Best buy – komentari i analize

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Best buy – komentari i analize

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

JNAF.

– po meni najbolja investicija.
– zbog toga JNAF-a imam i skoro 1.000 puta više nego HGtip Sportivo.
– znaći JNAF je pri samom vrhu u mojim investicijama.
– i kod samog pisanja na forumu se zbilja mora obratiti pozornost je li neka investicijna 20% portfelja ili je investicija 0.1% portfelja, to su i više nego bitne razlike.
– a piše se o jednom i o drugom podjednako.
– ali ako zahebem investiciju koja mi čini 0.1% to na portfelju niti neću osjetiti.
– ali ako zahebem one s 20%, to je prava katastrofa.
– ali do sada se nikada nisam prevarila kod strateških investicija.

– ali uvijek u mojem ulaganju postoji i velika disperzija rizika.
– trenutno sam u cca 25 dionica.
– a i keš pozicija (ukljućujući i obveznice), je i više nego dobra cca 25%.

– I love this game.
Pozdrav !

JNAF.

– nove inf.

– Rusi ulažu u rafinerije BiH milijardu eura do 2015.
– iduće godine nove proizvodne linije kapaciteta 3 miljuna tona nafte.
– ove godine 1 milijun.

– pitam se pitam kroz čije cijevi će proći ta nafta ?????????
– koliko će te količine utjecati na dobit JNAF-a ???????????

– a biti će vijesti ovakvog sadržaja još dosta za JNAF.

– I love this game.
Pozdrav !

p.s. na temi JNAF se o ovome mudro šuti.


JNAF.

– nove inf.

– Rusi ulažu u rafinerije BiH milijardu eura do 2015.
– iduće godine nove proizvodne linije kapaciteta 3 miljuna tona nafte.
– ove godine 1 milijun.

– pitam se pitam kroz čije cijevi će proći ta nafta ?????????
– koliko će te količine utjecati na dobit JNAF-a ???????????

– a biti će vijesti ovakvog sadržaja još dosta za JNAF.

– I love this game.
Pozdrav !

p.s. na temi JNAF se o ovome mudro šuti.

Kolegice pa dajte malo uložite više u taj vaš drukeraj, pa ja se već crvenim zbog vas, stvarno nema smisla.Pa dajte neku novu vijest ili barem neku novu konstrukciju složite,što ja znam, Todorić kupuje Janaf ili tako nešto, zagolicajte maštu a ne ovako, Rusi ulažu, pitam se pitam i te spike.Pa to više ni kolega plavi ne koristi.
Majku mu staru, pa vrijeme vas je pregazilo, ove nove generacije očekuju više od pukog ponavljanja starih vijesti i spominjanja cijevi.
I slabo nam pričate o LKPC i OPTE a željni smo znanja i iskustava iz prve ruke.

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA

@Fedya.

– vidim kako ste u kešu pa treba rušiti to tržište.
– čitala sam sve što ste napisali na temi ULPL.
– jednim djelom ste u pravu, kako to da niste spomenuli likvidnost ULPL 0.37%.
– očito je to kako većina njih nema pojma o ulaganju i procijeni firme.
– evo ja sam izvadila sve parametre svih naših brodara pa računam.

– po toj vašoj teoriji ni ATPL ne vrijedi ništa jer joj je dug 104.2% .
– najmanji dug ima JDPL 28%, ali ostvaruje velike gubitke.
– TNPL uz jedan srednji dug 88%, i ove godine ostvaruje dobru pozitivu 130M.
– a pozitivu ostvaruje i ULPL 57M,

– sada kada usporedim ekstreme ULPL i JDPL.
– ULPL ima veliki dug, a JDPL nema veliki dug ali ima veliki minus.
– jedino što mi se kod ULPL ne sviđa to je rast toga duga i pad likvidnosti na 0.37 .
– kada sada opet gledam dug TNPL i investicije u tijeku pa taj dug i nije tako velik, a uz to još imaju i pozitivno poslovanje.

– evo puno podataka koji zbilja nitkome neće koristiti.
– jer većina vas gleda samo cijenu dionice a ne i ono što stoji iza te cijene.

– I love this game.
Pozdrav !



@Fedya
.

