Best buy – komentari i analize

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Best buy – komentari i analize

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.




e Ivana, a kog briga za ATPL i njene promjene cijene od 10 kuna na dnevnoj razini i tako mjesecima? ATPL je flat line dok god se ne mrdu vozrine nešto ozbiljnije. Moja procjena je da će se ATPL kretati u kanalu od 1000 do 1200 kuna sljedećihdva kvartala, ako ne i duže.

Moguće. Dolazi jesen a to znači da će se obujam građevinskih radova u Kini smanjiti.
[/quote]

s druge strane, ide sezona grijanja i bit će pojačan prijevoz ugljena. Ja se ne bojim za potražnju, ona će možda biti nešto slabija u jesen nego u proljeće zbog tih kineskih kombinacija i odluka kad pune stockove a kad ne. Ono na čemu ne temeljim neki bull na brodarima su novogradnje koje bi mogle izbalansirati potražnju. ATPL neće imati ugroženo poslovanje, ali neće imati niti neke posebno dobre rezultate. Mogla bi to postati jedna vrlo dosadna dionica na neki srednji rok, što joj nije strano ako pogledate samo nekoliko godina unazad.
[/quote]

Kinezi ne uvoze ugalj. Kome treba ugalj, Japancima, Indijcima ?

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan


– a ovo o čemu sam ja pisala za HT je stvarno bilo tako jednostavno i stvarno previše sigurno, i još tako lako predvidivo.

HT je bila podcijenjena dionica, vjerojatno je i danas. Guše je dvije stvari: visok prinos na državne obveznice i veliki overhung (radnici, građani…). Vremenom se broj građana i radnika smanjio u strukturi dioničara, a odblokranjem pregovora su ovbeznice krenule gore. Konsekventnno, pritisak je popustio i dionica HT-a je krenula prema svojim realnim vrijednostima.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan





e Ivana, a kog briga za ATPL i njene promjene cijene od 10 kuna na dnevnoj razini i tako mjesecima? ATPL je flat line dok god se ne mrdu vozrine nešto ozbiljnije. Moja procjena je da će se ATPL kretati u kanalu od 1000 do 1200 kuna sljedećihdva kvartala, ako ne i duže.

Moguće. Dolazi jesen a to znači da će se obujam građevinskih radova u Kini smanjiti.
[/quote]

s druge strane, ide sezona grijanja i bit će pojačan prijevoz ugljena. Ja se ne bojim za potražnju, ona će možda biti nešto slabija u jesen nego u proljeće zbog tih kineskih kombinacija i odluka kad pune stockove a kad ne. Ono na čemu ne temeljim neki bull na brodarima su novogradnje koje bi mogle izbalansirati potražnju. ATPL neće imati ugroženo poslovanje, ali neće imati niti neke posebno dobre rezultate. Mogla bi to postati jedna vrlo dosadna dionica na neki srednji rok, što joj nije strano ako pogledate samo nekoliko godina unazad.
[/quote]

Kinezi ne uvoze ugalj. Kome treba ugalj, Japancima, Indijcima ?
[/quote]

nebitno, generalna potražnja zaugljenom u svijetu raste u nadolazećem razdoblju i upošljava ponajviše Panamaxe.

I'LL BE BACK


Slijedeća dva quatera bi trebao biti rast ekonomije što znači da burza ide gore.

Taj rast je već ukalkuliran u sadašnje cijene. Upravo se raspravlja o tome da li su cijene dionica više od budućeg očekivanog rasta. Zato je krenuo ovaj lagani selloff.


Koliko ovisi o tome koliko će taj rast kreirati novih poslova. Ako se nezaposlenost ne počne značajno smanjivati do proljeća, onda bi trebao opet nastupiti pad. Tako nekako predviđaju.

Primarni problem je u tome što je consumer rikno. Ne kupuje se. Kada se ne kupuje onda se i proizvodi manje. Kada se proizvodi manje onda se otpuštaju ljudi. Sa porastom nezaposlenosti pada kupovna moć što dovodi opet do smanjenja proizvodnje i novih otpuštanja. Jednostavno – spirala. I to BRUTALNA!

Keš je trenutno princ, do kraja godine biti će kralj a u 2010 car ili diktator!


e Ivana, a kog briga za ATPL i njene promjene cijene od 10 kuna na dnevnoj razini i tako mjesecima? ATPL je flat line dok god se ne mrdu vozrine nešto ozbiljnije. Moja procjena je da će se ATPL kretati u kanalu od 1000 do 1200 kuna sljedećihdva kvartala, ako ne i duže.

