijski i svakako, iako moram napomenuti da je Zagreb poprilično neizgrađen grad.
[smiley2][smiley2]

Be vewy vewy quiet. I'm hunting wabbits!

New Report

Close