– vidim kako ste u kešu pa treba rušiti to tržište.
– čitala sam sve što ste napisali na temi ULPL.
– jednim djelom ste u pravu, kako to da niste spomenuli likvidnost ULPL 0.37%.
– očito je to kako većina njih nema pojma o ulaganju i procijeni firme.
– evo ja sam izvadila sve parametre svih naših brodara pa računam.

– po toj vašoj teoriji ni ATPL ne vrijedi ništa jer joj je dug 104.2% .
– najmanji dug ima JDPL 28%, ali ostvaruje velike gubitke.
– TNPL uz jedan srednji dug 88%, i ove godine ostvaruje dobru pozitivu 130M.
– a pozitivu ostvaruje i ULPL 57M,

– sada kada usporedim ekstreme ULPL i JDPL.
– ULPL ima veliki dug, a JDPL nema veliki dug ali ima veliki minus.
– jedino što mi se kod ULPL ne sviđa to je rast toga duga i pad likvidnosti na 0.37 .
– kada sada opet gledam dug TNPL i investicije u tijeku pa taj dug i nije tako velik, a uz to još imaju i pozitivno poslovanje.

– evo puno podataka koji zbilja nitkome neće koristiti.
– jer većina vas gleda samo cijenu dionice a ne i ono što stoji iza te cijene.

– I love this game.
Pozdrav !

Kolegice spomenuo sam ja koeficijent 0,37 samo par stranica ranije.
Inače mislim da je ubjedljivo najbolji pick od brodara JDPL.
Osim što financijski najbolje stoji,duga praktički i nema,28% na kapital, trži se na pola booka,mogućnost prodaje državnog udjela uvijek kao mogućnost.Što se tiče gubitka, ne kupujemo prošlost nego budućnost.A u neizvjesnoj budućnosti velika je prednost nemati dugove.
Ako netko želi brodara onda bi ja samo ovoga preporučio.
Svi drugi su visoko rizična investicija.

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA


Inače mislim da je ubjedljivo najbolji pick od brodara JDPL.

– za mene nije,
– puno su manji nego ATPL, a ostvarili su slićne gubitke.

– kada gledam upravu ULPL i JDPL.
– ULPL ima viziju, razvoj, dokapitalizacije, ali ta ekspanzija trenutno ima i svoj veliki problem u dugu.

– za mene je najbolja TNPL.
– ali tu imamo upravu koja samo gleda svoje materijalne interese, dioničari ih ne zanimaju.
– pa oni kontroliraju firmu s dionicama koje su kupili,
– neka kupe još 15% dionica i imaju 100%.
– ULPL se je odlučila na jedan sasvim drugačiji način upravljanja firmom, dokapitalizacije.
– stvarno bi mi bilo žao da propadnu jer imaju viziju.

– sada su ti polovni brodovi stvarno i više nego jeftini.
– da je TNPL u doba konjukture prodala svoje dionice ili pravila dokapitalizacije tipa ULPL danas su mogli imati duplo veću flotu.
– tu me dosta podsjećaju na Varteks (i oni imaju 25% dionica).
– ali TNPL i bez tih dokapitalizacija gradi veliku flotu.
– ali što će ta velika flota kada dioničari od toga nemaju nikakve koristi.
– dokup dionica zbog dizanje cijene nema zbilja nikavog smisla jer već imaju 85% dionica.
– tu uprava i nema dionica pa ih velike dividende niti ne zanimaju.
– a da su žrtvovali samo jedan jedini brod za dividendu pitam se kolika bi danas bila cijena dionice.
– a mogli su kao i ATPL umijesto novca dati dionice, tada ne bi trebali žrtvovati ni taj brod.

– ATPL, stvarno najbolji naš brodar.
– tu imamo i širenje firme, nove brodove, dividende.
– e kada tu uprava ne bi imala veliki broj dionica budite sigurni da bi lovu izvlaćili na isti naćin kao i TNPL.
– ali tu je nezgodno i to što učestalo netko iz uprave proda po 10.000 dionica.
– e upravo zbog jedne takve prodaje je sada izostao i rast dionice.
– i njih za razliku od TNPL ne zanimaju trezorske dionice, oni su ih podijelili dioničarima.
– oni su dioničarima podijelili i dividendu u novcu.
– za ovu godinu sigurno neće biti dividende.
– ali ta ATPL je pokazala kako se na tržištu treba ponašati,
– još da su malo pametniji i sada naprave jednu dokapitalizaciju i s tim novcima kupe polovne jeftine brodove.
– ali toga tu sigurno neće biti dok god uprava ima veliki broj dionica.
– jer oni imaju dionice, ali nemaju još toliko love u kešu za dokapitalizaciju.
– oni ne da će kupovati dionice, oni samo prodaju dionice.