Ja mislim da će ATPL propasti u provaliju, samo je pitanje dana.



e Ivana, a kog briga za ATPL i njene promjene cijene od 10 kuna na dnevnoj razini i tako mjesecima? ATPL je flat line dok god se ne mrdu vozrine nešto ozbiljnije. Moja procjena je da će se ATPL kretati u kanalu od 1000 do 1200 kuna sljedećihdva kvartala, ako ne i duže.

Ja mislim da će ATPL propasti u provaliju, samo je pitanje dana.
[/quote]

Evo 100-ka roky za ovu Pitijevsku izjavu
http://hr.wikipedia.org/wiki/Pitija [thumbsup]

Za izjavu jednog ulagača, ah nek te drugi ocjene


Ja mislim da će ATPL propasti u provaliju, samo je pitanje dana.

Zašto tako misliš?

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

Pa zato jerbo je Zemlja revna ploča…kad tad ce cijela flota atpl doplovit do ruba i onda…



Slijedeća dva quatera bi trebao biti rast ekonomije što znači da burza ide gore.

Taj rast je već ukalkuliran u sadašnje cijene. Upravo se raspravlja o tome da li su cijene dionica više od budućeg očekivanog rasta. Zato je krenuo ovaj lagani selloff.


Koliko ovisi o tome koliko će taj rast kreirati novih poslova. Ako se nezaposlenost ne počne značajno smanjivati do proljeća, onda bi trebao opet nastupiti pad. Tako nekako predviđaju.

Primarni problem je u tome što je consumer rikno. Ne kupuje se. Kada se ne kupuje onda se i proizvodi manje. Kada se proizvodi manje onda se otpuštaju ljudi. Sa porastom nezaposlenosti pada kupovna moć što dovodi opet do smanjenja proizvodnje i novih otpuštanja. Jednostavno – spirala. I to BRUTALNA!
[/quote]

kolega kak vam nije neugodno ostat bez dionica prije nego su odradile 30 do 50% rasta i još će toliko?

I'LL BE BACK


Primarni problem je u tome što je consumer rikno. Ne kupuje se. Kada se ne kupuje onda se i proizvodi manje. Kada se proizvodi manje onda se otpuštaju ljudi. Sa porastom nezaposlenosti pada kupovna moć što dovodi opet do smanjenja proizvodnje i novih otpuštanja. Jednostavno – spirala. I to BRUTALNA!

Nije baš toliko brutalno jer država svojim investicijama nadoknađuje potrošnju građana. Naravno domaća potrošnja čini 70% američkog GDP-a, u dobrim vremenima, pa država može pokriti pad potrošnje samo na određeno vrijeme. Da bi imali održiv rast moraju okrenuti trend i početi smanjivati nezaposlenost. Po Stiglitzu da bi se taj trend okrenuo potreban je rast GDP-a od barem 3-4% u narednim tromjesečijima.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan



Ja mislim da će ATPL propasti u provaliju, samo je pitanje dana.

Zašto tako misliš?

[/quote]

Pa BDI je roknuo skoro 50% u par mjeseci a ATPL stoji u mjestu.
Svjetlo na kraju tunela za brodare se nije počelo nazirati.
Jedini brodar kojeg bih trenutno kupio je DRYS. Čekam ga ponovo oko 6$ ili niže. U prošloj rundi sam dobro zaradio na putu od 5.70$ do skoro 8$.


Primarni problem je u tome što je consumer rikno. Ne kupuje se. Kada se ne kupuje onda se i proizvodi manje. Kada se proizvodi manje onda se otpuštaju ljudi. Sa porastom nezaposlenosti pada kupovna moć što dovodi opet do smanjenja proizvodnje i novih otpuštanja. Jednostavno – spirala. I to BRUTALNA!

Vrlo površno i bez sagledavanja šire slike. Na žalost većina ekonomista razmišlja jednako.

Primarni problem je što se trošilo na dug. Trošilo se više nego se imalo. A to ne može vječno trajat. Oni koji ne vide širu sliku zagovaraju nastavak takvog ponašanja kao spas za ekonomiju što će neizbježno dovesti do još većih problema kasnije.

Kad si pijan rješenje je mamurluk. Možeš i nastavit pit i odgađat problem al što više čekaš mamurluk će biti jači.

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

New Report

Close