Slikarstvo je jedina dijelatnost gdje i naivci mogu dobro zaraditi.
Kako tebi ide slikanje ?
– nikako, ne zam povući ni ravnu crtu.
– ali ako niste znali koliko vrijedi jedna slika i koliko je procijenniti.
– pa slika vam vrijedi onoliko koliko je budala voljna dati novaca za sliku.
– ja sam specijalizirana za hrvatski "know how" uža specijalnost prodaja "garbage".
– dok god ima tih naivaca slikarstva meni će posao super ići.
– I love this game.
Pozdrav !
– večeras sam se raspisala.
– a sada odoh ja u noćni život.
– nije sve ni u dionicama.
– ima nešto i u trošenju novaca.
– I love this game.
Pozdrav !
Koliko vidim Ivana brutalno zarađuje i u JNAFU [thumbsup]
[/quote]
– a i neki drugi su pisali za JNAF.
– evo puno toga sam argumentirala.
– ali molim vas prestanite me zahebavati jer niste na mom intelektualnom nivou.
– I love this game.
Pozdrav !
[/quote]
Crude Oil Nov 09 (CLX09.NYM)
78,41
Koliko vidim Ivana brutalno zarađuje i u JNAFU [thumbsup]
[/quote]
– a i neki drugi su pisali za JNAF.
– evo puno toga sam argumentirala.
– ali molim vas prestanite me zahebavati jer niste na mom intelektualnom nivou.
– I love this game.
Pozdrav !
[/quote]
Crude Oil Nov 09 (CLX09.NYM)
78,41
[/quote]
Mislim da cijena nafte nema veliki utjecaj na poslovanje naftovoda.
@samby
postrojenje (naftovod) košta koliko košta, tako da troškovi ne ovise o kapljevini (osim energije potrebne za transport kubika), no ono što je bitno su optimalne količine transporta.
Na kojim razinama (tonama) je transport nafte danas? Kolike su potrebe Rijeke, Siska, Bos,Broda i Pančeva? Koliko je povečana dobava na Ex-Yu tržište benzin iz drugih rafinerija? O tome ovise perspektive Janafa mada ima monopolistički položaj.
@samby
postrojenje (naftovod) košta koliko košta, tako da troškovi ne ovise o kapljevini (osim energije potrebne za transport kubika), no ono što je bitno su optimalne količine transporta.
Na kojim razinama (tonama) je transport nafte danas? Kolike su potrebe Rijeke, Siska, Bos,Broda i Pančeva? Koliko je povečana dobava na Ex-Yu tržište benzin iz drugih rafinerija? O tome ovise perspektive Janafa mada ima monopolistički položaj.
Mislim da je samo BB donio povećanje od 20% (možda je tu uračunat i NS nisam siguran) a u Smederevu će Ameri graditi još jednu rafineriju ako već nisu počeli.
@verdi
znaš li možda koji američki investitor se sprema graditti rafineriju u Smederevu. To bi moglo biti interesantno za naftnu industriju u regiji, pa tako i za INA-u.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=06&dd=20&nav_id=367089
Piše Komiko. Da ni je neki Comico?
Ko je „Komiko oversiz"?
„Komiko oil", budući investitor u rafineriju u Smederevu, jeste ćerka firma konzorcijuma „Komiko oversiz", sa sedištem u Amsterdamu, koji su osnovale tri američke naftne kompanije koje učestvuju u finansiranju projekata u naftnoj industriji. To su „Brajan Meri", koji će u saradnji sa Evropskom agencijom finansirati izgradnju smederevske rafinerije, „Bejzik ekvipment" kao proizvođač opreme za naftnu industriju i „Globalgas", vlasnik naftnih bušotina u Nigeriji.
http://www.pressonline.rs/page/stories/sr.html?id=78630§ionId=56&view=story
@verdi
ovo mi je ko ražanj bez zeca. Ili?
Ako bi bila realizirana ova investicija, imajući u vidu najnoviju tehnologiju, potreban je plasman na benzinske stanice (glavninu čine vlastite) ne samo Srbije. Znači potencijalno, BU, RO, HU, CG, HR, BiH, Kosovo. Uz modernu rafineriju OMV-a RO, rusku u BU, rusku u BB i Pančevu, INA-MOL u Rijeci i Sisku, MOL-ovu u HU ….. znači neko ispada. Nekako mi je MOL financijski krhkiji od OMV-a. U tom slučaju otvaraju se neke druge opcije …..Jednom sam u jednom članku čitao da na razinama barel po 70$ su investicije u naftnoj industriji isplative ( izjava jednog OMV čelnika)
Zaboravio si i rafineriju Novi Sad. No izgleda da za sve ima mjesta jer se prognozira povećanje potrošnje derivata na Balkanu. Samo Srbija u dogledno vrijeme namjerava uložiti u energetski sektor 10ak milijardi €. Mali je prosjek auta po glavi stanovnika u tom regionu koji se nalazi na važnom prometnom koridoru.