– evo puno toga sam napisala zbrda zdola, neka moja mišljenja o brodarima koja niti ne moraju biti točna.

– I love this game.
Pozdrav !




@Fedya
.

– vidim kako ste u kešu pa treba rušiti to tržište.
– čitala sam sve što ste napisali na temi ULPL.
– jednim djelom ste u pravu, kako to da niste spomenuli likvidnost ULPL 0.37%.
– očito je to kako većina njih nema pojma o ulaganju i procijeni firme.
– evo ja sam izvadila sve parametre svih naših brodara pa računam.

– po toj vašoj teoriji ni ATPL ne vrijedi ništa jer joj je dug 104.2% .
– najmanji dug ima JDPL 28%, ali ostvaruje velike gubitke.
– TNPL uz jedan srednji dug 88%, i ove godine ostvaruje dobru pozitivu 130M.
– a pozitivu ostvaruje i ULPL 57M,

– sada kada usporedim ekstreme ULPL i JDPL.
– ULPL ima veliki dug, a JDPL nema veliki dug ali ima veliki minus.
– jedino što mi se kod ULPL ne sviđa to je rast toga duga i pad likvidnosti na 0.37 .
– kada sada opet gledam dug TNPL i investicije u tijeku pa taj dug i nije tako velik, a uz to još imaju i pozitivno poslovanje.

– evo puno podataka koji zbilja nitkome neće koristiti.
– jer većina vas gleda samo cijenu dionice a ne i ono što stoji iza te cijene.

– I love this game.
Pozdrav !

Kolegice spomenuo sam ja koeficijent 0,37 samo par stranica ranije.
Inače mislim da je ubjedljivo najbolji pick od brodara JDPL.
Osim što financijski najbolje stoji,duga praktički i nema,28% na kapital, trži se na pola booka,mogućnost prodaje državnog udjela uvijek kao mogućnost.Što se tiče gubitka, ne kupujemo prošlost nego budućnost.A u neizvjesnoj budućnosti velika je prednost nemati dugove.
Ako netko želi brodara onda bi ja samo ovoga preporučio.
Svi drugi su visoko rizična investicija.
[/quote]

Brodari su rizična ivesticija.Da oni koji su prezaduženi i imaju loš koeficijent likvidnosti,a to ima
jedino ULPL o,37.
Ostali imaju neuporedivo najpovoljniji koeficijent likvidnosti na zse.Većina preko 2 i to ne ako naplate.To su sredstva na računima.I kao takvi predstavljaju
najsigurniju investiciju na zse.I svi koriste ovu krizu za povečanje flote osim LPLH.
Novčani tijek kod LPLH pokazuje povečanje likvidnosti u toku ove godine bez obzira na izuzetno
veliku amortizaciju i to u vremenu povijesno najnižih vozarina.Sada su već vozarine toliko velike
da brodovi ostvaruju dobit.
Kakav će biti novčani tijek?
Vrijeme je za kupnju brodara.Ali svi imaju falingo.
TNPL ne ferma dioničare ni 1%.
ULPL ima problem nelikvidnosti/to se ne kupuje,jer je slab krvotok/
JDLP će ostati bez keša sa gradnjom dva broda,ali i povečava flotu u eri solidnih vozarina.
ATPL dobro kotira.Mislim da se trži iznad buka.
Ali ATPL je bila obilata u dodijeli dividende i nastavit će ako ikako bude moguće.Biti će i tu izvanrednih dividendi ako vozarine budu visoke,a samim time i mogućnost isplate.Bitno je da je žele isplatiti.
Ali ATPL je napravila i veliku grešku sa isplatom dividende u dionicama.Mislim da i ATPl bila
preko 1.100 da nisu podijelili nove papire na ovu nelikvidnu baru.Buletu su platili i svi ostali
brodari koji su taoci atpl.
Najpodcijenjenija je LPLH koja je ostvarila minimalni gubitak 2009.uz enormno visoku amortizaciju i lako moguće da četvrti kvartal bude toliko dobar da godinu završi u pozitivi.A trži se na 0,3buka. Idealna za lagani dokup ,ali nemoguća za izlazak.Katastrofalno nelikvidna.Ali i oni su dali dividendu,a ove godine nisu jer ne žele radi šnicela žrtvovati kravu.Kada i ako se situacija popravi trebalo bi biti i dividende.
Mislim da su brodari na ovim razinama najbolja kupnja.
Redoslijed:
1.LPLH
2.JDPL i TNPL
3.ATPL
4.ULPL
Ovo je redoslijed prema NAVu,a i prema rizičnosti zaduženja i mogučnosti servisiranja kredita.
Naravno,za dugoročne ulagaće,a za trejdere one lividne:ATPL i JDPL su zakon.

@Lopina.

– gospon Lopina, ako može bez drukanja, objektivno.
– LPLH, nisam niti spominjala.
– imaju stare kante, a dug veći nego TNPL.
– jasan mi je dug kod ULPL, ali barem imaju novu flotu i rade dva nova broda.
– ako i LPLH uđe u taj ciklus pitam se koliki će im onda biti dug.
– a jeftini su po svim parametrima, ali i najrizičniji.

– za JDPL, nisam spomenula.
– u Splitu grade 2 najskuplja broda na svijetu (te vrste).
– kada to plate sigurno će i kod njih doći do promjene stavke dug.

– I love this game.
Pozdrav !

Lopina i brodari bez drukanja skoro pa nemoguće. [lol]

who dares, wins


Lopina i brodari bez drukanja skoro pa nemoguće. [lol]

Korištenje zdra Ivana,stare kante sada voze po 20.000 US$ dnevno.
Dovoljno da nakon podmirenja svih troškova ostvare preko 1 mil$ dobiti po brodu.To omogućuju ovako
visoke voizarine.
Koliko vrijedi stara kanta koja u vremenu od 5 god donosi dobit od 5 mil kn i tada se može prodati
kao stara kanta.
Pa to i nije stara kanta nego blago.
Ova tri zadnja kvartala vozarine su bile jako nisko,a LPLH je ostvarila gubitak od 7 mil kn tj.
desetak kuna po dionici.
A lplh se nalazi u povoljnijoj situaciji nego krajem godine.Keša po dionici više/mislim 200kn po dionici/,kratkoročne obaveze manje,koeficijent brze likvidnosti blizu 2,5 a vozarine za 30% i više
veće od devetomjesečnog prosijeka.A LPLH cjelokupnu flotu ima na spotu.Čak je nafta pojeftinila
što izravno utječe na brodove na spotu.Upravo zbog toga LPLH predstavlja najsigurnije
utočište za naš novac.Naravno ,da sve ovo može poći naopako ako uđu u kupnju novih brodova pa se
preinvestiraju.
VRLO VAŽNA NAPOMENA!
Što stariji brod to je njegova cijena ovnisnija o vozarinama.
Kada vozarine rastu cijena starijih brodova proporcionalno brže raste,ali i pada više u padu bdi.
Sa ovim prosječnim rasto BHSI zadnjih mjesec dana NAV LPLH se približio 400./Buk je nešto preko
500/.
Nemojte donositi brze procjene bez ozbiljne analize.Svaki brodar ima svoje specifičnosti i treba ga
stalno pratiti.
U ovom trtenu imam samo TNPL i malo LPLH.Ali vrijeme je za ulaz.Do nove godine svakako pa čak
i uz desetak do 20% niži BDI.



Lopina i brodari bez drukanja skoro pa nemoguće. [lol]

Koliko vrijedi stara kanta koja u vremenu od 5 god donosi dobit od 5 mil kn i tada se može prodati
kao stara kanta.

[/quote]
Ispravak:Nije 5 mil kn nego US$.




Lopina i brodari bez drukanja skoro pa nemoguće. [lol]

Koliko vrijedi stara kanta koja u vremenu od 5 god donosi dobit od 5 mil kn i tada se može prodati
kao stara kanta.

[/quote]
Ispravak:Nije 5 mil kn nego US$.
[/quote]
Možda se i trefiš ovaja put. Oporavak je blizu… samo koliko točno blizu?
Argumenti su isti kao i prije 6 mjeseci.

who dares, wins

New Report

Close